Nou goed, het zij zo, en dat is heel jammer maar dit soort opmerkingen helpt ook niet echt...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:20 schreef MamsX het volgende:
[..]
Nee je hebt niets gemist.Volgens mij is cooki zelf de enige die cares..
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:30 schreef Linda2205 het volgende:
En nu weer leuk doen allemaal, want Chan is een baby aan het krijgen, dus dit moet een mooi topic worden
Rottig is dat hah? Dat had ik toen ik dacht mn laptop schoon te kunnen maken onder de toetsen..jammer dat ze er niet meer in gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:43 schreef Lijnloos het volgende:
@mezelf,... heb zojuist namelijk een toets uit mijn laptop geslagen ipv een vlieg te pletten... en ik krijg hem er niet meer in...
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Het komt mij bekend voor van het begin van de bevalling van Sasha Linda.Maar dat wil je vast niet horen.
Het is, denk ik, gewoon voorwerk.
Feli Morretje!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, Ravage was al een FOK!-ker voor ik hem kende, via hem ben ik hier terecht gekomen. Eerst in F&F trouwens..
edit: OP is![]()
Zeg muts, ik ben van '73 en voel me nog steeds heul piep hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En Tan was vast niet zo serieus, want die is zelf ook niet zo piep meer, die is van '75 (no offence Tan)
Lin anders bellen met je vk hoor, krampen in je rug vind ik toch een beetje heftig hoor en je bent nog niet klaar om te bevallen nu...sterkte iigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ikooknie
Naja, straks slapen en dan is het morgen vast weg
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Feli Morretje!!!En Ravage natuurlijk ook!
je ticker klopt niet...over 5 dagen ga je al bevallen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |