Zak, sjaal, stropdas, bivakmuts, maskers, het werd er allemaal omheen geknoopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:38 schreef Bevin het volgende:
[..]
Een zak over de kop???
Dat heb ik nog nooit gezien.
Boerkaquote:
Het gekke is dat je ondanks die katoenen maskertjes je toch wel weet wie er onder zit, niemand loopt er ook zo bij natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zak, sjaal, stropdas, bivakmuts, maskers, het werd er allemaal omheen geknoopt.
[ afbeelding ]
Die onderstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:43 schreef DrDentz het volgende:
Nouja.. wat zal het zijn..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook ja. Al die heisa om Katharinequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:53 schreef matthijst het volgende:
Dat die ma die koters krijgt, ach ja, alsof ze ze zelf gaat opvoeden.
Die lui hebben toch een nanny voor dat soort dingen
En er stond toch ook ergens dat Rebbie Jackson de opvoeding op zich zou nemen ook al kreeg Katherine de voogdij toegewezen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:53 schreef matthijst het volgende:
Dat die ma die koters krijgt, ach ja, alsof ze ze zelf gaat opvoeden.
Die lui hebben toch een nanny voor dat soort dingen
Zelfde Nikes als Omarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:17 schreef Bevin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft die Blanket trouwens lang haaren kekke Nikes
![]()
Dit ligt dus gewoon aan je eigen instelling: jij beoordeelt (veroordeelt) ze gelijk negatief, ik niet.quote:Maar jij doet precies hetzelfde, maar dan positief, ook jij kunt niets onderbouwen, omdat je ze niet kent.
Na de eerste twee zinnen stopte ik met lezen. Je doet precies hetzelfde: speculeren. XDquote:Je weet niets, net zo min als ik. Ook jij speculeert alleen maar. Feit is dat ie een junk was, en echt wel aan iets meer dan alleen pillen verslaafd was. Er is sprake van dat ie al twee jaar lang elke nacht onder zeil ging met behulp van een IV gevuld met narcosemiddelen, en ook niet vies was van een spuitje Demerol hier en daar.
En nu ga je krachtige taal en provocaties gebruiken om je punt er door heen te drukken. Hier ga ik niet eens op reageren.quote:Juist, en daarom had de rechter in moeten grijpen, omdat die zich wel had moeten realiseren dat de keuze van een junk voor een hoogbejaarde Jehovagetuige met een niet al te frisse familie niet bepaald een stabiele omgeving is voor een drietal minderjarige kinderen die toch al geen normaal gezinsleven gehad hebben tot dusver.
Dat jij je van je familie afzondert om zoiets vind ik apart.quote:Want?
Mee eens. Hij zal ook wel bedacht hebben wie zijn moeder zal kiezen, mocht zij wegvallen, of vertrouwde erop dat zij een goede keuze zou maken, v.w.b. de verdere voogdij, mocht zij overlijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:06 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik bemoei me er ook even mee, haha.
Michael was geen domme jongen, hij was niet aan de hard-drugs, dus geestelijk goed ik staat om zijn moeder aan te wijzen voor die zware taak.
Hij vond haar wèl geschikt en wij zijn geen insiders om daarover te kunnen oordelen.
Ik vertrouw op Michael's ideeën daarover, juist omdat hij het beste met zijn kinderen voorhad.
Die moeder ziet er trouwens uit of ze nog jaren meekan. Leeftijd zegt lang niet altijd wat. Een jonger iemand kan ook zomaar wegvallen.
Ben jij ook MJ-fan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij gewoon iets pakte wat voorhanden was, als ze naar buiten moesten. Dat laatste lijkt op zo'n zak waar mandarijnen in zaten. Dan trekt hij dat maar over die kop heen.
Oh, okay, ik kon het niet goed duiden....... Ik bewonder hem ook als artiest, maar eigenlijk ook als mens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Fan, fan.. ik bewonder hem als artiest.
Ja, DrDentz is een beetje op MJ gaat lijken: af en toe moeilijk een touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, okay, ik kon het niet goed duiden....... Ik bewonder hem ook als artiest, maar eigenlijk ook als mens.
Whaha, goed verwoordquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, DrDentz is een beetje op MJ gaat lijken: af en toe moeilijk een touw aan vast te knopen.
Wiens talent mis je? Van MJ? Bedoel je dat je zijn talent zult missen?quote:
en hebgeen uitstraling (quote) hahaha, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:00 schreef DrDentz het volgende:
Tja mijn uitspraak is voor meerdere interpretaties vatbaar
1 - Ik mis MJ's talent in de hedendaagse muziekwereld.
2 - Ikzelf mis MJ's talent, want ik kan niet zingen, dansen, componeren, tekenen en hebgeen uitstraling
Beide zijn waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |