En daar hebben we de doelgroep.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:03 schreef Exoteria het volgende:
Heb jij er last van?
Nemen ze jouw plaats achter de computer in?
Volgens mij heb jij het best warm hè... het kan helpen om je minder druk om de bezigheden van een ander te maken.
Verder wil ik nog opmerken dat ik denk dat het niet aan de "nerds" ligt dat jij ze nergens tegen komt of ziet.
Ik denk dat jij ze gewoon niet herként zonder laptop onder hun arm.
Die zogenaamde 'nerds' zijn tenminste nog buiten geweest, jij nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:59 schreef TeringHenkie het volgende:
200 MAN IN DE BRANDENDE ZON IN EEN DONKERE TENT ACHTER EEN PC NOEM IK NERDS JA
prima hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
En daar hebben we de doelgroep.
Een lelijke vrouwenemoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:12 schreef Exoteria het volgende:
[..]
prima hoor.
Ik ga inderdaad niet naar de kapper en ik heb inderdaad erg veel lol...
maar of ik nou een nerd ben?
Hoe dan ook , deze dame gaat met haar lange haar, lange zongebruinde benen, geweldige C cup en haar roze laptopje wel in een ander topic kijken.
*haar over schouder gooit en zich omdraait*
Vrouwen zonder foboquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:12 schreef Exoteria het volgende:
[..]
prima hoor.
Hoe dan ook , deze dame gaat met haar lange haar, lange zongebruinde benen, geweldige C cup en haar roze laptopje wel in een ander topic kijken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:12 schreef Exoteria het volgende:
[..]
prima hoor.
"Sow", je op maar even gequote!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:59 schreef TeringHenkie het volgende:
De afgelopen x uur blijven mensen maar topics maken over dat mensen die bandshirts + lang haar hebben raar worden aangekeken. VIND JE HET GEK?
Ik verwacht niet dat iedereen er als een of andere oud-zuid yup uit moet zien, maar neem alstjeblieft de moeite om minstens één keer per jaar naar de kapper te gaan?![]()
Draken/bandshirts zijn niet tof![]()
Vervolgens opent men klaagtopics over campzone dat iedereen ze maar nerds noemt.
Subklacht: Huilende nerds die dan dingen posten als:
- We maken veel meer lol dan jullie en we hebben ook een goeie tijd En waarom kan dat dan niet zonder pc?
- We zijn heus ook wel sociaal Waarom zie ik jullie dan nooit in de kroeg/op een festival/ander feest?
- Jullie accepteren ons niet omdat we niet popi-jopie doen en heel bruin en heel veel zuipen en..*zucht* Niet elk niet-zichzelf-snijdend-persoon loopt erbij als een Piet-kamper-zonnebank-Levenslied/Kamper Kimberley
- Anime-tekenfilms zijn ook heel intelligent Ja die zijn er heus wel maar 't is net als voetbal, leuke sport maar de aanhang is iets minder (of gewoonweg lelijk)![]()
Sow, de stoom is weg
Hahahaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:59 schreef TeringHenkie het volgende:
Bedoel je niet "Mijn kuttopic heeft nu al 4 meatspins gehad ?"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:17 schreef wakajawaka het volgende:
Mijn kuttopic heeft nu al 4 spin offs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |