Dat zou toch een Alpha band zijn denk ik, net als Deus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:28 schreef Leonos het volgende:
Muse !
De nieuwe CD is wel erg goed. wat mij betreft mogen ze daar wel staan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef ranja het volgende:
Dnosaur jr zou kunnen maar die stonden 2 jaar geleden in India, denk niet dat die nu ineens Grolsch niveau zijn.
Ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik gok op the Infadels
Ja maar Mando Diao komt dus echt zeker weten niet, staan de 22e in Salzburg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die mag van mij wel![]()
al zou mando diao ook zeker vet zijn
ik dacht dat Mando Diao meerdere malen was aangekondigd.(op Lowlands zelf na dan) Zelfs op 3FM zou die naam gevallen zijn heb ik van sommige mensen gehoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja maar Mando Diao komt dus echt zeker weten niet, staan de 22e in Salzburg.
Domien citeerde alleen anderen. Hij heeft ze nooit bevestigd op 3FMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ik dacht dat Mando Diao meerdere malen was aangekondigd.(op Lowlands zelf na dan) Zelfs op 3FM zou die naam gevallen zijn heb ik van sommige mensen gehoord.
Ik vind het wel jammer dat ze er dan niet bij zijn. maar goed je kan ook niet alles hebben he
Dat vind ik niet eens zo'n bizar ideequote:
quote:Het was de verspreking van Brody Dalle die ons al eerder deed speculeren over een suprise act op Lowlands. Nu hebben we al geconcludeerd dat de de act waar de zangeres van Spinnerette (en vrouw van Josh Homme) tegen nrc.next-redacteur Toon Beemsterboer over sprak, in ieder geval niet Jack White-band The Dead Weather kan zijn. Maar we hebben een misschien nog wel betere optie: Them Crooked Vultures. Een band zo nieuw, dat zelfs de Google-toolbar ‘m nog niet kent.
(zie bovenstaande link voor complete verhaal)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |