abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71516305
ik eindigde met het zeggen dat het zo enorm leuk is om al die huizen eens te zien !

maar voor Moussy : Game on !
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:58:17 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71516330
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71516338
Er mist nog slowchat voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotos van ons huisje.
En ja fotos van de kamer van X en mij ontbreken omdat ik die aan het herinrichten ben
en de hal is ondertussen ook ingericht maar ik kon geen foto vinden
(en het is nu een zooi dus ga de foto maar niet maken )

[ Bericht 93% gewijzigd door MamsX op 01-08-2009 16:06:39 ]
pi_71516403
Heb al gevraagd bij de Modjes... was t vergeten
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:04:12 #5
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516438
Foei Stout! hihihi
Maar ik zie het al, bij jou is het ook al zo gezellig. Met lekkere kussentjes om lui op de bank te hangen En smaken de framboosjes?

MamsX wat een mega-zak speelgoed aan de box!
Wel ontzettend licht he... heerlijk is dat.

En Linda houden we te goed
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:05:06 #6
190853 RockabeIIa
pi_71516456
Oh het is de SC... Ik pas wel ff aan dan.
pi_71516492
Dankje, had het al in FB gevraagd, was druk met het niet laten vallen van framboosjes op mijn toetsenbord..

Ze waren heerlijk ...zo van de struik van de buurvrouw
pi_71516511
Ja X heeft schandalig veel spullen
En dat licht is heerlijk, moet alleen nog wel folie op de ruiten vanwege de gluurders aan de overkant
pi_71516553
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
pi_71516619
leuk huisje MamsX idd lekker licht! Ik hou van veel licht
en Ca.ra mooi huis zeg! wauw!

Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516652
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
Ik zal het onthouden!! Leuk huisje trouwens
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:16:52 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516700
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71516702
Cara mooi!

En MamsX ook heerlijk huis! En zo licht en vrolijk!

Mijn huis is veel puinhopiger
pi_71516711
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
leuk huisje MamsX idd lekker licht! Ik hou van veel licht
en Ca.ra mooi huis zeg! wauw!

Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan
pi_71516742
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
Ohh dat helemaal erg
Wij gewoon een simpele, maar die zit er ook al wel een jaar of 6 zeker op, als het niet langer is.

M Ff mijn toetsenbord uitschudden, de spatiebalk knettert
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:19:54 #16
190853 RockabeIIa
pi_71516768
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
pi_71516772
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:17 schreef Stout het volgende:

[..]

Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan

vooruit dan maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516818
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
oh ja, over dat netjes ghehe, mijn foto's waren gemaakt een half uurtje voor onze housewarming begon ongeveer het is nog nooit zo schoon/netjes/opgeruimd geweest dus mn lief wilde dat gelijk vastleggen

normaal maak ik er eigk best een beetje een gezellig rommeltje bende van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516878
Ik heb wel foto's van mn oude huisje, dat kan ik wel showen. Maar het enige dat we daaruit meegenomen hebben is de eettafel en stoelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe fijn mn huisje van nu is, mis ik echt heel erg de badkamer en de keuken van mn oude huisje, want die zijn echt vet lelijk nu
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:32:42 #20
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517102
voorraam met folie:

Het huis ligt wat hoger dan de stoep, dus alleen mensen van 2m+ kunnen nu nog naar binnen kijken, maar dan moeten ze wel dicht bij het raam gaan staan. En omdat overbuurman hier niet meer parkeert sinds hij een bon heeft gekregen ( ) lopen de meeste mensen over het midden van de (brede) stoep en hebben we nergens meer last van.

Linda, dat was ook een gezellig huisje volgens mij. En een mooie theepot (waar een mens al niet op let he....)

Enneh, Free, op die foto's van mij was het ook net opgeruimd hoor. Meestal slingert er wel een boek hier en een laptop daar en een paar schoenen in een hoekje en de post op de eettafel.... Maar ik probeer wel om het netjes te houden sinds we hier wonen.
Daarom heeft Junior ook al de tuinkamer toegewezen gekregen, kan ie lekker rotzooi maken met zijn speelgoed later en dan kunnen papa en mama toch nog in een opgeruimde woonkamer zitten.

De box komt trouwens wel gewoon in de woonkamer hoor, zeg maar tussen woonkamer en keuken in, waar de kerstboom staat op de foto's. Dan kan ik hem zowel vanuit de woonkamer als vanuit de keuken in de gaten houden.
pi_71517257
Die folie vind ik echt heel erg leuk
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:43:12 #22
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517333
Dat dacht ik al toen ik de foto's van jouw huissie zag daarom speciaal voor jou een foto gemaakt!
(met de telefoon, want de batterij van het echte fototoestel moet worden opgeladen. Vandaar ook al die gerecyclede foto's in het vorige topic, ik kon even geen verse maken)

Oh en hij is gewoon van de Gamma, een euro of 10 of 12 voor een rolletje meen ik.
pi_71517462
Oeh zijn we bij elkaar aan het binnengluren? Leuk!
Ik doe alleen even niet mee want we zijn op 't moment de woonkamer aan het verven, 't is een beetje een bende
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71517529
Innepin dat maakt niet uit
Hoe t begon weet ik niet maar vind t wel leuk om zo ff te gluren !

Cara mooie Folie !1 Hier zit er iets van een spoorrail op..
pi_71517547
Ca.ra dat is leuke folie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71517615
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Stout het volgende:

Jamaar jamaar ik wil natuurlijk showen als het áf is
pi_71517684
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:54 schreef innepin het volgende:

[..]

Jamaar jamaar ik wil natuurlijk showen als het áf is
jah doe es doorverven? ik ben benieuwd
en als je dan ook gelijk je beebje dr achteraan doet hoef je maar 1 keer foto's te maken en te uploaden. Hendiiiig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71517749
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:43 schreef Ca.ra het volgende:
Dat dacht ik al toen ik de foto's van jouw huissie zag daarom speciaal voor jou een foto gemaakt!
(met de telefoon, want de batterij van het echte fototoestel moet worden opgeladen. Vandaar ook al die gerecyclede foto's in het vorige topic, ik kon even geen verse maken)

Oh en hij is gewoon van de Gamma, een euro of 10 of 12 voor een rolletje meen ik.
Wat lief dat je dat hebt gedaan En je zat helemaal goed inderdaad.
Ik ga dan maar eens een gamma bezoeken
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:02:52 #29
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517836
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Stout het volgende:

Mijn schuld, ik riep dat ik zo nieuwsgierig was en Huup gaf meteen het goede voorbeeld met een hele rapportage
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:04:01 #30
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517863
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah doe es doorverven? ik ben benieuwd
en als je dan ook gelijk je beebje dr achteraan doet hoef je maar 1 keer foto's te maken en te uploaden. Hendiiiig!
Oftewel: eerst hard doorschilderen en dan snel werpen
pi_71518323
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Oftewel: eerst hard doorschilderen en dan snel werpen
ik doe mijn best
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:27:58 #32
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71518446
Moet je nog veel schilderen dan Innepin?
pi_71518646
oeh ik wil mijn huis ook wel laten zien maar ik moet nog photoshop installeren. (ja da hek echt nodig heur.)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71518714
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef Ca.ra het volgende:
Moet je nog veel schilderen dan Innepin?
Mja het grootste deel is wel gedaan, en we doen sowieso niet álles nu. Vanavond is 't wel af voor nu, denk ik
Maar D. moet het meeste doen, ik ben niet al te soepel en snel
pi_71518742
Wij gaan even eten (kip,bietjes en krieltjes)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:51:00 #36
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71518955
Vannavond af, dus vannacht kan het grote bevallen beginnen dan?
Ik ga ook maar eens aan de kook denk ik, pastasalade met brie.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:54:26 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_71519016
Ik heb nog altijd geen later-als-ik-groot-ben-passen-de-meubels-bij-elkaar-huis, wil ik ook helemaal niet, ik hou wel van mn bij elkaar geraapte zooitje Het enige wat ik wel wil als Cas straks wat ouder is, is een grote eethoek, met 6 of 8 stoelen er omheen, maar nu is de ruimte nog te belangrijk om te spelen vind ik. Dus voorlopig hebben we nog een blad van 4 meter lang aan de muur waar mijn pjoeter op staat en waar ik mijn naaimachine en zo op kan laten staan, of P. zn graveerspullen, ook wel fijn hoor, alleen niet mooi.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71519414
ik hoef ook geen bijpassende meubels enzo, ik wil heul graag een later-als-ik-groot-ben huis en tuin en dan dus meer in de zin van als ik eindelijk genoeg verdien om voor een behoorlijke hypotheek in aanmerking te komen

oooh als ik toch een miljoen had...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:15:36 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_71519421
Ca.ra, wat een prachtig huis! mooie detaills! die bol op de trap is echt heel mooi
stormy waters...
sailin'
pi_71519423
Wat leuk om jullie huisjes te zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71519458
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog altijd geen later-als-ik-groot-ben-passen-de-meubels-bij-elkaar-huis, wil ik ook helemaal niet, ik hou wel van mn bij elkaar geraapte zooitje
Dat van ons viel uit elkaar Dus toen moesten wel wel. De tafel is letterlijk door zijn hoeven gezakt, gelukkig zonder dat er iemand aan tafel zal maar t gaf wel een klap (en deuk in het laminaat )
Ik haal ook veel van MP... ideaal !
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:38:22 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_71519801
Cara wat heb je een mooi huis en nu snap ik de bol ook, de trap is mooi, af, compleet en je keuken...
pi_71519844
Ik heb een "alles komt van dezelfde winkel en is lekker goedkoop" inrichting.
Juist omdat dan lekker alles makkelijk te vervangen is en ik me geen zorgen hoef te maken als X een hoek uit de tafel timmert.. Later als X groot is zie ik wel verder Ik heb de infdeling helemaal op haar aangepast.
Nu is de kamer groot maar ik wil ook dat ze lekker kan spelen.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:46:30 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_71519925
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een "alles komt van dezelfde winkel en is lekker goedkoop" inrichting.
Juist omdat dan lekker alles makkelijk te vervangen is en ik me geen zorgen hoef te maken als X een hoek uit de tafel timmert.. Later als X groot is zie ik wel verder Ik heb de infdeling helemaal op haar aangepast.
Nu is de kamer groot maar ik wil ook dat ze lekker kan spelen.
Dat hebben wij dus ook, in het midden van de kamer wordt nog steeds op karretjes gescheurd, dus daar moet helemaal nog geen mega tafel komen.
pi_71519968
Tot vorige week lag er nog een speelkleed in de kamer, maar dat werd nu zo goor dat ik t eruit heb geflikkert, ze spelen nu voornamelijk op hun kamers, buiten of zitten te lezen...ze worden echt groter merk ik ook aan het spelen. En boven kan de lego lekker blijven staan, dat gaat beneden zo lastig.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:14:52 #46
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71520687
Leuk dat binnengluren!
Wij hebben ook niet de hele woonkamer volgebouwd, zodat Anna lekker met haar wheelybug door de kamer kan scheuren! gaat soms best hard eigk
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71520716
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:14 schreef Memmel het volgende:
Leuk dat binnengluren!
Wij hebben ook niet de hele woonkamer volgebouwd, zodat Anna lekker met haar wheelybug door de kamer kan scheuren! gaat soms best hard eigk
Foto ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:19:35 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71520833
Van Anna op d'r bug?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71521034
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:19 schreef Memmel het volgende:
Van Anna op d'r bug?
oeh ja! doe es?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71521137
ik droom ook vaak van een als-ik-later-groot-ben-huis. donderdag was ik met skadhd naar Loods5. daar zal je zo'n beetje mijn hele huis vinden dus als ik die miljonair of gewoon rijke man nog eens tegen het lijf loop
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:32:26 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_71521189
Loods5 heeft idd mooie spullen!
Ik ben erg tevreden met ons huis nu. Alleen de bank is al wat afgeleefd, maar die wordt pas vervangen als ik geen spugende, kwijlende en knoeiende kinderen meer heb.
pi_71521470
Lois! Heb je nog post gehad vandaag?
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71521482
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef cattie het volgende:
Loods5 heeft idd mooie spullen!
Ik ben erg tevreden met ons huis nu. Alleen de bank is al wat afgeleefd, maar die wordt pas vervangen als ik geen spugende, kwijlende en knoeiende kinderen meer heb.

ik kwijl zelf met enige regelmaat op mn bank *snurk*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:53:43 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_71521801
wij zijn het huis al 7 jaar aan het opknappen jaren 30 woning, altijd werk, wel mooi
nog lang niet klaar
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:10:30 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71522273
Ik heb niet eens een huis om op te knappen *jaloers
pi_71522366
Aan dit huis is ook vanaf het begin geklust. ik kan me niet anders herinneren of er werd iets verbouwd.
Nu is het weer voor een tijdje 'klaar'. t is alleen een puinhoop.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:14:33 #57
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71522379
Anna on her bug!
duurde effe met maken, uploaden enz.

pi_71522424
wat een ruimte memmel!
pi_71522463
Wow.. daar kan ze heerlijk crossen !! En dat het hard gaat wil ik best geloven !
Valt ze niet hard daar ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:20:16 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71522525
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef Stout het volgende:
Wow.. daar kan ze heerlijk crossen !! En dat het hard gaat wil ik best geloven !
Valt ze niet hard daar ?
Ja...
Of ze rijdt gewoon tegen de muur aan.
pi_71522597
Ik wil een nieuw huis
Een huis voor een gezin, met een boven en met een zolder en waar ik alle belangrijke dingen in kasten kan zetten die buiten kinderhandjes zijn!
pi_71522602
Boh, Memmel! Doe mij ook zo'n huis
Lotte!
Noah!
pi_71522611
Ik zie nu Anna pas, geweldig Lekker veel ruimte
pi_71522643
Ja Anna heeft inderdaad goed de ruimte. En een leuke foto
is mijn woonkamer niets bij
pi_71522645
Anna en wat een ruimte, dat racet vast heerlijk
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:25:18 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_71522652
memmel's huis
stormy waters...
sailin'
pi_71522686
Anna op d'r wheelybug, gewelidg En wat een ruimte zeg Zo groot is ons huisje niet
pi_71522702
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef MamsX het volgende:
is mijn woonkamer niets bij
Mijn woonkamer is ong zo groot als het stuk waar Anna kan spelen
Lotte!
Noah!
pi_71522706
Op zich hebben wij wel een 'volwassen' huis. Helemaal gerenoveerd en met precies de meubels en alles zoals we dat willen. Maar goed, we zijn dan ook niet meer zo piepjong en het heeft wel even geduurd voor we dit hadden.

Vergeleken met Memmels huis is het trouwens nog maar een speelhuisje als ik alleen al die foto bekijk
pi_71522737
Dat van ons ook niet hoor, het is een gewone rijtjeswoning uit de jaren 69-70
Dus relatief groot gezien de jaren 80 woningen en boven veel ruimte.
De woonkamer is iets van 6 bij 3,5 en dan een l vorm
pi_71522820

nogsteeds verliefd op ons huis

de binnenkant is minder indrukwekkend
pi_71522830
buitenkant is nu mooier trouwens mooie hoge bloembakken naast de ramen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:34:41 #73
190853 RockabeIIa
pi_71522883
Dus je gaat nog lang niet op jezelf, pinq? Zou ik denk ik ook niet doen!
pi_71522927
nee, eerst nog 4 jaar naar school. pas als ik een baan heb, en dus een vast inkomen, dan ga ik eens op mezelf. maar ik ga dit huis echt zoóo missen want mijn moeder gaat hier dan ook weg, die gaat niet in dr eentje in dit huis zitten.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:36:34 #75
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71522941
Mooi Pinq!

Wij hebben het geluk gehad ons huis zelf te kunnen bouwen en hebben dus idd met het oog op kinderen een flink formaat woonkamer ontworpen.
pi_71522994
Mooi huis inderdaad pinq! Kan me voorstellen dat je daar gek op bent!

Memmel, heerlijk lijkt me dat, zelf kunnen bouwen en indelen. Vond ik hier al fijn, alleen was de ruimte beperkt, vanwege bestaande bouw en natuurlijk prijs/m2.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:39:31 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71523011
Jeetje Memmel wat een huis hebben jullie!
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:40:02 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71523025
Hallo! Post is idd geweest vandaag Floortje maar wij zijn net pas thuis, morgen maak ik even foto's.
Ik ga nu eerst het spul even op bed zien te krijgen en dan hopelijk zelf nog even rustig zitten saampjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71523054
javier op 1
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:41:20 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523074
Ik zou het toch echt geen 2e keer meer doen hoor. Veel teveel kopzorgen. We wonen er vandaag trouwens precies 1 jaar, bedenk ik me nu
pi_71523232
Oke ik heb een dilemma...
SPOILER

[ Bericht 61% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:54:14 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:50:44 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71523352
Meenemen MamsX. Al was het maar voor je eigen gevoel
Klein woonkamertje Memmel
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:50:49 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_71523358
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef Memmel het volgende:
Ik zou het toch echt geen 2e keer meer doen hoor. Veel teveel kopzorgen. We wonen er vandaag trouwens precies 1 jaar, bedenk ik me nu
das nou weer minder om te horen, want je bent mijn voorbeeld
Ik vind jullie huis werkelijk prachtig!
ik heb me wel altijd afgevraagd wat zoiets nou kost met kavel erbij, maar ik kan me voorstellen als dat me niks aangaat
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:51:53 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_71523393
meenemen mamsx, die ervaring heb ik nu met de opa van mijn kinderen ook
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:53:15 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523441
Mams, ik zou denk ik gewoon gaan. Is het van tijdelijke aard of is het dermate ernstig dat de persoon ook wel eens niet meer uit het zkh zou kunnen komen? Kindjes voelen zoiets goed aan en de zieke zal het ook zeker op prijs stellen. Je kunt gewoon vertellen hoe of wat?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:55:15 #86
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523501
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meenemen MamsX. Al was het maar voor je eigen gevoel
Klein woonkamertje Memmel
Ja, TF ik weet ook niet meer waar ik met mijn zooi heen moet.

Belana, als je echt geinteresseerd bent, effe via PM dan! \
En ik..een voorbeeld voor iemand? Ben tot tranen geroerd....
pi_71523760
Het is serieus..

SPOILER

[ Bericht 54% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:54:39 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:04:33 #88
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71523763
Stapelen is het sleutelwoord Memmel! en misschien moet je je kelder uit laten diepen?
pi_71523795
Meenemen, juist een kind kan soms heel prettig zijn als je ziek bent. Gaat het niet dan kun je altijd nog weer gaan ,maar een kind is vaak juist een ijsbreker, even lachen ondanks alles
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:10:16 #90
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71523911
Die ervaring heb ik ook Stout. En op die leeftijd vinden ze toch niet veel eng ofzo, kinderen. Pakken het makkelijk op.

Ik geloof dat ik na een week eindelijk gewend ben aan de vakantie. En nu hebben we nog maar een week En ik barst soms echt van stommigheid in tranen uit, ik ben sooo moehoe *boehoehoe* {') Triest.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:10:47 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523932
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stapelen is het sleutelwoord Memmel! en misschien moet je je kelder uit laten diepen?
Of de rest van het huis laten onderkelderen? Of....natuurlijk....een zeecontainer in de tuin!

mams, ik zou X gewoon meenemen, om precies de reden die Stout geeft.
pi_71524038
Ik heb besloten inderdaad gewoon te gaan..

[ Bericht 66% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:55:20 ]
pi_71524066
Onze kinderen zijn tot vrij laat bij een leerling van mij gekomen die een hersentumor had, ook kwam ze graag hier, juist vanwege de kids die onbevangen zijn, open en eerlijk. Ze vroegen in het begin aan haar of ze dood ging, daarop is eerlijk geantwoord (wij hebben er van te voren uiteraard over gepraat) en daarna was het fun. Spelen, gek doen en genieten.

Alleen bij het laatste stukje hebben we ze weg gehouden, ze was te ziek en te veranderd. Ook hiermee hadden ze vrede, wel hebben ze foto's van haar in de kist gezien (op afstand)
Naar de crematie wilden ze niet, ze hebben op hun eigen manier afscheid genomen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:17:03 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71524078
Wel rot trouwens dat je in die situatie zit. Ik hoop dat het een beetje positief uitpakt voor deze jongen.
pi_71524165
we zitten in de bios.. Te wachtentot Harry begint
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:21:07 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71524211
Leuk Vicky! Veel plezier! En gefeli met M. he!!!
pi_71524243
Veel plezier Vicky !!
pi_71524393
Vicky en dan toch even hier spieken heel veel plezier !

En wat hebben jullie allemaal leuke woningen, en leuke inrichting enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71524466
Waaauw Memmel wat een balzaal en die wheelybugs omg ik blijf ze echt geweldig vinden

zou dat net zo verantwoord zijn als een hobbelschaap? zoja... dan wil ik ze graag allemaal

Vicky veel plezier!

LB hihi gelukkig maar dat je nog een weekje hebt om te genieten van je vakantie gevoel dan! en eigenlijk, heel eigenlijk, klink je een beetje oververmoeid. Sorry als ik me ermee bemoei, das niet mn bedoeling maar pas je wel nog steeds een beetje goed op jezelf? ook als het hele circus zo allemaal weer begint enzo?

MamsX wat een heftige situatie zeg sterkte

ik heb net een McFlurry op en nu ben ik gelukkig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:32:36 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71524556
ik heb vanavond een swirll op met aardbeitjes en die was me toch een partij lekker
pi_71524593
Fijn dat het aangekomen is Lois!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:36:42 #102
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71524701
ik wil ook mcflurry. kitkat. !
pi_71524753
Ik heb B&J's dat kan ik met mijn emobui nu goed gebruiken..
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:40:04 #104
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71524797
MamX ik zou X ook gewoon meenemen hoor, en sterkte
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:49:17 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71525066
Komt wel goed huuphuup
pi_71525115
MamsX sterkte..!
pi_71525658
tot morgen meiden ! Ik ga maffen, nog 12 uur en dan zijn mijn mannetjes weer thuis !!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:21:01 #108
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71525773
Truste Stout!

Ik ben mijn lieveheersbeestjes baby-slofjes aan het maken!
pi_71525815
Gelukkig LB

trusten Stout!

Memmel klinkt tof!!

Straks Amélie op Ned2
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:27:55 #110
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71525906
slaap lekker Stout,
Memmel dat vraagt om foto's
Hier heb ik ook al tijden zin om onze slaapkamer te metamorfose te geven, wil richting een hollands tintje ofzoiets.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:38:40 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71526098
Ik heb de onderdelen uitgeknipt. Foto's volgen als het projectje af/gelukt is!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:48:11 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71526255
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef Memmel het volgende:

[..]

Of de rest van het huis laten onderkelderen? Of....natuurlijk....een zeecontainer in de tuin!

mams, ik zou X gewoon meenemen, om precies de reden die Stout geeft.
Zeecontainers roeleren de pan uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:54:34 #113
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71526373
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef MamsX het volgende:
Ik heb besloten inderdaad gewoon te gaan..
X zelf is echt dol op hem. Als hij er is dan wil ze niet slapen en werpt ze hem uren lang kusjes..
Dus ik weet zeker dat ze wel blij zal zijn om hem te zien.
Waarom zou je haar niet meenemen dan? Er komen echt wel kleine kinderen in het ziekenhuis hoor. Toen mijn moeder in het ziekenhuis lag heb ik Lilah ook gewoon meegenomen. Als ze niet meer stil wilde zitten was er altijd wel iemand van het bezoek die even met haar op de gang wilde lopen . En als ze enorm vervelend is, kan je altijd weer weggaan, maar dan zijn jullie toch even op bezoek geweest.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:55:18 #114
14746 k_i_m
pi_71526387
Zo, ben ik even mosterd na de maaltijd .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:04:05 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71526544
Memmel heeft echt zo'n 'later-als-ik-groot-ben-en-de-loterij-heb-gewonnen' huis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:06:10 #116
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71526594
Er is een feest aan de gang, ergens eer stuk verderop. In een huis wat men ervan verdenkt een kieteltent te zijn. Zal ik ff aanbellen en gaan klagen?
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:08:33 #117
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71526630
Wat is een kieteltent?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:12:04 #118
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526710
Geen idee ook, wat een kieteltent is! Soort massagesalon misschien?
Wij zijn vanavond langs een Mc gereden en hebben allemaal een McFlurry KitKat gehad. Mjam!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:12:50 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71526724
en huis van lichte zeden
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:12:58 #120
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71526731
een hoerenkiet

* just me komt even Lois' nieuwe kleurtje bekijken!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_71526733
Leuk die kijkjes in huizen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:13:45 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71526749
Na Just_me, dat wou ik te typen, maar dacht zla eens beschaafd doen
pi_71526755
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:12 schreef just me het volgende:

* just me komt even Lois' nieuwe kleurtje bekijken!
Staat haar goed he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:14:14 #124
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71526761
Een hoerenkiet ja
Oh er is nu ook vuurwerk Althans, ik hoop dat dat het was
pi_71526787
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij zijn vanavond langs een Mc gereden en hebben allemaal een McFlurry KitKat gehad. Mjam!
Ik vond de McFlurry Rolo altijd lekker, maar daar is die KitKat voor in de plaats gekomen geloof ik.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:15:50 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71526803
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een hoerenkiet ja
Oh er is nu ook vuurwerk Althans, ik hoop dat dat het was
*proest*
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:16:03 #127
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526806
Hoerenkiet? Ik dacht dat dat een typfout was! Hoerenkeet zeggen ze hier.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:17:05 #128
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71526829
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:13 schreef easy-going het volgende:

[..]

Staat haar goed he
Misschien krijg ik ook wel een kleurtje als ik 10 jaar lurker in OUD ben
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoerenkiet? Ik dacht dat dat een typfout was! Hoerenkeet zeggen ze hier.
ik ben pas aan mijn eerste biertje en maak dan nog geen typfouten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:17:40 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71526837
Ik vind mcflurrys echt niet lekker, net als magnums trouwens. Ben daar vast heel zeldzaam in want wie ik het ook vertel kijkt me geschokt aan
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:17:44 #130
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526838
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik vond de McFlurry Rolo altijd lekker, maar daar is die KitKat voor in de plaats gekomen geloof ik.
Ik heb ooit eens een McFlurry rolo gehad en toen namen mijn kinderen een McFlurry Kitkat. Dus daar waren ze samen te verkrijgen. Maar inderdaad, ik heb die Mcflurry Rolo niet gezien meer.

En Lois, mooi kleurtje hoor. Wil ik ook wel, roze
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:18:39 #131
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526862
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef Lois het volgende:
Ik vind mcflurrys echt niet lekker, net als magnums trouwens. Ben daar vast heel zeldzaam in want wie ik het ook vertel kijkt me geschokt aan
Eigenlijk vind ik een Sundae ijsje met caramel en nootjes lekkerder, maar dat is kleiner.
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:18:45 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71526864
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef just me het volgende:

[..]

Kijk iteejer eens lief aan, wie weet helpt het
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71526867
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef just me het volgende:

[..]

[..]

ik ben pas aan mijn eerste biertje en maak dan nog geen typfouten
En kies je dan Grijs?
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:19:12 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71526878
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Lois het volgende:

[..]

Kijk iteejer eens lief aan, wie weet helpt het
Oooooooooooooooh zit dat zo
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:19:43 #135
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526887
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef easy-going het volgende:

[..]

En kies je dan Grijs?
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:20:00 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71526898
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef easy-going het volgende:

[..]

En kies je dan Grijs?
Zilvergrijs
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_71526903
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef just me het volgende:

[..]

Oooooooooooooooh zit dat zo
Jij ziet een verband tussen kleurtjes krijgen en een kieteltent?
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:20:49 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71526914
Het is paars/violet, maar geen roze
Sundae vind ik wel lekker!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:20:56 #139
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71526916
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik een Sundae ijsje met caramel en nootjes lekkerder, maar dat is kleiner.
Ohhhh ik ook!
Die McFlurry rolo was megalekker! Zonde dat ze die nu niet meer hebben. Kitkat vind ik zo...stoffig
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:21:20 #140
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71526920
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef Lois het volgende:

Als je dan vervolgens zegt: maar ik lust geen chocolade en ik houd niet van room; dan vallen ze dood neer
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:21:35 #141
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526931
Op 18 november 2010 ben ik 10 jaar geregistreerd, maar ik lurk al langer dan dat ik geregistreerd ben. Mag ik nu ook een kleurtje? Paars graag!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:21:37 #142
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71526932
Als ik naar de hoeren ga hoop ik toch dat er gewoon geneukt wordt en niet gekieteld.
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:22:04 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71526944
Jaja ik ben te traag op zo'n iPhone zie ik al
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:22:51 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71526963
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik naar de hoeren ga hoop ik toch dat er gewoon geneukt wordt en niet gekieteld.
Als je maar betaalt mag je kiezen, Swets.
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:23:41 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71526982
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:24:00 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71526989
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:22 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Als je maar betaalt mag je kiezen, Swets.
Misschien is het dan juist wel lachen om d'r een uur te laten kietelen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:24:30 #147
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71527004
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien is het dan juist wel lachen om d'r een uur te laten kietelen.
Als ik moest kiezen tussen neuken en kietelen wist ik het wel.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:24:30 #148
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71527005
zien wie het het eerst zat is
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:25:33 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71527027
Zo het is tijd om gekieteld te worden te gaan slapen. Welterusten!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:25:48 #150
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71527035
spuug
pi_71527037
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen tussen neuken en kietelen wist ik het wel.
Dan ga jij voor kietelen he!
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:26:01 #152
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71527041
Oké de 2e keer vanavond dat mijn bier op het beeldscherm zit!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:26:16 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527044
Als je betaald voor een uur kun je makkelijk die
andere 58 minuten kietelen toch?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:27:01 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71527061
Ohh Lois..het is toch wat als je geen privacy gegund wordt he?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:27:08 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71527067
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef Lois het volgende:
Als je betaald voor een uur kun je makkelijk die
andere 58 minuten kietelen toch?
Altijd al gedacht dat J. een geweldenaar was in bed.
pi_71527080
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef just me het volgende:
Je moet ook niet drinken op jouw l......

euhh ..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:27:38 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71527082
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef just me het volgende:
Je word gekieteld he?
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:27:57 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527089
Ik had het over jou jah!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71527098
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Altijd al gedacht dat J. een geweldenaar was in bed.
What's in a name he
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:28:43 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71527107
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef Lois het volgende:
Ik had het over jou jah!
Ik ben al blij als ik 2 minuten haal zonder hartinfarct.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:28:57 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71527116
Hoewel lachen gezond is zeggen ze.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:30:13 #162
14746 k_i_m
pi_71527141
Tering! Twee minuten! Wat lang!
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:30:23 #163
14746 k_i_m
pi_71527145
.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:30:55 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71527166
2 minuten dan heb ik m`n step-in nog niet eens uit
pi_71527171
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef k_i_m het volgende:
Tering! Twee minuten! Wat lang!
De eerste en de laatste he
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:31:18 #166
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527172
Jaja Kim, het is niet alleen in films zo hoor, het schijnt in het echt ook zolang te kunnen duren.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:32:00 #167
14746 k_i_m
pi_71527191
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Lois het volgende:
Jaja Kim, het is niet alleen in films zo hoor, het schijnt in het echt ook zolang te kunnen duren.
. .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:32:15 #168
190853 RockabeIIa
pi_71527198
En sommigen raken er nog zwanger van ook!
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:32:59 #169
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527213
Van zo'n marathon?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71527231
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:32 schreef Lois het volgende:
Van zo'n marathon?
Nee, van het kietelen!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:34:11 #171
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71527238
Goedeavond daar

Heeft iemand een remedie tegen stuitjespijn

Ik ben zojuist temidden van Liefs zijn verjaardagsvisite door een stoeltje gezakt,
en mijn stuitje doet allejemig pijn
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:34:31 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71527247
dit geeft de TT toch wel een hele andere betekenis
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:35:02 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527258
Ik zou even niet kietelen Rijstje
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:35:41 #174
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527278
Sorry te flauw, eh geen idee Rijst....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:35:46 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71527279
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goedeavond daar

Er is volgens mij geen remedie tegen pijn in je stuitje, kan best een poosje duren voordat het over is!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:35:57 #176
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71527287
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goedeavond daar

Ik ben zojuist temidden van Liefs zijn verjaardagsvisite door een stoeltje gezakt,
en mijn stuitje doet allejemig pijn
Op een donut zitten Of zo`n zwembandje
Ik zal er maar geen kusje op geven, voor je het weet worden we ergens van beticht
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:37:22 #177
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71527320
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Lois het volgende:
Ik zou even niet kietelen Rijstje
Heel lekker aardig Lois
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef just me het volgende:

[..]

Er is volgens mij geen remedie tegen pijn in je stuitje, kan best een poosje duren voordat het over is!
Daar ben ik ook heel bang voor.. Ga nu poging tot slapen doen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:41:33 #178
190853 RockabeIIa
pi_71527393
Dus... Lois, hoe is 't vandaag met je wakkere muppetie?
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:44:39 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71527475
Muppets slapen en dat ga ik nu ook maar eens doen, batterij is ook bijna leeg

slaap lekker allemaal!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:45:05 #180
190853 RockabeIIa
pi_71527484
Trusten
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:48:57 #181
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71527549
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2 minuten dan heb ik m`n step-in nog niet eens uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:50:07 #182
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71527569
is iedereen nu ineens slapen
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:50:56 #183
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71527584
nee
pi_71527588
nee...ik kijk nog Paradise Hotel
Lotte!
Noah!
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:51:54 #185
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71527607
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:50 schreef pinquit het volgende:
is iedereen nu ineens slapen
nee joh ik ben mijn step-in aan het uittrekken!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:57:46 #186
14746 k_i_m
pi_71527718
huuuu, ik moet nog opruimen want mijn schoonmoeder komt morgen op de koffie .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:58:17 #187
14746 k_i_m
pi_71527732
En ik zeg al een uur tegen mezelf dat ik nu echt wat moet gaan doen maar mijn ogen vallen dicht en het is hier haske warm en benauwd .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:59:00 #188
14746 k_i_m
pi_71527756
En het hele bed ligt volgekruimeld met eierkoek en rijstwafel dus dat moet ook nog schoon .
In my life
Why do I smile
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:59:16 #189
14746 k_i_m
pi_71527762
Kwartet .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:04:27 #190
190853 RockabeIIa
pi_71527868
weet je, je moet een teckeltje nemen. Die eten zulke kruimeltjes zo op
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:07:03 #191
14746 k_i_m
pi_71527904
Ik ben bang voor teckels .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:09:12 #192
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71527946
Je moet je schoonmoeder gewoon afbellen. Da`s eerder klaar dan je huis opruimen
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:09:57 #193
190853 RockabeIIa
pi_71527958
ah kijk, ervaringsexpert!

Ik geloof dat het goed komt.
Trusten!
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:11:43 #194
14746 k_i_m
pi_71527992
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het niet afgesproken. En het corpus delicti wat daar wel voor aansprakelijk gesteld kan worden is -heel toevallig- de hele avond aan het werk .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:12:17 #195
14746 k_i_m
pi_71528002
Nou, daar ga ik hoor, totzo .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:13:38 #196
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71528030
ik zal aan je denken kim
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:14:52 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71528042
Zoooo weer terug van het feestje, maar er wordt op de hoek ook gefeest, dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat het zo stil is dat we kunnen slapen.
Lekker tijd om hier even bij te lezen dus

Hihihi en bij anderen binnenspieken is altijd leuk he!
En iedereen bedankt voor de complimentjes, ik ben ook heel trots op dit huis. Ik had nooooit gedacht dat we zoiets konden betalen, maar goed dat is dan het voordeel van Limburg he.

Memmel jij hebt ook een mooie vloer zeg! en schattig, Anna met die wheelybug.
Pinq, wat een mooie gevel. Ook van die hoge ramen, mooi is dat he.

Echt heel leuk dat jullie ons allemaal binnen laten spieken Hoe groot of klein ook, het geeft een leuk kijkje in iemands karakter als je zijn huis ziet, en ik heb alleen maar gezelligheid en warmte voorbij zien komen hier.

Vicky toch nog FOKken vanuit de bios. Jij bent heul niet verslaafd!

De rest is flink aan het kietelen zie ik, behalve dan Rijst die door een stoeltje is gezakt. Hopelijk ben je niet al te genant neergekomen en gaat de pijn ook weer snel over.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:15:54 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71528067
Succes Kim.
En TF, die 2 minuten tellen pas vanaf het moment dat je je step-in uithebt. Althans zo bereken ik het, anders is 't nog korter.

Mijn slofjes zitten in elkaar! Yeuh!
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:16:47 #199
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71528080
Oh gaan ze dan pas in? Ik vond m`n vent al zo moeilijk kijken
pi_71528111
wilde hij al eerder beginnen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:20:35 #201
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71528152
dan wordt je step in zo vies

't is al zo moeilijk te zien met zo'n huidskleurig ding...
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:26:07 #202
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71528275
Ik ga maar eens te bed. ff Kietelen
  zondag 2 augustus 2009 @ 00:29:45 #203
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71528371
Nou, mijn slofjes staan hier

Ik ga mijn step in uittrekken en slapen.
Kietel ze TF! Niet te hard he. Krijg je jeuk van...
pi_71528733
Potter was leuk!
Zitten nu aan de cocktail
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71528883

[ Bericht 76% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:57:34 ]
pi_71530815
Mogge !!

De titel kan beter veranderd worden in Kietelen achter raampjes
Wat heb ik moeten lachen, maar goed dat ik geen thee of andere zooi aan het drinken was, dat was niet geod gekomen !

Blijkbaar was het feestjesavond, ook hier vonden buren het leuk om tot half 3 zoveel lawaai te maken dat uiteindelijk een hele potige buurman (lees 3x mijn man in de breedte en die is al breed) maar even verhaal is gaan halen..spontaan ging ineens iedereen weg.

Nu wachten tot de kids thuis komen Nog maar 3 uur een een kwartier ongeveer
pi_71530887
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kom je nu mee, deze onmisbare tip

Goeiemorgen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:24:05 #208
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71530909
Morgen

Wij hebben gisteren lekker gefestivald, Kai heeft volgens mij ook de smaak te pakken
SPOILER
Vandaag zouden we naar 'Roodkapje, de musical' gaan maar het regent en dan gaat het geloof ik niet door (is in het openluchttheater)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:29:36 #209
3011 E.T.
pi_71530923
Jammer dat het niet doorgaat m@x..

Hier leken de kinderen uit te slapen.. maar nu maakten wij ze wakker
We gaan naar de Deventer boekenmarkt
Allemaal nog plassen en jassen aan..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:34:16 #210
3142 m@x
pi_71530942
Ik heb echt geen idee wat we vandaag moeten gaan doen. Ik wil een beetje in de buurt blijven, maar ook weer niet thuis want dat is saai enzo Zo de vakantiepas er maar even op naslaan.

De Deventerboekenmarkt
pi_71530973
Goedemorgen!

Die foto's van Kai zijn geweldig
pi_71530992
Ah die foto's van Kai

jammer dat het niet doorgaat vandaag het weer ziet er inderdaad vies uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71531049
oh wat ben ik onuitgeslapen vandaag! en aan het weer te zien gaat dit een heule lange dag worden ik ben heel zeurderig, max is zeurderig en zelfs onze kat is vreselijk zeurderig vandaag
pi_71531050
huh! ik ben skadhd helemaal niet
pi_71531056
Wij gaan helemaal niets doen... over anderhalf uur komen de jongens thuis ! ik tel niet af hoor

Misschien is het later droog genoeg voor het openlucht theater ?
  zondag 2 augustus 2009 @ 08:59:08 #216
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71531059
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:57 schreef skadhd het volgende:
oh wat ben ik onuitgeslapen vandaag! en aan het weer te zien gaat dit een heule lange dag worden ik ben heel zeurderig, max is zeurderig en zelfs onze kat is vreselijk zeurderig vandaag
zo.
pi_71531070
haha Pinq mutsie ik dacht al huh ska met max? okay... kan...

Ga wat bakken ofzo oeh of maak zo'n stoofschotel, zo een die uren moet pruttelen. Houd je bezig en je hebt vanaaf wat lekkers te eten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:02:02 #218
3142 m@x
pi_71531076
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 08:58 schreef Stout het volgende:
Wij gaan helemaal niets doen... over anderhalf uur komen de jongens thuis ! ik tel niet af hoor

Misschien is het later droog genoeg voor het openlucht theater ?
Daar ziet het er niet naar uit. Volgens de buienradar komt er nog wel wat. Ik kan niet niets doen. Er moet altijd minstens 1 activiteit buiten de deur gepland staan anders vlieg ik tegen de muren op
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:02:16 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71531077
Hp was gaaf! Eten was heerlijk en het is wel duidelijk dat we dit vaker moeten doen!
Ik heb vreselijk gelachen om de rest van het bankje
Vicky hoe was je avond en nacht? Beetje bij kunnen tanken? En Lois hoe was jullie nacht? Belana weer op een redelijk tijdstip wakker geworden vandaag?
Ik kan via mijn foon mijn huis niet laten zien (volgende keer maar heb genoten van het binnenkijken bij jullie, wat leuk zeg!
mijn zoon heeft zichzelf net leren zappen en zit diep te zuchten dat er niets op tv is
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:04:08 #220
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71531094
Zwembad M@x?
Walgelijke activiteit vind ik zelf. Maar ja. Het regent, he.
pi_71531100
Zeuren zit in de lucht

Hummel hier werd scheldend wakker vanmorgen.
En het is hier tegenwoordig kiezen 's ochtends slapen en 's middags wel in bed liggen, maar kletsen en niet slapen.
Of met beetje dwang ochtendslaapje skippen en alleen een goed middagslaapje.

Samengevat: kiezen: vervelend kind tussen half 10 en 12 of vervelend kind van 2 tot 7
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:05:37 #222
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71531105
een overdekte speeltuin ofzo M@x?
Duidelijk niet aan het aftellen hoor!
Ylana
pi_71531109
Haha Saffier
Dat is het begin van veel zappen
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:08:56 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71531125
wat is er echt met mijn kat aan de hand joh! ze zit maar te miauwen en te miauwen! dan wil ze naar buiten, okay, ik doe de deur open, oh regen! dan toch maar niet, okay, deur weer dicht, gaat ze er weer voor staan miauwen en allemaal rennen door t huis een spastisch. snap dr niks van.
pi_71531127
Ohh Saffier !! Ik zie m zo liggen op de bank, diepe zucht en dan...dr is niets op tv mam

Vicky hoe was het ? Lekker geslapen ?
En Lois hoe is het bij jullie gegaan ? Heeft ze nu geslapen in dr bed ?
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:09:18 #226
3142 m@x
pi_71531128
Zwembaden en overdekte speeltuinen... ieuw
pi_71531132
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:08 schreef pinquit het volgende:
wat is er echt met mijn kat aan de hand joh! ze zit maar te miauwen en te miauwen! dan wil ze naar buiten, okay, ik doe de deur open, oh regen! dan toch maar niet, okay, deur weer dicht, gaat ze er weer voor staan miauwen en allemaal rennen door t huis een spastisch. snap dr niks van.
Blij dat ik geen kat heb, die van mij had allang buiten gezeten, regen of geen regen.... *nee ik ben geen kattenliefhebber nee*
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:12:04 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71531142
Ja heb ik ook hoor M@x. Maar soms moet je wat.

Maar nodig jezelf ergens uit, ga naar de film, Ikea, gewoon samen ergens lunchen?
pi_71531160
Of duik gewoon je bed in met de mededeling : of ik ben sjaggie en jullie krijgen het over je heen of ik ga nog even slapen en waag dan een nieuwe poging
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:17:28 #230
3142 m@x
pi_71531180
Kai heeft zo ongeveer dezelfde bui als ik. We hebben de voorfilmpjes op de Pathé-site bekeken en hij vind niks leuk. Alleen Ice-Age maar daar zijn we al naartoe geweest dus dat doe ik niet nog een keer. Verder is iedereen op vakantie, zijn de leuke dingen te ver weg en leidt een uitje richting winkels tot één groot zeurfestijn. Ben bang dat dit gewoon een bah-dag gaat worden.
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:18:31 #231
3142 m@x
pi_71531189
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Of duik gewoon je bed in met de mededeling : of ik ben sjaggie en jullie krijgen het over je heen of ik ga nog even slapen en waag dan een nieuwe poging
En dan mijn 4-jarige in zijn eentje de tent af laten breken. Goed plan
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:21:19 #232
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71531203
Hmmmm nog één optie: samen een digitaal foto-album maken? Wel thuis en binnig maar heeft ons laatst wel 4 uur vermaakt....
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:22:36 #233
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71531211
ik denk dat wij straks in regenpak en laarsen naar buiten gaan en lekker plassen stampen
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:23:46 #234
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71531215
Skadhd gaat vandaag naar tica
jaloers!
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:24:21 #235
3142 m@x
pi_71531220
Dat is misschien wel een goede. Denk niet dat ik Kai er 4 uur mee zoet houdt maar een uurtje zou toch moeten lukken. Moet alleen kijken hoe ik alle foto's op één centrale plek kan krijgen (staan nu over cd-tjes, usb-stick en diverse computers verspreid).
pi_71531222
Goeiemorgen!

Ik ben jarig vandaag!

Ik kom straks wel even taart brengen, de een staat nog in de oven en de ander is nog aan het opstijven !
pi_71531229
klinkt als een geslaagde avond dus Saffier!

oeeeeh wat een hoop grumpy buien hier

*zet verse aardbeitjes, druiven en perzikken neer
geen idee of het helpt tegen grumpyheid maar het is wel lekker!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71531232
floortje gefeli!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:26:18 #239
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71531240
plu op, oude kleren aan en plassen stampend richting kinderboerderij gegarandeerd lol voor Kai
Ik ga zo appelflappen maken en dan twijfelen tussen zwembad met nieuwe glijbaan en dierentuin...
Ylana
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:28:02 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71531253
floor van harte gefelicitaart! En een hele fijne dag!
Pinq Gmta!
Ylana
pi_71531254
Lekker verse fruitjes Huup.
* Nijna steekt aardbei in haar mond
Fake it till you make it...
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:28:33 #242
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71531260
floortje gefeli!!!

pi_71531263
Floortje gefeliciteerd!

En Pinq, katten doen dat soms, leg je er maar bij neer
pi_71531269
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:24 schreef fIoortje het volgende:
Goeiemorgen!

Ik ben jarig vandaag! [ afbeelding ]

Ik kom straks wel even taart brengen, de een staat nog in de oven en de ander is nog aan het opstijven !
Hangt slingers op voor Floortje

en uiteraard van harte !!
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:29:45 #245
3142 m@x
pi_71531271
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:26 schreef Saffier het volgende:
plu op, oude kleren aan en plassen stampend richting kinderboerderij gegarandeerd lol voor Kai
Ik ga zo appelflappen maken en dan twijfelen tussen zwembad met nieuwe glijbaan en dierentuin...
Ja maar ik heb ook vakantie en ik vind de kinderboerderij echt zo ontzettend niet leuk. Het stinkt en de geiten proberen altijd mijn tas op te vreten en met 10 minuten heb je heel die kinderboerderij wel gezien

Huup, ik ga je schaaltje leegeten

Floortje, gefeli
pi_71531282
Merci meisjes!

Ik ga me zo maar eens even aankleden, en dan de zooi opruimen, en dan de eetkamer en de woonkamer versieren, en dan de chocoladetaart en de kwarktaart versieren, en dan ontbijt maken, en dan weer verder met hapjes maken en koken enzo.
pi_71531286
floortje, van harte
Fake it till you make it...
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:32:23 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71531291
Gefeliciteerd fIoortje!
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:33:04 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_71531298
Hartelijk gefeliciteerd floortje en veel plezier vandaag!
pi_71531309
Thanks!
  Jubileum moderator zondag 2 augustus 2009 @ 09:34:54 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71531313
Floortje gefeliciteerd!

Wij gaan vandaag heel hard bedenken wat we gaan doen,bah wat een naar weer.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 2 augustus 2009 @ 09:37:35 #252
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71531348
dan wel plassen stampen maar niet naar de boerderij
En ook appelflappen maken, of muffins en versieren met prinsessenmeuk natuurlijk of de ramen verven samen en daarna natuurlijk onder de douche of elkaar natekenen... Of jezelf uitnodigen bij floortje op haar verjaardag of daten met Vicky... Geen idee wat bovenstaande foksters van dat idee vinden overigens
Huup het was een zeer geslaagde avond voor het eerst in veeeeeeeeel te lang geleden overigens.
Ylana
pi_71531452
Hieperdepiep voor Floortje!
Ik ben wel blij met die regen; moet nog zoveel doen en ik ben niet productief bij zon. Dus ik mag wel opschieten met alles ook, want komende week wordt het haske lekker weer.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:01:00 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71531511
floortje, gefeliciteerd met je verjaardag!
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:02:40 #255
3142 m@x
pi_71531517
Het wordt toch de bioscoop. Er was eindelijk een film die meneers goedkeuring kon wegdragen
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:05:09 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71531540
Veel plezier m@x!
Sasha is heel kunstzinnig een tekening voor Oma aan het maken hier. Ze is dinsdag jarig en we gaan daar vanmiddag heen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:12:06 #257
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71531615
leuk M@x!
Tobias is ook altijd tekeningen aan het maken, totdat er iemand jarig is ofzo, dan vertikt'ie het steeds
Nog 10 minuten, dan hebben we verse flappen
BE hoe voel je je vandaag?
Ylana
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:22:13 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71531703
Ik voel me prima.
Ik geloof dat het gaat zoals bij Sasha, net op die 37w toch een tikkie ongeduldig, maar nu heb ik echt zoiets van 'ik zie het wel'. Ik zou wel echt heel graag willen dat hij zich vandaag of morgen aan dient hoor, maar ik geloof dat ik mijn geld beter op de uitgerekende datum kan zetten.
pi_71531724
Goodmorning!
Floortje gefeliciteerd

heb heerlijk geslapen maar weer precies 6,5 uur zoals elke dag
lag er om 2 uur in en om half 9 klaarwakker.
Het was wel weer ff lekker om ertussen uit te zijn geweesr. Even geen papa en mama maar gewon M. en V.
Ben nu al weer bij mijn ouders. De kinders hebben ook allebei goed geslapen.
Hopen dat het een btje droog wordt, dan kunnen we misschien even bij het varend corso kijken
.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:25:09 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71531737
Oeh, verse flappen zijn trouwens wel erg
pi_71531767
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
ik geloof dat ik mijn geld beter op de uitgerekende datum kan zetten.
ik zet in op daarná.

gefelici-appelflap floor!
pi_71531830
gefeliciteerd floortje

en hallo allemaal.. ik heb eindelijk eens een goede nachtrust gehad
Mijn uiltje vergat vannacht wakker te worden en kwam ook nog eens om 10:00 pas \O/
mag ook wel na 7 mnd maar vooruit
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:36:21 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71531848
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:27 schreef bixister het volgende:

[..]

ik zet in op daarná.

gefelici-appelflap floor!
Kan ook heel goed.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:46:49 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71531975
Floortje, gefeliciteerd!

Ik heb ook heerlijk geslapen. Heb nu alle administratie weggewerkt, ga zo een fles maken voor Morris en dan de was vouwen. En dan zal J wel weer terug zijn met Anna, dus dan is het weer wervelwind-tijd!
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:57:26 #265
3011 E.T.
pi_71532121
Eenmaal in Deventer regende het toch wel errug hard.. Erg snel weer terug dus..

We zagen wel dat het wel een heel erg leuke stad is.. we willen van de week dus nog wel een keer heen om de stad te bekijken en dan een stadswandeling doen
  Moderator zondag 2 augustus 2009 @ 11:03:55 #266
5428 crew  miss_sly
pi_71532217
floortje gefeliciteerd en een hele fijne dag!

Hier wordt het een rustig indoor-dagje denk ik. Weinig zin om met Senna in de regen te gaan wandelen. Misschien een klein wandelingetje als het straks even droog is.
  Jubileum moderator zondag 2 augustus 2009 @ 11:15:24 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71532422
Wat zonde ET, dat lijkt me zo geweldig die boekenmarkt
Wij willen morgen kijken of de meiden Julianatoren een leuk attractiepark vinden, vandaag doen we eventjes rustig aan thuis. Beetje rommelen, heg snoeien e.d.
Morgen gaan we weer iets vakantie-achtigs doen!
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2009 @ 11:18:47 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71532474
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:15 schreef Lois het volgende:
Wat zonde ET, dat lijkt me zo geweldig die boekenmarkt
Ons ook, we wilde al jáááren, maar meestal hoorde we het pas achteraf. Nu waren we er eindelijk, maar het goot werkelijk. En dan is het niet echt handig met 3 kinderen, helaas. Dus na 1 straatje zijn we maar omgekeerd.

Nou ja... volgend jaar weer een kans.
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:20:31 #269
1762 YPPY
Yppiaans
pi_71532504
Die boekenmarkt is ook geweldig. Wel zonder kinderen. Volgend jaar meeten daar? Als we het niet hetzelfde zoeken tenminste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:21:13 #270
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71532519
Opruimen en schoonmaken wordt mijn dag. Mijn vriend heeft mijn ouders uitgenodigd voor het eten, zonder dat ik het wist. Normaal allemaal hardstikke leuk, maar nu even niet wat mij betreft. Ik had helemaal geen zin om deze dag al schoonmakend, wassend en opruimend door te brengen.

Nou ja, ik heb vriend en kinderen naar zwembad gestuurd en ga maar eens aan de slag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_71532593
Ik ben dol op de Boekenmarkt van Deventer.. (kom er vandaan)..

Gefeliciteerd Floortje
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:27:37 #272
37150 livelink
pi_71532627
De boekenmarkt staat ook al lang op mijn verlanglijstje, maar de enorme drukte houdt me tegen. Heb je nog wel fatsoenlijk de mogelijkheid om in alle rust boeken te zoeken en te kijken?
  Moderator zondag 2 augustus 2009 @ 11:30:23 #273
5428 crew  miss_sly
pi_71532687
Hier idem livelink. LIjkt me geweldig, die boekenmarkt, maar die drukte
pi_71532712
Ja hoor het is wel druk, maar je hebt zeker wel de mogelijkheid om dingen goed te bekijken.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 augustus 2009 @ 11:37:39 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71532824
Dat uurtje dat we er waren konden we best bij de boeken komen.
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:39:37 #276
37150 livelink
pi_71532854
OK, dan ga ik hem voor volgend jaar toch eens in mijn agenda zetten.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:04:13 #277
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71533336
Mogguh
Max, kun je niet met Kai naar iets van Serpo gaan ofzo? Dan ben je er wel ff uit, hoewel het toch binnen is en je dus niet wegregent
pi_71533481
Floortje, gefeliciteerd!
Heb een fijne dag vandaag!

M@x, Kai ziet eruit als een doorgewinterd festivalganger
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:14:34 #279
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71533545
Floortje gefeliciteerd! Hoe laat is de taart klaar?
pi_71533593
Die boekenmarkt klinkt leuk

Even een vraagje is er hier iemand die hardloopt met de mp3's van Evy? (diegene weet vast wel wat ik bedoel )
ik heb het een jaar of 2 gedaan en vond het ideaal en nu wil ik straks in het najaar weer beginnen maar omdat mn laptop een tijdje terug gecrashed is ben ik dus ook al mn muziek en mp3's kwijt had er nog heul niet bij stil gestaan maar daar zaten ook al mn Evy's bij
Via het hardlooptopic heb ik inmiddels serie 1 les 1t/m11 kunnen downloaden maar ik ben dus nog op zoek naar de overige lessen. Iemand, anybody, pretty please, die mij kan helpen? Mag via email of pm ofzo hoor.

Ik, mijn lijf en mijn lief zouden je zeer dankbaar zijn
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:24:32 #281
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71533751
ik wil ook boekenmarkt!
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:42:13 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71534119
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
Die boekenmarkt klinkt leuk

Even een vraagje is er hier iemand die hardloopt met de mp3's van Evy? (diegene weet vast wel wat ik bedoel )
ik heb het een jaar of 2 gedaan en vond het ideaal en nu wil ik straks in het najaar weer beginnen maar omdat mn laptop een tijdje terug gecrashed is ben ik dus ook al mn muziek en mp3's kwijt had er nog heul niet bij stil gestaan maar daar zaten ook al mn Evy's bij
Via het hardlooptopic heb ik inmiddels serie 1 les 1t/m11 kunnen downloaden maar ik ben dus nog op zoek naar de overige lessen. Iemand, anybody, pretty please, die mij kan helpen? Mag via email of pm ofzo hoor.

Ik, mijn lijf en mijn lief zouden je zeer dankbaar zijn

geef tegen die tijd maar een brul als het goed is heb ik ze nog staan.
pi_71534169
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

geef tegen die tijd maar een brul als het goed is heb ik ze nog staan.
ah dat zou geweldig zijn

ik brul idd wel tegen die tijd, met de eerste 11 kan ik wel heel eventjes vooruit gelukkig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71534197
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah dat zou geweldig zijn

ik brul idd wel tegen die tijd, met de eerste 11 kan ik wel heel eventjes vooruit gelukkig
Waar heb je die eerste 11 gevonden? Kan je me dat PMmen? (Ben niet thuis, dus kan de link niet opslaan).

Floortje, van harte met je verjaardag!

Ik was vanmorgen met mn mams en zusje ontbijten bij van de Valk
Lotte!
Noah!
pi_71534401
Je hebt PM Linda

luxe ontbijt dus! ik had stokbrood uit de oven net nomnomnom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71534557
Ik zit nog steeds vol Maar wel errug lekker

Stokbrood klinkt ook goed en thnx voor de PM
Lotte!
Noah!
pi_71534674
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 09:24 schreef fIoortje het volgende:
............................en de ander is nog aan het opstijven !
een kieteltaart

En gefeliciteerd
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:14:22 #288
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71534906

Gefeliciteerd Floortje!
pi_71535358
Mijn mannen zijn weer thuis... helemaal bruin en genoten van de camping ! Maar voor jongste heeft ons heel erg gemist en kroop als een baby op schoot Heerlijk gekroeld.... en nu zitten ze heerlijk te lezen in hun gekregen donald duckkies..

* Stout gaat in geniet modus
pi_71535452
Gefeliciteerd Floortje!

Geniet ze Stout!
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:36:07 #291
3011 E.T.
pi_71535557
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:39 schreef livelink het volgende:
OK, dan ga ik hem voor volgend jaar toch eens in mijn agenda zetten.
Toen wij om 10 uur weggingen was er zelfs nog meer dan genoeg ruimte in de parkeergarage De meeste mensen komen met het OV, de NS heeft extra treinen

Huup, als Bar ze niet meer heeft... thuis heb ik ze ook nog wel
pi_71535684

*terug van vakantie!*
pi_71535714
Ook hier nog maar even: Gefeliciteerd floortje!
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

*terug van vakantie!*
wb!
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:41:28 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71535717
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef easy-going het volgende:

[..]

een kieteltaart

En gefeliciteerd
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:52:47 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71536054
hey pannekoeks ook weer terug
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:53:36 #296
190853 RockabeIIa
pi_71536077
WB KP!
*duikt fototopic in om flensjes te kijken!*

Ohnee, eerst brownies eten... Zelfgemaakte! Met vanillevla <3
Omdat floortje jarig is, zie ik!
Van harte meid!
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:13:45 #297
14746 k_i_m
pi_71536677
Yo. .
In my life
Why do I smile
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 augustus 2009 @ 14:23:37 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71536976
Helleu, wij komen vanavond terug ipv morgen, omdat het vanavond rustiger op de weg is naar we verwachten (geen vrachtverkeer op zondag). En omdat we hier een $^)^$@()$^)($^(-bed hebben is dat geen straf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:24:16 #299
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71536990
Tis besmettelijk die schoonmoeders
Mijnes belde net op, of ze vanmiddag op de koffie kon komen?
Natuurlijk niet, vanmiddag zijn we leuke dingen doen
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:24:59 #300
14746 k_i_m
pi_71537014
die van mij is de deur uit! . en mijn ouders ga ik afbellen, want daar heb ik echt geen kracht meer voor .
In my life
Why do I smile
  zondag 2 augustus 2009 @ 14:42:24 #301
190853 RockabeIIa
pi_71537605
* RockabeIIa gaat zich maar es aankleden.
Zo peuterverjaardag en onze peuter ligt nog te ronken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')