Ssst, nu krijg je reacties als: "jij moet nog veel leren Chriz2k" en "jij raakt hopelijk ooit nog van je simpele wereldbeeld af".quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:37 schreef Chriz2k het volgende:
Je wilt dan ook niet weten hoe de gemiddelde FOK!ker erbij loopt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer topics van users die zijn uitgescholden, nageroepen, bekogeld of op een andere manier in conflict raakten met Marokkanen, Turken of Molukkers.
Hoe krijgen die mensen dat voor elkaar? Volgens mij vragen ze er dan echt zelf om vaak.
Nu loop ik er absoluut niet in hip-hop kleding ofzo bij, maar in de meeste gevallen krijg ik eerder een boks of een andere groet als ik een groepje allochtonen tegenkom dan dat ze me iets doen. Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
En nee, ik woon niet in Drenthe ofzo en ik kom vaak genoeg allochtonen tegen.
Het mooiste is nog: dat ze keihard wegvluchten en er dan daarna een topic over openen waarin ze opeens de grootste mond hebben.
Klacht: sukkels die zelf pesterig gedrag uitlokken en daarna de internetheld uit gaan hangen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:14 schreef Boschkabouter het volgende:
Bijna alleen maar goede ervaringen met Turken en Marokkanen.
Maargoed, ik woon dan in een klein dorp in Limburg, de enige plaats waar ik ze tegenkom is een shoarmazaak
haha!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:24 schreef ensolieser24 het volgende:
[..]
haha moet je nog eens bekijken
Serieus, ik wou niet op je reageren maar kan het weer eens niet laten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer topics van users die zijn uitgescholden, nageroepen, bekogeld of op een andere manier in conflict raakten met Marokkanen, Turken of Molukkers.
Hoe krijgen die mensen dat voor elkaar? Volgens mij vragen ze er dan echt zelf om vaak.
Nu loop ik er absoluut niet in hip-hop kleding ofzo bij, maar in de meeste gevallen krijg ik eerder een boks of een andere groet als ik een groepje allochtonen tegenkom dan dat ze me iets doen. Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
En nee, ik woon niet in Drenthe ofzo en ik kom vaak genoeg allochtonen tegen.
Het mooiste is nog: dat ze keihard wegvluchten en er dan daarna een topic over openen waarin ze opeens de grootste mond hebben.
Klacht: sukkels die zelf pesterig gedrag uitlokken en daarna de internetheld uit gaan hangen.
Hehe net wat de TS wil. En klb is net zo iets als onz. Dat moet je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Flikker toch eens op met je eeuwige achterlijke geblaat.
Heeft ook met je uitstraling te maken denk ik. Als je er als een schuw persoon langsloopt zullen ze het snelst wat zeggen. Als je er een beetje "alternatief" langsloopt en je kijkt vrolijk uit je ogen, straalt een bepaald charisma uit, zal je er weinig last van hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Serieus, ik wou niet op je reageren maar kan het weer eens niet laten.
Wat ben jij een zielig persoon.
In bijne elk topic afgeven op alternative mensen/gothics/metal liefhebbers.
Ik ben een fervent metal liefhebber MET een relaxte houding.
Mij vallen ze ook niet lastig, en mijn vrienden vallen ze ook niet lastig.
Flikker toch eens op met je eeuwige achterlijke geblaat.
Wat zijn murkjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Kreator het volgende:
Ah, DJ Sandstorm hier herinnert me eraan, dat het niet alleen de murkjes zijn waar ik een hekel aan heb.
Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
Nee, je moet je aanpassen aan mensen. Maar dat is sowieso een beetje moeilijk voor Fok'ertjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?
Mensen die daar de lol niet van inzien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:04 schreef fratsman het volgende:
Mensen die elkaar begroeten met een "boks"...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |