quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef JX het volgende:
FTW bitchfight in mijn topicHow smashing
Jullie vechten toch niet om mij he
Ik wel uiteraardquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:07 schreef JX het volgende:
FTW bitchfight in mijn topicHow smashing
Jullie vechten toch niet om mij he
Inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:23 schreef griekjeee het volgende:
Niet gedacht dat ik het met zo'n tt zou zeggen maar dit topic gaat ook nergens meer over he
Gtf! Hoeden roelerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
De hoed bewijst dat de ts een man is echte vrouwen dragen geen hoeden!
Check haar fobo Sherlockquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:52 schreef PeZu het volgende:
waar blijft de paint van het "werkoverleg"
hoezo sherlock, ik struin niet 24/7 fobo's af op zoek naar een slachtoffer, mr desperatequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef JX het volgende:
Weheheh, vriendin/collega komt net langs in "mijn" kantoortje, giechelend met grote schuldige ogen. Ze heeft "de ander" nog niet gezien, die houdt zich kennelijk schuil in zijn eigen kantoortje![]()
Ik: Volgend weekend weer?![]()
Zij heftig knikkend: Fuck yeah!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zegt wel dat ik haar de volgende keer beter in de gaten moet houdenFuck off, ik ben geen babysit
nee klopt, die zijn doorgaans te oud voor jou, 16+quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo sherlock, ik struin niet 24/7 fobo's af op zoek naar een slachtoffer, mr desperate_!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee klopt, die zijn doorgaans te oud voor jou, 16+_!
deze?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:11 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
je slaat heel wijs mijn post over, die over de gevraagde paint gaat omdat je gepwnd bent wie unne noob
moeilijk heh lezenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:52 schreef PeZu het volgende:
waar blijft de paint van het "werkoverleg"
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:01 schreef PeZu het volgende:
bovendien staat er heel geen paint van het "werkoverleg" beschreven in deze post:
[..]
relquote:
Als ik er wat van merk, zeker weten jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:47 schreef TheAgent het volgende:
Als die confrontatie er komt, maak je daar dan ook een paint van?
Is er iets mis met Pink Floyd danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:51 schreef Ritmo het volgende:
Ow TS is een vrouw, vond 'mijn vriendin' al zo vreemd klinken maar nu snap ik het.
Topic minder interessant, TS houdt van Pink Floyd, en dat als vrouw ook nog.
Neuh, maar das het enige trucje wat Ritmo kan, muziek bashen wat geen trance/dance/andere pauperherrie isquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is er iets mis met Pink Floyd dan![]()
?
En goed topicTS bevalt me wel!
pfiepf mich.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is er iets mis met Pink Floyd dan![]()
?
En goed topicTS bevalt me wel!
Ritmo is een schatjequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar das het enige trucje wat Ritmo kan, muziek bashen wat geen trance/dance/andere pauperherrie is
Neequote:
Dat zal best, maar dan nog een schatje met 1 zeer snel saai kunstjequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ritmo is een schatjedus shut up.
[..]
Nee!
Verhalen willen we horen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Daniane het volgende:
Ik heb vannacht ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij!
Niet leuk.
Hahahaa nee, een vriendin een vriend van dr na het uitgaan in zijn huis en wij zaten chago op de bank te wachten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verhalen willen we horen!![]()
Jij lag je collega af te werken terwijl je vriendin chago op de bank zat te wachten?
Zat jij ook aan de yayo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef Daniane het volgende:
Ik heb vannacht ongeveer hetzelfde meegemaakt als jij!
Niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |