bronquote:
AMSTERDAM - De botenoptocht bij de Gay Pride werd Gordon teveel. Hij werd van zijn sloep afgehaald.
Gordon, verkleed als 'Snikkelaas', stond aan het begin van de Canal Parade nog in vol ornaat op zijn boot.
Na een paar uur werd hij niet goed en werd door een kleine reddingsboot aan wal geholpen. Daar zou hij zijn afgevoerd in een ambulance.
Zijn manager laat weten dat het inmiddels weer goed met hem gaat, maar wat hem precies scheelde is nog onbekend.
Wordt dus vervolgd.
Lijkt een beetje op Pontius Pilatus maar dan anders..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als G dood gaat komen er toch hopelijk geen 567 delen?!
St Snickelklaas op die boot
Lig je in je pakkie in de ambulance
En ja je staat voor lul op de ehbo
Je zou maar dood gaan in zo'n pakkie, zelfs bij de hemelpoort wordt je nog uitgelachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als G dood gaat komen er toch hopelijk geen 567 delen?!
St Snickelklaas op die boot
Lig je in je pakkie in de ambulance
En ja je staat voor lul op de ehbo
Stoppen nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou maar dood gaan in zo'n pakkie, zelfs bij de hemelpoort wordt je nog uitgelachen
Dat dus. Ik vind het vooral een beetje sneu voor hem. HIj wil zo graag,maar het lukt allemaal net nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind Gordon wel liefSoms irritant ,maar hij lijkt me gewoon een beetje eenzaam..
![]()
Nou kom ik net uit het centrum en er waren ook veel meer vrouwen op straat bij de feestelijkheden dan mannen, en veel daarvan waren volgens mij gewoon dagjesmensen die ook met koninginnendag het bekende rondje sjokken over het rokin etcquote:
Toen bij Bridgets ding..."hoe word ik een Gooische vrouw ,was ie heel kwetsbaar..en dit liedje vind ik mooi..Gordon ziet er ook beter uit naarmate die ouder word.Vind ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het vooral een beetje sneu voor hem. HIj wil zo graag,maar het lukt allemaal net niet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou maar dood gaan in zo'n pakkie, zelfs bij de hemelpoort wordt je nog uitgelachen
dat klinkt meer als dries roelvinkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het vooral een beetje sneu voor hem. HIj wil zo graag,maar het lukt allemaal net niet
Gordon kan beter zingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat klinkt meer als dries roelvink
Was ie maar dood gegaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
de poes van de buren kan nog beter janken.quote:
Dries R. is gewoon triest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat klinkt meer als dries roelvink
Gordon is abnomraal triest probeer je dus te suggereren? okay - het zijn je eigen woorden hoor!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:57 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Gordon is abnomraal triest probeer je dus te suggereren? okay - het zijn je eigen woorden hoor!
Ik weet het niet zeker,maar dat geblondeerde haar was toch voor een musical of iets anders ..Dacht het wel..Ik vnd het trouwens wel leuk.Beter als die krullen van vroegehhhquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind Goor tof. Ook al is het een relnicht en een aandachtshoer.
Dat Snikkelaas thema is ook gewoon weer té fout zo met dat pakje, maar zo fout dat het weer leuk is
Al vind ik dat heel korte wit geblondeerde haar weer wat minder.
Die Sintquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/SintNicolaas/status/3075804230
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
Ik wel hoor....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Mag jij jongen zeggen tegen de :SINT"
Welk linkje..ik heb wel gekeken op twiitter maar zie het nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel hoor....
(Heb je wel op het linkje geklikt? Zo ja doe het dan nog eens en lees nog eens goed wat hij zegt?)
Sint zegt bovenaan op die Twitter:quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welk linkje..ik heb wel gekeken op twiitter maar zie het niet
Ja ,dat las ik ook,maar wat bedoelt SINTERKLAAS daarmeequote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sint zegt bovenaan op die Twitter:
Vanuit Spanje wens ik Gordon veel beterschap, ik zei al: Jongen doe dat nou niet! Ik hou ook van vrouwen!
geweldigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
De Paus uit Romequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Pontius Pilatus maar dan anders..
dat vindt ie zelf jaquote:
bronquote:"Zó veel cocaïne gebruikt Gordon"
Ach ach wat is Cornelis Heuckeroth, de aansteller die zich graag 'Gordon' laat noemen toch weer diep gekwetst, op zijn pik getrapt en geschaad door de media. De grootste attention whore sinds Patty Brard doet vandaag huilie huilie in de Televaag, omdat een of andere treurige lachzak op Breezah FM hem van cocaïnegebruik heeft beticht. "Ze moeten mij met respect behandelen!" kraait de liedjeszinger die niet genoeg kan benadrukken dat zijn wegtrekker tijdens de Gay Pride niets, maar dan ook NIETS met drank/drugs te maken had. Hetgeen natuurlijk onzin is, zo weet iedereen die dit prachtige stukje filmisch verantwoord topmateriaal gezien heeft (Michiel van Erp eat your heart out). Wat we zien is een roze Sinterklaas die duidelijk van de wap is. Niet zo gek ook, want al in 2006 berichtte men op het stampertjesforum over onze Goor, die nietsvermoedende jongetjes 100 euro toestopte als ze zouden zwijgen over zijn cocaïnegebruik. Aha! Dus zo zit dat! Wat een leugens! En dat is nog niet alles, zo weet heel het Gooi dat Goor gewoon niet zonder drank en drugs kan. Geeft verder niet, maar doe er dan niet zo moeilijk over. Afwisselend de gevoelige zieke man en de valse relnicht uithangen kan nu eenmaal niet, je MOET kiezen. En wij kiezen bij dezen voor optie 2. Dus, weet iemand nog iets over Goor als drugsverslaafde zangert te vertellen? Kommah kommah kommah!
Aldus Geenstijl.nl
bronquote:Gordon verklaart oorlog aan 538-dj
AMSTERDAM - Gordon is meer dan laaiend op Rick Romijn, één van Edwin Evers' sidekicks in het programma Evers staat op...
Rick suggereerde in het radioprogramma dat Gordon Gaypride niet voortijdig verliet omdat hij door de hitte bevangen was, maar omdat hij zich te goed had gedaan aan drugs en drank.
Gordon is woedend en overweegt zelfs juridische stappen...
Hij brandt los: "Rick is een naar, negatief persoon. Wij liggen elkaar niet. Ik kwam vroeger bijna elke dag in dat programma optreden. Ze moeten mij met respect behandelen, dat doe ik bij hen ook."
"Toen wij door het drama op Koninginnedag ons optreden op het 538-podium afzegde, hebben zij onze plaat geboycot! Ik heb daar toen nooit iets over gezegd, maar als ze 'm willen kunnen ze het krijgen. Ik ben me nu aan het beraden over juridische stappen. Ik ga Rick eerst bellen, maar als wat hij te zeggen heeft me niet aanstaat... Ik laat dit echt niet over mijn kant gaan!"
Waarom? Omdat ie teveel yayo neemt?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:29 schreef verleiding het volgende:
Ik heb ergens toch altijd weer medelijden met hem ofzo.. .
Dit dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
en al zou ie zijn bezweken aan de drank&drugs? Hij heeft geen gezin, geen partner, hij kan het zich veroorloven dus laat hem lekker als ie wil. Hij zal vast niet de enige zijn die het doet maar hij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. Best leuk om hem daar te zien zitten als uitgebluste klaas
quote:Kijkcijfers Waar is Elvis?! kelderen
AMSTERDAM - Ook de tweede aflevering van het programma Waar is Elvis?! trok weinig kijkers. Presentatoren Jamai en Gordon wisten slechts 278.000 mensen te boeien.
Volgens Mediacourant is het programma van Paul de Leeuw één van de slechtst scorende primetime RTL 4-shows aller tijden.
De eerste uitzending trok vorige week 383.000 kijkers. De Leeuw liet toen via zijn Twitter weten: “Heel weinig mensen naar Waar is Elvis?! gekeken. En dan moet je nog wakker worden! Vandaag kleine stille tocht door de grachten organiseren?“
en terecht programma is niet om aan te zien!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef Ole het volgende:
gaat lekker met de carriere van Goor
[..]
Ik heb alleen een voorstukje gezien en dat vond ik al teveelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en terecht programma is niet om aan te zien!
Fijn Mooiiiiiii ???????? Ramp voor Nederland !!!!!!!!!! er komt echt niets goeds meer uit zijn mond en handen. lekker naar zijn vakantie huisje vertrekken en noooooiiiiiiittt meer terug komen....... kwal !!!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Go Gordon,Singing bee is leuk op RTL4![]()
![]()
Lekker meegalmen.Fijn dat je opgeknapt bent
![]()
![]()
Het is ook de bedoeling dat de kandidaten bepaalde teksten kennen en kunnen meezingen .en Goor is voor de 1 een toegevoegde waarde en voor een ander niet..Dat ken zei de henquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:47 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Fijn Mooiiiiiii ???????? Ramp voor Nederland !!!!!!!!!! er komt echt niets goeds meer uit zijn mond en handen. lekker naar zijn vakantie huisje vertrekken en noooooiiiiiiittt meer terug komen....... kwal !!!!!
de enige die Goor leuk, aardig,adrem, mooi, lief ,geestig en een goed presentator en zanger vindt is..............quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat de kandidaten bepaalde teksten kennen en kunnen meezingen .en Goor is voor de 1 een toegevoegde waarde en voor een ander niet..Dat ken zei de henGive Goor a breake
![]()
Ik ben geen fan ha ha ,gun Gorden wel een mens waar die van kan houden,of het een man of een vrouw is ..hij weet van alles watquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:29 schreef Elske6 het volgende:
[..]
de enige die Goor leuk, aardig,adrem, mooi, lief ,geestig en een goed presentator en zanger vindt is..............
HIJZELF.. maar goed, heeft hij in ieder geval nog 1 fan...
quote:Gordon is klaar met ruzie!
Dit bericht is geplaatst op 09-08-2009 om 09:02:00
De ruzie tussen Gordon en radio 538 DJ Rick Romijn behoort wat Gordon betreft tot het verleden want....
"Hij heeft zijn reprimande van de directie gekregen en daarmee ik mijn rust. Het is goed zo."", aldus Gordon.
Rick Romijn had op de radio gesuggereerd dat Gordon op de Gaypride niet bevangen was door de hitte, maar niet lekker was geworden vanwege overmatig gebruik van drank en drugs.
"Natuurlijk stuitte me dat tegen de borst”, zegt Gordon. "We hebben lang met elkaar gewerkt en bovendien: er is geen klap van waar.” Zucht: „Jongens, jongens wat was ik beroerd. Dat gun je echt helemaal nieman
quote:GORDON LIEGT ER WEER OP LOS! GEEN REPRIMANDE VOOR 538-DJ RICK ROMIJN
(9-8-2009) Bij wat Gordon zegt moet je altijd je vraagtekens zetten, maar dat hij op de pagina Privé van De Telegraaf en op de internetsite van die pagina in een klein stukje twee leugens kan debiteren is toch wel opmerkelijk. Zo beweert de zanger dat Rick Romijn, sidekick van Edwin Evers op 538, door de RTL-directie op de vingers is getikt vanwege diens suggestie dat Gordon de Canal Parade in Amsterdam verlaten zou hebben onder invloed van drank en drugs. Raar is het dan wel dat diezelfde Rick Romijn daar niets van weet! En dat is nog maar aan van de twee leugens van Gordon die hij aan De Telegraaf verkoopt...
"Hij heeft zijn reprimande van de directie gekregen en daarmee ik mijn rust. Het is goed zo.", aldus Gordon over de affaire die begon nadat Rick Romijn op Radio 538 had gesuggereerd dat Gordon op de Gaypride niet bevangen was door de hitte, maar niet lekker was geworden vanwege overmatig gebruik van drank en drugs. Gordon dreigde onmiddellijk met een gang naar de rechter, maar vertelt nu dus in en bij De Telegraaf dat het standje aan het adres van Romijn ook volstaat...
Normaal gesproken zou je een artiest geloven, maar Gordon... En dat blijkt maar weer eens terecht. Wanneer ZIJonline per sms informeert naar het standje dat hij zou hebben gehad van zijn de RTL-directie, waar de zender onder valt sinds de verkoop van het station door John de Mol, stuurt Romijn terug: Ik heb geen reprimande gehad van 538 of wie dan ook. De verhalen op de Telegraaf-site zijn dan ook niet waar. Groet, Rick.
En dat is nog maar leugen numer een! Gordon stond de Telegraaf overigens te woord vanaf een strandstoel in Zuid Frankrijk. De zanger/presentator zou namelijk uitgeput zijn van het harde werken... “Ik had al maandenlang geen dag vrij gehad en was er echt even aan toe om de zinnen te verzetten. Hier in Cannes kom ik heerlijk tot rust. Ik slaap wel twaalf uur per nacht. Héérlijk!”
En dat is leugen nummer twee!
Dat de presentator van het ondermaats scorende 'Waar is Elvis' al maandenlang geen vakantie heeft gehad is namelijk ook een leugen. Begin juli, een maand geleden, was Gordon op vakantie op Ibiza waar Gordon ook zijn 41ste verjaardag vierde! Hoe we dat weten? Omdat Gordon dat zelf vertelde.
Waar? In diezelfde Telegraaf en tegen dezelfde Wilma Nanninga vertelde hij namelijk zelf dat de viering op 6 juli van zijn 41ste verjaardag op Ibiza erg confronterend was geweest en hij nu in behandeling is om zijn leven op een rijtje te krijgen....
“Ik had er een prachtig huis gehuurd en ik was daar met intimi. Geweldig, maar na drie dagen feesten dacht ik ’wat doe ik hier?’ Ik heb mijn lieve vrienden toen maar het busje en de chauffeur cadeau gedaan. ’s Ochtends kwamen zij dan thuis, stond ik op pantoffels eieren te bakken. Papa heeft misschien wel te veel gefeest in zijn leven. Bruin trekt het niet meer. Als ik nu housemuziek hoor denk ik ’wat een herrie’. Ik zit liever op de bank of ga lekker uit eten.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |