SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan naast elkaar dus.
Dus ik zo vragen aan mijn collega's van
TS: '' Hey, wat staat hier?''
Collega's:![]()
![]()
TS:![]()
![]()
Klacht: Collega's snappen niet dat er Veer-A stond, zelfs Vera niet
[ Bericht 1% gewijzigd door Titus-Pullo op 01-08-2009 18:59:50 ]Thirteen!
Mijn naam is Pullo en oorlog is mijn beroepquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:49 schreef Quir het volgende:
Omdat jij de dwaas bent die bespot wordt achter je rug om, diezelfde rug waar dagelijks post-its op geplakt worden. [KLB] Held, wie ben jij?
Boh, doe jij ook hele bevolkingsstammen tegen elkaar opzetten?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:50 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Mijn naam is Pullo en oorlog is mijn beroep
Zoiets?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:55 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een volwassen dora the explorer, maar dan mooier
Nou ja zegquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:42 schreef kyraaa het volgende:
WHAHAHAHAHAHAH!!!!11111!!!!!!
Echt FUCKING hilarisch gewoon... Vera! Wat geniaal. Horen jullie dat mensen? Een universiteit geschoolde FOK!ker met een grap.
Italianenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:28 schreef Acinonyx het volgende:
Is ook wel een beetje lastig om een Nederlandse 'grap' goed te laten vallen bij Italianen
Jij woonde toch in het buitenland...quote:
Ja, in finland maar ben nu op vakantie in NL, morgen ga ik weer terugquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij woonde toch in het buitenland...
Oww op zo'n fiets, ik dacht in Romequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ja, in finland maar ben nu op vakantie in NL, morgen ga ik weer terug
Jamaar gisteren deed ie t wel heur.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:40 schreef BB-King het volgende:
Een veer met een rood kruisje?
Op het internet zijn zoveel A's te vinden en dan link jij er eentje door die niet werkt.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Je had die veer ook in haar anus moeten steken, haar voorover moeten laten buigen naar je collega's toe en vragen: WAT ZIEN JULLIE!??!
Mooie kutcollega's als ze dan niet snappen dat jij bedoelt: Veranus, elite proto-dragon uit World of Warcraft!!
[ afbeelding ]
Ts gaat werken in zijn vakantie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Ja, in finland maar ben nu op vakantie in NL, morgen ga ik weer terug
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef r3gi3boy het volgende:
Je had die veer ook in haar anus moeten steken, haar voorover moeten laten buigen naar je collega's toe en vragen: WAT ZIEN JULLIE!??!
Mooie kutcollega's als ze dan niet snappen dat jij bedoelt: Veranus, elite proto-dragon uit World of Warcraft!!
[ afbeelding ]
De rebus voor Veranus is anders. Dan is het die Pen+veer + goatse (imitatie van TS)quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:12 schreef r3gi3boy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |