abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:30:17 #1
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71508292
Tsjah, dan loop je zo rond 2.45 uur naar huis. Beetje chillen, beetje peukje roken etc.

Komen er drie donker getinte dudes aanzetten. "Jah, pass me ya siggies en ya dozoe".

Naja, ik had echt geen idee waar die gasten het over hadden. Maar goed, ze beginnen wel te duwen en een beetje tof te doen. Toch wel een teken dat ze ergens problemen mee hebben.

"wasser? dou niet geven?". *beetje meer duwen* "kom nog es stoer doen, ik sla je weet je!"

Tolerant en verstandig als ik ben opgevoed weet ik natuurlijk dat dergelijk gedrag komt door een slechte opvoeding, gebrek aan liefde en te kort aan onderwijs. Met andere woorden een perfecte gelegenheid om mijn superieure blanke kennis in de praktijk te brengen. Ik heb niks voor niks op een montessori school gezeten.

"Heej, jongens, dat is dus echt niet cool wat jullie doen. Schamen jullie ouders zich niet?"

Helaas pindakaas vonden de zwart als roet gekleurde Nederlandse burgers het nodig om nog een beetje meer te duwen, een beetje heen en weer te spugen en een beetje lammig voor zich uit te kijken.

"tjap, wat lul je? we klappen je als we je weer zien weetje. fok ya, we pakken je wel"

Naja, daar zullen ze vast gelijk in hebben. Ergens is het ook mijn schuld dat deze kansvolle jongens geen eigen clubhuis enzo hebben. Immers, mijn voorouders hebben ze als slaven hierheen gehaald, daar mag ik me best schuldig over voelen. Dat ik niet mijn peuken en mijn geld onder dwang wilde afstaan is ook best zelfzuchtig van mij.

Klacht: Lamme negers die tof lopen te doen
Dubbele Klacht: blanke jongen die niet zijn 20 euro aan contanten en 6 peuken wil afstaan en gewoon doorloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryon op 01-08-2009 03:36:53 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_71508299
kutnegers
pi_71508304
Je had ze beter een banaan kunnen geven, zijn ze gelijk stil.
pi_71508308
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:32 schreef Repeat het volgende:
Nee man, een katoenplant. Dan hebben ze tenminste wat te doen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:34:28 #5
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71508310
En dan wel montessori verkeerd schrijven.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:36:08 #6
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71508316
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:34 schreef Biels het volgende:
En dan wel montessori verkeerd schrijven.
Krijg je met dergelijk onderwijs hé!
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:37:22 #7
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71508320
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

Door jou schaam ik me voor mijn ras. Was ik maar zwart.
pi_71508341
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:32 schreef Repeat het volgende:
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 03:47:22 #9
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_71508364
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

pi_71508401
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:33 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Nee man, een katoenplant. Dan hebben ze tenminste wat te doen.
pi_71508474
Welke kleur hadden de kleurlingen?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:22:02 #12
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71508484
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:18 schreef OldJeller het volgende:
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:30 schreef Ryon het volgende:

Klacht: Lamme negers die tof lopen te doen

Het betrof dus een groepje negroide mannen u_u
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_71508488
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:22 schreef Dqod het volgende:

[..]

[..]

Het betrof dus een groepje negroide mannen u_u
oké. Dank voor het met mij meelopen door de tekst.

Bruin of zwart? Maar zwart en wit zijn officieel geen kleuren, dus het betrof bruine kleurlingen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:26:26 #14
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_71508498
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 03:30 schreef Ryon het volgende:

Helaas pindakaas vonden de zwart als roet gekleurde Nederlandse burgers het nodig om nog een beetje meer te duwen, een beetje heen en weer te spugen en een beetje lammig voor zich uit te kijken.
Zoooooo
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_71508509
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:26 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zoooooo
Weer een cruciaal stukje informatie boven water.

Stapje voor stapje kan ik het visualiseren.

Al heeft TS hier duidelijk wel een fout gemaakt.
TT: "kleurlingen"
Uit OP: figuren zo zwart als roet
Zwart is geen kleur
pi_71508510
tvp voor een goede rascistische grap
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 04:44:45 #17
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71508543
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:29 schreef Neleos het volgende:
tvp voor een goede rascistische grap
[1998]wat krijg je als je een octopus en een neger kruist?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/1998]

Goed topic overigens
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 augustus 2009 @ 05:09:02 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71508567
Het kan erger dan de katoenplukgrap, jongens
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_71508572
Hoe heet het als een neger sex heeft?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71508574
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 05:12 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILER
pi_71508591
Saaah kill moeiluk
Je moet niet werie doen maar su gewoon pak geven, je moet die djoekas leren dat een boeroe geen grap maakt hor! mie sabbie tog?
pi_71508597
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 05:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Saaah kill moeiluk
Je moet niet werie doen maar su gewoon pak geven, je moet die djoekas leren dat een boeroe geen grap maakt hor! mie sabbie tog?
jij bent kk nep g
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 05:30:53 #23
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_71508600
quote:
SPOILER
in zuid afrika wel ja
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_71508602
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 05:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ Bericht 9% gewijzigd door EatMyShit op 01-08-2009 05:54:49 ]
pi_71508613
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 05:30 schreef TwyLight het volgende:

[..]

jij bent kk nep g
Ja ik weet het, maar ieder jaar mag ik in December een paar dagen neger spelen
pi_71508622
Waarom hebben negers van zulke grote neusgaten?
SPOILER
pi_71508640
Waarom lacht Stevie Wonder altijd?
SPOILER
pi_71508646
Wat is het meest verwarrende dag in Bronx?
SPOILER
pi_71508649
Hoe lang kan een negerin haar stront inhouden?
SPOILER
pi_71508675
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 04:18 schreef OldJeller het volgende:
Wehehehe ik las 'Welke kleur hadden de lemmingen?'.
pi_71509025
quote:
SPOILER
Wat is er mis met een verkrachting?

En TS heeft klappen gehad
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71509393
Feitje van de dag: minderwaardige rassen hadden we nooit moeten gaan behandelen als gelijkwaardig. Als ze nog gewoon als slaven in de flevopolder ( ) aan het werk waren geweest had niemand er last van. Zo wel, even de zweep erover en opgelost.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_71509486
Dus de blonde, bruine en rode kleurspoeling hadden ruzie over het al dan niet vorderen van jouw sigaretten en luttele euro's die je op zak had?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_71510004
Wat zeg je als je 's-nachts je tv door de woonkamer ziet vliegen?
SPOILER
pi_71510113
Die grappen

Nou vooruit.

Waarom is er een touwtje gespannen over Somalië?
SPOILER
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:34:59 #37
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71510115
Kleurlingen? Ow je bedoelt nikkers.

Tjah.

Je had gewoon beserk moeten gaan. Gemiste kans.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:36:25 #38
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_71510132
Hier een beetje stoer zitten praten over hoe "zwart als roet" en wat voor een laag niveau ze wel niet hadden, maar in het echt heb je dus eigenlijk geen flikker gedaan? Zielige nerd.

Met je "peukie roken"
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:40:03 #39
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_71510181
hat do you call a nigger in a tree with a briefcase?
SPOILER
Why do niggers cry during sex?
SPOILER
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:43:27 #40
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_71510238
Waarom eten haaien geen negers?
SPOILER
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:43:52 #41
168255 J.Herrer
pi_71510243
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Mriya het volgende:
Hier een beetje stoer zitten praten over hoe "zwart als roet" en wat voor een laag niveau ze wel niet hadden, maar in het echt heb je dus eigenlijk geen flikker gedaan? Zielige nerd.

Met je "peukie roken"
Plus dat het topic verzonnen is, want negers praten helemaal niet zo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71510355
quote:

Met je "peukie roken"
Dus als je die lui terugbeukt heb je als blanke opeens wel niveau ?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:52:54 #43
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71510364
quote:
Ach, het werkelijke verhaal is natuurlijk dat nadat ik door middel van inhoudelijk sterke argumenten gelijk had gekregen (want zo gaat dat 's nachts op straat), deze jongens het besloten goed te maken. Met zijn vieren hebben wij vervolgens gezamenlijk het bed gedeeld en elkaar op plekken betast waar geen enkele jongen een ander zou mogen betasten. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat deze grote stoere zwarte macho's diep van binnen ook een heel gevoelig plekje hebben.

Natuurlijk vond ik tijdens dit passionele liefdesspel ook nog even de tijd om met kleine traantjes van pijn, ontroering en genot in mijn ogen dit topic op fok te openen.

Maar dit is slechts een klein detail dat eerder het vermelden niet waard was.
--
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:55:59 #44
168255 J.Herrer
pi_71510395
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:

[..]

Dus als je die lui terugbeukt heb je als blanke opeens wel niveau ?
Nee maar hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie 28 kleuren in zijn broek zat te schijten en nu dapper en veilig achter zijn pctje stoer komt praten en domme grappen zit te maken
Net zoals de rest van die zielige nerdjes hier met hun stoere praat. Vertel zo'n grap eens recht in hun gezicht en je krijgt een gratis facelift
pi_71510442
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:55 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Nee maar hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ie 28 kleuren in zijn broek zat te schijten en nu dapper en veilig achter zijn pctje stoer komt praten en domme grappen zit te maken
Net zoals de rest van die zielige nerdjes hier met hun stoere praat. Vertel zo'n grap eens recht in hun gezicht en je krijgt een gratis facelift
Dus jij gaat er vanuit dat alle zwarten meteen erop los meppen? Dat vind ik niet normaal. Die zwarten hebben altijd een mes of een gun bij.
History became legend, legend became myth.
pi_71510729
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat zeg je als je 's-nachts je tv door de woonkamer ziet vliegen?
SPOILER
damn wat dacht je ik verzin er ook gauw ff een? zo laag als het maar kan...
pi_71510761
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:59 schreef valek het volgende:

[..]

Dus jij gaat er vanuit dat alle zwarten meteen erop los meppen? Dat vind ik niet normaal. Die zwarten hebben altijd een mes of een gun bij.
nee maar ik zie ook niet echt gauw een autochtoon, zelfde reacties als dat ze op internet plaatsen het in het werkelijkheid herhalen. het laat alleen maar zien hoe racistisch velen zijn.
pi_71510796
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ach, het werkelijke verhaal is natuurlijk dat nadat ik door middel van inhoudelijk sterke argumenten gelijk had gekregen (want zo gaat dat 's nachts op straat), deze jongens het besloten goed te maken. Met zijn vieren hebben wij vervolgens gezamenlijk het bed gedeeld en elkaar op plekken betast waar geen enkele jongen een ander zou mogen betasten. Hierdoor ben ik er achter gekomen dat deze grote stoere zwarte macho's diep van binnen ook een heel gevoelig plekje hebben.

Natuurlijk vond ik tijdens dit passionele liefdesspel ook nog even de tijd om met kleine traantjes van pijn, ontroering en genot in mijn ogen dit topic op fok te openen.

Maar dit is slechts een klein detail dat eerder het vermelden niet waard was.
je vind ze zo laag als het maar kan, maar je laat ze wel op je losgaan? of wel je laat ze toch domineren. grappenmaker..
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:23:32 #49
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71510807
Kom op. Respect voor de nieuwe Nederlanders, mensen. Je had best wat geld kunnen missen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71511105
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 06:00 schreef WammesWaggel het volgende:

Die Canadezen zijn ook niet altijd lief heur
Respect voor deze neger.
Alleen jammer dat hij er niet een helemaal de tering in beukt.

Verder alleraardigst negertopic.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 11:53:08 #51
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71511398
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:43 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Plus dat het topic verzonnen is, want negers praten helemaal niet zo
O ja, die communiceren enkel met klikgeluiden met elkaar enzo. Hoe kon ik dat belangrijk antropologische inzicht over het hoofd zien.

Het zal je wellicht verbazen, maar dit verhaal is wel waargebeurd. Er bestaan zekere vooroordelen over bepaalde bijlmerbewoners en helaas heb ik (en waarschijnlijk nog wat meer jongens en meisjes) gisternacht gemerkt dat een groepje ubertrieste dudes het wederom nodig vond om deze te bevestigen.

Het is al vrij zielig dat je na een paar bieries, jonkoes en wellicht een grammetje wit de koning wil gaan uithangen op het leidseplein, maar het is gewoon treurig om voor je vrienden je 'street credibility" te moeten vergroten door in een achteraf straatje willekeurige passanten lastig te gaan vallen en van wat kleingeld proberen te beroven. Wellicht ligt het aan de voorbijgangers, dat die het met hun dure kleding of korte rokjes het uitlokken, wellicht ligt het aan de moeilijke jeugd of slechte sociale omstandigheden waar deze jongens uit voort komen. Dat boeit even weinig, het is gewoon sneu.

Wellicht dat het niet nodig was om zoveel aandacht op 'het kleurtje' te leggen. Het gedrag was echter zo stereotype en precies wat je als bekrompen Hollander van dergelijke figuren verwacht dat het toch het nadrukkelijk vermelden waard was. Het was gewoon weer te typisch.

Inmiddels heb ik het natuurlijk laten bezinken en ben ik tot de conclusie gekomen dat ook roomblanke Volendammers (met hun palingen) en zandkleurige Slotervaart bewoners voor gezeik zorgen. Maar goed die ben ik gisteren niet in een dergelijke situatie tegengekomen.
--
pi_71511542
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:01:02 #53
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71511570
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:02:33 #54
168255 J.Herrer
pi_71511594
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

O ja, die communiceren enkel met klikgeluiden met elkaar enzo. Hoe kon ik dat belangrijk antropologische inzicht over het hoofd zien.

Het zal je wellicht verbazen, maar dit verhaal is wel waargebeurd. Er bestaan zekere vooroordelen over bepaalde bijlmerbewoners en helaas heb ik (en waarschijnlijk nog wat meer jongens en meisjes) gisternacht gemerkt dat een groepje ubertrieste dudes het wederom nodig vond om deze te bevestigen.

Het is al vrij zielig dat je na een paar bieries, jonkoes en wellicht een grammetje wit de koning wil gaan uithangen op het leidseplein, maar het is gewoon treurig om voor je vrienden je 'street credibility" te moeten vergroten door in een achteraf straatje willekeurige passanten lastig te gaan vallen en van wat kleingeld proberen te beroven. Wellicht ligt het aan de voorbijgangers, dat die het met hun dure kleding of korte rokjes het uitlokken, wellicht ligt het aan de moeilijke jeugd of slechte sociale omstandigheden waar deze jongens uit voort komen. Dat boeit even weinig, het is gewoon sneu.

Wellicht dat het niet nodig was om zoveel aandacht op 'het kleurtje' te leggen. Het gedrag was echter zo stereotype en precies wat je als bekrompen Hollander van dergelijke figuren verwacht dat het toch het nadrukkelijk vermelden waard was. Het was gewoon weer te typisch.

Inmiddels heb ik het natuurlijk laten bezinken en ben ik tot de conclusie gekomen dat ook roomblanke Volendammers (met hun palingen) en zandkleurige Slotervaart bewoners voor gezeik zorgen. Maar goed die ben ik gisteren niet in een dergelijke situatie tegengekomen.
Je ziet er gewoon uit als een nerd die nooit buiten komt en zij dachten dan ook van: he, dat is een easy target
pi_71511706
Waarom is een neger zo zwart?
SPOILER
Waarom heeft een neger een platte neus?
SPOILER
En zo waren er nog een paar flauwe en meestal domme grappen in de goede ouwe tijd
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:08:49 #56
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_71511733
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:02 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Je ziet er gewoon uit als een nerd die nooit buiten komt en zij dachten dan ook van: he, dat is een easy target
Dat denk ik ook. Welke neger kan een kereltje zoals ik - pukkels, bril, mcgregor polo natuurlijk - nou fatsoenlijk voorbij laten lopen? Enkel fysiek geweld is dan gepast. Je moet tijdens je kelderbox meetings, waar je jonge meisjes bezwangerd en euroshopper bier betaald van je uitkering drinkt, wel iets te vertellen hebben.

Anders verdien je die rode crips zakdoek nooit en zal je in de ogen van wijlen 2pac altijd een mietje blijven.
--
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 12:10:31 #57
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71511770
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is een neger zo zwart?
SPOILER
Waarom heeft een neger een platte neus?
SPOILER
En zo waren er nog een paar flauwe en meestal domme grappen in de goede ouwe tijd
Wat als je 'snachts je teevee door de kamer ziet zweven ?
SPOILER
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71512814
Wat is een neger die te vroeg op zijn werk is?
SPOILER
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_71512966
Je praat het zelf goed in je TT
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_71513653
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:18 schreef deniz_03 het volgende:

[..]

damn wat dacht je ik verzin er ook gauw ff een? zo laag als het maar kan...
Anders hang je even de chagrijnige sukkel uit. Groetjes he!
pi_71514403
Heb je het al gehoord van de negroïde Barbie?
SPOILER
Weetje waarom negers altijd petjes dragen met zo'n grote kap?
SPOILER
Het is wit en zwart en rolt door de stad?
SPOILER
Waarom spelen negers graag basketbal?
SPOILER
Wat is het verschil tussen negers en sneeuwbanden?
SPOILER
Hoe bestrijdt een negerin de misdaad?
SPOILER
Waarom zijn er geen negroïde astronauten?
SPOILER
Hoe babysit je een negertje?
SPOILER
SPOILER: zie vorige spoiler
Waarom zitten er gaten in de doodskist van een neger?
SPOILER
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:17:48 #62
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71514561
Wat zeg je tegen een neger met stropdas?
SPOILER
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71514566
DemonRage, dat komt van een andere site, met al die matige grappen. .

Wat dat betreft, kun je beter een voorbeeld aan m'n grappen nemen...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:28:15 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_71514768
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:09 schreef DemonRage het volgende:
Heb je het al gehoord van de negroïde Barbie?
SPOILER
Weetje waarom negers altijd petjes dragen met zo'n grote kap?
SPOILER
Het is wit en zwart en rolt door de stad?
SPOILER
Waarom spelen negers graag basketbal?
SPOILER
Wat is het verschil tussen negers en sneeuwbanden?
SPOILER
Hoe bestrijdt een negerin de misdaad?
SPOILER
Waarom zijn er geen negroïde astronauten?
SPOILER
Hoe babysit je een negertje?
SPOILER
SPOILER: zie vorige spoiler
Waarom zitten er gaten in de doodskist van een neger?
SPOILER
Deze zijn allemaal niet grappig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_71514897
Met zo een OP dwing je ook baggerreacties af.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')