Dat kan hij wel, maar zonder waardequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou en, het gaat erom dat hij het zou kunnen zeggen
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:31 schreef Robijn1961 het volgende:
Er is maar 1 King op Pop?? En zeker na 5 weken overlijden, pfff
Maar dat bedoel ik ook, vind het een rare OP. Wat doet Robbie Williams in dit verhaal? Natuurlijk is er maar 1 King of Pop!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:36 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik dacht dat jij ook een echte MJ fan was?![]()
Excuseerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook, vind het een rare OP. Wat doet Robbie Williams in dit verhaal? Natuurlijk is er maar 1 King of Pop!
Ik schreef het ook een beetje krom hoor. Ben ook moequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:40 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Excuseer![]()
Ik las het verkeerd. Ik ben best al een beetje moe
Hét lichtquote:
Geweldig, ik heb enorm genoten ,,,,quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:41 schreef Rnnz het volgende:
Dit is echt pure awesomeness:
Off The Wall live op de Destiny Tour. Topkwaliteit.
'Living crazy that's the only way' (L)
Thnxquote:
Deze is trouwens vet van de Victory Tour, beste kwaliteit die ik heb kunnen vinden trouwensquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:41 schreef Rnnz het volgende:
Dit is echt pure awesomeness:
Off The Wall live op de Destiny Tour. Topkwaliteit.
'Living crazy that's the only way' (L)
Je hebt alleen jezelf ermee, je hebt nu een vreemde OP met een ontzettend originele foto.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik schreef het ook om Robijn een beetje te trollen
Foto's en filmpjes mogen niet meer in het SHO topic, maar wel hier. Plus er is een nieuw topic aangemaakt in B&H, speciaal voor foto's.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thnx
Als ik zo alles terug lees, mag ik dus eigenlijk geen foto's meer in dit topic posten?![]()
[..]
Deze is trouwens vet van de Victory Tour, beste kwaliteit die ik heb kunnen vinden trouwens![]()
MTV zou de Victory tour eens opnieuw moeten gaan uitzenden
Elizabeth Taylor heeft hem die titel gegeven.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:41 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe is MJ eigenlijk aan de titel King Of Pop gekomen? Heeft hij dat niet zelf verzonnen?
Dat is niet waar Sideshowbobbie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes mogen niet meer in het SHO topic, maar wel hier. Plus er is een nieuw topic aangemaakt in B&H, speciaal voor foto's.
Het is maar internet hoor, en inmiddels mag ik wel aan nemen dat jij hem niet altijd zo serieus moet nemenquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je hebt alleen jezelf ermee, je hebt nu een vreemde OP met een ontzettend originele foto.
Grow up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |