de rechtermuisknop bij patiencequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
de geheime truc is de rechtermuisknop, daardoor verdwijnen alle kaarten die je al weg kan leggen
Quequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
de geheime truc is de rechtermuisknop, daardoor verdwijnen alle kaarten die je al weg kan leggen
Je moet er van genieten joh. Neem de tijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:42 schreef Siniti het volgende:
Als een patiencespel uit kan, doe ik dat meestal wel onder de 90 seconden. Niet echt moeilijk.
Ik geniet ervan om het zo snel mogelijk uit te spelenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:09 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je moet er van genieten joh. Neem de tijd.
Win. OP heeft hiervoor nog nooit Patience gespeeld en alleen maar naar het scherm geloert en de de aantrekkelijke delen van de callcentermeisjes?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
WTF, wat is dit voor een openbaring!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
WTF, wat is dit voor een openbaring!![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
QFTquote:Nu is dat an sich geen probleem, een oud spreekwoord zegt namelijk 'als er geen patience gespeeld wordt kun je net zo goed vroeg doodgaan jong stinkerd'
Ik kan het ook en ik ben geen vrouwquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:35 schreef Crack_ het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen..
Vrouwen zijn gewoon goed
Dan ben jij een uitzondering, mag je ook trots op zijn!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kan het ook en ik ben geen vrouw
quote:
Wat zij zeggen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:42 schreef snorfiets het volgende:
Mijn record is 14 seconden met 3 kaarten
Ik geniet ervan om mensen met mijn oneindige charme dingen aan te smeren waar ze dan aan vastzittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:23 schreef Hetiszover het volgende:
Je bent wel een beetje matig dat je in een callcenter werkt
Geniet je er ook van als je zo 6 van de 10 keer (terecht) keihard uitgescholden wordt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik geniet ervan om mensen met mijn oneindige charme dingen aan te smeren waar ze dan aan vastzitten
Lachen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:13 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Geniet je er ook van als je zo 6 van de 10 keer (terecht) keihard uitgescholden wordt?
:/quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:35 schreef Crack_ het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen..
Vrouwen zijn gewoon goed
Uitsloverquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Alles tegelijk is pas koning![]()
[ afbeelding ]
(weken zonder internet)
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
Ja want dan kan ik namelijk even onbeschoft terug doen en dan snel ophangenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:13 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Geniet je er ook van als je zo 6 van de 10 keer (terecht) keihard uitgescholden wordt?
Bij mij gebeurt er niksquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
Hier ookquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:45 schreef Game_Error het volgende:
die rechtermuisknop truuk is echt een openbaring voor mij
En dan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
Control + Alt + Shift als je op de stapel kaarten klikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |