Volgende week mogen ze los ja.quote:
Deden ze vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef mash_ het volgende:
Az verspilt nu al 3 punten tegen een kleine club
Z'n hand zie ik niet, wel die dubbele onderkin.quote:
jepquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor wie is Pelle erin gekomen trouwens? De Demb?
donroyco is de creatieve man toch?quote:
Maar toen zat er geen Koeman op de bankquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, we weten hoe het vorig jaar ging.
Zou niet misstaan bij Feyenoord inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Leuke speler die Hakola
Lijkt me dan wel ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef buddyb het volgende:
[..]
jep
weet iemand of hij geblesseerd uit is gevallen?
Zo jij bent echt een kenner zeg!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
Heracles gaat stunten vanavond.
Jep, alleen hebben ze dit keer Koeman aan het roer en in hem zie ik niet de motivator die ik in Van Gaal wel zag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, we weten hoe het vorig jaar ging.
beidequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:58 schreef Sieps het volgende:
[..]
![]()
Is Heracles zo goed of AZ nou zo slecht?
Goed teken. Altijd als een concurrent van Ajax punten laat liggen doet Ajax dat zelf ook.quote:
AZ is dit jaar geen concurrent van Ajax hoor, die worden gewoon steady vierde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goed teken. Altijd als een concurrent van Ajax punten laat liggen doet Ajax dat zelf ook.
Dadelijk eindigt Heracles boven Feijenoord, triestheidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef buddyb het volgende:
ik mis verbeek in rotterdam. door spelers van het niveau lucius/timmer/hofland etc. weggejaagd
OA.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
donroyco is de creatieve man toch?
LOLLLLLLLLZZquote:
zo had feyenoord ook kunnen voetballen vorig seizoen, mits de spelers niet zulke ego's waren geweestquote:
Doe dinsdag je oogjes maar open danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
Mickey Mouse Competitie
Leuk voor het vermaak, maar Europees keihard falend
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zo had feyenoord ook kunnen voetballen vorig seizoen, mits de spelers niet zulke ego's waren geweest
quote:
#1. Zullen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeelen volgen.quote:
Jamspions Leaguequote:
Omdat hij wederom het Koeman-effect demonstreert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:07 schreef TvhN het volgende:
Waarom al die leedvermaak om Ronald Koeman?
Zing eens iets anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:07 schreef DirkZz het volgende:
Jalalla, allalaala la la Twente Enschede
''De Beckham van Irak bedoel je?''quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:08 schreef buddyb het volgende:
speelt die irakees met dat aardbeienhoofd bij twente of zit hij op de bank?
En dat houdt in?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat hij wederom het Koeman-effect demonstreert.
Wát?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:08 schreef buddyb het volgende:
speelt die irakees met dat aardbeienhoofd bij twente of zit hij op de bank?
Zo kennen we 'm weer.quote:
Mijn keuze voor Romero valt niet heel erg goed uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:07 schreef stefan92 het volgende:
Dacht dat ik Ruiz in mijn profcoach team zou hebben, blijkt nu dat ze allemaal in basisopstelling staan ipv week 1.
Comee on Twente Enschedeeee, Enschedeee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zing eens iets anders.
Oh wacht...
Telt toch nog niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Mijn keuze voor Romero valt niet heel erg goed uit
Is het in dit geval niet vóór?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
"Je weet gewoon, die trein komt maar één keer langs dus spring je daar op"
Nare zweefteef is hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef venomsnake het volgende:
Verbeek is ook gewoon een prima coach.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunstgras, het zou verboden moeten worden.²
Hey BansheeBoyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunstgras, het zou verboden moeten worden.²
Was ook altijd een degelijke speler voor ons.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:13 schreef venomsnake het volgende:
Antoine speelt ook gewoon een prima pot.
Bij mij gaat het ook al bagger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:18 schreef Gabbylicious het volgende:
KUT.
Daar gaan heel wat CvhJ puntjes
Mooi!quote:
Haha, dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:19 schreef DirkZz het volgende:
Koeman gaat jullie straks allemaal uitlachen hier op FOK.
fout topicquote:
ik met me grote mondquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:19 schreef DirkZz het volgende:
Koeman gaat jullie straks allemaal uitlachen hier op FOK.
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik kan die kop van Swerts niet uitstaan..
VBL banquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waar is die Evert ten Napel van Fok eigenlijk
Hij is Belg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij niet de typische blonde Groninger is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Heeft ooit in het shirt van 010 gespeeld hè.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij niet de typische blonde Groninger is.
Die Mihaylov heeft afgelopen woensdag meer indruk op mij gemaakt dan Boschker het hele vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef Rikketik het volgende:
Waarom wisselt McClaren Boschker niet gewoon. Die gele kaart was ook al zo onnodig.
Bal was niet achter, maar de reactie van hem slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook nog een domme gele kaart wegens een onnodige discussie.
Boschker haalt het eind van het seizoen niet als basiskeeper als hij zo doorgaat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die Mihaylov heeft afgelopen woensdag meer indruk op mij gemaakt dan Boschker het hele vorig seizoen.
Belg ?quote:
Nu keepte Mihaylov vorig seizoen ook niet zo sterk hoor. Maar als je, al dan niet door een blessure, niet eens een doeltrap kunt nemen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die Mihaylov heeft afgelopen woensdag meer indruk op mij gemaakt dan Boschker het hele vorig seizoen.
hij is een echte blanke neger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hij is een echte blanke neger.
Zijn broer is zwart.. Echt waar. Zijn pa is 100% donker. Daarom praat ie zo "raar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |