Nee.. Feest in Hoek van Hollandquote:
probleem is nu dat het vakantie is en dat de persoon/personen die hierover gaan op vakantie zijn en dus blijft je brief liggen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:04 schreef ufopiloot het volgende:
Pff, ik ben in juni begonnen met het zoeken naar een stage voor september. Dat is al laat blijkbaar,.. Naar 2 bedrijven een mailtje gestuurd en na een tijdje eindelijk reactie; er was geen plek meer. Daarna nog een paar brieven verstuurd. Allemaal geen reactie of geen plek. Echt balen. Nu heb ik ongeveer 15 brieven in totaal verstuurd, en het is alweer augustus.. Ik vraag me echt af of dat nog wel goed kan komen voor september dit jaar
Eindelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Zo dat is ook weer duidelijk. Ik word pas op 31 augustus uitgeschreven..
uhm. Jawel. Ik had op 8 juli aangegeven dat ik mijzelf wou uitschrijven.. maar heb daar niks meer van de school gehoord.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Motorbloempje?
http://link.marktplaats.nl/268872055
Ja hoor.quote:
Kwam hem tegen in het Marktplaatssukkelstopicquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kwam hem tegen in het Marktplaatssukkelstopic
Hallo Ankequote:Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Motorbloempje?
http://link.marktplaats.nl/268872055
Pff.. ik ben geen huisvrouw.. Het enige wat leuk was (althans wat ik heb gezien) was Van Dik Hout...quote:
Nee, in september pasquote:
Jarig zijn in septemberquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, in september pas![]()
De afgelopen paar dagen, was er toch... gezien het aantal medewerkers die op vakantie waren.. tot 3 keer taart.
Dat waren vaak ook de enige mailtjes die ik verleden week kreeg..
* PieterBas moet morgen eens zijn mailbox gaan orderen, nu het nog kan.
Hell no.. Je moet er zelfs voor betalen.. Zelfs met geld toe, wil ik daar niet dood gevonden worden.....quote:
Belachelijk druk was het daar. En Bootje moest persé met de scooter tussen de mensen rijden terwijl hij een andere weg kon nemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:15 schreef PieterBas het volgende:
Waren trouwens iets van 30.000 man op dat RTL viert de zomer afgekomen..
Ik was blij dat ik maar op 10-15 minuten fietsen van Hoek van Holland woon.. en stond megavast op de terugweg.
Infrastructuur Hoek van Holland![]()
Daarom stond mijn fiets helemaal vooraan en had ik ook nog een stuk door de duinen afgesneden.. zo voor de meute en weg was ik..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Belachelijk druk was het daar. En Bootje moest persé met de scooter tussen de mensen rijden terwijl hij een andere weg kon nemen.
De volgende keer ga ik wel bij jou achterop.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom stond mijn fiets helemaal vooraan en had ik ook nog een stuk door de duinen afgesneden.. zo voor de meute en weg was ik..
Ik weet niet wat veiliger isquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef L.no het volgende:
[..]
De volgende keer ga ik wel bij jou achterop.
Ik ook niet.. mja, je hebt wel wat minder alcohol gedronken.quote:
Ik zou kapot hebben gelachen als hij uberhaupt meedeed.. tussen al die mensen die net puber zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht Wicki ook altijd een meisje was![]()
Had trouwens wel lachen geweest als Bootje opeens moest blazen.. bij die BOB games
Haha, dat vind ik stiekem wel een leuke/grappige eigenschap van hem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:19 schreef PieterBas het volgende:
Dat had hij gerust gedaan... Bootje kennende
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef PieterBas het volgende:
Je moet hem alleen nog een beetje africhten...Alles wat grote tieten en een lekkere kont heeft.. en Bootje heeft al een antwoord
of juist niet..
Ik: "Over walvissen gesproken.. daar heb je een blauwe vinvis"
Bootje: Hey Carina
En de hele tijd schreeuwen 'Man the harpoons!'quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:30 schreef PieterBas het volgende:
Bootje en ik waren sowieso goed bezig..
Call Greenpeace... the ocean is missing a whale
Er wordt geroddeld over mij zie ik.. Ik voel me vereerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef PieterBas het volgende:
Je moet hem alleen nog een beetje africhten...Alles wat grote tieten en een lekkere kont heeft.. en Bootje heeft al een antwoord
of juist niet..
Ik: "Over walvissen gesproken.. daar heb je een blauwe vinvis"
Bootje: Hey Carina
kejquote:
inderdaad.quote:Ik ook, alles behalve Kane
Ze komt uit Friesland, Dean, dus misschien ken je haar welquote:
Been there, done that. Ach, genoeg vrouwen op deze wereld. Er passen er ook vast een paar bij jou..quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze heeft me zelfs geblokkkeerd.
ze studeert jurische dinges, 23 jaar, doet aan wielrennen/skeeleren en heet Summer23 op paiq.quote:
quote:
dat is zoquote:Ach, genoeg vrouwen op deze wereld.
quote:Er passen er ook vast een paar bij jou..
Eens zoekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze studeert jurische dinges, 23 jaar, doet aan wielrennen/skeeleren en heet Summer23 op paiq.
geloof van niet nee... Althans ik zou niet weten hoe, maar what else is new.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Je kan volgens mij niet op contactnamen zoeken, ofwel?
Kan je mij niet Need2Meet'en?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
Ach, ik ben toch net zo slecht in praten tegen meisjes via internet dan in het echt.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook ja. Maar daarbij ben ik ontiegelijk verlegen en debiel... ik hoef een meisje maar aardig te vinden en ik kan niks meerquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
via internet lukt het nog wel. Maar in het echt sla ik altijd dichtTenzij ik bij voorbaat al weet dat het niets met die persoon zal/kan worden. Dan lukt het wel. Maar ben ook slecht in een gesprek op gang houden.
ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Maar daarbij ben ik ontiegelijk verlegen en debiel... ik hoef een meisje maar aardig te vinden en ik kan niks meer
Maarja, dat heeft ook met mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen te maken, maar daar vermoei ik jullie verder niet mee
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Naja, ik ga eerst maar eens flink afvallen, ondertussen werelberoemd rockster worden en dan word ik toch gewoon aanbeden, dus het komt wel goed
Heb ik alquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga maar eens de loterij winnen en dan een mooie kar kopen.![]()
Goed idee! Moet nog even wat op de stick zetten voor in de autoquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even wat muziek downloaden, dan op mijn iPod zetten en dan slapen
maar jij hebt een vriend. Dus dat telt nietquote:
wat? de loterij gewonnen.quote:
Jawel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar jij hebt een vriend. Dus dat telt niet
en heb je hem al opgegeven voor de relatietest.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel.![]()
Zijn familie/vrienden ontmoeten maakte mij enorm verlegen hoor.
Ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en heb je hem al opgegeven voor de relatietest.
Een vette karquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat? de loterij gewonnen.
Of die mooie kar.Ik heb, vind ik zelf, ook wel een mooie kar, maar geen pussy-magnet
Niet echt mooi.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:35 schreef The_Dean het volgende:
Ohja, nu hier toch een dame rondhangt... wat vind jij hiervan L.no?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het bestond.!!
Nou, de kleur vind ik matig en die wieldoppen vind ik ook niet zo bij passen..quote:
't is geen pussy-magnet, hèquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een vette kar
Maar dat heeft tot nu toe ook niet echt geholpen nee...
Ik luister nauwelijks naar radio's.. al doe ik de laatste weken het steeds vaker, maar meestal is het in de middag.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]op 538 iets voor middernacht van maandag t/m donderdag bij Frank Dane
Wieldoppen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, de kleur vind ik matig en die wieldoppen vind ik ook niet zo bij passen..
Eigenlijk heb ik 0% verstand van auto's dus aan mij kan je het niet echt vragen.
Dat blijktquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
't is geen pussy-magnet, hè
Bootje zat een dag heel uitgebreid te vertellen welke velgen en welke wieldoppen waren..quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja. het zijn heuse velgen hoor
Oftwel: rims
Ik heb wel wat dingetjes geleerd ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:57 schreef The_Dean het volgende:
Hij is je al aan het opvoeden hoor ik wel weer
Juist! Zo werd ik gewoon opgevoed en men zou mij raar aankijken als ik tien over half zei..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik geef jou gelijk, ik noem dat altijd 'twintig voor'
Je zegt toch ook niet 'kwart over half'?
Tien over, kwart over, twintig over, half, twintig voor, kwart voor, tien voor, etc...
I has failedquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje zat een dag heel uitgebreid te vertellen welke velgen en welke wieldoppen waren..![]()
Mijn god wat een faal weer.
Toyota Yarisquote:
10.45 is kwart voor 11. 10.40 is 10 over half 11.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef The_Dean het volgende:
Ik geef jou gelijk, ik noem dat altijd 'twintig voor'
Je zegt toch ook niet 'kwart over half'?
Tien over, kwart over, twintig over, half, twintig voor, kwart voor, tien voor, etc...
Ik denk niet dat het aan jou lag.. ik had gewoon geen zin om moeite te nemen om het te onthouden.. sorry.quote:
Nou, dat zijn al 2 provincies VS 1 provincie, dus misschien ligt het aan jullie.quote:10.45 is kwart voor 11. 10.40 is 10 over half 11.
Blijkbaar heeft Friesland en Limboland hun eigen tijdszone en beschrijving
Ga me nou niet zeggen dat jullie géén dialect hebben eh. Dat hebben jullie zeker en jullie hebben ook een vaag accent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Het zijn wel 2 aparte provincies. Beide met hun eigen taaltje en rare gewoontes
Ik praat helemaal niet met een vage accent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga me nou niet zeggen dat jullie géén dialect hebben eh. Dat hebben jullie zeker en jullie hebben ook een vaag accent.
Jij niet inderdaad, maar er zijn altijd uitzonderingen eh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niet met een vage accent.
Hier in Zeeland gebruiken we voor 10:40 uur ook gewoon tien over half elf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
I has failed
[..]
Toyota Yaris
[..]
10.45 is kwart voor 11. 10.40 is 10 over half 11.
Blijkbaar heeft Friesland en Limboland hun eigen tijdszone en beschrijving
Hoe gaat het met jou?quote:
aan de slag danquote:mag hier eigenlijk niet zijn.. moet aan mijn verslag werken
goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou?![]()
[..]
aan de slag dan![]()
Het heeft zo zijn momentenquote:
goed.quote:
Hoe was de vakantie? Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed.
net terug (afgelopen weekend) van vakantie en nu weer druk op het werk.
leuk. eerste week was het weer aleen overwegend minder dan thuisquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? Waar ben je heen geweest?
Onze gangmakerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als ik er weer ben, loopt het beter.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuk. eerste week was het weer aleen overwegend minder dan thuisMaar ik heb me prima vermaakt.
Ben naar een camping geweest in de omgeving van Hellendoorn
30 graden Celsius en ik zit op kantoor zonder airco.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt goeden is altijd wel jammer dat weer wat minder goed was... in schotland ook last van gehad! maar gelukkig wordt het de komende 2 dagen mooi
hoewel dat voor jou minder leuk is
echt welquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet donderdag in pak... een demo geven.. Hoop dat er een airco is, anders kan ik beter gelijk door naar de sauna
Wisselstoring in de tram.. Lekker die leren bankjes.. mijn shirt zat vastgekleefd aan de rugleuning..![]()
ben ik blij dat pak bij ons op kantoor niet verplicht is. Wellicht ga ik donderdag zelfs in korte broek naar mijn werk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:08 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet donderdag in pak... een demo geven.. Hoop dat er een airco is, anders kan ik beter gelijk door naar de sauna
Normaal is het ook niet verplicht.. alleen als je naar klanten gaat, kan je niet in een spijkerbroek en een tshirtje komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben ik blij dat pak bij ons op kantoor niet verplicht is. Wellicht ga ik donderdag zelfs in korte broek naar mijn werk.
ik vind het 's ochtends op de fiets nog best frisjes, maar op de terugweg, zweet je weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
's-morgens is het nog wel te doen in een pak.. maar de terugweg..
quote:Ik hoop dat ik met de auto kan.. heb ik tenminste nog airco
dat is bij ons ook zo. Gelukkig is het bij ons nu vakantieperiode, dus geen besprekingen met klanten of klanten die langskomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Normaal is het ook niet verplicht.. alleen als je naar klanten gaat, kan je niet in een spijkerbroek en een tshirtje komen
korte broek is een beetje not done op kantoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is bij ons ook zo. Gelukkig is het bij ons nu vakantieperiode, dus geen besprekingen met klanten of klanten die langskomen
ik geloof ook niet echt dat het bij ons geaccepteerd is. Maar anders gewoon zo'n afritsbroek aan en wel voor wat extra luchtgaten zorgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
korte broek is een beetje not done op kantoor
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja vandaag een mailtje van P&O gehad over wat te doen bij de Mexicaanse griep..
wat een geruststellingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef PieterBas het volgende:
Nee hoor.
Maar ik mocht wel meteen naar de dokter gaan als ik een van de symptomen had.
Ik had er begin vorige week al eenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja vandaag een mailtje van P&O gehad over wat te doen bij de Mexicaanse griep..
Iedereen zit dus al thuis blijkbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij ons zijn er nog geen mailtjes verspreidt over de mexicaanse griep.
vandaar dat is al twee dagen alleen op de kamer zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iedereen zit dus al thuis blijkbaar
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil binnenkort ook zelf een airco gaan kopen, met een auto er omheen
Heel sterkquote:
Ik had de Tukkers het zo gegund...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Twente
kut-PortugezenBeetje gelijk maken in blessuretijd
Helaas ik ook... of een boel literatuur gaan lezen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:04 schreef Houniet het volgende:
Er is trouwens ook geen fuck te doen hier, beetje betaalt fokken. Ernstig eigenlijk.
Hier komt af en toe nog eens een klant. Als ik dan ga lezen en ik zit er lekker in kan er een klant komen. Dat is kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helaas ik ook... of een boel literatuur gaan lezen..
Axe Dry gaat dan ook niet werkenquote:
Daarom gebruik ik ook Nivea for men of Rexona..quote:
ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had de Tukkers het zo gegund...![]()
Hij die dit topic bekijkt groet u.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oh ja... goedenavond trouwens
ik groet u terugquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Hij die dit topic bekijkt groet u.
Als ik meerdere persoonlijkheden had, hadden wij je gegroet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik groet u terug
en u mag wel je tegen me zeggen hoor
morituri te salutantquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:10 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Als ik meerdere persoonlijkheden had, hadden wij je gegroet!
Mag het ook af met een simpele 'hoi' dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morituri te salutant
zoiets zeg maar
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:13 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Mag het ook af met een simpele 'hoi' dan?
quote:
* DanielBo is jaloers!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
en ook weer weg, want: terrasje
veel plezierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
en ook weer weg, want: terrasje
quote:
competentieplannenquote:Ik moet werken aan een competentieplan voor school
Een stuk zelf schrijven vind ik niet zo erg. Het is alleen lastig als je een vage competentiekaart krijgt en de uitwerking vanuit school hiervan kant, noch wal raakt... Ik heb gelukkig wel al de eerste vijf pagina's ^-^ (excl. voorpagina, inleiding en andere standaardzut)...quote:
*eensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
Zoals Luctor al zei, Compententieplannen![]()
Het zou verboden moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of een POPook zoiets vreselijks. Gelukkig hebben we dat bij ons in het bedrijf niet.
Het hoeft opzich niet vreselijk te zijn, het probleem is de operationaliseren van het systeem zelf en de begeleiding hierin ;-). Er zijn bedrijven die er zelfs beloning aan koppelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weltruste trouwens! Ik ga zo eens lekker ff kroegje pakken!
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
Leg dat pistool neer man, ik ga er wel vanuit dat je de volgende ochtend weer wakker wilt worden...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:41 schreef The_Dean het volgende:
Veel te warm om te slapen [ afbeelding ]
Ach, je slaapt dan wel...quote:
Ach, ik neem nog even eenquote:
Ik ga je voorbeeld in de kroeg volgen...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ach, ik neem nog even een [ afbeelding ] en probeer het dan gewoon nog eens.
Biertje viel nou niet juh van het zeg maar, krijg je onderweg ineens honger. Dus nu maar aan het stokbroodje gezond.quote:
Ik zou eigenlijk wel een lekkere koele cocktail lusten...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:41 schreef PieterBas het volgende:
Nog maar een blikje fris gaan pakken
Dat gaat me een beetje te ver... op werk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:02 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel een lekkere koele cocktail lusten...
Nog een beetje druk daar dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gaat me een beetje te ver... op werk.
Tvpquote:
Hoooi!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
wel lekker zo'n verfrissende douche
Konta bai?quote:
Bon Dushi, al snap ik niet waarom iedereen het zo warm heeft.quote:
halloquote:
Het is overal warmquote:Pff, warm op m'n kamer
vanwege de temperatuurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Bon Dushi, al snap ik niet waarom iedereen het zo warm heeft.
Ik heb er geen last van.. en dat komt niet door mijn huidskleur.quote:
hier is het gewoon vies benauwdquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van.. en dat komt niet door mijn huidskleur.
Ook geen last van dit keer en normaal gesproken heb ik vaak last van mijn astma als het zover is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier is het gewoon vies benauwdGelukkig staat de ventilator hier aan, dat zorgt voor nog een beetje verkoeling.
wees blij.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook geen last van dit keer en normaal gesproken heb ik vaak last van mijn astma als het zover is.
In NL hoort het niet boven de 25 graden te komen, want dan wordt het gelijk benauwd enzo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:25 schreef L.no het volgende:
[..]
True.Vandaar dat ik het niet zo snap.
20 graden vind ik perfect in NL.. regen hoeft voor mij niet zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In NL hoort het niet boven de 25 graden te komen, want dan wordt het gelijk benauwd enzo.
Dit is geen weer voor een blankequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Bon Dushi, al snap ik niet waarom iedereen het zo warm heeft.
inderdaad. Gelukkig gaat het van 't weekend weer naar normalere waarden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is geen weer voor een blanke [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van.. en dat komt niet door mijn huidskleur.
Jewel, maar dan moet hij of zij ook vrij zijn en naar het strand kunnen gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik er ook last van hoor.quote:
jaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel, maar dan moet hij of zij ook vrij zijn en naar het strand kunnen gaan.
Jawelquote:
jullie kunnen daar veel beter tegen dan wijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik er ook last van hoor.Ik krijg het net zo warm als jullie. Dit keer niet blijkbaar.
Daar is het nog veel heter man. En die mongolen druktequote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jewel, maar dan moet hij of zij ook vrij zijn en naar het strand kunnen gaan.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar is het nog veel heter man. En die mongolen drukte
Mij zie je daar niet. Ja, in de herfst, lekker uitwaaien, hand in hand lopend voor het Kurhaus langs enzo
Echt niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jullie kunnen daar veel beter tegen dan wij
Goeie!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mij zie je daar niet. Ja, in de herfst, lekker uitwaaien, hand in hand lopend voor het Kurhaus langs enzo
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
als het hier in Nederland 30 graden is, is het vies benauwd als het ergens op een tropisch eiland 40 graden is, is dat normaal en voelt het zoals het hier 15-20 graden is.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Echt niet.![]()
Vandaag waren mijn tante en mijn nicht om de minuut aan het zeiken hoe warm het wel niet is.
Ik denk dat de verschil qua warmte in NL vergeleken met een tropisch eiland wat anders is.
Wat je niet weet mis je ook niet toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met wie dan?
Ik heb iets gemist?
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat je niet weet mis je ook niet toch?
quote:Heb het nooit verteld, en zal het ook nooit doen
Je weet maar nooit wie er meeleestquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.![]()
[..]
gelijk heb je.
helaas niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er meeleest
GMTAquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, bestaat er een nobelprijs voor financiën? Want die dingen zijn nog steeds niet goedkoop als je er thuis eentje wilt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:30 schreef PieterBas het volgende:
Diegene die airconditioning heeft uitgevonden moet genomineerd worden voor de Nobelprijs voor de Vrede..
Op kantoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:33 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Nou, bestaat er een nobelprijs voor financiën? Want die dingen zijn nog steeds niet goedkoop als je er thuis eentje wilt.
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |