Volgende week mogen ze los ja.quote:
Deden ze vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef mash_ het volgende:
Az verspilt nu al 3 punten tegen een kleine club
Z'n hand zie ik niet, wel die dubbele onderkin.quote:
jepquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor wie is Pelle erin gekomen trouwens? De Demb?
donroyco is de creatieve man toch?quote:
Maar toen zat er geen Koeman op de bankquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, we weten hoe het vorig jaar ging.
Zou niet misstaan bij Feyenoord inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef venomsnake het volgende:
Leuke speler die Hakola
Lijkt me dan wel ja.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:56 schreef buddyb het volgende:
[..]
jep
weet iemand of hij geblesseerd uit is gevallen?
Zo jij bent echt een kenner zeg!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef Silenus het volgende:
Heracles gaat stunten vanavond.
Jep, alleen hebben ze dit keer Koeman aan het roer en in hem zie ik niet de motivator die ik in Van Gaal wel zag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
Maar goed, we weten hoe het vorig jaar ging.
beidequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:58 schreef Sieps het volgende:
[..]
![]()
Is Heracles zo goed of AZ nou zo slecht?
Goed teken. Altijd als een concurrent van Ajax punten laat liggen doet Ajax dat zelf ook.quote:
AZ is dit jaar geen concurrent van Ajax hoor, die worden gewoon steady vierde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goed teken. Altijd als een concurrent van Ajax punten laat liggen doet Ajax dat zelf ook.
Dadelijk eindigt Heracles boven Feijenoord, triestheidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:59 schreef buddyb het volgende:
ik mis verbeek in rotterdam. door spelers van het niveau lucius/timmer/hofland etc. weggejaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |