Dat vond ik niet. De eerste helft ging de wedstrijd gelijk op, NEC had de 0-1 kunnen maken, de 1-0 had net zo goed kunnen vallen, maar gezien het gebrek aan (uitgespeelde) kansen was de 0-0 ruststand logisch en terecht en ik kan dan ook niet zeggen dat de 0-1 slechts een kwestie van tijd leek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef planethugo het volgende:
Dan de wedstrijd. NEC was eerste half uur beter en de 0-1 leek een kwestie van tijd
Nu werden ze af en toe aangezet (meestal als wij zongen). Vorig jaar stonden ze continue aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef planethugo het volgende:
worden de speakers echt serieus aangezet als het uitvak begint te zingen? Das wel érg triest. Zowiezo begin ik steeds minder vertrouwen te krijgen in de commerciele afdeling, op Roel Mertens na dan.
Klopt, maar dat gold voor NEC min of meer ook.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:36 schreef planethugo het volgende:
mwa roda begon slapjes en maakte wat rare foutjes in t begin. Toen was ik al blij met een puntje
Ik dacht dat gister de eerste keer was dat Roda met die onzin begon... Het is de eerste keer dat ik het hoor/lees namelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nu werden ze af en toe aangezet (meestal als wij zongen). Vorig jaar stonden ze continue aan.
Wel fijn dat er minder lawaai van dat scherm naast het uitvak afkomt. Nu alleen hornbach bij een score elders.
heb ik echt nog nooit iets van meegekregen vanaf de overkant maar dat slaat idd nergens opquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nu werden ze af en toe aangezet (meestal als wij zongen). Vorig jaar stonden ze continue aan.
Wel fijn dat er minder lawaai van dat scherm naast het uitvak afkomt. Nu alleen hornbach bij een score elders.
Lijkt me niet dat Hornbach daar blij mee zal zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef LeonH het volgende:
Vraag me ook af of ze niet gewoon een simpele ping of iets kunnen laten horen als er tussenstanden getoond worden. Vorig jaar iedere keer die takkeherrie van ScootExtreme, en nu is dat mega irritante ajajippiejippiejeey weer terug van Hornbach...
Sfeerloos kon het zeker niet zijn, aangezien uit die speakers alleen klinkt wat op West word gezongen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:10 schreef venomsnake het volgende:
Echt heel slecht dit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:10 schreef venomsnake het volgende:
Verdedigend is die driehoek inderdaad uitstekend, voetballend heel wat minder. Het sterke punt van de ploeg (de stabiliteit en het weinig weggeven van kansen) is tegelijkertijd het zwakke punt (het gebrek aan creativiteit). Het is dan ook geen toeval dat het doelsaldo na drie wedstrijden 2-1 is. Ik denk dat we dit seizoen heel wat 0-0, 1-1, 1-0 en 0-1-wedstrijden gaan zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:31 schreef iehlaak het volgende:
Ik vind de driehoek Kah-Addo-Linssen wel redelijk briljant trouwens. Als de ene je enkels niet doormidden schopt, dan is het de andere wel. Maar voetballend -Kah passend met links- is het uiteraard zwak.
Omgquote:
kan wel zijn maar dat we geen super aanval vol met creativiteit hebben is allang duidelijk. Maar tot nu toe gaat het naar behoren en als je dan achterin de tent dicht kan houden zonder dat gestuntel van vorig jaar dan ben je al een heel eind.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verdedigend is die driehoek inderdaad uitstekend, voetballend heel wat minder. Het sterke punt van de ploeg (de stabiliteit en het weinig weggeven van kansen) is tegelijkertijd het zwakke ploeg (het gebrek aan creativiteit). Het is dan ook geen toeval dat het doelsaldo na drie wedstrijden 2-1 is. Ik denk dat we dit seizoen heel wat 0-0, 1-1, 1-0 en 0-1-wedstrijden gaan zien.
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, het was een constatering en geen kritiekquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
kan wel zijn maar dat we geen super aanval vol met creativiteit hebben is allang duidelijk. Maar tot nu toe gaat het naar behoren en als je dan achterin de tent dicht kan houden zonder dat gestuntel van vorig jaar dan ben je al een heel eind.
Ik had daar gisteren al een andere oplossing voor bedacht:quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omg.
Anders ontsla die man/vrouw even die de muziek draait!!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
O, diegene die bedacht heeft om na afloop een liedje van Henny Huisman te draaien moet dood. Ik meld me hierbij aan als vrijwilliger voor het executiepeloton.
quote:
Dat is ook een oplossing inderdaad..quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had daar gisteren al een andere oplossing voor bedacht:
[..]
quote:Dieter van Tornhout kan naar Cyprus
Enosis Neon Paralimni heeft zich bij Roda JC gemeld voor Dieter van Tornhout. De 24-jarige spits mag vertrekken uit Kerkrade.
De Cypriotische middenmoter, vorig jaar als tiende geëindigd, is met Roda in onderhandeling over een transfer. Van Tornhout is na het aantrekken van Mads Junker en Morten Skoubo in de pikorde enkele plaatsen gezakt en zou niet negatief tegenover een vertrek staan.
De Belg kwam in de zomer van 2006 over van Sparta. In drie jaar Roda kwam hij tot slechts vier competitietreffers, al miste hij een groot deel van het vorige seizoen wegens een zware knieblessure.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:Roda test broertje van Sutchuin
Roda JC heeft de jongere broer van de in de winterstop van Anderlecht overgenomen Arnaud Sutchuin op proef.
De 17-jarige jeugdspeler doorliep zijn opleiding bij Excelsior Moeskroen. Roda besluit deze week of Djoum B in Kerkrade kan blijven. In dat geval gaat hij spelen bij de A-jeugd. Een contract zit er op dit moment nog niet in.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |