abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71511892
Ik lees hier vaak van die figuren klagen over het feit dat ze lastig gevallen werden door jongeren van allochtoonse komaf. Uit het niets worden ze getreiterd of lastig gevallen... Ik vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen? Nu oog ik niet als een gevaarlijke gangster van 2 bij 2 meter waar ze direct 'respect' voor hebben, maar ik heb echt totaal geen last van zulke gasten als ik er voorbij loop. Een keer 'hoi' of een knikje en vrijwel altijd is er niets aan de hand.

Het kan bijna niet anders dat die lui die er last van hebben dit gewoon aan zichzelf te danken hebben, door hun gedrag of kleding/uiterlijk.

Klacht: zwakkelingen die voor allochtonen een enorm makkelijke prooi zijn en vervolgens op internet die 'kankerallochtonen' stoer uit gaan schelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 01-08-2009 19:30:56 ]
-
pi_71511907
Dat gebeurt als je niet in een kutdorp woont
Thirteen!
pi_71511934
Totdat je zusje word verkracht omdat ze een kort rokje aanhad en er "dus zelf om vroeg" topic.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_71511983
'Internethelden', wie zijn dat eigenlijk?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:21:20 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71512000
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Het kan bijna niet anders dat die lui die er last van hebben dit gewoon aan zichzelf te danken hebben, door hun gedrag of kleding/uiterlijk.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef GizartFRL het volgende:
Totdat je zusje word verkracht omdat ze een kort rokje aanhad en er "dus zelf om vroeg" topic.
Dat dus.
censuur :O
pi_71512011
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
-
pi_71512019
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ja.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:22:39 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71512026
Geen last van, maar dat zal mss komen omdat ik zelf een allochtoon ben die bepaalde 'kennissen' heeft.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71512030
Misschien moet je toch muziektopics proberen.
Ik heb lang haar en ben enigszins alto(volgens jou dan) en soms word je dan wel nageroepen op straat.
Is dat terecht? Ik vind van niet. Ik zeg toch ook niet. "zal ik jou is even doodtrappen, want je bontje vloekt met je huidskleur"
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_71512042
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
Pics?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:23:45 #11
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71512046
quote:
Het klinkt alsof je het nog echt gelooft ook
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_71512047
quote:
Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisje
pi_71512054
quote:
Of ze kan er een grote negerpiemol in kwijt..
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:24:25 #14
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71512059
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.

Sad.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71512078
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:22 schreef Ascendancy het volgende:
Misschien moet je toch muziektopics proberen.
Ik heb lang haar en ben enigszins alto(volgens jou dan) en soms word je dan wel nageroepen op straat.
Is dat terecht? Ik vind van niet. Ik zeg toch ook niet. "zal ik jou is even doodtrappen, want je bontje vloekt met je huidskleur"
Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan? Doe gewoon normaal en ga je niet zo af lopen zetten tegen de maatschappij. Ik loop er ook niet als een whigger/allochtoon bij maar mij doen ze nooit wat.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:25:13 #16
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_71512080
TS is bang voor zijn eigen zusje
Blub
pi_71512095
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.

Sad.
Nog zo'n demente josti als TS
Thirteen!
pi_71512112
quote:
Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.

Sad.
een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardig
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_71512125
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:23 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisje
Fysiek niet nee, maar als die d'r mond opentrekt wel.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:27:47 #20
248844 Bowlingbal
pi_71512135
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:26 schreef longinus het volgende:

[..]

een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardig
Een verhaal over een aankijkende Surinamer stelt niets voor, dat weet die internetheld uit Klazienaveen ook wel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71512147
Ik heb er toch echt soms last van hier in Gouda, alleen al als je langs loop of fiets, dan krijg je al rare opmerkingen of willen ze je laten stoppen, wat ik overigens niet doe.
Have no fear, have a beer
pi_71512159
Je verwoordt het wat ongenuanceerd, maar je hebt wel gelijk, ik heb ook nog nooit problemen gehad, ook niet 's nachts in de stad, zelfs niet als ik alleen loop.
Mensen lokken het soms (niet altijd natuurlijk) blijkbaar toch een beetje zelf uit.
pi_71512174
FOK! zit er vol mee.
pi_71512176
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan? Doe gewoon normaal en ga je niet zo af lopen zetten tegen de maatschappij. Ik loop er ook niet als een whigger/allochtoon bij maar mij doen ze nooit wat.
Dat is toch een keuze van een mens? Ik voel me prettiger met lang haar. Mijn vriendin heeft het ook liever. En ik vind iets wijdere broeken gewoon fijner zitten dat zo'n ding wat je kruis helemaal beklemt. En als ik daar dan een etnies shirt over aantrek, dan ben ik een alto volgens jou. Dus vandaar.

Wat noem jij er overigens normaal bijlopen? Ik kots op mensen met polo's
pi_71512179
quote:

Sad.
Haha ja echt idd. Maar het hoeven niet per sé boertjes te zijn uit een of ander dorp. Ook voor een nerdje uit Amsterdam dat zich 'alleen in goede kringen bevindt' (lees: sociaal niet zo sterk) en gewoon nooit in aanraking komt met wat voor allochtonen dan ook geldt dit.
-
pi_71512192
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:27 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Stop je toch een prop in. Of je fixed GHB.
pi_71512202
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat is toch een keuze van een mens?
quote:
Ik kots op mensen met polo's
Hypocriet.
-
pi_71512205
In de ghetto's van Schiedam alleen nog maar autochtone mongooltjes meegemaakt die mensen naroepen etc.

Eens met TS.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:31:29 #29
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71512212
Het ligt inderdaad aan het slachtoffer, niet aan de dader!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:32:22 #30
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71512224
Misschien moet je eens dit proberen op een leren hesje na te punniken, dan laten ze je misschien met rust:
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_71512239
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Haha ja echt idd. Maar het hoeven niet per sé boertjes te zijn uit een of ander dorp. Ook voor een nerdje uit Amsterdam dat zich 'alleen in goede kringen bevindt' (lees: sociaal niet zo sterk) en gewoon nooit in aanraking komt met wat voor allochtonen dan ook geldt dit.
Is ECHT zo, he?
Want als je normaal omgaat met Marokkanen, Turken en noem maar op, zijn het de meest toffe gasten die er zijn.
Ze hebben namelijk ook eergevoel de goede kant op, geef je respect, dan krijg je ook respect terug.
pi_71512246
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:31 schreef Ryon het volgende:
Het ligt inderdaad aan het slachtoffer, niet aan de dader!
Dat is lang niet altijd zo natuurlijk. Er zullen vast wel normale mensen een keer tegen een verkeerd groepje oplopen (dat kan zelfs een mede-allochtoon gebeuren), maar het gaat me meer om de combinatie lastig gevallen worden en op FOK! een topic openen met een grote mond.
-
pi_71512262
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Hypocriet.
Ik geef een indicatie van hoe ieder mens anders over kleding denkt. Ik vind polo's echt afschuwelijk, maar dat wil toch niet zeggen dat ik iedere persoon met een polo ga naroepen? En dat doen veel marocs wel. Ik weet niet over welke stad jij het nu specifiek hebt, maar in gorinchem gebeurt het simpelweg wel eens.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:34:36 #34
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_71512267
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:31 schreef Os__ het volgende:
In de ghetto's van Schiedam alleen nog maar autochtone mongooltjes meegemaakt die mensen naroepen etc.

Eens met TS.
Schiedam daar wonen alleen maar idioten die je naschreeuwen, gewoon roepen, houd je bek, en dan is alles prima. Ga je je heel verdedigend opstellen tegen die lui zien ze je als makkelijke prooi en ben je de lul

Nou zijn wel de enige problemen die ik ooit uit het niets heb gehad met mensen altijd met buitenlanders geweest though
pi_71512276
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:33 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is lang niet altijd zo natuurlijk. Er zullen vast wel normale mensen een keer tegen een verkeerd groepje oplopen (dat kan zelfs een mede-allochtoon gebeuren), maar het gaat me meer om de combinatie lastig gevallen worden en op FOK! een topic openen met een grote mond.
Dan mag jij in mijn posthistory gaan zoeken naar zulke verhalen, want die user ben ik niet.
pi_71512279
Ik ben het (deze keer wel ) eens met je Ritmo. Heb ook nog nooit problemen gehad met groepen buitenlanders. Wel eens op eeb zaterdagnacht in de binnenstad, maar daar heb ik ook wel eens problemen gehad met Nederlands tuig.
Al kan er wel een kern van waarheid in sommige topics zitten, over het algemeneen zijn ze zwaar overdreven en xenofoob.
pi_71512282
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Is ECHT zo, he?
Want als je normaal omgaat met Marokkanen, Turken en noem maar op, zijn het de meest toffe gasten die er zijn.
Ze hebben namelijk ook eergevoel de goede kant op, geef je respect, dan krijg je ook respect terug.
Dat is het ook, je moet hun eerst respect geven, en dat vind ik nergens opslaan.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:36:27 #38
248844 Bowlingbal
pi_71512295
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:35 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Dat is het ook, je moet hun eerst respect geven, en dat vind ik nergens opslaan.
Je snapt er ook echt niks van
- Donald Love
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:37:14 #39
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_71512311
quote:

[..]

Is ECHT zo, he?
Zij moeten maar eerst respect geven, als ze dat dan niet terugkrijgen en gezeik terugkrijgen dán mogen ze gaan zeiken. Alleen werkt dat bij hun niet zo
pi_71512313
quote:

[..]

Is ECHT zo, he?
Ik heb idd vaker problemen gehad met een irritante dronke autochtone boer die niet voor rede vatbaar was dan met een buitenlander.

De keren dat ik tegen een allochtoon opknalde ofzo is het "yo sorry man" en een klopje op je schouders of iets degelijks. Komt misschien omdat die ook minder alcohol drinken over het algemeen.
-
pi_71512315
Ik heb ook nog nooit problemen gehad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71512338
Ik heb er toch wel regelmatig last van gehad, en ben nou niet bepaald een emo/icter/wolvenshirt eigenaar.
Kwestie van statistiek.

En ik heb er nu voornamelijk last van omdat mijn vriendin er last van heeft.
Dan kook ik echt van binnen. Of dat handig is weet ik dan weer niet.
pi_71512342
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:35 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Niets respect, gewoon normaal doen.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:40:00 #44
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71512367
Maar even zonder geinen:

Op het moment dat je weinig buiten komt, nooit 's nachts door Amsterdam zuid-oost, west of oost loopt en enkel chilt met de buurtgangsters van Spanbroek dan is de kans inderdaad klein dat je een 'vervelende ervaring' hebt met een persoon van 'niet Nederlandse afkomst'.

De grap is dat de allochtonen helemaal geen 'agressie' gen hebben ofzo. De dude die bij jou op de middelbareschool zat, die een kleurtje had, en die naar 2pac luistert en wiet dealde was waarschijnlijk best oke.

De straatsoldaten, die overdag slapen om 's nachts op straat gaaf te lopen doen en die in club Royalty en Escape bacardi flessen achter over tikken zijn echter een ander verhaal. Veel van de kleine criminaliteit en overlast (geweldpleging, intimidatie en geluidshinder) komt van die kansloze dudes en hun vriendjes vandaan. Op het moment dat je slim genoeg bent om een computer te bedienen (zoals de meeste dudes op fok) dan is de kans vrij klein dat je die gasten in het echt kent. Mocht dat wel zo zijn, dan ben je gewoon een ongelooflijke achterbuurt tokkie.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:40:23 #45
248844 Bowlingbal
pi_71512373
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat. Niet als een halve nazi door de winkelstraat lopen en iets roepen als 'aaaausssländer rraausss!'. Dat helpt niet.
- Donald Love
pi_71512378
quote:

[..]

Heey meisje, meisje!! ... KANKERHOER!!

Dat is waar ook, ze zij niks. Dat is belachelijk.
pi_71512397
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:34 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik geef een indicatie van hoe ieder mens anders over kleding denkt. Ik vind polo's echt afschuwelijk, maar dat wil toch niet zeggen dat ik iedere persoon met een polo ga naroepen? En dat doen veel marocs wel. Ik weet niet over welke stad jij het nu specifiek hebt, maar in gorinchem gebeurt het simpelweg wel eens.
Nou ja, dat naroepen vind ik ook niet nodig maar andersom lopen 'alto's' ook stiekem te gniffelen over die 'pauper-VMBO'ers die denken dat ze gangsta zijn'. Alleen doen ze dat achter de rug om, dat is nog laffer eigenlijk.

Ik vind zo'n overdreven hip-hop gekleed figuur ook idioot, maar om de een of andere manier stoor ik me er minder aan dan aan van die drakenshirt-dragers.
-
pi_71512400
quote:

[..]

Dat is wat ik doe, ik loop er gewoon langs, ik ga er niet met een overdreef boogje er langs, maar toch krijg ik regelmatig opmerkingen of willen ze wat van me.
pi_71512406
Overigens kan ik me nog wel voorstellen dat je een keer problemen met die lui krijgt als ze je vriendin als wolfen na lopen te roepen.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:42:43 #50
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71512422
quote:

[..]

Inderdaad, als een jongen zijn hand onder het rokje van een leuk blond meisje wil stoppen, dan moet het meisje daar maar van gediend zijn! Te zot voor woorden dat wijven dergelijk respect niet hebben.
--
pi_71512471
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat is toch een keuze van een mens? Ik voel me prettiger met lang haar. Mijn vriendin heeft het ook liever. En ik vind iets wijdere broeken gewoon fijner zitten dat zo'n ding wat je kruis helemaal beklemt. En als ik daar dan een etnies shirt over aantrek, dan ben ik een alto volgens jou. Dus vandaar.
niet alleen volgens hem hoor
quote:
Wat noem jij er overigens normaal bijlopen? Ik kots op mensen met polo's
Polo's Ik draag altijd iets met een kraagje wanneer ik naar mn alto kroeg ga, ook nooit zwart. Ik ben zo alto dat ik normaal ben
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_71512473
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:42 schreef Ryon het volgende:

[..]

Inderdaad, als een jongen zijn hand onder het rokje van een leuk blond meisje wil stoppen, dan moet het meisje daar maar van gediend zijn! Te zot voor woorden dat wijven dergelijk respect niet hebben.
Wat lul je nou stom, dat is toch gewoon een compliment.

...

..

.
pi_71512512
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:44 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat lul je nou stom, dat is toch gewoon een compliment.

Volgens mij hebben ze wel die mentaliteit.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:48:24 #54
78498 classpc
I don't like change
pi_71512546
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb idd vaker problemen gehad met een irritante dronke autochtone boer die niet voor rede vatbaar was dan met een buitenlander.

De keren dat ik tegen een allochtoon opknalde ofzo is het "yo sorry man" en een klopje op je schouders of iets degelijks. Komt misschien omdat die ook minder alcohol drinken over het algemeen.
Ik heb dan weer meer problemen gehad met allochtonen dan met boeren, maar dat kan ook zijn omdat ik meer met boeren omga
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_71512572
In het geval dat ze een meid lastigvallen is het terecht dat je problemen krijgt, maar daar gaan de klachten hier nooit over. Altijd dat ze gewoon langsliepen.
-
pi_71512619
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:41 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Dat is wat ik doe, ik loop er gewoon langs, ik ga er niet met een overdreef boogje er langs, maar toch krijg ik regelmatig opmerkingen of willen ze wat van me.
Typisch, ik heb regelmatig 's nachts na een concert ofzo, op allerlei stations rondgelopen rond 2 of 3 uur 's nachts, en heb echt nog nooit problemen gehad.
Meestal een vriendelijke blik en een knikje, en je krijgt hetzelfde terug.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar mensen overdrijven het ook wel hoor, soms lijkt het net alsof iedere allochtoon een potentieele moordenaar is ofzo....

Natuurlijk zit er ook uitschot tussen, net als Nederlanders dat ook hebben, maar het valt me wel al jaren op, dat ze meer eergevoel hebben. Ze kijken meer de kat uit de boom, maar daarna zullen ze ook hun best doen, om jou net zo te behandelen, zoals jij hen behandelt.
Dat is bij autochtone Nederlanders nog wel eens een probleem, die zeiken gemiddeld toch meer, hoe vriendelijk je ook bent...

Maar goed, mijn ervaring dan, he?
pi_71512650
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

Typisch, ik heb regelmatig 's nachts na een concert ofzo, op allerlei stations rondgelopen rond 2 of 3 uur 's nachts, en heb echt nog nooit problemen gehad.
Meestal een vriendelijke blik en een knikje, en je krijgt hetzelfde terug.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar mensen overdrijven het ook wel hoor, soms lijkt het net alsof iedere allochtoon een potentieele moordenaar is ofzo....

Natuurlijk zit er ook uitschot tussen, net als Nederlanders dat ook hebben, maar het valt me wel al jaren op, dat ze meer eergevoel hebben. Ze kijken meer de kat uit de boom, maar daarna zullen ze ook hun best doen, om jou net zo te behandelen, zoals jij hen behandelt.
Dat is bij autochtone Nederlanders nog wel eens een probleem, die zeiken gemiddeld toch meer, hoe vriendelijk je ook bent...

Maar goed, mijn ervaring dan, he?
Dat dus. Je bent toch minder wereldvreemd dan ik dacht blijkbaar.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:58:37 #58
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71512731
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:49 schreef Ritmo het volgende:
In het geval dat ze een meid lastigvallen is het terecht dat je problemen krijgt, maar daar gaan de klachten hier nooit over. Altijd dat ze gewoon langsliepen.
Het is terecht dat 'ik' problemen krijg omdat die dudes meisjes lastig vallen? rare zaak. De bedoeling is dat je gewoon over straat kan huppelen zonder uit het niks door een kudde kampers of mocro's lastig gevallen te worden omdat hun grammetje wit op is en ze meer geld nodig hebben.

Over die gasten wordt dan ook - terecht - heen gekotst. Zowel op internet als "in het echte leven" waar die gasten tot de onderlaag horen van de maatschappij. Het is inderdaad vrij lastig om een baan te krijgen als je dankzij je rode bandana en baseball shirt er uitziet als de gasten die 'de straten onveilig' maken.
--
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:00:30 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71512787
Nog nooit last gehad van allochtonen terwijl ik bij Rotterdam woon en er ook een VMBO-afdeling op mijn school zat.

Wel is het zo dat als je in een openbare gelegenheid bent en je hoort ineens een hoop geschreeuw en veel lawaai er een kans 99% is dat het Antillianen of Marokkanen zijn die zich niet weten te gedragen, en daar heb ik op zich wel last van.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71512817
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:58 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het is terecht dat 'ik' problemen krijg omdat die dudes meisjes lastig vallen? rare zaak. De bedoeling is dat je gewoon over straat kan huppelen zonder uit het niks door een kudde kampers of mocro's lastig gevallen te worden omdat hun grammetje wit op is en ze meer geld nodig hebben.
Nee, het is terecht dat je kwaad wordt en klaagt bedoel ik.
quote:
Over die gasten wordt dan ook - terecht - heen gekotst. Zowel op internet als "in het echte leven" waar die gasten tot de onderlaag horen van de maatschappij. Het is inderdaad vrij lastig om een baan te krijgen als je dankzij je rode bandana en baseball shirt er uitziet als de gasten die 'de straten onveilig' maken.
Ja, want elke puberende Marokkaan loopt erbij als een straatgangster uit Brooklyn.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:03:43 #61
53267 TC03
pi_71512872
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, het is terecht dat je kwaad wordt en klaagt bedoel ik.
[..]

Ja, want elke puberende Marokkaan loopt erbij als een straatgangster uit Brooklyn.
Nou, dit soort figuren lopen er maar al te veel op straat in Rotterdam en Amsterdam.

pi_71512886
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:17 schreef Titus-Pullo het volgende:
Dat gebeurt als je niet in een kutdorp woont
Veruit de meeste mensen wonen in een kutdorp.
pi_71512887
Graag op anoniem
pi_71513018
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:04 schreef Mainport het volgende:
Die Ritmo he
Gelukkig ben jij een stuk stoerder.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:09:59 #65
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71513020
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:01 schreef Ritmo het volgende:

Nee, maar niet elke puberende Marokkaan is een crimineel. Mensen die dat beweren snappen het ook niet helemaal.

Je hebt dudes als:

Tuig dat in de grote steden - in dit geval Rotterdam - leeft. Voornamelijk op straat rondhangt, scooters jat, uitgaat in foute tenten als de Hollywood om daar flessen bacardi weg te tikken met geld dat ze die dag gejat hebben.

Geen chille gasten, erg macho en de kans bestaat dat als jij ook in de hollywood bent - foei! - je problemen met die dudes krijgt. Niet omdat jij ze lastig valt, maar omdat ze vinden dat jouw blonde vriendin te lekker is.

Hoewel de gemiddelde marokkaanse puber deze gasten wss erg gaaf vindt - Gangstah! - en ook zo'n attitude opzet, zijn ze niet zo. Dat trekt ook weer weg naar een paar jaar zonder dat ongelukken zijn gebeurt.
--
pi_71513129
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat dus. Je bent toch minder wereldvreemd dan ik dacht blijkbaar.
Veel minder wereldvreemd. Ik onderdrijf (is dat een woord?) over wat ik meemaak, terwijl andere users overdrijven.
Dat snappen mensen niet, dus gaan ze overcompenseren om te laten zien dat zij zo ontzettend veel wereldervaring hebben...
Intens triest...
(Het is jammer dat je zo'n kutsmaak in muziek hebt, anders zou ik je nog een toffe user vinden ook. )
pi_71513217
quote:

[..]

Je zusje is gewoon lelijk en meurt uit haar bek?
pi_71513262
quote:

?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_71513271
quote:
Verkapt metal-topic.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:20:57 #70
53267 TC03
pi_71513283
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:19 schreef Homdeck het volgende:

[..]

?
! Daar las ik nog overheen. Goede vondst weer van Ritmo.
pi_71513309
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

! Daar las ik nog overheen. Goede vondst weer van Ritmo.
Niets, het zijn nooit 'normale' mensen. Jij of ik lopen niet te provoceren door je zo lekker 'anders' te kleden e.d. dus wij hebben er ook nooit last van.
-
pi_71513334
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niets, het zijn nooit 'normale' mensen.
je bent echt niet serieus te nemen he
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:24:03 #73
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71513351

Dergelijke gangs loop ik in een donkerstraatje trouwens ook liever voorbij. Sommige blanken zijn namelijk ook niet te vertrouwen
--
pi_71513380
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:23 schreef Homdeck het volgende:

[..]

je bent echt niet serieus te nemen he
Dat zeg ik nou juist van die mongolen met een gitaar, lang haar (soms in een staart ook nog ) en zwarte kleding.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:25:53 #75
53267 TC03
pi_71513402
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Niets, het zijn nooit 'normale' mensen. Jij of ik lopen niet te provoceren door je zo lekker 'anders' te kleden e.d. dus wij hebben er ook nooit last van.
Ik weet niet of het normale mensen zijn hoor, ik zou niet weten hoe ik dat moet controleren.
pi_71513414
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat zeg ik nou juist van die mongolen met een gitaar, lang haar (soms in een staart ook nog ) en zwarte kleding.
of zo'n provocerende negerneus
pi_71513418
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou ja, dat naroepen vind ik ook niet nodig maar andersom lopen 'alto's' ook stiekem te gniffelen over die 'pauper-VMBO'ers die denken dat ze gangsta zijn'. Alleen doen ze dat achter de rug om, dat is nog laffer eigenlijk.

Ik vind zo'n overdreven hip-hop gekleed figuur ook idioot, maar om de een of andere manier stoor ik me er minder aan dan aan van die drakenshirt-dragers.
Nou ben ik daar sowieso niet zo van het lachen om VMBO'ers, want ze zijn echt niet allemaal te dom om te poepen. Maar dat is een wel een manier om geen ruzie te krijgen. Van zo'n maroc moet je alles maar pikken, omdat zij in een groep lopen en ik alleen naar huis fiets.

Alsof ik drakenshirts draag
Dit is veel beter:
pi_71513433
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, maar niet elke puberende Marokkaan is een crimineel. Mensen die dat beweren snappen het ook niet helemaal.

Je hebt dudes als:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tuig dat in de grote steden - in dit geval Rotterdam - leeft. Voornamelijk op straat rondhangt, scooters jat, uitgaat in foute tenten als de Hollywood om daar flessen bacardi weg te tikken met geld dat ze die dag gejat hebben.

Geen chille gasten, erg macho en de kans bestaat dat als jij ook in de hollywood bent - foei! - je problemen met die dudes krijgt. Niet omdat jij ze lastig valt, maar omdat ze vinden dat jouw blonde vriendin te lekker is.

Hoewel de gemiddelde marokkaanse puber deze gasten wss erg gaaf vindt - Gangstah! - en ook zo'n attitude opzet, zijn ze niet zo. Dat trekt ook weer weg naar een paar jaar zonder dat ongelukken zijn gebeurt.
Ik kwam toen ik een jaar of 16,17 was een periode lang bijna wekelijks in de HM. Nooit problemen gehad. Vriendinnen (blonde) van me overigens wel met allochtoonse meiden daar.
-
pi_71513440
Ben jij trouwens bowa's kloon, ritmo?
Je klinkt net zo dom
pi_71513468
..en daar gaat je oorspronkelijk valide punt....
ff fucken....

TOKYO HOTEL FTW!!!!!!!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:28:08 #81
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71513471
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dus ik ben nu een nerdje dat zich in opeens in goed kringen bevindt?

Je weet echt niet wat je lult he? Ik vraag me überhaupt af of je zelf wel weet hoe een allochtoon er in het echt uit ziet.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_71513511
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:25 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik weet niet of het normale mensen zijn hoor, ik zou niet weten hoe ik dat moet controleren.
Je kunt er vanuit gaan hier op FOK! dat het van die paardenstaart-figuren zijn.
-
pi_71513520
Nooit last van.
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:24 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Dergelijke gangs loop ik in een donkerstraatje trouwens ook liever voorbij. Sommige blanken zijn namelijk ook niet te vertrouwen
Die linkse, buwhehehe.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_71513553
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:24 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]

Die armbanden
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:32:42 #85
53267 TC03
pi_71513566
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:30 schreef Quir het volgende:
Nooit last van.
[..]

Die linkse, buwhehehe.
T_T
pi_71513571
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:28 schreef cheqy het volgende:

[..]

Dus ik ben nu een nerdje dat zich in opeens in goed kringen bevindt?

Je weet echt niet wat je lult he? Ik vraag me überhaupt af of je zelf wel weet hoe een allochtoon er in het echt uit ziet.
Nee, wat ik van die mensen zijn die zich direct ongemakkelijk voelen zodra ze een keer met andere mensen dan hun overwegend blanke WO-vriendjes die ze al tig jaar kennen moeten praten/omgaan.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:33:24 #87
244693 SexPistol
The Joy Division
pi_71513577
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:

[..]

Veel minder wereldvreemd. Ik onderdrijf (is dat een woord?) over wat ik meemaak, terwijl andere users overdrijven.
Dat snappen mensen niet, dus gaan ze overcompenseren om te laten zien dat zij zo ontzettend veel wereldervaring hebben...
Intens triest...
(Het is jammer dat je zo'n kutsmaak in muziek hebt, anders zou ik je nog een toffe user vinden ook. )
Ja, maar dat bedoel je niet. Je bedoelt bagatalliseren.
Where figures from the past stand tall,
And mocking voices ring the halls.
Imperialistic house of prayer,
Conquistadors who took their share.
pi_71513589
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:14 schreef Lamon het volgende:

[..]

Intens triest...
Zal het leeftijdsverschil wel zijn. Als ik 10 jaar eerder geboren was hield ik waarschijnlijk ook van andere muziek dan nu.
-
pi_71513596
Liever een groep allochtonen dan een groep metalfreaks.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:35:06 #90
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_71513619
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
Want?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:35:17 #91
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71513626
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:34 schreef Jahr00n het volgende:
Beetje afhankelijk of je man of vrouw bent.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71513648
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:35 schreef cheqy het volgende:

[..]

Want?
Want dan word ik niet geconfronteerd met hun lelijkheid.
pi_71513652
Ik ben allochtoon en heb in het Amsterdamse uitgaansleven weleens last gehad van Marokkanen die aan me zaten. Dan gaan ze even rakelings met hun handjes over je kontje enzo. Echt walgelijk gedrag. Een vriendin had er vaker last van. Die kreeg te horen dat ze een hoer was toen ze hen negeerde. Die gaat helemaal niet meer uit.
pi_71513728
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef Mylene het volgende:
Ik ben allochtoon en heb in het Amsterdamse uitgaansleven weleens last gehad van Marokkanen die aan me zaten. Dan gaan ze even rakelings met hun handjes over je kontje enzo. Echt walgelijk gedrag. Een vriendin had er vaker last van. Die kreeg te horen dat ze een hoer was toen ze hen negeerde. Die gaat helemaal niet meer uit.
Ben je wel eens langs bouwvakkers gelopen of naar een kroeg met overwegend blanke zuiplappen van 30+ geweest?
-
pi_71513804
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Want dan word ik niet geconfronteerd met hun lelijkheid.
Oja, want allochtonen zijn moedersmooiste
pi_71513881
Ja ben zelf allochtoon maar ik merk dat mocro/turk/anti/somali jeugd, als je met een meisje loopt vaker irritant doen dan als je gewoon langs ze loopt.

Maar over alto's etc die vaak aangesproken worden kan ik het wel begrijpen. Bij mij op de middelbare was er een zeer grote groep alto/gothic of wat het ook mogen zijn, en ze werden echt vaak vies aangekeken of voor schut gezet door Nederlandse mede-scholieren, als ze langs liepen.

Al die personen die toen bij dat alto-groepje hoorden zijn nu bijna allemaal studenten op de universiteit (ja alleen vwo school ). En diegene die ik kende en nog wel eens zie, kleden zich nu volkomen normaal.

Eentje was zelfs een van de grootste gothics ooit maar hoort nu bij de top van de corpsbal crew bij het DSC
pi_71513903
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

T_T
Wat?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:47:33 #98
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71513909
Drakenshirtovers die boos zijn dat ze gebashed worden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_71513915
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben je wel eens langs bouwvakkers gelopen of naar een kroeg met overwegend blanke zuiplappen van 30+ geweest?
Ja hoor en nee, niet lastig gevallen door hen in de zin dat ze aan m'n lijf zaten.
pi_71513925
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:47 schreef Quir het volgende:

[..]

Wat?
Oh, ik zie 't al!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:49:14 #101
53267 TC03
pi_71513954
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:48 schreef Quir het volgende:

[..]

Oh, ik zie 't al!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:50:06 #102
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_71513965
Ik word ook wel eens nageroepen. Door zowel allochtonen als blanken. Maar ik vraag erom, want ik draag een lange zwarte jas.
pi_71513989
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik heb veel verhalen van meisjes gehoord, en heb het ook zelf een aantal keer meegemaakt, dat als ik samen met een meisje langs de bouwvakkers loop, ze kijken/fluiten of wat zeggen.

Meestal worden die bouwvakkers dan genegeerd, verschil is: ze gaan niet aan het meisje zitten of ze gaan niet gelijk schelden voor hoer.

Ik vind het wel grappig van die bouwvakkers en als ik met een vriendin loop en ze wordt zo aangesproken zie ik het helemaal niet als een bedreiging maar eerder als leuk, itt tot veel mocro gedrag op straat als er meisjes in hun buurt komen.
pi_71514051
Aan veel topics te lezen lijkt het inderdaad dat veel FOK!kers voor ze de deur uit gaan naar buiten moeten kijken door het raam om te kijken of de kust veilig is, en vervolgens moeten sprinten naar de plaats van bestemming, omdat ze anders een pak slaag krijgen.

En daar word ik toch altijd een beetje verdrietig van..
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:54:34 #105
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71514070
quote:
geil.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:55:55 #106
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71514112
tvp voor pics van TS zijn zusje.
pi_71514296
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:55 schreef RickoKun het volgende:
tvp voor pics van TS zijn zusje.
Het is Crane.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:09:05 #108
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71514390
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:36 schreef Mylene het volgende:
Niet meer uitgaan omdat marocs aan de billen zitten

Dan ga je toch gewoon ergens heen waar dit niet gebeurd ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:09:15 #109
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_71514395
Heb er zelf ook vrijwel nooit last van. Als ze je begroeten gewoon vriendelijk terug begroeten en vaak is er dan niets aan het handje.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_71514420
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef Samsonneke het volgende:
Heb er zelf ook vrijwel nooit last van. Als ze je begroeten gewoon vriendelijk terug begroeten en vaak is er dan niets aan het handje.
Het komt alleen voor bij figuren in draken/wolvenshirts.
pi_71514471
quote:
Alleen al het feit dat er op deze manier over gepraat wordt, "vaak is er dan niets aan het handje". Het zou toch de normaalste zaak van de wereld moeten zijn dat er dan niets aan het handje is.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:16:42 #112
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_71514533
Ik heb nog nooit ruzie gehad met marocs/allochtonen....

Stoer he ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:16:46 #113
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_71514537
quote:
Pft, ik liep eens 's nachts over straat, loopt zo'n groepje je al aan te staren als je hun kant oploopt. Ald je dichtbij bent staan ze al zo vals te grijnzen en begroeten ze je zeer onoprecht. Maar goed, ik zeg gewoon hallo terug en loop door. En alsik dan een meter of 30 verder ben gelopen hoor ik van achter mij "NAAAAAAAHHH!!" en dergelijke kreten.

Ja, ik vraag er echt om.
pi_71514545
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:13 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat er op deze manier over gepraat wordt, "vaak is er dan niets aan het handje". Het zou toch de normaalste zaak van de wereld moeten zijn dat er dan niets aan het handje is.
Dat is het allang niet meer.
pi_71514565
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Niet meer uitgaan omdat marocs aan de billen zitten

Dan ga je toch gewoon ergens heen waar dit niet gebeurd ?
Precies, als het goed is zijn er niet zoveel clubs waar ze marokkanen binnenlaten

En dat ze lokken het zelf uit verhaal is toch bullshit man Als jij die gasten met rust laat, moeten ze hetzelfde met jou doen. Dan moeten ze niet asociaal gaan lopen doen omdat ze wat dan ook denken in je te zien.
pi_71515776
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:16 schreef moomoo het volgende:

[..]

Pft, ik liep eens 's nachts over straat, loopt zo'n groepje je al aan te staren als je hun kant oploopt. Ald je dichtbij bent staan ze al zo vals te grijnzen en begroeten ze je zeer onoprecht. Maar goed, ik zeg gewoon hallo terug en loop door. En alsik dan een meter of 30 verder ben gelopen hoor ik van achter mij "NAAAAAAAHHH!!" en dergelijke kreten.

Ja, ik vraag er echt om.
Is altijd wel grappig als je eigen groep groter is als die van hen.
Dan zeggen ze geen woord.
  † In Memoriam † zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:16:14 #117
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71516681
Ach ik heb een tijd terug terwijl ik gewoon in de tram zat ook ruzie gekregen met een groepje Marokkanen die het nodig vonden om mijn haar even in de fik te zetten
Dus ik zo van wat doe je nou sukkel
wat weer werd beantwoord met wat sukkel
Waarop ik weer zei: ja wat zeg jij als iemand een aansteker onder je haar houdt sukkel
(Ik weet niet meer zeker welk woord het was, ken ook klootzak, lul oid geweest zijn)

Maar ja zo heb ik ook weleens gehad dat 2 Nederlandse jongens op een feesie mij hadden uitgekozen om zomaar ruzie mee te zoeken. Ik ben zelf geen persoon die van geweld houdt en al helemaal niet van mensen die niks doen lastig gaan vallen.
Maar ja, conclusie vanuit mijn eigen ervaring: Er zijn mensen die nu eenmaal een klootzak zijn. Of ze hun roots in Marokko of in Nederland of waar dan ook hebben dat maakt echt helemaal niks uit. En je kan dus zeker wel lastig worden gevallen zonder iets uit te lokken. Dat is voor mensen met een gezond verstand moeilijk te begrijpen, dat je een ander die jou niks heeft misdaan wat aan wilt doen. Maar die gedachtegang geld helaas dus niet voor iedereen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71517041
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:37:24 #119
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_71517210
Tja, ik heb een poosje in Kanaleneiland gewoond, maar als je dan uit de kroeg kwam had je regelmatig gezeik. En nee, ik draag geen drakenshirts.
pi_71517525
Ik heb nooit ergens last van, negeer veel dingen ook gewoon.
Hallon!
pi_71519789
Ben benieuwd of Ritmo vanavond weer op FOK! zit.
Graag op anoniem
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:43:47 #122
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71519877
quote:

[..]

Heeft ze zo'n lelijk gebit dan?
pi_71520133
Zeer eens met de klacht
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_71520489
Ik wou dat ik Marokkaan was, dan kon ik ook aan iedereen zitten en ze beroven.
pi_71520516
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:37 schreef Nobu het volgende:
Tja, ik heb een poosje in Kanaleneiland gewoond, maar als je dan uit de kroeg kwam had je regelmatig gezeik. En nee, ik draag geen drakenshirts.
Kanaleneiland.

pi_71520534
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:08 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Ik wou dat ik Marokkaan was, dan kon ik ook aan iedereen zitten en ze beroven.
Het wordt nog geaccepteerd ook
pi_71520626
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:09 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

Het wordt nog geaccepteerd ook
Je hoeft ook niet na te denken wat je aan doet, en hoe je je haar moet doen.
Alleen maar voordelen, Mocro zijn.
pi_71520677
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:12 schreef FernandesGreenPunch het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet na te denken wat je aan doet, en hoe je je haar moet doen.
Alleen maar voordelen, Mocro zijn.

En als het een keer niet geaccepteerd wordt, kan de politie heb toch niet vinden, omdat ze allemaal hetzelfde eruit zien

Wat is het leven toch mooi als Mocro.
pi_71520760
Terechte klacht. Als je nou in Kanaleneiland of rondom het Museumplein (in Ede) woont, mag je klagen. Maar meestal komen die fantasten uit Zierikzee, Toldijk of Gennep .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71521031
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:17 schreef cultheld het volgende:
Terechte klacht. Als je nou in Kanaleneiland of rondom het Museumplein (in Ede) woont, mag je klagen. Maar meestal komen die fantasten uit Zierikzee, Toldijk of Gennep .
Hoort "Ede" niet in het rijtje thuis van die drie laatste plaatsen?
Wat/waar is Ede?

Waar je op je hoede moet zijn: Rotterdam, Amsterdam, Utrecht & Ede.
pi_71521138
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Hoort "Ede" niet in het rijtje thuis van die drie laatste plaatsen?
Wat/waar is Ede?

Waar je op je hoede moet zijn: Rotterdam, Amsterdam, Utrecht & Ede.
Heb je enige notie van de hoeveelheid Marokkanen die in Ede woont?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71521174
pi_71521196
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb je enige notie van de hoeveelheid Marokkanen die in Ede woont?
Nee.

Hoeveel op het totaal aantal inwoners? Is Ede namelijk niet heel klein? (ik ken het niet)
pi_71521201
An hero?
pi_71521303
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee.

Hoeveel op het totaal aantal inwoners? Is Ede namelijk niet heel klein? (ik ken het niet)
Wtf, dat je niet het exacte inwonersaantal en naaste dorpen niet kent ok maar Ede als plaats niet kennen? Ze hebben zelfs een hogeschool, iets wat je van de hoofdstad van Drenthe b.v. niet kunt zeggen. En er pal naast ligt Wageningen, daar staat een universiteit.
-
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:38:02 #136
53267 TC03
pi_71521331
Ik zou ook niet weten waar het ligt.
pi_71521362
Volgens mij bij Veenendaal.
pi_71521414
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:39 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij bij Veenendaal.
Klopt. En ook niet al te ver van Arnhem.
-
pi_71521512
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:32 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee.

3 %, maar die 3% is nogal geconcentreerd aanwezig. Ik geloof 2500 Marokkanen op 65.000 inwoners. Marokkaanse criminelen namen volgens statistieken van een paar jaar geleden zo'n 13% van de totale criminaliteit in Ede voor hun rekening.
pi_71521589
Net als Gouda zo'n stad waar je je van afvraagt wat dat tuig daar komt doen.
-
pi_71521698
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
pi_71521750
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wtf, dat je niet het exacte inwonersaantal en naaste dorpen niet kent ok maar Ede als plaats niet kennen? Ze hebben zelfs een hogeschool, iets wat je van de hoofdstad van Drenthe b.v. niet kunt zeggen. En er pal naast ligt Wageningen, daar staat een universiteit.
oh, Ede-Wageningen ken ik wel, van de verkeersinformatie!
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

3 %, maar die 3% is nogal geconcentreerd aanwezig. Ik geloof 2500 Marokkanen op 65.000 inwoners. Marokkaanse criminelen namen volgens statistieken van een paar jaar geleden zo'n 13% van de totale criminaliteit in Ede voor hun rekening.
Bij Ede had ik toch eerder aan een vredig, rustig dorp gedacht.. maar dat is dus niet echt zo.
pi_71521910
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:52 schreef OldJeller het volgende:

[..]

oh, Ede-Wageningen ken ik wel, van de verkeersinformatie!
[..]

Bij Ede had ik toch eerder aan een vredig, rustig dorp gedacht.. maar dat is dus niet echt zo.
Ooit was dat inderdaad het geval, maar inmiddels wil je in bepaalde delen van Ede liever niet wonen (al blijven er genoeg mooie wijken over).

http://www.maghreb.nl/200(...)-ede-vaak-crimineel/
pi_71522003
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Schiedam daar wonen alleen maar idioten die je naschreeuwen, gewoon roepen, houd je bek, en dan is alles prima. Ga je je heel verdedigend opstellen tegen die lui zien ze je als makkelijke prooi en ben je de lul

Nou zijn wel de enige problemen die ik ooit uit het niets heb gehad met mensen altijd met buitenlanders geweest though
Maar is dat niet omdat jij ze eerst natgooit met water ?
Cool story, Hansel.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 20:05:01 #145
53267 TC03
pi_71522137
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Kortzichtig hoor.
pi_71522168
quote:
allochtoonse komaf
gast
pi_71522262
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:50 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je zou toch bekend moeten zijn met "an hero".
pi_71522436
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:53 schreef OldJeller het volgende:
Aan veel topics te lezen lijkt het inderdaad dat veel FOK!kers voor ze de deur uit gaan naar buiten moeten kijken door het raam om te kijken of de kust veilig is, en vervolgens moeten sprinten naar de plaats van bestemming, omdat ze anders een pak slaag krijgen.

En daar word ik toch altijd een beetje verdrietig van..
Ja het lijkt inderdaad of ze Bagdad wonen en om de hoek een agressief morco hebben wonen.
pi_71522555
Kwam net uit de bijlmer, en het viel me opeens op dat ik de enige niet-Zwarte was in de bus inclusief de chauffeur.

Leek net Afrika
pi_71522640
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:10 schreef Quir het volgende:

[..]

Je zou toch bekend moeten zijn met "an hero".
Betreffende user interpreteerde de motivational niet zoals bedoeld was, wat te zien is aan de titel en strekking van dit topic. Dáár haakte ik op in.
pi_71522696
Je moet in zulke situaties ook gewoon agressie toepassen.
pi_71523761
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:46 schreef Ritmo het volgende:
Net als Gouda zo'n stad waar je je van afvraagt wat dat tuig daar komt doen.

Ik woon dus in Gouda.
en heb toch echt regelmatig last van dat volk als ik in bepaalde wijken kom, omdat ik er doorheen moet fietsen
pi_71525600
Het is gewoon een feit dat veel marokkanen zich vervelend gedragen in groepen, als ze alleen zijn doen ze hun mond niet open als je langsloopt.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_71526019
quote:
Als ze een grote bek heeft kan ze dus ook een negert pijpen
pi_71526058
Ritmo is een homo en komt nooit buiten
ok
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:50:01 #156
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_71527565
Geen idee wat ik van dit topic moet denken. TS mag zich melden in onze FB en aangeven waarom open.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')