abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62192517
Ik zie de laatste tijd steeds meer topics van users die zijn uitgescholden, nageroepen, bekogeld of op een andere manier in conflict raakten met Marokkanen, Turken of Molukkers.

Hoe krijgen die mensen dat voor elkaar? Volgens mij vragen ze er dan echt zelf om vaak.

Nu loop ik er absoluut niet in hip-hop kleding ofzo bij, maar in de meeste gevallen krijg ik eerder een boks of een andere groet als ik een groepje allochtonen tegenkom dan dat ze me iets doen. Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.

En nee, ik woon niet in Drenthe ofzo en ik kom vaak genoeg allochtonen tegen.

Het mooiste is nog: dat ze keihard wegvluchten en er dan daarna een topic over openen waarin ze opeens de grootste mond hebben.

Klacht: sukkels die zelf pesterig gedrag uitlokken en daarna de internetheld uit gaan hangen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62192522
Je wilt dan ook niet weten hoe de gemiddelde FOK!ker erbij loopt .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 02:40:23 #3
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62192536
als ik op straat loop en wil rellen op fok, zorg ik altijd eerst dat ik ruzie krijg met een medelander zodat ik 's avonds weer wat te zeiken heb op fok...of ik verzin gewoon wat om te laten zien dat ik een leven heb!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_62192540
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 02:37 schreef Chriz2k het volgende:
Je wilt dan ook niet weten hoe de gemiddelde FOK!ker erbij loopt .
Ssst, nu krijg je reacties als: "jij moet nog veel leren Chriz2k" en "jij raakt hopelijk ooit nog van je simpele wereldbeeld af".
pi_62192551
Terechte klacht, verwende kutkinderen zonder leven die te eten hebben en zeiken over niets
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62192585
boks ouwe
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 03:02:20 #7
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62192589
overal relevant
pi_62192597
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef Crane het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer topics van users die zijn uitgescholden, nageroepen, bekogeld of op een andere manier in conflict raakten met Marokkanen, Turken of Molukkers.

Hoe krijgen die mensen dat voor elkaar? Volgens mij vragen ze er dan echt zelf om vaak.

Nu loop ik er absoluut niet in hip-hop kleding ofzo bij, maar in de meeste gevallen krijg ik eerder een boks of een andere groet als ik een groepje allochtonen tegenkom dan dat ze me iets doen. Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.

Het mooiste is nog: dat ze keihard wegvluchten en er dan daarna een topic over openen waarin ze opeens de grootste mond hebben.

Klacht: sukkels die zelf pesterig gedrag uitlokken en daarna de internetheld uit gaan hangen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 03:08:19 #9
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_62192606
hoe ze dat voorelkaar krijgen? door op straat te lopen. dat smerige tuig waar ze liefkozend nog marokkaan tegen zeggen kan niets hebben. 1 tel te lang aankijken en ze bestormen je al bijna.
From feudal serf to spender.
pi_62192625
Bijna alleen maar goede ervaringen met Turken en Marokkanen.
Maargoed, ik woon dan in een klein dorp in Limburg, de enige plaats waar ik ze tegenkom is een shoarmazaak
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 03:16:31 #11
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62192630
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 03:14 schreef Boschkabouter het volgende:
Bijna alleen maar goede ervaringen met Turken en Marokkanen.
Maargoed, ik woon dan in een klein dorp in Limburg, de enige plaats waar ik ze tegenkom is een shoarmazaak

pi_62192658
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 03:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

haha moet je nog eens bekijken
pi_62192663
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 03:24 schreef ensolieser24 het volgende:

[..]

haha moet je nog eens bekijken
haha!1
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 04:02:24 #14
227016 Noorsbloed
Ja viking ja !
pi_62192751
quote:

Serieus, ik wou niet op je reageren maar kan het weer eens niet laten.

Wat ben jij een zielig persoon.
In bijne elk topic afgeven op alternative mensen/gothics/metal liefhebbers.

Ik ben een fervent metal liefhebber MET een relaxte houding.
Mij vallen ze ook niet lastig, en mijn vrienden vallen ze ook niet lastig.

Flikker toch eens op met je eeuwige achterlijke geblaat.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 04:44:39 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_62192796
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:

Hehe net wat de TS wil. En klb is net zo iets als onz. Dat moet je niet serieus nemen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_62193412
Ja ik vraag er altijd om dat ze me lastigvallen, ik zoek het probleem altijd zelf op, ik heb namelijk altijd niks beter te doen .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_62193447
Mensen die elkaar begroeten met een "boks"...
pi_62193757
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 04:02 schreef Noorsbloed het volgende:

[..]

Serieus, ik wou niet op je reageren maar kan het weer eens niet laten.

Wat ben jij een zielig persoon.
In bijne elk topic afgeven op alternative mensen/gothics/metal liefhebbers.

Ik ben een fervent metal liefhebber MET een relaxte houding.
Mij vallen ze ook niet lastig, en mijn vrienden vallen ze ook niet lastig.

Heeft ook met je uitstraling te maken denk ik. Als je er als een schuw persoon langsloopt zullen ze het snelst wat zeggen. Als je er een beetje "alternatief" langsloopt en je kijkt vrolijk uit je ogen, straalt een bepaald charisma uit, zal je er weinig last van hebben.

Persoonlijk heb ik eigenlijk ook nog nooit last gehad van Marokkanen die mij uitschelden.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62193881
Kijk eens Opsporing Verzocht..... Dan weet je misschien waarom.
U MAD?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 oktober 2008 @ 08:47:37 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62193917
Ah, DJ Sandstorm hier herinnert me eraan, dat het niet alleen de murkjes zijn waar ik een hekel aan heb.
pi_62194007
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:47 schreef Kreator het volgende:
Ah, DJ Sandstorm hier herinnert me eraan, dat het niet alleen de murkjes zijn waar ik een hekel aan heb.
Wat zijn murkjes.
U MAD?
pi_62194211
quote:
Als je een relaxte houding aanneemt en er niet in idiote kledij (gothic ofzo) bijloopt en bang gedrag vertoont doen dat soort gastjes je niets.
Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?
pi_62194306
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:09 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dus ik moet mij aanpassen aan allochtonen?
Nee, je moet je aanpassen aan mensen. Maar dat is sowieso een beetje moeilijk voor Fok'ertjes.
pi_62194332
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 08:04 schreef fratsman het volgende:
Mensen die elkaar begroeten met een "boks"...
Mensen die daar de lol niet van inzien.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:18:44 #25
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62194363
Mjah, ik vrees toch dat FOK een redelijke afpsiegeling is van het Nederlandse volk (de allochtonen daargelaten).

Biedt weinig perspectief, maar het is niet anders.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')