Nee Anne stoot je niet van dr troon. tenzij je nog strakker bentquote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef JX het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet cirkelt er een jx.rar rond
Ik weet niet wat voor foto's je van plan was te sturen, maar.. dat mag ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:03 schreef JX het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, voor je het weet cirkelt er een jx.rar rond
Natürlichquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:56 schreef Loveless85 het volgende:JX.rar
Met dan ook wat goeie muziek erbij voor onder het fappen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:39 schreef JX het volgende:
Dat dus![]()
Topavond in de kroeg met een vriendin (tevens collega), daarna nachtclub inKwamen een (bezopen) collega (manager
) van ons tegen die wat vrienden bij zich had. Nachtclub sloot en we gingen doorfeesten bij die collega thuis. Goede muziek gedraaid, maffe gesprekken over nix dan onzin aangezien iedereen strontbezopen was
En nu liggen er twee boven te slapen, eentje ligt hier op de bank naast mij te knorren en mijn vriendin ligt bij die collega in bed
Twee uur geleden nog ff naar boven geweest om bij die vriendin te checken, haar helemaal in de war maar ze deden niks hoor
Nu moek dus wachten tot die twee klaar zijn met krikken totdat ik naar huis kan
Vriendin moet namelijk nog met mij mee naar huis. Godzijdank staat er een pc aan met internet
![]()
En ik heb over 6 uurtjes een afspraak staanNee, geen zin om hiero te slapen, sta sowieso nog strak van de caffeine en ben ook nog niet helemaal nuchter
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klacht 2: Ik kan hier niet fotosoepen![]()
Anti-klacht: veel drank + topmuziek+ gelegenheid om collega's uit te lachen maandag
Edit: Klagen zonder paints/fotosoep willen we niet, dus HIER vindt u een aantal Fok!ke & Sukke paints over dit topic, en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:40 schreef JX het volgende:
Van Het_hupt uit het Fokke en Sukke topic:
[ afbeelding ]
Klopt, ik vond het een kuttopic tot ik erachter kwam dat TS een vrouw wasquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef Ritmo het volgende:
TS is een keer een vrouw en iedereen vindt de klacht geweldig.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:49 schreef Red_85 het volgende:
JX Dit noem ik nou kwaliteitsklagen![]()
*staande ovulatie*
quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:59 schreef The.Apple het volgende:
[..]
as requested
[ afbeelding ]
en gered?
Qft.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:19 schreef Ritmo het volgende:
TS is een keer een vrouw en iedereen vindt de klacht geweldig.Al is het wel een originele klacht, aangezien de meeste KLB'ers nooit op feestjes komen en zeker geen vrienden hebben die seks hebben (laat staan zij zelf). Kudz 4 that.
Leuk meiske met lichtblauwe ogen en ze kan painten! Deze gaat op de fok-favo-bidsj-lijstquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:07 schreef DiMTRX het volgende:
[..]
Ze mag er best zijnBrightness & Contrast doen wonderen
En Lennert, heb je al succes?quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Godver is dit een datingshow geworden ofzo, ik dacht dat het een KLB-topic was
Dat zou je dan aan JX moeten vragen héquote:
Hoor wie het zegt: meneer de drukke fobo-playert!quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Godver is dit een datingshow geworden ofzo, ik dacht dat het een KLB-topic was
zo.. wat slick hoor.quote:Aha okay, je avatar is trouwens van de cover van Slash' biografie... heb je 'm ook gelezen?
Niet dat je ongelijk hebt hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou je dan aan JX moeten vragen hé![]()
Maar ik schaarde mezelf eigen niet echt onder dat volk waar ik op doel, maar zo'n reactie was te verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |