SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotos van ons huisje.![]()
En ja fotos van de kamer van X en mij ontbreken omdat ik die aan het herinrichten ben
en de hal is ondertussen ook ingericht maar ik kon geen foto vinden![]()
(en het is nu een zooi dus ga de foto maar niet maken)
[ Bericht 93% gewijzigd door MamsX op 01-08-2009 16:06:39 ]
Ik zal het onthouden!! Leuk huisje trouwensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn![]()
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
leuk huisje MamsXidd lekker licht! Ik hou van veel licht
![]()
en Ca.ramooi huis zeg! wauw!
Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Ohh dat helemaal ergquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:17 schreef Stout het volgende:
[..]
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan
oh ja, over dat netjes ghehe, mijn foto's waren gemaakt een half uurtje voor onze housewarming begon ongeveerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe fijn mn huisje van nu is, mis ik echt heel erg de badkamer en de keuken van mn oude huisje, want die zijn echt vet lelijk nu
Lotte!
Noah!
Jamaar jamaar ik wil natuurlijk showen als het áf isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Stout het volgende:
Innepin dat maakt niet uit![]()
Hoe t begon weet ik niet maar vind t wel leuk om zo ff te gluren !
Cara mooie Folie !1 Hier zit er iets van een spoorrail op..
jah doe es doorverven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:54 schreef innepin het volgende:
[..]
Jamaar jamaar ik wil natuurlijk showen als het áf is
Wat lief dat je dat hebt gedaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:43 schreef Ca.ra het volgende:
Dat dacht ik al toen ik de foto's van jouw huissie zagdaarom speciaal voor jou een foto gemaakt!
(met de telefoon, want de batterij van het echte fototoestel moet worden opgeladen. Vandaar ook al die gerecyclede foto's in het vorige topic, ik kon even geen verse maken)
Oh en hij is gewoon van de Gamma, een euro of 10 of 12 voor een rolletje meen ik.
Mijn schuld, ik riep dat ik zo nieuwsgierig was en Huup gaf meteen het goede voorbeeld met een hele rapportagequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Stout het volgende:
Innepin dat maakt niet uit![]()
Hoe t begon weet ik niet maar vind t wel leuk om zo ff te gluren !
Cara mooie Folie !1 Hier zit er iets van een spoorrail op..
Oftewel: eerst hard doorschilderen en dan snel werpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah doe es doorverven?ik ben benieuwd
en als je dan ook gelijk je beebje dr achteraan doet hoef je maar 1 keer foto's te maken en te uploaden. Hendiiiig!
ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oftewel: eerst hard doorschilderen en dan snel werpen
Mja het grootste deel is wel gedaan, en we doen sowieso niet álles nu. Vanavond is 't wel af voor nu, denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef Ca.ra het volgende:
Moet je nog veel schilderen dan Innepin?
Dat van ons viel uit elkaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog altijd geen later-als-ik-groot-ben-passen-de-meubels-bij-elkaar-huis, wil ik ook helemaal niet, ik hou wel van mn bij elkaar geraapte zooitje
Dat hebben wij dus ook, in het midden van de kamer wordt nog steeds op karretjes gescheurd, dus daar moet helemaal nog geen mega tafel komen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een "alles komt van dezelfde winkel en is lekker goedkoop" inrichting.
Juist omdat dan lekker alles makkelijk te vervangen is en ik me geen zorgen hoef te maken als X een hoek uit de tafel timmert.. Later als X groot is zie ik wel verderIk heb de infdeling helemaal op haar aangepast.
Nu is de kamer groot maar ik wil ook dat ze lekker kan spelen.
Foto ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:14 schreef Memmel het volgende:
Leuk dat binnengluren!
Wij hebben ook niet de hele woonkamer volgebouwd, zodat Anna lekker met haar wheelybug door de kamer kan scheuren! gaat soms best hard eigk
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef cattie het volgende:
Loods5 heeft idd mooie spullen!
Ik ben erg tevreden met ons huis nu. Alleen de bank is al wat afgeleefd, maar die wordt pas vervangen als ik geen spugende, kwijlende en knoeiende kinderen meer heb.
Ja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef Stout het volgende:
Wow.. daar kan ze heerlijk crossen !! En dat het hard gaat wil ik best geloven !
Valt ze niet hard daar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:54:14 ]
das nou weer minder om te horen, want je bent mijn voorbeeldquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef Memmel het volgende:
Ik zou het toch echt geen 2e keer meer doen hoor. Veel teveel kopzorgen. We wonen er vandaag trouwens precies 1 jaar, bedenk ik me nu![]()
Ja, TF ik weet ook niet meer waar ik met mijn zooi heen moet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meenemen MamsX. Al was het maar voor je eigen gevoel
Klein woonkamertje Memmel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:54:39 ]
Of de rest van het huis laten onderkelderen? Of....natuurlijk....een zeecontainer in de tuin!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stapelen is het sleutelwoord Memmel! en misschien moet je je kelder uit laten diepen?
Zeecontainers roeleren de pan uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:10 schreef Memmel het volgende:
[..]
Of de rest van het huis laten onderkelderen? Of....natuurlijk....een zeecontainer in de tuin!
mams, ik zou X gewoon meenemen, om precies de reden die Stout geeft.
Waarom zou je haar niet meenemen dan? Er komen echt wel kleine kinderen in het ziekenhuis hoor. Toen mijn moeder in het ziekenhuis lag heb ik Lilah ook gewoon meegenomen. Als ze niet meer stil wilde zitten was er altijd wel iemand van het bezoek die even met haar op de gang wilde lopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef MamsX het volgende:
Ik heb besloten inderdaad gewoon te gaan..
X zelf is echt dol op hem. Als hij er is dan wil ze niet slapen en werpt ze hem uren lang kusjes..
Dus ik weet zeker dat ze wel blij zal zijn om hem te zien.
Staat haar goed hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:12 schreef just me het volgende:
* just me komt even Lois' nieuwe kleurtje bekijken!
Ik vond de McFlurry Rolo altijd lekker, maar daar is die KitKat voor in de plaats gekomen geloof ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Wij zijn vanavond langs een Mc gereden en hebben allemaal een McFlurry KitKat gehad. Mjam!
*proest*quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een hoerenkiet ja
Oh er is nu ook vuurwerkAlthans, ik hoop dat dat het was
Misschien krijg ik ook wel een kleurtje als ik 10 jaar lurker in OUD benquote:
ik ben pas aan mijn eerste biertje en maak dan nog geen typfoutenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoerenkiet? Ik dacht dat dat een typfout was!Hoerenkeet zeggen ze hier.
Ik heb ooit eens een McFlurry rolo gehad en toen namen mijn kinderen een McFlurry Kitkat. Dus daar waren ze samen te verkrijgen. Maar inderdaad, ik heb die Mcflurry Rolo niet gezien meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:15 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik vond de McFlurry Rolo altijd lekker, maar daar is die KitKat voor in de plaats gekomen geloof ik.
Eigenlijk vind ik een Sundae ijsje met caramel en nootjes lekkerder, maar dat is kleiner.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef Lois het volgende:
Ik vind mcflurrys echt niet lekker, net als magnums trouwens. Ben daar vast heel zeldzaam in want wie ik het ook vertel kijkt me geschokt aan
Kijk iteejer eens lief aan, wie weet helpt hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ook wel een kleurtje als ik 10 jaar lurker in OUD ben
En kies je dan Grijs?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ook wel een kleurtje als ik 10 jaar lurker in OUD ben
[..]
ik ben pas aan mijn eerste biertje en maak dan nog geen typfouten![]()
Oooooooooooooooh zit dat zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Lois het volgende:
[..]
Kijk iteejer eens lief aan, wie weet helpt het
Jij ziet een verband tussen kleurtjes krijgen en een kieteltent?quote:
Ohhhh ik ook!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik een Sundae ijsje met caramel en nootjes lekkerder, maar dat is kleiner.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:17 schreef Lois het volgende:
Ik vind mcflurrys echt niet lekker, net als magnums trouwens. Ben daar vast heel zeldzaam in want wie ik het ook vertel kijkt me geschokt aan
Als je maar betaalt mag je kiezen, Swets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik naar de hoeren ga hoop ik toch dat er gewoon geneukt wordt en niet gekieteld.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik naar de hoeren ga hoop ik toch dat er gewoon geneukt wordt en niet gekieteld.
Misschien is het dan juist wel lachen om d'r een uur te laten kietelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als je maar betaalt mag je kiezen, Swets.
Als ik moest kiezen tussen neuken en kietelen wist ik het wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien is het dan juist wel lachen om d'r een uur te laten kietelen.
Dan ga jij voor kietelen he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen neuken en kietelen wist ik het wel.
Altijd al gedacht dat J. een geweldenaar was in bed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef Lois het volgende:
Als je betaald voor een uur kun je makkelijk die
andere 58 minuten kietelen toch?
Je moet ook niet drinken op jouw l......quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef just me het volgende:
Oké de 2e keer vanavond dat mijn bier op het beeldscherm zit!
Je word gekieteld he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef just me het volgende:
Oké de 2e keer vanavond dat mijn bier op het beeldscherm zit!
What's in a name hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat J. een geweldenaar was in bed.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Lois het volgende:
Jaja Kim, het is niet alleen in films zo hoor, het schijnt in het echt ook zolang te kunnen duren.
Er is volgens mij geen remedie tegen pijn in je stuitje, kan best een poosje duren voordat het over is!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goedeavond daar
Heeft iemand een remedie tegen stuitjespijn![]()
Op een donut zittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:34 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Goedeavond daar
Heeft iemand een remedie tegen stuitjespijn![]()
Ik ben zojuist temidden van Liefs zijn verjaardagsvisite door een stoeltje gezakt,
en mijn stuitje doet allejemig pijn
Heel lekker aardig Loisquote:
Daar ben ik ook heel bang voor.. Ga nu poging tot slapen doen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen remedie tegen pijn in je stuitje, kan best een poosje duren voordat het over is!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2 minutendan heb ik m`n step-in nog niet eens uit
nee joh ik ben mijn step-in aan het uittrekken!quote:
Ik heb het niet afgesproken. En het corpus delicti wat daar wel voor aansprakelijk gesteld kan worden is -heel toevallig- de hele avond aan het werkquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je moet je schoonmoeder gewoon afbellen. Da`s eerder klaar dan je huis opruimen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je moet je schoonmoeder gewoon afbellen. Da`s eerder klaar dan je huis opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag zouden we naar 'Roodkapje, de musical' gaan maar het regent en dan gaat het geloof ik niet door (is in het openluchttheater)
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
zo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:57 schreef skadhd het volgende:
oh wat ben ik onuitgeslapen vandaag! en aan het weer te zien gaat dit een heule lange dag wordenik ben heel zeurderig, max is zeurderig en zelfs onze kat is vreselijk zeurderig vandaag
Daar ziet het er niet naar uit. Volgens de buienradar komt er nog wel wat. Ik kan niet niets doen. Er moet altijd minstens 1 activiteit buiten de deur gepland staan anders vlieg ik tegen de muren opquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:58 schreef Stout het volgende:
Wij gaan helemaal niets doen... over anderhalf uur komen de jongens thuis !ik tel niet af hoor
![]()
Misschien is het later droog genoeg voor het openlucht theater ?
Blij dat ik geen kat heb, die van mij had allang buiten gezeten, regen of geen regen.... *nee ik ben geen kattenliefhebber nee*quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:08 schreef pinquit het volgende:
wat is er echt met mijn kat aan de hand joh!ze zit maar te miauwen en te miauwen! dan wil ze naar buiten, okay, ik doe de deur open, oh regen! dan toch maar niet, okay, deur weer dicht, gaat ze er weer voor staan miauwen
en allemaal rennen door t huis een spastisch. snap dr niks van.
En dan mijn 4-jarige in zijn eentje de tent af laten breken. Goed planquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:15 schreef Stout het volgende:
Of duik gewoon je bed in met de mededeling : of ik ben sjaggie en jullie krijgen het over je heen of ik ga nog even slapen en waag dan een nieuwe poging
Hangt slingers op voor Floortjequote:Op zondag 2 augustus 2009 09:24 schreef fIoortje het volgende:Goeiemorgen!
Ik ben jarig vandaag! [ afbeelding ]
Ik kom straks wel even taart brengen, de een staat nog in de oven en de ander is nog aan het opstijven![]()
!
Ja maar ik heb ook vakantie en ik vind de kinderboerderij echt zo ontzettend niet leuk. Het stinkt en de geiten proberen altijd mijn tas op te vreten en met 10 minuten heb je heel die kinderboerderij wel gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:26 schreef Saffier het volgende:
plu op, oude kleren aan en plassen stampend richting kinderboerderijgegarandeerd lol voor Kai
Ik ga zo appelflappen maken en dan twijfelen tussen zwembad met nieuwe glijbaan en dierentuin...
ik zet in op daarná.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
ik geloof dat ik mijn geld beter op de uitgerekende datum kan zetten.![]()
Kan ook heel goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:27 schreef bixister het volgende:
[..]
ik zet in op daarná.
gefelici-appelflap floor!
Ons ook, we wilde al jáááren, maar meestal hoorde we het pas achteraf. Nu waren we er eindelijk, maar het goot werkelijk. En dan is het niet echt handig met 3 kinderen, helaas. Dus na 1 straatje zijn we maar omgekeerd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:15 schreef Lois het volgende:
Wat zonde ET, dat lijkt me zo geweldig die boekenmarkt![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:17 schreef huuphuup het volgende:
Die boekenmarkt klinkt leuk![]()
Even een vraagje is er hier iemand die hardloopt met de mp3's van Evy? (diegene weet vast wel wat ik bedoel)
ik heb het een jaar of 2 gedaan en vond het ideaal en nu wil ik straks in het najaar weer beginnen maar omdat mn laptop een tijdje terug gecrashed is ben ik dus ook al mn muziek en mp3's kwijthad er nog heul niet bij stil gestaan maar daar zaten ook al mn Evy's bij
![]()
Via het hardlooptopic heb ik inmiddels serie 1 les 1t/m11 kunnen downloaden maar ik ben dus nog op zoek naar de overige lessen. Iemand, anybody, pretty please, die mij kan helpen? Mag via email of pm ofzo hoor.
Ik, mijn lijf en mijn lief zouden je zeer dankbaar zijn
ah dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:42 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
geef tegen die tijd maar een brul als het goed is heb ik ze nog staan.
Waar heb je die eerste 11 gevonden? Kan je me dat PMmen? (Ben niet thuis, dus kan de link niet opslaan).quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah dat zou geweldig zijn![]()
ik brul idd wel tegen die tijd, met de eerste 11 kan ik wel heel eventjes vooruit gelukkig
een kieteltaartquote:Op zondag 2 augustus 2009 09:24 schreef fIoortje het volgende:
............................en de ander is nog aan het opstijven![]()
!
Toen wij om 10 uur weggingen was er zelfs nog meer dan genoeg ruimte in de parkeergaragequote:Op zondag 2 augustus 2009 11:39 schreef livelink het volgende:
OK, dan ga ik hem voor volgend jaar toch eens in mijn agenda zetten.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
een kieteltaart![]()
![]()
En gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |