Die werken zelfs beter dan dat ding wat TS heeft hangen. (m'n ouders hebben dezelfde)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:30 schreef Paul het volgende:
Haha die maakte ik ook altijd op vakantie, echt baas is dat kan je maken van een PET fles
Door midden hakken en dan de bovenste kant op zn kop erin douwen je weets, in die fles doe je dan zoetige zooi
Nog beter dan dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Die werken zelfs beter dan dat ding wat TS heeft hangen. (m'n ouders hebben dezelfde)
Wespen kunnen zich ook in coma zuipen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef afcajos het volgende:
Wat is dat voor groene substantie dan. Je hebt toch geen alcohol (pisang ambon) verspild he.
Groene limoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef afcajos het volgende:
Wat is dat voor groene substantie dan. Je hebt toch geen alcohol (pisang ambon) verspild he.
Tuurlijk niet gozerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef afcajos het volgende:
Geen deodorant-bus en een aansteker bij de hand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:32 schreef Mud het volgende:
3 weken terug wespennest bij ons achter laten weg halen door de gemeente, kost ff 45 euro.
Kan wel weer rustig buiten zitten nu![]()
Was trouwens in de veronderstelling dat het gratis was als de gemeente het zou doen ........
Daarmee worden nog weleens hele huizen platgebrand tijdens het verdelgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Geen deodorant-bus en een aansteker bij de hand?
Dit spul lijkt op gesmolten waterijs.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:49 schreef vosss het volgende:
GODVER! Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Zo een wespenvanger ga ik morgen ook maken.
Zijn er nog tips voor welke zoete zooi ik het beste kan gebruiken?
Ik heb hier Karvan Cevitam Citroen en Karvan Cevitam Bosvruchten.
Welke zou het best werken?
Cola volstaat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:49 schreef vosss het volgende:
GODVER! Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Zo een wespenvanger ga ik morgen ook maken.
Zijn er nog tips voor welke zoete zooi ik het beste kan gebruiken?
Ik heb hier Karvan Cevitam Citroen en Karvan Cevitam Bosvruchten.
Welke zou het best werken?
Wat een stom idee om zo je privacy te ruineren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:53 schreef vosss het volgende:
Ja dat zie ik, maar ik heb geen gesmolten waterijs
Mn buren en ik hebben keiveel last van wespen op ons gezamelijke balkon. Ofja, dat was een apart balkon, maar daar hebben we de afscheiding tussenuit gehaald zodat we 1 groot balkon samen hebben
Nu was ik aan het denken om aan weerskanten zo een wespenvanger in de dakgoot neer te zetten. Ik kan natuurlijk eentje vullen met citrone en de ander met bosvruchten en dan kijken welke het beter doet!!
Als zij er beiden blij mee zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een stom idee om zo je privacy te ruineren.
Ja snap ik. Ik kan ook erg goed overweg met mn buren maar voor geen goud haal ik de schutting weg. Maargoed, daar ging dit topic niet over.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef ouderejongere het volgende:moordenaar
Wespen zijn lievze doen helemaal niks, ze steken alleen als ze zich bedreigd voelen.
Ik heb pas twee wespen gezien deze zomer, één buiten bij mijn werk en één vloog vanmiddag bij mij naar binnen, die heb ik met een glas en een stuk papier buiten gezet.
quote:
Hoezo? Als ik privacy wil trek ik de balkondeur dicht en het gordijn dicht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een stom idee om zo je privacy te ruineren.
Dat dus!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:52 schreef Misstique het volgende:
Terechte klacht. Alle wespen moeten dood!
Als je allergisch bent voor die krengen (zoals ik), dan denk je heel anders over die kutbeesten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:00 schreef ouderejongere het volgende:moordenaar
Wespen zijn lievze doen helemaal niks, ze steken alleen als ze zich bedreigd voelen.
Ik heb pas twee wespen gezien deze zomer, één buiten bij mijn werk en één vloog vanmiddag bij mij naar binnen, die heb ik met een glas en een stuk papier buiten gezet.
Niet hip genoeg zeker, voor mensen van de straatquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Alleen is ranja wel een jaren '50 woord
.
die laat je verdwijnen met een schaaltje gevuld met azijn en een druppel afwasmiddel biedt dan uitkomst tegen fruitvliegjes. Gulzigheid zal de beestjes fataal worden. Grote vliegen hebben een hekel aan de geur van azijn en vertrekken vanzelf. Je slaat dus letterlijk twee vliegen in een klap.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Cola volstaat.
Ik word er ook helemaal gek van, zodra het raam opegaan vliegen er meteen een paar naar binnen hier.
TS heeft er echt veel gevangen.
Ik erger me overigens meer aan de fruitvliegjes
Tering, als dat echt zoveel kost dan zou ik toch eerst (afhankelijk van waar het nest zit) zelf aan de slag gaan met een fles spiritus en een aansteker (en daarna uiteraard hard rennen)quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:12 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom kost een wespennest 80 euro? Da's toch weer bizar overdreven duurVolgens mij kan je daar zowat zelf zo'n pak van kopen
Wij hebben hier 2 weken lang overal dingen met azijn en shit gezet, die beesten gingen erin zwemmen en vlogen daarna vrolijk verderquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:17 schreef tass het volgende:
[..]
die laat je verdwijnen met een schaaltje gevuld met azijn en een druppel afwasmiddel biedt dan uitkomst tegen fruitvliegjes. Gulzigheid zal de beestjes fataal worden. Grote vliegen hebben een hekel aan de geur van azijn en vertrekken vanzelf. Je slaat dus letterlijk twee vliegen in een klap.
Typisch, het hele jaar geen wesp gezien, post ik het hier, vliegt er net een wesp mn kamer binnenquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:56 schreef LoggedIn het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk nog geen weps gezien, wel niceIk ben een keer gestoken door zo'n kutbeest nadat ie m'n shirt in was gekropen, sindsdien mogen ze oprotten
Hoezo komen ze er niet meer uit? Ze kunnen toch weer terug door dat gaatjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:58 schreef eNaSnI het volgende:
Met een PET-fles:
[ afbeelding ]
je kan makkelijk een wespenvanger maken met een fles, als je die fles door midden snijdt en het stuk dat boven hoort op zijn kop in het andere deel zet en wat limonade siroop in de fles giet en ergens in de tuin zet, dan gaan ze in die fles zitten en kunnen er niet meer uit
Ze verzuipen ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:47 schreef vosss het volgende:
Een enkeling zal er per ongeluk uit vliegen, maar verreweg de meesten weten gewoon het gaate niet te vinden.
Wespen kunnen niet recht omhoog vliegen, dus willen altijd via de kanten eruit. en dat gaat nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hoezo komen ze er niet meer uit? Ze kunnen toch weer terug door dat gaatje
Is 'weps' een bestaand beest dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:56 schreef LoggedIn het volgende:
Ik heb dit jaar eigenlijk nog geen weps gezien, wel niceIk ben een keer gestoken door zo'n kutbeest nadat ie m'n shirt in was gekropen, sindsdien mogen ze oprotten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |