abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71580422
Omar heeft de 'crotch grab' in ieder geval al voor elkaar:

Blanket met de zoon van Jermaine (?)

Prince en Blanket:

Meer: http://www.everyceleb.com(...)#topArticleKreditDiv

En onze Michael himself (met z'n stylish footwear en skinny jeans) :

pi_71580565
Hij leeft weer

Zal die jongen in het wit dan Jermajesty zijn?
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:44:12 #153
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71580693
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:27 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het SHO topic, maar over hier en B&H. Bij B&H is het weer de bedoeling dat je niet teveel praat, en enkel foto's plaatst...heb liever een middenweg.
Open je eigen forum

Ik vind het van de zotte dat die ouwe taart de voogdij heeft gekregen. Is het nu in het beste belang van die kinderen om opgescheept te worden met een 80 jarige Jehova getuige als opvoeder? Kan MJ zoveel in zijn testament zetten als ie wil, het belang van de kinderen moet voorop staan vind ik. In Nederland zou het zo niet gebeurd zijn in ieder geval, daar stellen ze wel het belang van kinderen voor vreemde wensen in een testament.

En om daar nog een persoonlijke gedachte aan toe te voegen, ik denk dat die kinderen beter af zijn als ze ergens ver weg van die hele nutcrackers wacko familie Jackson worden opgevoed door een liefhebbend pleeggezin. Dan heb je nog kans dat het goed komt met hen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71580916
Nou nou, een beetje genuanceerder mag ook wel.

Wat vind je dan zo vreemd dat Michael zijn moeder aanwijst? Behalve het feit dat ze (ook in mijn ogen) te oud is voor die kids, is het vrij logisch dat zij degene is die Michael heeft aangewezen. Om de wens van Michael om voor z'n moeder te kiezen nou een 'vreemde wens' te noemen..

'Nutcrackers wacko familie Jackson' vind ik ook behoorlijk overdreven. Buiten Michael heb ik niet veel met een ander lid van de Jackson familie, maar om ze nou zo te noemen gaat me te ver. Ten eerste: je kent ze niet, en ten tweede: wat is er raar aan z'n broers en z'n zussen (behalve La Toya dan enigszins)? Dan heb je nog z'n vader (dat verhaal mag duidelijk zijn, die is gestoord) en z'n moeder (als ik zo kan inschatten een normale vrouw van haar leeftijd die altijd gesloten is geweest voor het publiek).

Geen gekke familie hoor, alleen wordt alles ontzettend breed uitgemeten. En nogmaals, van z'n broers of zussen hoor je weinig gekke dingen.
pi_71580975
Het ziet er toch wel gezellig uit, Prince en Blanket op stap met hun neefjes.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:04:52 #156
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71581262
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Hij leeft weer

jermajesty?
wat een aparte naam
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71581404
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Hij leeft weer

Denk het wel ja, hij is 8 en dat kind op die foto ook zoiets.

Aparte naam overigens.
pi_71581454
Ja maar hij is niet de enige, er lopen daar ook een dekentje en een prins.. Jermajesty.. tja..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:14:32 #159
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71581522
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:53 schreef Rnnz het volgende:
Nou nou, een beetje genuanceerder mag ook wel.
Vrijheid van meningsuiting, ooit van gehoord?
quote:
Wat vind je dan zo vreemd dat Michael zijn moeder aanwijst? Behalve het feit dat ze (ook in mijn ogen) te oud is voor die kids, is het vrij logisch dat zij degene is die Michael heeft aangewezen. Om de wens van Michael om voor z'n moeder te kiezen nou een 'vreemde wens' te noemen..
Dat vind ik vreemd ja, en, pardon the expression, nut-cake MJ was mijns inziens niet in staat om goed doordachte beslissingen te nemen, gezien zijn junkengedrag. Als jij een paar kinderen had en wist dat je dood ging, werden die kinderen dan door middel van jouw testament bij je hoogbejaarde ouders gedropped of neem je iemand die je vertrouwt en van jouw leeftijd is, zoals een peter of meter, en wijs je die aan in overleg met hem/haar?
quote:
'Nutcrackers wacko familie Jackson' vind ik ook behoorlijk overdreven. Buiten Michael heb ik niet veel met een ander lid van de Jackson familie, maar om ze nou zo te noemen gaat me te ver. Ten eerste: je kent ze niet, en ten tweede: wat is er raar aan z'n broers en z'n zussen (behalve La Toya dan enigszins)? Dan heb je nog z'n vader (dat verhaal mag duidelijk zijn, die is gestoord) en z'n moeder (als ik zo kan inschatten een normale vrouw van haar leeftijd die altijd gesloten is geweest voor het publiek).

Geen gekke familie hoor, alleen wordt alles ontzettend breed uitgemeten. En nogmaals, van z'n broers of zussen hoor je weinig gekke dingen.
Je noemt er zo al twee van de overgebleven 8 die je zelf ook gestoord vindt, dat is al 25%. En ik vind die hele familie inderdaad niet helemaal fris nee. Jermaine zegt ook de ene keer dit en de andere keer dat, Janet is precies zo oprecht als hoe het op dat moment uitkomt, en die anderen hoor je inderdaad weinig tot niets van maar als ik zie dat de vrouwen onderling uitgewisseld worden en daar ook nog eens kinderen bij verwekt worden die dus behalve neef/nicht ook nog halfbroer/zus zijn, dan verbind ik daar mijn conclusies aan.

Maar ze zijn wel muzikaal, dat dan weer wel
pi_71581955
quote:
Vrijheid van meningsuiting, ooit van gehoord?
Genuanceerd, ooit van gehoord? Ik zeg nergens dat je niet je mening mag uiten.
quote:
Dat vind ik vreemd ja, en, pardon the expression, nut-cake MJ was mijns inziens niet in staat om goed doordachte beslissingen te nemen, gezien zijn junkengedrag. Als jij een paar kinderen had en wist dat je dood ging, werden die kinderen dan door middel van jouw testament bij je hoogbejaarde ouders gedropped of neem je iemand die je vertrouwt en van jouw leeftijd is, zoals een peter of meter, en wijs je die aan in overleg met hem/haar?
Oh ja, zeer logisch, omdat hij slaapmiddelen en kalmeringsmiddelen gebruikte is het een complete junk die elk contact met de reality kwijt was en geen goed doordachte beslissingen kon maken. Waarschijnlijk was MJ niet eens aan de middelen (of in ieder geval niet in de mate voor zijn dood) toen hij het testament heeft opgesteld.

Trouwens, denk je echt dat Michael wist dat hij dood ging? Naar mijn mening is het nog steeds een ongelukkige combinatie van omstandigheden en wist hij zeker niet een paar dagen van te voren 'ik ga dood'.

Ik blijf er bij dat je kinderen aan je moeder toewijzen een vrije normale keuze is.
quote:
Je noemt er zo al twee van de overgebleven 8 die je zelf ook gestoord vindt, dat is al 25%. En ik vind die hele familie inderdaad niet helemaal fris nee. Jermaine zegt ook de ene keer dit en de andere keer dat, Janet is precies zo oprecht als hoe het op dat moment uitkomt, en die anderen hoor je inderdaad weinig tot niets van maar als ik zie dat de vrouwen onderling uitgewisseld worden en daar ook nog eens kinderen bij verwekt worden die dus behalve neef/nicht ook nog halfbroer/zus zijn, dan verbind ik daar mijn conclusies aan.

Maar ze zijn wel muzikaal, dat dan weer wel
'Dat is al 25 %' , ik zei alleen dat ik twijfel over La Toya. Joe is gewoon een rare snuiter, dat moge duidelijk zijn. Dingen die je over Janet en Jermaine zegt gebeuren in elke familie. Net alsof jouw oom (ik noem maar wat) nooit van mening verandert en net alsof jouw tante nooit 'Janet-gedrag' vertoont. (geen belediging tegenover je familie hoor )

Alleen om het feit dat het de Jacksons zijn worden dingen ontzettend opgeblazen.

Van een mug een olifant maken ofzoiets.
pi_71582009
En die jongen in het groen zal dan wel Jaffar zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:43:43 #162
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582301
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Maar je wilt wel dat ik die genuanceerd uit? Dan is het geen vrijheid van meningsuiting meer, wel?
quote:
Oh ja, zeer logisch, omdat hij slaapmiddelen en kalmeringsmiddelen gebruikte is het een complete junk die elk contact met de reality kwijt was en geen goed doordachte beslissingen kon maken. Waarschijnlijk was MJ niet eens aan de middelen (of in ieder geval niet in de mate voor zijn dood) toen hij het testament heeft opgesteld.
Waarschijnlijk wel, aangezien hij al sinds 1984 kampte met constante verslaving aan pillen, variërend van slaapmiddelen tot aan pijnstillers.
quote:
Trouwens, denk je echt dat Michael wist dat hij dood ging? Naar mijn mening is het nog steeds een ongelukkige combinatie van omstandigheden en wist hij zeker niet een paar dagen van te voren 'ik ga dood'.

Ik gaf het als voorbeeld aan jou! Uiteraard wist MJ niet wanneer ie de pijp uit zou gaan als gevolg van zijn verslaving
quote:
Ik blijf er bij dat je kinderen aan je moeder toewijzen een vrije normale keuze is.
Niet als die moeder hoogbejaard is. Ik zou mijn ouders niet willen opschepen met mijn kinderen en mijn kinderen niet met mijn ouders. Ik heb daar over nagedacht, en me voorgesteld dat ik een beslissing zou moeten nemen naar wie ik de kinderen zou willen hebben als ik dood zou gaan (precies als wat ik jou voorstelde) en ik heb dat destijds, jaren geleden toen ze nog klein waren al, testamentair geregeld inderdaad. Ze zouden gaan naar mijn beste vriendin, die van mijn leeftijd is en die precies weet hoe ik mijn kinderen op zou willen voeden. En dat vind ik persoonlijk een veel en veel betere keus dan een hoogbejaarde vrouw met een echtgenoot met losse handjes, grootheidswaanzin en een constant lege portemonnee. Bovendien heeft ze zelf ook gezegd dat kinderen een pak slaag geven moet kunnen.
quote:
'Dat is al 25 %' , ik zei alleen dat ik twijfel over La Toya. Joe is gewoon een rare snuiter, dat moge duidelijk zijn. Dingen die je over Janet en Jermaine zegt gebeuren in elke familie. Net alsof jouw oom (ik noem maar wat) nooit van mening verandert en net alsof jouw tante nooit 'Janet-gedrag' vertoont. (geen belediging tegenover je familie hoor )

Alleen om het feit dat het de Jacksons zijn worden dingen ontzettend opgeblazen.

Feit is dat die Jacksons het allemaal in het openbaar doen, voor de wereld om te zien. Ik ken toch ook bosjes wereldberoemde mensen die helemaal niet zo openbaar zijn als die wacko's en waarvan dus ook geen rare geruchten of rare gedragingen bekend zijn.
pi_71582360
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef Rnnz het volgende:

[..]

[..]

[..]

amen ,,,,
pi_71582650
quote:
Maar je wilt wel dat ik die genuanceerd uit? Dan is het geen vrijheid van meningsuiting meer, wel?
Iedereen heeft een andere opvatting van het begrip 'vrijheid van meningsuiting'. Nogmaals, verkondig je mening zo vaak je wilt, maar doe dat wel met enige nuance in plaats van een familie die je niet persoonlijk kent uit gaan maken voor 'nutcrackers wacko familie'.
quote:
Waarschijnlijk wel, aangezien hij al sinds 1984 kampte met constante verslaving aan pillen, variërend van slaapmiddelen tot aan pijnstillers.
Nu overdrijf je. Het begon pas echt een probleem te worden begin jaren '90 tijdens de eerste rechtszaak waarna hij jaren daarna is afgekickt. In de jaren '80 en na z'n afkickperiode eind jaren '90 heeft hij nauwelijks medicijnen gebruikt, misschien alleen pijnstillers voor z'n kwaaltjes (haren in de fik in '84, rugklachten eind jaren '90 etc). Ik had en heb geen toegang tot zijn apotheekje, maar ik denk niet dat hij verslaafd was over z'n hele leven gezien, alleen in bepaalde periodes ('93 en +/- 2005 - 2009).
quote:
Ik gaf het als voorbeeld aan jou! Uiteraard wist MJ niet wanneer ie de pijp uit zou gaan als gevolg van zijn verslaving
Sorry, je hebt gelijk. My bad.
quote:
Niet als die moeder hoogbejaard is. Ik zou mijn ouders niet willen opschepen met mijn kinderen en mijn kinderen niet met mijn ouders. Ik heb daar over nagedacht, en me voorgesteld dat ik een beslissing zou moeten nemen naar wie ik de kinderen zou willen hebben als ik dood zou gaan (precies als wat ik jou voorstelde) en ik heb dat destijds, jaren geleden toen ze nog klein waren al, testamentair geregeld inderdaad. Ze zouden gaan naar mijn beste vriendin, die van mijn leeftijd is en die precies weet hoe ik mijn kinderen op zou willen voeden. En dat vind ik persoonlijk een veel en veel betere keus dan een hoogbejaarde vrouw met een echtgenoot met losse handjes, grootheidswaanzin en een constant lege portemonnee. Bovendien heeft ze zelf ook gezegd dat kinderen een pak slaag geven moet kunnen.
Het ging niet zo zeer over het feit of Katherine geschikt is voor die kinderen, het ging erover wat Michael's wens was en of dat een rare wens was.

Ik vind Katherine ook niet de beste keus (zoals ik al eerder aangaf in dit topic), maar nou ook weer niet de slechtste (beter dan Debbie in elk geval).
quote:
Feit is dat die Jacksons het allemaal in het openbaar doen, voor de wereld om te zien. Ik ken toch ook bosjes wereldberoemde mensen die helemaal niet zo openbaar zijn als die wacko's en waarvan dus ook geen rare geruchten of rare gedragingen bekend zijn.
Tja, dat verschilt gewoon per familie of per persoon. Het is gewoon een mediageile familie, klaar. Als jouw familie beroemd zou zijn en ze zouden zulke typische familiezaken in de pers bespreken, zou jij ze dan ook wacko's vinden?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:38:21 #165
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583218
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:00 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Iedereen heeft een andere opvatting van het begrip 'vrijheid van meningsuiting'. Nogmaals, verkondig je mening zo vaak je wilt, maar doe dat wel met enige nuance in plaats van een familie die je niet persoonlijk kent uit gaan maken voor 'nutcrackers wacko familie'.
Ken jij ze persoonlijk? Hoe weet je dan dat het geen nutcracker wacko's zijn?
Verder blijf je het begrip vrijheid van meningsuiting niet snappen. ik ga het ook niet proberen uit te leggen verder.
quote:
Nu overdrijf je. Het begon pas echt een probleem te worden begin jaren '90 tijdens de eerste rechtszaak waarna hij jaren daarna is afgekickt. In de jaren '80 en na z'n afkickperiode eind jaren '90 heeft hij nauwelijks medicijnen gebruikt, misschien alleen pijnstillers voor z'n kwaaltjes (haren in de fik in '84, rugklachten eind jaren '90 etc). Ik had en heb geen toegang tot zijn apotheekje, maar ik denk niet dat hij verslaafd was over z'n hele leven gezien, alleen in bepaalde periodes ('93 en +/- 2005 - 2009).
Ik begrijp dat jij tot zijn naaste bekenden hoorde dat je dit allemaal zo zeker weet?
quote:
Het ging niet zo zeer over het feit of Katherine geschikt is voor die kinderen, het ging erover wat Michael's wens was en of dat een rare wens was.
En ik heb je uitgelegd dat ik het een rare keus vind, juist omdat ze niet geschikt is. Waarom kies je iemand om het allerliefste wat je hebt in de wereld, want zo zag MJ zijn kinderen toch... op te voeden als het niet de beste keuze is. Dus ja, het is een rare keuze/wens.
quote:
Tja, dat verschilt gewoon per familie of per persoon. Het is gewoon een mediageile familie, klaar. Als jouw familie beroemd zou zijn en ze zouden zulke typische familiezaken in de pers bespreken, zou jij ze dan ook wacko's vinden?
Absoluut, en ik zou er niets meer mee te maken willen hebben.
pi_71583508
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:38 schreef ElizabethR het volgende:

En ik heb je uitgelegd dat ik het een rare keus vind, juist omdat ze niet geschikt is. Waarom kies je iemand om het allerliefste wat je hebt in de wereld, want zo zag MJ zijn kinderen toch... op te voeden als het niet de beste keuze is. Dus ja, het is een rare keuze/wens.
[..]

Ik bemoei me er ook even mee, haha.

Michael was geen domme jongen, hij was niet aan de hard-drugs, dus geestelijk goed ik staat om zijn moeder aan te wijzen voor die zware taak.
Hij vond haar wèl geschikt en wij zijn geen insiders om daarover te kunnen oordelen.
Ik vertrouw op Michael's ideeën daarover, juist omdat hij het beste met zijn kinderen voorhad.
Die moeder ziet er trouwens uit of ze nog jaren meekan. Leeftijd zegt lang niet altijd wat. Een jonger iemand kan ook zomaar wegvallen.
pi_71583510
quote:
Ken jij ze persoonlijk? Hoe weet je dan dat het geen nutcracker wacko's zijn?
Verder blijf je het begrip vrijheid van meningsuiting niet snappen. ik ga het ook niet proberen uit te leggen verder.
Nee, ik ken ze niet persoonlijk (goh) net zo min als jij. We beoordelen ze beide, maar jij bent degene die ze beoordeelt met negatieve one-liners die je totaal niet kunt onderbouwen omdat je ze niet kent. Een beetje hetzelfde principe als 'guilty until proven innocent' i.p.v. andersom, als je begrijpt wat ik bedoel.

Verder zal het wel wat betreft vrijheid van meningsuiting, ik zal het wel weer niet begrijpen.
quote:
Ik begrijp dat jij tot zijn naaste bekenden hoorde dat je dit allemaal zo zeker weet?
Zoals ik al zei, ik had en heb geen toegang tot zijn apotheek en moet je bekennen dat ik in eerste instantie ook verbaasd was dat hij wederom zo heftig aan de pillen was. Echter denk ik wel te weten hoe het hele gedoe in elkaar stak, mede omdat de bezoeken aan de afkickkliniek in '93 gewoon een feit zijn. Verder verkondig ik weinig dingen die ik niet zou kunnen weten.
quote:
Rare keuze in jouw opzicht, MJ vond het wel de juiste keuze blijkbaar.
quote:
Absoluut, en ik zou er niets meer mee te maken willen hebben.
Apart.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:17:15 #168
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71583613

Wat heeft die Blanket trouwens lang haar en kekke Nikes

[ Bericht 16% gewijzigd door Bevin op 04-08-2009 02:23:03 ]
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71583618
Rnnz is nooit zo van de vrijheid van meningsuiting geweest, het is zijn way of de highway.
pi_71583671
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:17 schreef Bevin het volgende:
[ afbeelding ]

Wat heeft die Blanket trouwens lang haar en kekke Nikes
Net een Indiaan dat dekentje.
quote:
Rnnz is nooit zo van de vrijheid van meningsuiting geweest, het is zijn way of de highway.
Ga je weer zo doen? Moet je me weer treiteren?
pi_71583685
Ja maar hij heeft z'n kop gedraaid, ik dacht eerst dat ze er weer een zak overheen getrokken hadden, zoals Michael deed. Ik heb nog nooit een kleuter gezien met zulk lang haar.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:27:51 #172
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583693
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:06 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Nee, ik ken ze niet persoonlijk (goh) net zo min als jij. We beoordelen ze beide, maar jij bent degene die ze beoordeelt met negatieve one-liners die je totaal niet kunt onderbouwen omdat je ze niet kent. Een beetje hetzelfde principe als 'guilty until proven innocent' i.p.v. andersom, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar jij doet precies hetzelfde, maar dan positief, ook jij kunt niets onderbouwen, omdat je ze niet kent.
quote:
Verder zal het wel wat betreft vrijheid van meningsuiting, ik zal het wel weer niet begrijpen.
Nope.
quote:
Zoals ik al zei, ik had en heb geen toegang tot zijn apotheek en moet je bekennen dat ik in eerste instantie ook verbaasd was dat hij wederom zo heftig aan de pillen was. Echter denk ik wel te weten hoe het hele gedoe in elkaar stak, mede omdat de bezoeken aan de afkickkliniek in '93 gewoon een feit zijn. Verder verkondig ik weinig dingen die ik niet zou kunnen weten.
Je weet niets, net zo min als ik. Ook jij speculeert alleen maar. Feit is dat ie een junk was, en echt wel aan iets meer dan alleen pillen verslaafd was. Er is sprake van dat ie al twee jaar lang elke nacht onder zeil ging met behulp van een IV gevuld met narcosemiddelen, en ook niet vies was van een spuitje Demerol hier en daar.
quote:
Rare keuze in jouw opzicht, MJ vond het wel de juiste keuze blijkbaar.
Juist, en daarom had de rechter in moeten grijpen, omdat die zich wel had moeten realiseren dat de keuze van een junk voor een hoogbejaarde Jehovagetuige met een niet al te frisse familie niet bepaald een stabiele omgeving is voor een drietal minderjarige kinderen die toch al geen normaal gezinsleven gehad hebben tot dusver.
quote:
Apart.
Want?
pi_71583702
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:24 schreef Rnnz het volgende:
Ga je weer zo doen? Moet je me weer treiteren?

Ik heb ook dat magazine waarbij ze Randy voor Michael aanzien.
Zo'n groepsfoto voorin is helemaal een grote fail, daar zien ze Marlon voor Tito aan, Randy voor Marlon en Tito voor Jermaine.
pi_71583736
Dr. Murray heeft ook James Brown 'behandeld', als feel good man.

http://www.nationalledger(...)icle_272627244.shtml

"James Brown and Michael Jackson were inseparable and they used the same 'safe doctors' - doctors who would get them anything they wanted"

en z'n vrouwtje

Brown's wife Adrienne was a patient of Murray's when she died in mysterious circumstances.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:38:03 #175
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71583767
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:26 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar hij heeft z'n kop gedraaid, ik dacht eerst dat ze er weer een zak overheen getrokken hadden, zoals Michael deed. Ik heb nog nooit een kleuter gezien met zulk lang haar.
Een zak over de kop ???

Dat heb ik nog nooit gezien.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')