quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik corrigeer het antwoord dat Robijn aan jou gaf. Want wat zij zegt ie niet waar. Zie verder mijn uitleg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad, lekkere cardioloog hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:06 schreef matthijst het volgende:
Ligt de handleiding nou naast dat pompje?
Goed bezig, die Murray
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Die foto is misschien wel verkocht aan de hoogste bieder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Benzodiazepine het volgende:
Het verbaast me dat TMZ, mijn "source" met nieuws over Michael Jackson niet als één van de eersten berichtte over de voogdij van Michael's kinderen en de foto van de slaapkamer na zijn tragische dood.
Edit: Sterker nog; ze hebben helemaal niks geschreven over de twee bovengenoemde dingen.
Ja, dat zou wel eens heel goed kunnen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die foto is misschien wel verkocht aan de hoogste bieder.
Ja die kende ik, lekker nummer. Is ook een lekkere remix van, ik geloof door Cleptomaniacs ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:46 schreef Rnnz het volgende:
Hij schijnt ook background te zingen op een van m'n favoriete nummers van Stevie Wonder - All I Do.
Moeilijk te horen, maar ik hoor het (in het refrein).
Latoya is enger Joe gedverquote:
Liever Justin Timberlake ofzoquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Robbie Williams? Flikker toch op man
neuken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:06 schreef Bevin het volgende:
[..]soms vraag ik me af of ik zo slim ben of jij zo dom?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:06 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Er is gewoon geen King of Pop op dit moment zo simpel is het, er is niemand die zo'n unieke sound heeft en net zo'n goede performer is als Michael was.. Het is maar de vraag of er ooit nog een King of Pop zal komen.
In Amerika moeten ze die malloot geen eens hebben. Sterker nog, ze kennen hem daar amper. Als King of Pop moet je natuurlijk befaamd zijn over de hele wereldquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:12 schreef DrDentz het volgende:
Robbie Williams is de nieuwe King of Pop!
Hey.. dat argument heb je van mij..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In Amerika moeten ze die malloot geen eens hebben. Sterker nog, ze kennen hem daar amper. Als King of Pop moet je natuurlijk befaamd zijn over de hele wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |