abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71516305
ik eindigde met het zeggen dat het zo enorm leuk is om al die huizen eens te zien !

maar voor Moussy : Game on !
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:58:17 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71516330
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71516338
Er mist nog slowchat voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotos van ons huisje.
En ja fotos van de kamer van X en mij ontbreken omdat ik die aan het herinrichten ben
en de hal is ondertussen ook ingericht maar ik kon geen foto vinden
(en het is nu een zooi dus ga de foto maar niet maken )

[ Bericht 93% gewijzigd door MamsX op 01-08-2009 16:06:39 ]
pi_71516403
Heb al gevraagd bij de Modjes... was t vergeten
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:04:12 #5
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516438
Foei Stout! hihihi
Maar ik zie het al, bij jou is het ook al zo gezellig. Met lekkere kussentjes om lui op de bank te hangen En smaken de framboosjes?

MamsX wat een mega-zak speelgoed aan de box!
Wel ontzettend licht he... heerlijk is dat.

En Linda houden we te goed
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:05:06 #6
190853 RockabeIIa
pi_71516456
Oh het is de SC... Ik pas wel ff aan dan.
pi_71516492
Dankje, had het al in FB gevraagd, was druk met het niet laten vallen van framboosjes op mijn toetsenbord..

Ze waren heerlijk ...zo van de struik van de buurvrouw
pi_71516511
Ja X heeft schandalig veel spullen
En dat licht is heerlijk, moet alleen nog wel folie op de ruiten vanwege de gluurders aan de overkant
pi_71516553
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
pi_71516619
leuk huisje MamsX idd lekker licht! Ik hou van veel licht
en Ca.ra mooi huis zeg! wauw!

Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516652
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:10 schreef Stout het volgende:
Ohh dat hebben wij ook gedaan, mensen kijken bij ons via de keuken de kamer in, als we in de zithoek zitten is dr niks loos maar al die nieuwsgierig oogjes als we aan het eten zijn
Werkt prima trouwens, niet vergeten om je raam nat te maken met water en zeep hé !
Ik zal het onthouden!! Leuk huisje trouwens
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:16:52 #12
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71516700
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71516702
Cara mooi!

En MamsX ook heerlijk huis! En zo licht en vrolijk!

Mijn huis is veel puinhopiger
pi_71516711
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
leuk huisje MamsX idd lekker licht! Ik hou van veel licht
en Ca.ra mooi huis zeg! wauw!

Stout ziet er gezellig uit
en ik hoop dat je buuf het okay vindt van die frambozen want ik zou dat niet zo leuk vinden als mijn zuurgezaaide/gewiede/onderhouden enz framboosjes en andere vruchtjes zo door de buren van de struik worden gehaald
Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan
pi_71516742
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wij inmiddels ook omdat we ook direct aan de straat grenzen. En zeker toen sukkel-overbuurman zijn wagen hier zo nodig op de stoep moest parkeren was het vervelend, mensen moesten zich dan echt langs het raam wringen.
Ik heb hele leuke folie met bloemies en vlinders van de Gamma.
Ohh dat helemaal erg
Wij gewoon een simpele, maar die zit er ook al wel een jaar of 6 zeker op, als het niet langer is.

M Ff mijn toetsenbord uitschudden, de spatiebalk knettert
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:19:54 #16
190853 RockabeIIa
pi_71516768
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
pi_71516772
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:17 schreef Stout het volgende:

[..]

Met toestemming, nou ze kwam ze brengen, dr zit zoveel aan dat ze het niet opkan

vooruit dan maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516818
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ff het vorige topic bekeken. Zo netjes allemaal! Ik ben jaloers! Er is hier nog niks voor elkaar zo met die verbouwing vans ons voor de boeg
oh ja, over dat netjes ghehe, mijn foto's waren gemaakt een half uurtje voor onze housewarming begon ongeveer het is nog nooit zo schoon/netjes/opgeruimd geweest dus mn lief wilde dat gelijk vastleggen

normaal maak ik er eigk best een beetje een gezellig rommeltje bende van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71516878
Ik heb wel foto's van mn oude huisje, dat kan ik wel showen. Maar het enige dat we daaruit meegenomen hebben is de eettafel en stoelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe fijn mn huisje van nu is, mis ik echt heel erg de badkamer en de keuken van mn oude huisje, want die zijn echt vet lelijk nu
Lotte!
Noah!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:32:42 #20
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517102
voorraam met folie:

Het huis ligt wat hoger dan de stoep, dus alleen mensen van 2m+ kunnen nu nog naar binnen kijken, maar dan moeten ze wel dicht bij het raam gaan staan. En omdat overbuurman hier niet meer parkeert sinds hij een bon heeft gekregen ( ) lopen de meeste mensen over het midden van de (brede) stoep en hebben we nergens meer last van.

Linda, dat was ook een gezellig huisje volgens mij. En een mooie theepot (waar een mens al niet op let he....)

Enneh, Free, op die foto's van mij was het ook net opgeruimd hoor. Meestal slingert er wel een boek hier en een laptop daar en een paar schoenen in een hoekje en de post op de eettafel.... Maar ik probeer wel om het netjes te houden sinds we hier wonen.
Daarom heeft Junior ook al de tuinkamer toegewezen gekregen, kan ie lekker rotzooi maken met zijn speelgoed later en dan kunnen papa en mama toch nog in een opgeruimde woonkamer zitten.

De box komt trouwens wel gewoon in de woonkamer hoor, zeg maar tussen woonkamer en keuken in, waar de kerstboom staat op de foto's. Dan kan ik hem zowel vanuit de woonkamer als vanuit de keuken in de gaten houden.
pi_71517257
Die folie vind ik echt heel erg leuk
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:43:12 #22
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517333
Dat dacht ik al toen ik de foto's van jouw huissie zag daarom speciaal voor jou een foto gemaakt!
(met de telefoon, want de batterij van het echte fototoestel moet worden opgeladen. Vandaar ook al die gerecyclede foto's in het vorige topic, ik kon even geen verse maken)

Oh en hij is gewoon van de Gamma, een euro of 10 of 12 voor een rolletje meen ik.
pi_71517462
Oeh zijn we bij elkaar aan het binnengluren? Leuk!
Ik doe alleen even niet mee want we zijn op 't moment de woonkamer aan het verven, 't is een beetje een bende
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71517529
Innepin dat maakt niet uit
Hoe t begon weet ik niet maar vind t wel leuk om zo ff te gluren !

Cara mooie Folie !1 Hier zit er iets van een spoorrail op..
pi_71517547
Ca.ra dat is leuke folie!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71517615
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Stout het volgende:

Jamaar jamaar ik wil natuurlijk showen als het áf is
pi_71517684
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:54 schreef innepin het volgende:

[..]

Jamaar jamaar ik wil natuurlijk showen als het áf is
jah doe es doorverven? ik ben benieuwd
en als je dan ook gelijk je beebje dr achteraan doet hoef je maar 1 keer foto's te maken en te uploaden. Hendiiiig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71517749
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:43 schreef Ca.ra het volgende:
Dat dacht ik al toen ik de foto's van jouw huissie zag daarom speciaal voor jou een foto gemaakt!
(met de telefoon, want de batterij van het echte fototoestel moet worden opgeladen. Vandaar ook al die gerecyclede foto's in het vorige topic, ik kon even geen verse maken)

Oh en hij is gewoon van de Gamma, een euro of 10 of 12 voor een rolletje meen ik.
Wat lief dat je dat hebt gedaan En je zat helemaal goed inderdaad.
Ik ga dan maar eens een gamma bezoeken
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:02:52 #29
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517836
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Stout het volgende:

Mijn schuld, ik riep dat ik zo nieuwsgierig was en Huup gaf meteen het goede voorbeeld met een hele rapportage
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:04:01 #30
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71517863
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jah doe es doorverven? ik ben benieuwd
en als je dan ook gelijk je beebje dr achteraan doet hoef je maar 1 keer foto's te maken en te uploaden. Hendiiiig!
Oftewel: eerst hard doorschilderen en dan snel werpen
pi_71518323
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Oftewel: eerst hard doorschilderen en dan snel werpen
ik doe mijn best
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:27:58 #32
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71518446
Moet je nog veel schilderen dan Innepin?
pi_71518646
oeh ik wil mijn huis ook wel laten zien maar ik moet nog photoshop installeren. (ja da hek echt nodig heur.)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71518714
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef Ca.ra het volgende:
Moet je nog veel schilderen dan Innepin?
Mja het grootste deel is wel gedaan, en we doen sowieso niet álles nu. Vanavond is 't wel af voor nu, denk ik
Maar D. moet het meeste doen, ik ben niet al te soepel en snel
pi_71518742
Wij gaan even eten (kip,bietjes en krieltjes)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:51:00 #36
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71518955
Vannavond af, dus vannacht kan het grote bevallen beginnen dan?
Ik ga ook maar eens aan de kook denk ik, pastasalade met brie.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 17:54:26 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_71519016
Ik heb nog altijd geen later-als-ik-groot-ben-passen-de-meubels-bij-elkaar-huis, wil ik ook helemaal niet, ik hou wel van mn bij elkaar geraapte zooitje Het enige wat ik wel wil als Cas straks wat ouder is, is een grote eethoek, met 6 of 8 stoelen er omheen, maar nu is de ruimte nog te belangrijk om te spelen vind ik. Dus voorlopig hebben we nog een blad van 4 meter lang aan de muur waar mijn pjoeter op staat en waar ik mijn naaimachine en zo op kan laten staan, of P. zn graveerspullen, ook wel fijn hoor, alleen niet mooi.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71519414
ik hoef ook geen bijpassende meubels enzo, ik wil heul graag een later-als-ik-groot-ben huis en tuin en dan dus meer in de zin van als ik eindelijk genoeg verdien om voor een behoorlijke hypotheek in aanmerking te komen

oooh als ik toch een miljoen had...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:15:36 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_71519421
Ca.ra, wat een prachtig huis! mooie detaills! die bol op de trap is echt heel mooi
stormy waters...
sailin'
pi_71519423
Wat leuk om jullie huisjes te zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71519458
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog altijd geen later-als-ik-groot-ben-passen-de-meubels-bij-elkaar-huis, wil ik ook helemaal niet, ik hou wel van mn bij elkaar geraapte zooitje
Dat van ons viel uit elkaar Dus toen moesten wel wel. De tafel is letterlijk door zijn hoeven gezakt, gelukkig zonder dat er iemand aan tafel zal maar t gaf wel een klap (en deuk in het laminaat )
Ik haal ook veel van MP... ideaal !
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:38:22 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_71519801
Cara wat heb je een mooi huis en nu snap ik de bol ook, de trap is mooi, af, compleet en je keuken...
pi_71519844
Ik heb een "alles komt van dezelfde winkel en is lekker goedkoop" inrichting.
Juist omdat dan lekker alles makkelijk te vervangen is en ik me geen zorgen hoef te maken als X een hoek uit de tafel timmert.. Later als X groot is zie ik wel verder Ik heb de infdeling helemaal op haar aangepast.
Nu is de kamer groot maar ik wil ook dat ze lekker kan spelen.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:46:30 #44
7074 moussy
kuttekop
pi_71519925
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:41 schreef MamsX het volgende:
Ik heb een "alles komt van dezelfde winkel en is lekker goedkoop" inrichting.
Juist omdat dan lekker alles makkelijk te vervangen is en ik me geen zorgen hoef te maken als X een hoek uit de tafel timmert.. Later als X groot is zie ik wel verder Ik heb de infdeling helemaal op haar aangepast.
Nu is de kamer groot maar ik wil ook dat ze lekker kan spelen.
Dat hebben wij dus ook, in het midden van de kamer wordt nog steeds op karretjes gescheurd, dus daar moet helemaal nog geen mega tafel komen.
pi_71519968
Tot vorige week lag er nog een speelkleed in de kamer, maar dat werd nu zo goor dat ik t eruit heb geflikkert, ze spelen nu voornamelijk op hun kamers, buiten of zitten te lezen...ze worden echt groter merk ik ook aan het spelen. En boven kan de lego lekker blijven staan, dat gaat beneden zo lastig.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:14:52 #46
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71520687
Leuk dat binnengluren!
Wij hebben ook niet de hele woonkamer volgebouwd, zodat Anna lekker met haar wheelybug door de kamer kan scheuren! gaat soms best hard eigk
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71520716
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:14 schreef Memmel het volgende:
Leuk dat binnengluren!
Wij hebben ook niet de hele woonkamer volgebouwd, zodat Anna lekker met haar wheelybug door de kamer kan scheuren! gaat soms best hard eigk
Foto ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:19:35 #48
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71520833
Van Anna op d'r bug?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71521034
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:19 schreef Memmel het volgende:
Van Anna op d'r bug?
oeh ja! doe es?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71521137
ik droom ook vaak van een als-ik-later-groot-ben-huis. donderdag was ik met skadhd naar Loods5. daar zal je zo'n beetje mijn hele huis vinden dus als ik die miljonair of gewoon rijke man nog eens tegen het lijf loop
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:32:26 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_71521189
Loods5 heeft idd mooie spullen!
Ik ben erg tevreden met ons huis nu. Alleen de bank is al wat afgeleefd, maar die wordt pas vervangen als ik geen spugende, kwijlende en knoeiende kinderen meer heb.
pi_71521470
Lois! Heb je nog post gehad vandaag?
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71521482
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef cattie het volgende:
Loods5 heeft idd mooie spullen!
Ik ben erg tevreden met ons huis nu. Alleen de bank is al wat afgeleefd, maar die wordt pas vervangen als ik geen spugende, kwijlende en knoeiende kinderen meer heb.

ik kwijl zelf met enige regelmaat op mn bank *snurk*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:53:43 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_71521801
wij zijn het huis al 7 jaar aan het opknappen jaren 30 woning, altijd werk, wel mooi
nog lang niet klaar
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:10:30 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71522273
Ik heb niet eens een huis om op te knappen *jaloers
pi_71522366
Aan dit huis is ook vanaf het begin geklust. ik kan me niet anders herinneren of er werd iets verbouwd.
Nu is het weer voor een tijdje 'klaar'. t is alleen een puinhoop.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:14:33 #57
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71522379
Anna on her bug!
duurde effe met maken, uploaden enz.

pi_71522424
wat een ruimte memmel!
pi_71522463
Wow.. daar kan ze heerlijk crossen !! En dat het hard gaat wil ik best geloven !
Valt ze niet hard daar ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:20:16 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71522525
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:18 schreef Stout het volgende:
Wow.. daar kan ze heerlijk crossen !! En dat het hard gaat wil ik best geloven !
Valt ze niet hard daar ?
Ja...
Of ze rijdt gewoon tegen de muur aan.
pi_71522597
Ik wil een nieuw huis
Een huis voor een gezin, met een boven en met een zolder en waar ik alle belangrijke dingen in kasten kan zetten die buiten kinderhandjes zijn!
pi_71522602
Boh, Memmel! Doe mij ook zo'n huis
Lotte!
Noah!
pi_71522611
Ik zie nu Anna pas, geweldig Lekker veel ruimte
pi_71522643
Ja Anna heeft inderdaad goed de ruimte. En een leuke foto
is mijn woonkamer niets bij
pi_71522645
Anna en wat een ruimte, dat racet vast heerlijk
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:25:18 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_71522652
memmel's huis
stormy waters...
sailin'
pi_71522686
Anna op d'r wheelybug, gewelidg En wat een ruimte zeg Zo groot is ons huisje niet
pi_71522702
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:25 schreef MamsX het volgende:
is mijn woonkamer niets bij
Mijn woonkamer is ong zo groot als het stuk waar Anna kan spelen
Lotte!
Noah!
pi_71522706
Op zich hebben wij wel een 'volwassen' huis. Helemaal gerenoveerd en met precies de meubels en alles zoals we dat willen. Maar goed, we zijn dan ook niet meer zo piepjong en het heeft wel even geduurd voor we dit hadden.

Vergeleken met Memmels huis is het trouwens nog maar een speelhuisje als ik alleen al die foto bekijk
pi_71522737
Dat van ons ook niet hoor, het is een gewone rijtjeswoning uit de jaren 69-70
Dus relatief groot gezien de jaren 80 woningen en boven veel ruimte.
De woonkamer is iets van 6 bij 3,5 en dan een l vorm
pi_71522820

nogsteeds verliefd op ons huis

de binnenkant is minder indrukwekkend
pi_71522830
buitenkant is nu mooier trouwens mooie hoge bloembakken naast de ramen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:34:41 #73
190853 RockabeIIa
pi_71522883
Dus je gaat nog lang niet op jezelf, pinq? Zou ik denk ik ook niet doen!
pi_71522927
nee, eerst nog 4 jaar naar school. pas als ik een baan heb, en dus een vast inkomen, dan ga ik eens op mezelf. maar ik ga dit huis echt zoóo missen want mijn moeder gaat hier dan ook weg, die gaat niet in dr eentje in dit huis zitten.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:36:34 #75
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71522941
Mooi Pinq!

Wij hebben het geluk gehad ons huis zelf te kunnen bouwen en hebben dus idd met het oog op kinderen een flink formaat woonkamer ontworpen.
pi_71522994
Mooi huis inderdaad pinq! Kan me voorstellen dat je daar gek op bent!

Memmel, heerlijk lijkt me dat, zelf kunnen bouwen en indelen. Vond ik hier al fijn, alleen was de ruimte beperkt, vanwege bestaande bouw en natuurlijk prijs/m2.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:39:31 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71523011
Jeetje Memmel wat een huis hebben jullie!
  Jubileum moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:40:02 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71523025
Hallo! Post is idd geweest vandaag Floortje maar wij zijn net pas thuis, morgen maak ik even foto's.
Ik ga nu eerst het spul even op bed zien te krijgen en dan hopelijk zelf nog even rustig zitten saampjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71523054
javier op 1
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:41:20 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523074
Ik zou het toch echt geen 2e keer meer doen hoor. Veel teveel kopzorgen. We wonen er vandaag trouwens precies 1 jaar, bedenk ik me nu
pi_71523232
Oke ik heb een dilemma...
SPOILER

[ Bericht 61% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:54:14 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:50:44 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71523352
Meenemen MamsX. Al was het maar voor je eigen gevoel
Klein woonkamertje Memmel
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:50:49 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_71523358
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:41 schreef Memmel het volgende:
Ik zou het toch echt geen 2e keer meer doen hoor. Veel teveel kopzorgen. We wonen er vandaag trouwens precies 1 jaar, bedenk ik me nu
das nou weer minder om te horen, want je bent mijn voorbeeld
Ik vind jullie huis werkelijk prachtig!
ik heb me wel altijd afgevraagd wat zoiets nou kost met kavel erbij, maar ik kan me voorstellen als dat me niks aangaat
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:51:53 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_71523393
meenemen mamsx, die ervaring heb ik nu met de opa van mijn kinderen ook
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:53:15 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523441
Mams, ik zou denk ik gewoon gaan. Is het van tijdelijke aard of is het dermate ernstig dat de persoon ook wel eens niet meer uit het zkh zou kunnen komen? Kindjes voelen zoiets goed aan en de zieke zal het ook zeker op prijs stellen. Je kunt gewoon vertellen hoe of wat?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:55:15 #86
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523501
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Meenemen MamsX. Al was het maar voor je eigen gevoel
Klein woonkamertje Memmel
Ja, TF ik weet ook niet meer waar ik met mijn zooi heen moet.

Belana, als je echt geinteresseerd bent, effe via PM dan! \
En ik..een voorbeeld voor iemand? Ben tot tranen geroerd....
pi_71523760
Het is serieus..

SPOILER

[ Bericht 54% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:54:39 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:04:33 #88
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71523763
Stapelen is het sleutelwoord Memmel! en misschien moet je je kelder uit laten diepen?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71523795
Meenemen, juist een kind kan soms heel prettig zijn als je ziek bent. Gaat het niet dan kun je altijd nog weer gaan ,maar een kind is vaak juist een ijsbreker, even lachen ondanks alles
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:10:16 #90
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71523911
Die ervaring heb ik ook Stout. En op die leeftijd vinden ze toch niet veel eng ofzo, kinderen. Pakken het makkelijk op.

Ik geloof dat ik na een week eindelijk gewend ben aan de vakantie. En nu hebben we nog maar een week En ik barst soms echt van stommigheid in tranen uit, ik ben sooo moehoe *boehoehoe* {') Triest.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:10:47 #91
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71523932
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Stapelen is het sleutelwoord Memmel! en misschien moet je je kelder uit laten diepen?
Of de rest van het huis laten onderkelderen? Of....natuurlijk....een zeecontainer in de tuin!

mams, ik zou X gewoon meenemen, om precies de reden die Stout geeft.
pi_71524038
Ik heb besloten inderdaad gewoon te gaan..

[ Bericht 66% gewijzigd door MamsX op 02-08-2009 19:55:20 ]
pi_71524066
Onze kinderen zijn tot vrij laat bij een leerling van mij gekomen die een hersentumor had, ook kwam ze graag hier, juist vanwege de kids die onbevangen zijn, open en eerlijk. Ze vroegen in het begin aan haar of ze dood ging, daarop is eerlijk geantwoord (wij hebben er van te voren uiteraard over gepraat) en daarna was het fun. Spelen, gek doen en genieten.

Alleen bij het laatste stukje hebben we ze weg gehouden, ze was te ziek en te veranderd. Ook hiermee hadden ze vrede, wel hebben ze foto's van haar in de kist gezien (op afstand)
Naar de crematie wilden ze niet, ze hebben op hun eigen manier afscheid genomen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:17:03 #94
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71524078
Wel rot trouwens dat je in die situatie zit. Ik hoop dat het een beetje positief uitpakt voor deze jongen.
pi_71524165
we zitten in de bios.. Te wachtentot Harry begint
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:21:07 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71524211
Leuk Vicky! Veel plezier! En gefeli met M. he!!!
pi_71524243
Veel plezier Vicky !!
pi_71524393
Vicky en dan toch even hier spieken heel veel plezier !

En wat hebben jullie allemaal leuke woningen, en leuke inrichting enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71524466
Waaauw Memmel wat een balzaal en die wheelybugs omg ik blijf ze echt geweldig vinden

zou dat net zo verantwoord zijn als een hobbelschaap? zoja... dan wil ik ze graag allemaal

Vicky veel plezier!

LB hihi gelukkig maar dat je nog een weekje hebt om te genieten van je vakantie gevoel dan! en eigenlijk, heel eigenlijk, klink je een beetje oververmoeid. Sorry als ik me ermee bemoei, das niet mn bedoeling maar pas je wel nog steeds een beetje goed op jezelf? ook als het hele circus zo allemaal weer begint enzo?

MamsX wat een heftige situatie zeg sterkte

ik heb net een McFlurry op en nu ben ik gelukkig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:32:36 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71524556
ik heb vanavond een swirll op met aardbeitjes en die was me toch een partij lekker
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71524593
Fijn dat het aangekomen is Lois!
♥mama van het liefste jongetje♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')