Voor welke gek kan in hemelsnaam Barcelona z'n minst favoriete club zijn. Je bent niet goed wijs. Pak een touw of een brug!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:01 schreef Nacalon het volgende:
Mijn favoriete speler gaat bij mijn minst favoriete club. Een moraal dilemma
Hehehe zie je dat hij doet net alsof hij niks van voetbal weet omdat dat grappig is!quote:
Barcelona is een successuporter club samen met Manchester unitedquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:07 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Voor welke gek kan in hemelsnaam Barcelona z'n minst favoriete club zijn. Je bent niet goed wijs. Pak een touw of een brug!
quote:
Een soort AZ in het groot dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:08 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Barcelona is een successuporter club samen met Manchester united
En dat verandert de club zelf hoe precies? Jij bent even erg als de successupporters, jij doet alleen precies het tegenovergestelde. Mijn club is het ook niet, maar het is een goede club, met leuk voetbal.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:08 schreef Nacalon het volgende:
[..]
Op het forum heb je R&P, ga daar even uithuilen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef pumpkineater het volgende:
Bovenaan de pagina tussen frontpage en games staat sport, ga lekker daar huilen met je kankerkneuzen sport!
Volgens mij heeft het meer te maken met mooi voetbal dan met succes. Maar je vindt Inter dus wel een mooie club? Sowieso Itiliaans voetbalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:08 schreef Nacalon het volgende:
[..]
In Jeruzalem staat de klaagmuur, ga daar lekker huilen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef pumpkineater het volgende:
Bovenaan de pagina tussen frontpage en games staat sport, ga lekker daar huilen met je kankerkneuzen sport!
In '90 was iedereen hier fan van AC Milanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken met mooi voetbal dan met succes. Maar je vindt Inter dus wel een mooie club? Sowieso Itiliaans voetbal
Inderdaad. Alle mensen die in dit subforum een topic openen zijn gewoon te lui om naar Jeruzalem te gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In Jeruzalem staat de klaagmuur, ga daar lekker huilen.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het meer te maken met mooi voetbal dan met succes. Maar je vindt Inter dus wel een mooie club? Sowieso Itiliaans voetbal
Zelfs de Italianen lijken er weinig aan te vinden, als je ziet hoe leeg de stadions vaak zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
italiaans voetbal is best mooi, bezoek maar een keer paar wedstrijden.
in plaats van de standaartermen als kutvoetbal verdedigend en saai te plaatsen
een voor 70 procent vol stadion van inter zitten nog steeds meer mensen als bij elke nederlandse clubquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zelfs de Italianen lijken er weinig aan te vinden, als je ziet hoe leeg de stadions vaak zijn.
Hoeveel wedstrijden uit de Serie A heb jij de afgelopen pakweg 5 jaar gezien?quote:
En Italië heeft 60 miljoen inwoners en Nederland nog geen 20 miljoen. Wat is je punt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
een voor 70 procent vol stadion van inter zitten nog steeds meer mensen als bij elke nederlandse club
tevens zit het bij macnhester barca enz ook meestal niet vol
en een wedstrijd inter-milan moet je gewoon een keer zien
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:16 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
En Italië heeft 60 miljoen inwoners en Nederland nog geen 20 miljoen. Wat is je punt?
Genoeg om te kunnen reageren met:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden uit de Serie A heb jij de afgelopen pakweg 5 jaar gezien?
Of denk jij dat ik zo maar wat zeg?quote:
Je kan toch niet met een strak gezicht beweren dat Inter mooier/leuker voetbal speelt dan Barcelona?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden uit de Serie A heb jij de afgelopen pakweg 5 jaar gezien?
Wat is daar precies zo aantrekkelijk aan dan? De Nederlanders die daar voetballen, de media aandacht, het aantal doelpunten per wedstrijd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
Genoeg om te kunnen reageren met:
[..]
Of denk jij dat ik zo maar wat zeg?
Het Italiaans voetbal vind ik echt niet zo aantrekkelijk. Jij wel?
Geef mij maar Engels, Duits of Nederlands voetbal. Veel aantrekkelijker.
Dat beweer ik ook nergens. Barcelona speelt momenteel het beste voetbal, maar zijn wedstrijden van Athletic de Bilbao, Osasuna en Almería daardoor ook direct aantrekkelijker?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan toch niet met een strak gezicht beweren dat Inter mooier/leuker voetbal speelt dan Barcelona?
Je vergeet het belangrijkste, het spelletje zelf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is daar precies zo aantrekkelijk aan dan? De Nederlanders die daar voetballen, de media aandacht, het aantal doelpunten per wedstrijd?
[..]
Het beste voetbal hoeft niet meteen het aantrekkelijkst te zijn om naar te kijken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dat beweer ik ook nergens. Barcelona speelt momenteel het beste voetbal, maar zijn wedstrijden van Athletic de Bilbao, Osasuna en Almería daardoor ook direct aantrekkelijker?
Een wedstrijd Barca-Real kan mij toch echt veel meer boeien dan AC-Inter. Naar de kleine clubs kijk ik sowieso niet. Maar als de beste clubs mij al niet kunnen boeien, kan ik mij niet voorstellen dat de kleinere het dan ineens wel zouden kunnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dat beweer ik ook nergens. Barcelona speelt momenteel het beste voetbal, maar zijn wedstrijden van Athletic de Bilbao, Osasuna en Almería daardoor ook direct aantrekkelijker?
Ik ben nooit voor barca geweest, ook nooit voor Real. De enige club waar ik echt altijd voor ben is Ajax. Verder zijn er wel clubs die ik mooi vind. Zoals Barca, maar Real eigenlijk ook (alhoewel ik dat koopgedrag echt walgelijk vind). Verder vind ik Arsenal een mooie club (eigenlijk pas vanaf periode Bergkamp, maar daarvoor keek ik ook niet echt veel voetbal). Verder kijk in neutraal, of ben voor de club die ik in die periode mooi/goed voetbal vind spelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:40 schreef dagdag het volgende:
Nee maar ik kom al 14 jaar bij inter, en ga niet naar een club toe omdat ze toevallig een jaar mooi voetbal spelen
Of was jij ook voor barca toen ze jaren onder real madrid stonden
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:59 schreef Siniti het volgende:
Wat een frustratie in dit topic zeg. Waar is de liefde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |