quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:16 schreef Ritmo het volgende:
Het kan bijna niet anders dat die lui die er last van hebben dit gewoon aan zichzelf te danken hebben, door hun gedrag of kleding/uiterlijk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:18 schreef GizartFRL het volgende:
Totdat je zusje word verkracht omdat ze een kort rokje aanhad en er "dus zelf om vroeg" topic.
Pics?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
Het klinkt alsof je het nog echt gelooft ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha m'n zusje heeft zo'n tering grote bek dat die lui zelf bang worden. Nee, geen zusje-pics.
Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Of ze kan er een grote negerpiemol in kwijt..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:21 schreef Ritmo het volgende:
Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:22 schreef Ascendancy het volgende:
Misschien moet je toch muziektopics proberen.
Ik heb lang haar en ben enigszins alto(volgens jou dan) en soms word je dan wel nageroepen op straat.
Is dat terecht? Ik vind van niet. Ik zeg toch ook niet. "zal ik jou is even doodtrappen, want je bontje vloekt met je huidskleur"
Nog zo'n demente josti als TSquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.
Sad.
een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.
Sad.
Fysiek niet nee, maar als die d'r mond opentrekt wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat ben jij naief. Alsof 10 maroc's bang zijn voor 1 schreeuwend meisje
Een verhaal over een aankijkende Surinamer stelt niets voor, dat weet die internetheld uit Klazienaveen ook wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:26 schreef longinus het volgende:
[..]
een verhaal over één Marokkaan is dan ook geheel ongeloofwaardig
Dat is toch een keuze van een mens? Ik voel me prettiger met lang haar. Mijn vriendin heeft het ook liever. En ik vind iets wijdere broeken gewoon fijner zitten dat zo'n ding wat je kruis helemaal beklemt. En als ik daar dan een etnies shirt over aantrek, dan ben ik een alto volgens jou. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom moet je er ook zo bij gaan lopen dan?Doe gewoon normaal en ga je niet zo af lopen zetten tegen de maatschappij. Ik loop er ook niet als een whigger/allochtoon bij maar mij doen ze nooit wat.
Haha ja echt idd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:24 schreef Bowlingbal het volgende:
Eens met TS. Vaak zijn het mensen die in Klazienaveen wonen en compleet voorbereid en ingeënt voor het eerst naar Amsterdam gaan. Aldaar in de tram wanen ze zich 'in het buitenland want er zijn zoveel mensen met een kleurtje', en als er dan oogcontact gemaakt wordt weten ze niet meer waar ze het moeten zoeken. Dan gaat de iPhone aan en wordt het topic geopend. Om het verhaal dan wat aan te dikken wordt die ene Surinamer vervangen door 5 Marokkanen en wordt aankijken vervangen door klappen.
Sad.
Stop je toch een prop in. Of je fixed GHB.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Fysiek niet nee, maar als die d'r mond opentrekt wel.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is toch een keuze van een mens?
Hypocriet.quote:Ik kots op mensen met polo's
Is ECHT zo, he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha ja echt idd.Maar het hoeven niet per sé boertjes te zijn uit een of ander dorp. Ook voor een nerdje uit Amsterdam dat zich 'alleen in goede kringen bevindt' (lees: sociaal niet zo sterk) en gewoon nooit in aanraking komt met wat voor allochtonen dan ook geldt dit.
Dat is lang niet altijd zo natuurlijk. Er zullen vast wel normale mensen een keer tegen een verkeerd groepje oplopen (dat kan zelfs een mede-allochtoon gebeuren), maar het gaat me meer om de combinatie lastig gevallen worden en op FOK! een topic openen met een grote mond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:31 schreef Ryon het volgende:
Het ligt inderdaad aan het slachtoffer, niet aan de dader!
Ik geef een indicatie van hoe ieder mens anders over kleding denkt. Ik vind polo's echt afschuwelijk, maar dat wil toch niet zeggen dat ik iedere persoon met een polo ga naroepen? En dat doen veel marocs wel. Ik weet niet over welke stad jij het nu specifiek hebt, maar in gorinchem gebeurt het simpelweg wel eens.quote:
Schiedamquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:31 schreef Os__ het volgende:
In de ghetto's van Schiedam alleen nog maar autochtone mongooltjes meegemaakt die mensen naroepen etc.
Eens met TS.
Dan mag jij in mijn posthistory gaan zoeken naar zulke verhalen, want die user ben ik niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is lang niet altijd zo natuurlijk. Er zullen vast wel normale mensen een keer tegen een verkeerd groepje oplopen (dat kan zelfs een mede-allochtoon gebeuren), maar het gaat me meer om de combinatie lastig gevallen worden en op FOK! een topic openen met een grote mond.
Dat is het ook, je moet hun eerst respect geven, en dat vind ik nergens opslaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is ECHT zo, he?
Want als je normaal omgaat met Marokkanen, Turken en noem maar op, zijn het de meest toffe gasten die er zijn.
Ze hebben namelijk ook eergevoel de goede kant op, geef je respect, dan krijg je ook respect terug.
Je snapt er ook echt niks vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:35 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Dat is het ook, je moet hun eerst respect geven, en dat vind ik nergens opslaan.
Zij moeten maar eerst respect geven, als ze dat dan niet terugkrijgen en gezeik terugkrijgen dán mogen ze gaan zeiken. Alleen werkt dat bij hun niet zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is ECHT zo, he?
Want als je normaal omgaat met Marokkanen, Turken en noem maar op, zijn het de meest toffe gasten die er zijn.
Ze hebben namelijk ook eergevoel de goede kant op, geef je respect, dan krijg je ook respect terug.
Ik heb idd vaker problemen gehad met een irritante dronke autochtone boer die niet voor rede vatbaar was dan met een buitenlander.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is ECHT zo, he?
Niets respect, gewoon normaal doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:35 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
Dat is het ook, je moet hun eerst respect geven, en dat vind ik nergens opslaan.
Dat. Niet als een halve nazi door de winkelstraat lopen en iets roepen als 'aaaausssländer rraausss!'. Dat helpt niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets respect, gewoon normaal doen.
Heey meisje, meisje!! ... KANKERHOER!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nou ja, dat naroepen vind ik ook niet nodig maar andersom lopen 'alto's' ook stiekem te gniffelen over die 'pauper-VMBO'ers die denken dat ze gangsta zijn'. Alleen doen ze dat achter de rug om, dat is nog laffer eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik geef een indicatie van hoe ieder mens anders over kleding denkt. Ik vind polo's echt afschuwelijk, maar dat wil toch niet zeggen dat ik iedere persoon met een polo ga naroepen? En dat doen veel marocs wel. Ik weet niet over welke stad jij het nu specifiek hebt, maar in gorinchem gebeurt het simpelweg wel eens.
Dat is wat ik doe, ik loop er gewoon langs, ik ga er niet met een overdreef boogje er langs, maar toch krijg ik regelmatig opmerkingen of willen ze wat van me.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Inderdaad, als een jongen zijn hand onder het rokje van een leuk blond meisje wil stoppen, dan moet het meisje daar maar van gediend zijn! Te zot voor woorden dat wijven dergelijk respect niet hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |