Nikmans besloot dat het tijd werd voor wat meer centjes

en werkt dus sinds kort een bijbaantje bij een callcenter, waar hij misbruik maakt van oude en verstandelijk beperkte mensen door ze wurgcontracten aan te smeren die de rest van hun leven in een miserabele hel zullen veranderen
So far so good zul je denken, maar lieve FOK!kertjes, er is één ding dat Nikmans dwars zit. Dit heeft te maken met de appetijtelijke callcentermeisjes die tijdens hun gesprekken Patience zitten te spelen achter hun PC. Nu is dat an sich geen probleem, een oud spreekwoord zegt namelijk 'als er geen patience gespeeld wordt kun je net zo goed vroeg doodgaan jong stinkerd' maar wat mij altijd opvalt is de bliksemsnelheid waarmee zo'n spelletje wordt gespeeld.
En dan vooral dat als ik het zelf probeer ik als een idioot zit te zoeken naar waar al die kaarten heenmoeten terwijl het zo ontiegelijk makkelijk lijkt als een willekeurige vrouw, laat staan je moeder (een ongeschreven regel is dat als een moeder en een PC maar lang genoeg in één vertrek aanwezig zijn de kans 100% wordt dat Patience gespeeld zal worden

Ik zweer dat als de aantrekkingskracht tussen moeders en Patience ooit aantoonbaar wordt gemaakt we een duurzame en oneindige energiebron kunnen fabriceren door een kamer vol huisvrouwen enerzijds, en een lading PC's anderzijds te bouwen ergens) weer eens binnen anderhalve minuut zo'n hersenkraker oplost, terwijl ze haar teennagels met de ene hand lakt en met de andere hand een pannetje erwtensoep van het fornuis haalt.
Klacht: Ik kan het dus niet

maar het lijkt zo makkelijk waardoor ik me dom voel. Andere mensen hier last van?
Bonusvraagstuk: Kunnen vrouwen echt beter multitasken dan mannen? Is Patience hier een voorbeeld van?