bronquote:
AMSTERDAM - De botenoptocht bij de Gay Pride werd Gordon teveel. Hij werd van zijn sloep afgehaald.
Gordon, verkleed als 'Snikkelaas', stond aan het begin van de Canal Parade nog in vol ornaat op zijn boot.
Na een paar uur werd hij niet goed en werd door een kleine reddingsboot aan wal geholpen. Daar zou hij zijn afgevoerd in een ambulance.
Zijn manager laat weten dat het inmiddels weer goed met hem gaat, maar wat hem precies scheelde is nog onbekend.
Wordt dus vervolgd.
Lijkt een beetje op Pontius Pilatus maar dan anders..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als G dood gaat komen er toch hopelijk geen 567 delen?!
St Snickelklaas op die boot
Lig je in je pakkie in de ambulance
En ja je staat voor lul op de ehbo
Je zou maar dood gaan in zo'n pakkie, zelfs bij de hemelpoort wordt je nog uitgelachenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als G dood gaat komen er toch hopelijk geen 567 delen?!
St Snickelklaas op die boot
Lig je in je pakkie in de ambulance
En ja je staat voor lul op de ehbo
Stoppen nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou maar dood gaan in zo'n pakkie, zelfs bij de hemelpoort wordt je nog uitgelachen
Dat dus. Ik vind het vooral een beetje sneu voor hem. HIj wil zo graag,maar het lukt allemaal net nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik vind Gordon wel liefSoms irritant ,maar hij lijkt me gewoon een beetje eenzaam..
![]()
Nou kom ik net uit het centrum en er waren ook veel meer vrouwen op straat bij de feestelijkheden dan mannen, en veel daarvan waren volgens mij gewoon dagjesmensen die ook met koninginnendag het bekende rondje sjokken over het rokin etcquote:
Toen bij Bridgets ding..."hoe word ik een Gooische vrouw ,was ie heel kwetsbaar..en dit liedje vind ik mooi..Gordon ziet er ook beter uit naarmate die ouder word.Vind ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het vooral een beetje sneu voor hem. HIj wil zo graag,maar het lukt allemaal net niet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je zou maar dood gaan in zo'n pakkie, zelfs bij de hemelpoort wordt je nog uitgelachen
dat klinkt meer als dries roelvinkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het vooral een beetje sneu voor hem. HIj wil zo graag,maar het lukt allemaal net niet
Gordon kan beter zingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat klinkt meer als dries roelvink
Was ie maar dood gegaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
de poes van de buren kan nog beter janken.quote:
Dries R. is gewoon triest.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat klinkt meer als dries roelvink
Gordon is abnomraal triest probeer je dus te suggereren? okay - het zijn je eigen woorden hoor!quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:57 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Gordon is abnomraal triest probeer je dus te suggereren? okay - het zijn je eigen woorden hoor!
Ik weet het niet zeker,maar dat geblondeerde haar was toch voor een musical of iets anders ..Dacht het wel..Ik vnd het trouwens wel leuk.Beter als die krullen van vroegehhhquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
Ik vind Goor tof. Ook al is het een relnicht en een aandachtshoer.
Dat Snikkelaas thema is ook gewoon weer té fout zo met dat pakje, maar zo fout dat het weer leuk is
Al vind ik dat heel korte wit geblondeerde haar weer wat minder.
Die Sintquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
http://twitter.com/SintNicolaas/status/3075804230
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
Ik wel hoor....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Mag jij jongen zeggen tegen de :SINT"
Welk linkje..ik heb wel gekeken op twiitter maar zie het nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel hoor....
(Heb je wel op het linkje geklikt? Zo ja doe het dan nog eens en lees nog eens goed wat hij zegt?)
Sint zegt bovenaan op die Twitter:quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Welk linkje..ik heb wel gekeken op twiitter maar zie het niet
Ja ,dat las ik ook,maar wat bedoelt SINTERKLAAS daarmeequote:Op zondag 2 augustus 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sint zegt bovenaan op die Twitter:
Vanuit Spanje wens ik Gordon veel beterschap, ik zei al: Jongen doe dat nou niet! Ik hou ook van vrouwen!
geweldigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef yvonne het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |