fout topicquote:
ik met me grote mondquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:19 schreef DirkZz het volgende:
Koeman gaat jullie straks allemaal uitlachen hier op FOK.
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik kan die kop van Swerts niet uitstaan..
VBL banquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waar is die Evert ten Napel van Fok eigenlijk
Hij is Belg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij niet de typische blonde Groninger is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Heeft ooit in het shirt van 010 gespeeld hè.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat hij niet de typische blonde Groninger is.
Die Mihaylov heeft afgelopen woensdag meer indruk op mij gemaakt dan Boschker het hele vorig seizoen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef Rikketik het volgende:
Waarom wisselt McClaren Boschker niet gewoon. Die gele kaart was ook al zo onnodig.
Bal was niet achter, maar de reactie van hem slaat nergens op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook nog een domme gele kaart wegens een onnodige discussie.
Boschker haalt het eind van het seizoen niet als basiskeeper als hij zo doorgaat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die Mihaylov heeft afgelopen woensdag meer indruk op mij gemaakt dan Boschker het hele vorig seizoen.
Belg ?quote:
Nu keepte Mihaylov vorig seizoen ook niet zo sterk hoor. Maar als je, al dan niet door een blessure, niet eens een doeltrap kunt nemen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die Mihaylov heeft afgelopen woensdag meer indruk op mij gemaakt dan Boschker het hele vorig seizoen.
hij is een echte blanke neger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hij is een echte blanke neger.
Zijn broer is zwart.. Echt waar. Zijn pa is 100% donker. Daarom praat ie zo "raar"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |