Nee man, een katoenplant. Dan hebben ze tenminste wat te doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:32 schreef Repeat het volgende:
Je had ze beter een banaan kunnen geven, zijn ze gelijk stil.
Krijg je met dergelijk onderwijs hé!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:34 schreef Biels het volgende:
En dan wel montessori verkeerd schrijven.
Door jou schaam ik me voor mijn ras. Was ik maar zwart.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Krijg je met dergelijk onderwijs hé!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:32 schreef Repeat het volgende:
Je had ze beter een banaan kunnen geven, zijn ze gelijk stil.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Krijg je met dergelijk onderwijs hé!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee man, een katoenplant. Dan hebben ze tenminste wat te doen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:30 schreef Ryon het volgende:
Klacht: Lamme negers die tof lopen te doen
oké. Dank voor het met mij meelopen door de tekst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Het betrof dus een groepje negroide mannen u_u
Zooooooquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:30 schreef Ryon het volgende:
Helaas pindakaas vonden de zwart als roet gekleurde Nederlandse burgers het nodig om nog een beetje meer te duwen, een beetje heen en weer te spugen en een beetje lammig voor zich uit te kijken.
Weer een cruciaal stukje informatie boven water.quote:
[1998]wat krijg je als je een octopus en een neger kruist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/1998]
Goed topic overigens
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:12 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe heet het als een neger sex heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
jij bent kk nep gquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 05:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Saaah kill moeiluk
Je moet niet werie doen maar su gewoon pak geven, je moet die djoekas leren dat een boeroe geen grap maakt hor! mie sabbie tog?
Hoe heet het als een neger sex heeft?in zuid afrika wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehehe ik las 'Welke kleur hadden de lemmingen?'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 04:18 schreef OldJeller het volgende:
Welke kleur hadden de kleurlingen?
Hoe heet het als een neger sex heeft?Wat is er mis met een verkrachting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En TS heeft klappen gehad
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do niggers cry during sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When the going gets weird, the weird turn pro."
Plus dat het topic verzonnen is, want negers praten helemaal niet zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Mriya het volgende:
Hier een beetje stoer zitten praten over hoe "zwart als roet" en wat voor een laag niveau ze wel niet hadden, maar in het echt heb je dus eigenlijk geen flikker gedaan?Zielige nerd.
![]()
Met je "peukie roken"
Dus als je die lui terugbeukt heb je als blanke opeens wel niveauquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Mriya het volgende:
Hier een beetje stoer zitten praten over hoe "zwart als roet" en wat voor een laag niveau ze wel niet hadden, maar in het echt heb je dus eigenlijk geen flikker gedaan?Zielige nerd.
![]()
Met je "peukie roken"
Ach, het werkelijke verhaal is natuurlijk dat nadat ik door middel van inhoudelijk sterke argumenten gelijk had gekregen (want zo gaat dat 's nachts op straat), deze jongens het besloten goed te maken. Met zijn vieren hebben wij vervolgens gezamenlijk het bed gedeeld en elkaar op plekken betast waar geen enkele jongen een ander zou mogen betasten. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat deze grote stoere zwarte macho's diep van binnen ook een heel gevoelig plekje hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Mriya het volgende:
![]()
Nee maar hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie 28 kleuren in zijn broek zat te schijten en nu dapper en veilig achter zijn pctje stoer komt praten en domme grappen zit te makenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dus als je die lui terugbeukt heb je als blanke opeens wel niveau?
Dus jij gaat er vanuit dat alle zwarten meteen erop los meppen? Dat vind ik niet normaal. Die zwarten hebben altijd een mes of een gun bij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee maar hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie 28 kleuren in zijn broek zat te schijten en nu dapper en veilig achter zijn pctje stoer komt praten en domme grappen zit te maken![]()
Net zoals de rest van die zielige nerdjes hier met hun stoere praat. Vertel zo'n grap eens recht in hun gezicht en je krijgt een gratis facelift
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat zeg je als je 's-nachts je tv door de woonkamer ziet vliegen?damn wat dacht je ik verzin er ook gauw ff een? zo laag als het maar kan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar ik zie ook niet echt gauw een autochtoon, zelfde reacties als dat ze op internet plaatsen het in het werkelijkheid herhalen. het laat alleen maar zien hoe racistisch velen zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:59 schreef valek het volgende:
[..]
Dus jij gaat er vanuit dat alle zwarten meteen erop los meppen? Dat vind ik niet normaal. Die zwarten hebben altijd een mes of een gun bij.
je vind ze zo laag als het maar kan, maar je laat ze wel op je losgaan? of wel je laat ze toch domineren. grappenmaker..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, het werkelijke verhaal is natuurlijk dat nadat ik door middel van inhoudelijk sterke argumenten gelijk had gekregen (want zo gaat dat 's nachts op straat), deze jongens het besloten goed te maken. Met zijn vieren hebben wij vervolgens gezamenlijk het bed gedeeld en elkaar op plekken betast waar geen enkele jongen een ander zou mogen betasten. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat deze grote stoere zwarte macho's diep van binnen ook een heel gevoelig plekje hebben.
Natuurlijk vond ik tijdens dit passionele liefdesspel ook nog even de tijd om met kleine traantjes van pijn, ontroering en genot in mijn ogen dit topic op fok te openen.
Maar dit is slechts een klein detail dat eerder het vermelden niet waard was.
Respect voor deze neger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 06:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Canadezen zijn ook niet altijd lief heur
O ja, die communiceren enkel met klikgeluiden met elkaar enzo. Hoe kon ik dat belangrijk antropologische inzicht over het hoofd zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Plus dat het topic verzonnen is, want negers praten helemaal niet zo
Je ziet er gewoon uit als een nerd die nooit buiten komt en zij dachten dan ook van: he, dat is een easy targetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, die communiceren enkel met klikgeluiden met elkaar enzo. Hoe kon ik dat belangrijk antropologische inzicht over het hoofd zien.![]()
Het zal je wellicht verbazen, maar dit verhaal is wel waargebeurd. Er bestaan zekere vooroordelen over bepaalde bijlmerbewoners en helaas heb ik (en waarschijnlijk nog wat meer jongens en meisjes) gisternacht gemerkt dat een groepje ubertrieste dudes het wederom nodig vond om deze te bevestigen.
Het is al vrij zielig dat je na een paar bieries, jonkoes en wellicht een grammetje wit de koning wil gaan uithangen op het leidseplein, maar het is gewoon treurig om voor je vrienden je 'street credibility" te moeten vergroten door in een achteraf straatje willekeurige passanten lastig te gaan vallen en van wat kleingeld proberen te beroven. Wellicht ligt het aan de voorbijgangers, dat die het met hun dure kleding of korte rokjes het uitlokken, wellicht ligt het aan de moeilijke jeugd of slechte sociale omstandigheden waar deze jongens uit voort komen. Dat boeit even weinig, het is gewoon sneu.
Wellicht dat het niet nodig was om zoveel aandacht op 'het kleurtje' te leggen. Het gedrag was echter zo stereotype en precies wat je als bekrompen Hollander van dergelijke figuren verwacht dat het toch het nadrukkelijk vermelden waard was. Het was gewoon weer te typisch.
Inmiddels heb ik het natuurlijk laten bezinken en ben ik tot de conclusie gekomen dat ook roomblanke Volendammers (met hun palingen) en zandkleurige Slotervaart bewoners voor gezeik zorgen. Maar goed die ben ik gisteren niet in een dergelijke situatie tegengekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een neger een platte neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo waren er nog een paar flauwe en meestal domme grappen in de goede ouwe tijdOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dat denk ik ook. Welke neger kan een kereltje zoals ik - pukkels, bril, mcgregor polo natuurlijk - nou fatsoenlijk voorbij laten lopen? Enkel fysiek geweld is dan gepast. Je moet tijdens je kelderbox meetings, waar je jonge meisjes bezwangerd en euroshopper bier betaald van je uitkering drinkt, wel iets te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je ziet er gewoon uit als een nerd die nooit buiten komt en zij dachten dan ook van: he, dat is een easy target
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is een neger zo zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom heeft een neger een platte neus?Wat als je 'snachts je teevee door de kamer ziet zweven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo waren er nog een paar flauwe en meestal domme grappen in de goede ouwe tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop![]()
Wat is een neger die te vroeg op zijn werk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Anders hang je even de chagrijnige sukkel uit. Groetjes he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:18 schreef deniz_03 het volgende:
[..]
damn wat dacht je ik verzin er ook gauw ff een? zo laag als het maar kan...![]()
![]()
Heb je het al gehoord van de negroïde Barbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weetje waarom negers altijd petjes dragen met zo'n grote kap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en zwart en rolt door de stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom spelen negers graag basketbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen negers en sneeuwbanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bestrijdt een negerin de misdaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn er geen negroïde astronauten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe babysit je een negertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: zie vorige spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zitten er gaten in de doodskist van een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zeg je tegen een neger met stropdas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
DemonRage, dat komt van een andere site, met al die matige grappen..
Wat dat betreft, kun je beter een voorbeeld aan m'n grappen nemen...![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef DemonRage het volgende:
Heb je het al gehoord van de negroïde Barbie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weetje waarom negers altijd petjes dragen met zo'n grote kap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en zwart en rolt door de stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom spelen negers graag basketbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen negers en sneeuwbanden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe bestrijdt een negerin de misdaad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn er geen negroïde astronauten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe babysit je een negertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: zie vorige spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zitten er gaten in de doodskist van een neger?Deze zijn allemaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties Forumhop: Hop naar: