abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:53:12 #151
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71927272
Laat voorlopig maar zoveel mogelijk staan zoals het is. Het gaat immers best lekker en er is geen reden om ineens alles om te gooien.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:24:57 #152
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_71927962
Pcies, laat het maar groeien!!
Btw, NEC rolde Heerenveen op, Roda speelde gelijk tegen Heerenveen maar wint weer van NEC. Mooi toch!!! Wor'k best wel blij van
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:56:16 #153
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_71933464
5 punten uit 3 wedstrijden is nooit slecht.

Ik ben benieuwd wat de azijnzeikers straks weer te vertellen hebben.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:05:22 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71933823
Welke josti gaat er nu juichen als VVV scoort?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:41:22 #155
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_71935289
Bodor kan zeker als mid mid spelen. Dat is soms het probleem bij Roda. Wingers die naar het midden gaan en midmids die naar de flanken gaan (vaak Jansen en Bodor van plek zien wisselen). Dat is goed voor de aanval, maar zodra de tegenstander de bal krijgt, vergeten ze hun man te dekken. Veel aanvallen van NEC kwamen via de flanken omdat daar geen Roda speler staat. En je 3-5-2 vind ik zeker niet slecht
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:47:01 #156
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71939177
Vandaag geen al te goede wedstrijd gezien, maar tenminste een Roda dat net als vorige week beter was dan zijn tegenstander. En dan met name op inzet. Hele dikke pluimen dit keer naar Addo die zowat iedere hoge bal achterin had, De Jong en Bodor.

En dan die gefrustreerde Belg voorin bij NEC ... Constant maar op ploeggenoten aan het zeveren maar zelf niks voor elkaar krijgen

Hier put ik heel veel vertrouwen uit. Maar Harmpje mag wel eens wat eerder wisselen. Na de 1-0 had hij een aanvaller extra moeten brengen zodat je van je eigen doel af gaat spelen. Nu bracht NEC een aantal wissels waardoor ze af en toe wel heel dicht bij de 16 kwamen, waardoor je weer begint te hopen dat er niks met die aanval gebeurt.

Maargoed 3 punten!

En nog iets... Ik zou Vormer voor Linssen er in zitten en Hadouir achter de spitsen, Janssen eruit en Skoubo en Junker samen voorin! Voor de rest stond het echt prima vandaag!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:18:21 #157
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71941037
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:47 schreef LeonH het volgende:
En dan die gefrustreerde Belg voorin bij NEC ... Constant maar op ploeggenoten aan het zeveren maar zelf niks voor elkaar krijgen
Heb hem op KV veel gezien, maar dat is gewoon typisch Bjorn. Alles geven, ook al loopt het zelf niet. Zou een typische Roda spits zijn, speelt helaas in Nijmegen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:26:26 #158
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71941343
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:47 schreef LeonH het volgende:
En nog iets... Ik zou Vormer voor Linssen er in zitten en Hadouir achter de spitsen, Janssen eruit en Skoubo en Junker samen voorin! Voor de rest stond het echt prima vandaag!
Dat zijn inderdaad wisselingen waar ik ook aan dacht en misschien ook nog wel Delorge voor Sutchuin. maar goed, het zijn allemaal wissels waar je over kunt twisten, het is niet zo dat die spelers die nu reserve staan beduidend beter of minder zijn dan de spelers die op hun positie spelen. Het is sowieso erg positief dat er nu een groep van een stuk of 16/17 spelers staat die de potentie hebben om in de basis te spelen.
pi_71942440
Linssen was gisteren totaal niet met voetballen bezig, hij loopt continue maar zijn mannetje te pesten en te irriteren. Goed voorbeeld hiervan was het moment dat de bal paar meter van de 16 van Roda is en Davids de bal eigenlijk niet kan halen. Linssen kan dit wel maar wat doet hij, gaat niet voor de bal maar puur voor de man. Passing was ook niet geweldig gisteren van hem.

Maar goed, Roda wint weer eens en volgende keer gewoon die kansen afmaken. En niet zoals Van Tornhout opeens van 20 meter beginnen te schieten als er links en recht iemand vrijstaan.
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:09:01 #160
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71942839
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef Professional het volgende:
Linssen was gisteren totaal niet met voetballen bezig, hij loopt continue maar zijn mannetje te pesten en te irriteren. Goed voorbeeld hiervan was het moment dat de bal paar meter van de 16 van Roda is en Davids de bal eigenlijk niet kan halen. Linssen kan dit wel maar wat doet hij, gaat niet voor de bal maar puur voor de man. Passing was ook niet geweldig gisteren van hem.
En toch kan zo'n misselijke etterbak best bruikbaar zijn.
quote:
Maar goed, Roda wint weer eens en volgende keer gewoon die kansen afmaken. En niet zoals Van Tornhout opeens van 20 meter beginnen te schieten als er links en recht iemand vrijstaan.
Dat rollertje durf ik nog geen schot te noemen!

Pak Bodor vlak voor tijd, ipv. de bal ineens op de slof te nemen wilt die aannemen, kappen en schieten. Maar was de bal direct al kwijt...
Planning:
-
pi_71944187
Grappig om te lezen dat iedereen vertrouwen uit deze wedstrijd pikt.
Beiden teams speelde als een natte krant. Veel te veel overtredingen van beiden kanten, passes die bij beiden teams niet aankwamen. Veel te veel blunders in de 16 (ook weer bij beiden teams). En tja Roda profiteerde het eerste van de zoveelste blunder van NEC en opende de score. Ze sloten het ook weer direct door enorm veel tijd te rekken en de verzorgers overuren te laten draaien op het veld. Maar tja NEC speelde daarna nog zo belabberd dat ze zelfs bij Anti voetbal van de tegenstander nog kansen weggaven. Kortom, Roda heeft de drie punten verdiend.

Maar mag ik even zeggen dat jullie een naar sfeertje hebben.
- Waarom al die blije carnaval/feest liedjes?
- Met z'n allen keihard meezingen en hossen op het lied van Henny Husiman?
- Zingt de uitploeg te hard, dan gaan de boxen boven het uitvak aan, zodat ze overstemd worden?
- Ouders in het kindervak (althans zo leek het) die hun kinderen aanmoedigen om te provoceren en zelf meer aan het provoceren zijn dan naar de wedstrijd te kijken?

Ik heb het stadion van Roda altijd mooi gevonden (kan NEC een voorbeeld aan nemen). En zo'n reisje onder in limburg vind ik altijd wel wat hebben, maar dankzij jullie publiek ga ik toch (ongeacht de score) met een vreemd gevoel naar huis.

Neem bijvoorbeeld het vrouwtje dat in Roda tenue (vol handtekeningen) programma boekjes stond uit te delen bij de poort voor het uitvak. Ik moet even corrigeren...... uitdelen = verkopen! Jeminee betalen voor een boekje. Het moet niet veel gekker worden. En dat vond ze zelf ook. Ze stond Roda verrot te schelden en ze verwenste Roda om te verliezen, omdat Roda JC maar eens moest voelen, dat je niet alles kan oplossen door middel van acties als betalen voor een boekje.

Gegroet een NEC supporter die baalt dat we verloren hebben, maar realistisch is, omdat NEC het zeker ook niet verdiend had.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:17:16 #162
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71944240
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar tja NEC speelde daarna nog zo belabberd dat ze zelfs bij Anti voetbal van de tegenstander nog kansen weggaven. Kortom, Roda heeft de drie punten verdiend.
Beweer je nou dat Roda gisteren anti-voetbal speelde?
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:27:20 #163
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71944468
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:17 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Beweer je nou dat Roda gisteren anti-voetbal speelde?
Dat beweert men in Nijmegen inderdaad. Behoorlijk lachwekkend aangezien Roda bleef jagen op de 2-0, zelfs in de slotfase bleef men naar voren voetballen.

Zal waarschijnlijk de frustratie zijn dat men verloor door een Vitesse huurling...
Planning:
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:35:11 #164
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71944682
quote:
Grappig om te lezen dat iedereen vertrouwen uit deze wedstrijd pikt.
Niet gek als je de vooruitgang ten opzichte van het afgelopen horrorseizoen ziet!
quote:
Beiden teams speelde als een natte krant. Veel te veel overtredingen van beiden kanten, passes die bij beiden teams niet aankwamen. Veel te veel blunders in de 16 (ook weer bij beiden teams). En tja Roda profiteerde het eerste van de zoveelste blunder van NEC en opende de score. Ze sloten het ook weer direct door enorm veel tijd te rekken en de verzorgers overuren te laten draaien op het veld. Maar tja NEC speelde daarna nog zo belabberd dat ze zelfs bij Anti voetbal van de tegenstander nog kansen weggaven. Kortom, Roda heeft de drie punten verdiend.
*Zucht*
quote:
- Zingt de uitploeg te hard, dan gaan de boxen boven het uitvak aan, zodat ze overstemd worden?
- Ouders in het kindervak (althans zo leek het) die hun kinderen aanmoedigen om te provoceren en zelf meer aan het provoceren zijn dan naar de wedstrijd te kijken?
Gelukkig is het overgrote deel van de Rodafans het daar toch echt met je eens!
quote:
Ik heb het stadion van Roda altijd mooi gevonden (kan NEC een voorbeeld aan nemen). En zo'n reisje onder in limburg vind ik altijd wel wat hebben, maar dankzij jullie publiek ga ik toch (ongeacht de score) met een vreemd gevoel naar huis.

Neem bijvoorbeeld het vrouwtje dat in Roda tenue (vol handtekeningen) programma boekjes stond uit te delen bij de poort voor het uitvak. Ik moet even corrigeren...... uitdelen = verkopen! Jeminee betalen voor een boekje. Het moet niet veel gekker worden. En dat vond ze zelf ook. Ze stond Roda verrot te schelden en ze verwenste Roda om te verliezen, omdat Roda JC maar eens moest voelen, dat je niet alles kan oplossen door middel van acties als betalen voor een boekje.
Klopt het beeld dat Nederlanders krenterig zijn toch. Poe hey, 50 cent voor een programmaboekje en dat tijdens de recessie!
Planning:
-
pi_71945028
Ik beweer inderdaad dat Roda anti-voetbal speelde. En dat elke andere ploeg precies hetzelfde had gedaan. Echter stond ik met verbazing te kijken dat Braamhaar zoveel toe liet. Prima als men kramp of pijn heeft, dan krijg je voordeel van de twijfel. Maar als alle verzorging op het veld wordt gedaan, dan klopt er iets niet. En dan profiteert Roda ervan, en gaat nog een keer liggen om verzorging te krijgen. Erg slim en elke club zou hetzelfde gedaan hebben. Had de scheids goed gefloten, dan was dit niet mogelijk geweest.

Het klopt ook dat je zegt dat Roda nog kansen creëerden en dus voor de 2-0 ging. Maar dat komt puur omdat NEC al helemaal niets liet zien.
Ik hoop voor jullie dat de spelers hoop kunnen putten uit deze wedstrijd. Want het was van beiden kanten (alleen Roda trok aan het langste eind) een wanvertoning.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:50:21 #166
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71945188
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik beweer inderdaad dat Roda anti-voetbal speelde. En dat elke andere ploeg precies hetzelfde had gedaan. Echter stond ik met verbazing te kijken dat Braamhaar zoveel toe liet. Prima als men kramp of pijn heeft, dan krijg je voordeel van de twijfel. Maar als alle verzorging op het veld wordt gedaan, dan klopt er iets niet. En dan profiteert Roda ervan, en gaat nog een keer liggen om verzorging te krijgen. Erg slim en elke club zou hetzelfde gedaan hebben. Had de scheids goed gefloten, dan was dit niet mogelijk geweest.
Ik kan me nog een Roda - NEC herinneren waar het duel dik 15 minuten stillag wegens een blessure bij NEC...
Planning:
-
pi_71945241
Daarom zeg ik ook: Elk team had hetzelfde gedaan.
Het is de taak van de scheids om anti-voetbal te voorkomen. Dit deed Braamhaar niet en daar ging Roda goed mee om.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:00:54 #168
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71945555
Ah, je bedoelt met anti-voetbal tijdrekken. Dat werd op het eind inderdaad gedaan, maar al met al vond ik dat Roda na de 1-0 gewoon bleef voetballen en eigenlijk meer in de aanval was dan NEC. Zeker na de 1-0 liet NEC niets zien en het kwam nog niet eens in de buurt van een slotoffensief. Lijkt me dan ook overtrokken om Roda van anti-voetbal te betichten.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:28:54 #169
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_71946411
DAt tijdrekken kwam ook omdat Hadouir een aantal keer ellebogen in zijn nek kreeg. Roda speelde absoluut geen antivoetbal. Ze speelden constant voor de 2-0, waren constant in de buurt van NEC's 16. Het enige waar ik het mee eens ben zijn de achterlijke muziekjes die gespeeld worden.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_71946583
Goed over het dilemma anti voetbal of niet, komen we niet uit.
Maar wat vinden jullie dat van het feit dat er speakers boven het uitvak hangen, die het gezang van het uitvak kan overstemmen indien nodig? Het is toch de kunst en de uitdaging om als stadion achter je club te gaan staan, ipv via de speakers? En wie bedient deze speakers?
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:49:02 #171
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71947004
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:35 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar wat vinden jullie dat van het feit dat er speakers boven het uitvak hangen, die het gezang van het uitvak kan overstemmen indien nodig? Het is toch de kunst en de uitdaging om als stadion achter je club te gaan staan, ipv via de speakers?
Het merendeel van de Rodafans is er gelukkig op tegen. Dat groepje met die megafoon op Oost (naast uitvak) is schijnbaar wel voor.

Maar hier MOET men per direct mee kappen, net zoals die achterlijke josti muziek die gisteren werd gedraaid!
quote:
En wie bedient deze speakers?
Een mongool die ze per eergisteren het stadion moeten uitjagen!
Planning:
-
pi_71947189
quote:
...

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik schrok me rot toen ze ineens henny huisman draaiden. Betalen voor programma boekje ook belachelijk.
pi_71947213
quote:
Grauwsluier bij Roda JC lost op
door Roel Wiche

VIJF UIT DRIE Aan degradatie ontsnapte Kerkraadse ploeg klimt zowaar naar subtop na winst op NEC

Een zomersprookje is het nog lang niet, maar de zon is wel door de grauwsluier gebroken die zolang over Roda JC hing.

De ploeg die het vorig seizoen nog dun door de broek liep uit angst voor degradatie, danst na de 1-0 winst op NEC zowaar mee in de subtop van de eredivisie.

Alsof hij water zag branden, zo keek Mads Junker gistermiddag even voor half vijf in de zonovergoten Parkstad-arena. Voor het oog van de fanatiekeWest-tribune gingen al zijn ploegmakkers plots op de grond zitten enWillem Janssen maakte de Deense matchwinnaar duidelijk dat weigeren geen optie was. Ceremoniemeester Pa Modou Kah begon immers aan zijn traditionele serie overwinningskreten en dan kon je maar beter nederig toekijken.

Nee, lachte Junker, niemand had hem van tevoren gewaarschuwd.

En wie had dat ook moeten doen?

,,Ik denk niet dat ze dit vorig seizoen zo vaak hebben meegemaakt.”

Bevrijd van een zware last liep de Roda-spits de catacomben in, na een lome middag in Kerkrade die uiteindelijk toch nog op gang kwam. Junker scoorde niet alleen zijn eerste doelpunt in negen maanden, maar zag ook hoe zijn nieuwe ploeg voorlopig een hoop zorgen armer is. Met vijf punten uit drie wedstrijden staat Roda JC, na het rampseizoen van vorig jaar niet meer dan een degradatiekandidaat, keurig in het linkerrijtje. Het levert de Kerkradenaren een welkome buffer op met het oog op het zware programma: Feyenoord (uit), Vitesse (thuis) en PSV (uit).

Junker: ,,Een slechte start blijft je lang achtervolgen. Roda weet dat nog van vorig jaar en met Vitesse heb ik hetzelfde meegemaakt. Maar laten we realistisch blijven. Met deze ploeg moeten we voorlopig naar beneden kijken, niet naar boven.

We moeten onze punten sprokkelen, dat kan straks van cruciaal belang zijn.”

Ook Harm van Veldhoven moet zich elke dag gelukkiger voelen in Kerkrade. In een interview in de laatste Voetbal International zegt de Roda-coach dat het vorig seizoen zijn ‘kijk op het leven veranderd heeft’. Zo diep heeft alles erin gehakt, niet in het minst door de felle en soms bijtende kritiek van de buitenwacht. Dan moeten dit toch heerlijke weken van revanche zijn, al zal hij die woorden nooit gebruiken.

,,Vorig seizoen hebben we geen enkele normale week gehad.

Nu weet ik waar ik aan toe ben en kan ik bouwen aan een herkenbare ploeg. Een ploeg die misschien minder is, maar wel kan leunen op een sterk collectief.”

De statistieken geven hem voorlopig het gelijk aan zijn zijde. Roda is na drie wedstrijden ongeslagen en hoefde slechts één doelpunt te incasseren, een verdienste van de gerenoveerde defensie waarin het kopsterke Afrikaanse duo Addo- Kah nu het centrum vormt.

Aan de andere kant mag ook kapitein Van Veldhoven zijn ogen niet sluiten voor de verbeterpunten.

Met slechts twee goals is het grote probleem van vorig jaar - weinig scorend vermogen - nog lang niet verdreven. En het spel is nog veel te wisselvallig. Zo duurde het gistermiddag liefst zestig minuten, tot aan het doelpunt van Junker, voordat de ploeg wist te breken met het veel te trage tempo en de onzorgvuldige passing. NEC was in de eerste helft met vlagen de baas op het veld en verzuimde in de 24ste minuut de score te openen toen Marcel de Jong de bal blokte na een bloedstollende scrimmage voor het doel van Bram Castro. Roda stelde daar alleen een trits weinig bemoedigende vrije trappen tegenover, die vooral in de muur smoorden.

Het was symbolisch voor het niveau van de wedstrijd, die voor de rust nooit de harten van de bijna 13.000 toeschouwers konden verwarmen.

Ook in de tweede helft dreigde het duel zich, mede door de brandende zon, in een tergend traag tempo voort te slepen. Totdat de tribunes na een kwartier uit het niets ontploften.

Willem Janssen troefde bij een lange pass Ramon Zomer af, raakte de vuisten van Gabor Babos, waarna de tot dan onzichtbare Mads Junker zijn eerste Roda-goal in het dak van het doel knalde: 1-0.

NEC probeerde vervolgens een offensief te ontketenen, maar de opgeleefde thuisploeg gaf geen krimp meer, waarmee in de Kerkraadse woonkamers het grote zappen naar teletekstpagina 819 kon beginnen.

Eredivisie Roda JC 1

Roda JC 1 NEC 0

60. Junker 1-0. Scheidsrechter: Braamhaar.

Toeschouwers: 12.905. Rode kaart: 90. Wellenberg (NEC) 2x geel.

Gele kaart: Bodor en Djoum (Roda JC), Van Eijden en Zomer (NEC).

Roda JC: Castro; De Fauw, Kah, Addo en De Jong; Djoum, Linssen, Janssen (89. Vormer) en Bodor; Junker (82. Skoubo) en Hadouir (90. Van Tornhout).

NEC: Babos; Wellenberg, Zomer, Van Eijden (82. Pothuizen) en El-Akchaoui; Radomski, Schöne en Davids (68. Kivivu); Fejzullahu, Vleminckx en El Kabir (74. Worm).

Mads Junker maakt zijn eerste Roda-treffer en gaat dat vieren met Bodor. foto Peter Schols

Morten Skoubo maakt zijn eerste speelminuten voor Roda. foto Peter Schols
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:09:35 #174
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71947618
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

Betalen voor programma boekje ook belachelijk.
Het gaat om 50 cent voor iets wat, op de laatste paar jaar na, altijd geld heeft gekost.
Planning:
-
pi_71947941
worden de speakers echt serieus aangezet als het uitvak begint te zingen? Das wel érg triest. Zowiezo begin ik steeds minder vertrouwen te krijgen in de commerciele afdeling, op Roel Mertens na dan .

Het danke-bitte afschaffen was ik het opzich niet oneens mee, net zoals het duitse imago ook niet perse van mij hoeft maar men heeft helemaal geen alternatief gevonden en het publiek zingt nu maar zelf danke-bitte dus doe dat maar gewoon terug. Het hoort erbij. De intro-tune Insomnia na 9 jaar vervangen door een andere plaat van rond die tijd die totaal niet aanslaat of sfeerverhogend is Gaat nergens over net als dat fucking achterlijke Met zijn allen en een Guus meeuwis liedje. Laten we volgende wedstrijd maar meteen de sneeuwmutsen opdoen en kunstsneeuw op het dak spuiten zodat we gezellig helemaal jopie de popie voetbal in een skihut kunnen gaan kijken

Dan de wedstrijd. NEC was eerste half uur beter en de 0-1 leek een kwestie van tijd maar daarna had roda de wedstrijd constant onder controle. Vooral achterin stáát het gewoon. Addo & Kah vormen een prima duo en in de luchtduels waren ze heer en meester. Dat is weleens anders geweest de laatste jaren

De 10 minuten die Skoubo meespeelde maakte meer indruk dan de 3 wedstrijden die ik Junker heb zien spelen. Prima balaannames, goed overzicht, redelijk snel en ook nogeens kopsterk. Een verbeterde versie van Oper zeg maar Junker daarentegen vind ik technisch zwak, hij werkt wel hard en maakte de, vrijwel niet te missen kans, wel goed af maar ik denk dat Skoubo & Hadouir een beter duo vormen. Of idd Janssen eruit voor Skoubo en Hadouir een linie terug.

Wat zegt hier iemand dat Hadouir weinig liep? Gisteren heb ik hem zelfs een paar keer door zien jagen op de keeper. Het leek wel of er een scout voor 'm op de tribune zat zo hard liep ie!
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:28:30 #176
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71948205
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef planethugo het volgende:
Dan de wedstrijd. NEC was eerste half uur beter en de 0-1 leek een kwestie van tijd
Dat vond ik niet. De eerste helft ging de wedstrijd gelijk op, NEC had de 0-1 kunnen maken, de 1-0 had net zo goed kunnen vallen, maar gezien het gebrek aan (uitgespeelde) kansen was de 0-0 ruststand logisch en terecht en ik kan dan ook niet zeggen dat de 0-1 slechts een kwestie van tijd leek.
pi_71948457
mwa roda begon slapjes en maakte wat rare foutjes in t begin. Toen was ik al blij met een puntje
pi_71948523
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:20 schreef planethugo het volgende:
worden de speakers echt serieus aangezet als het uitvak begint te zingen? Das wel érg triest. Zowiezo begin ik steeds minder vertrouwen te krijgen in de commerciele afdeling, op Roel Mertens na dan .
Nu werden ze af en toe aangezet (meestal als wij zongen). Vorig jaar stonden ze continue aan.
Wel fijn dat er minder lawaai van dat scherm naast het uitvak afkomt. Nu alleen hornbach bij een score elders.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:42:57 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71948653
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:36 schreef planethugo het volgende:
mwa roda begon slapjes en maakte wat rare foutjes in t begin. Toen was ik al blij met een puntje
Klopt, maar dat gold voor NEC min of meer ook.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:13:39 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71949571
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Nu werden ze af en toe aangezet (meestal als wij zongen). Vorig jaar stonden ze continue aan.
Wel fijn dat er minder lawaai van dat scherm naast het uitvak afkomt. Nu alleen hornbach bij een score elders.
Ik dacht dat gister de eerste keer was dat Roda met die onzin begon... Het is de eerste keer dat ik het hoor/lees namelijk.
Planning:
-
pi_71949579
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

heb ik echt nog nooit iets van meegekregen vanaf de overkant maar dat slaat idd nergens op
pi_71949592
nope... vorig jaar ook al.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:27:57 #183
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_71950000
Vraag me ook af of ze niet gewoon een simpele ping of iets kunnen laten horen als er tussenstanden getoond worden. Vorig jaar iedere keer die takkeherrie van ScootExtreme, en nu is dat mega irritante ajajippiejippiejeey weer terug van Hornbach...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_71950093
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef LeonH het volgende:
Vraag me ook af of ze niet gewoon een simpele ping of iets kunnen laten horen als er tussenstanden getoond worden. Vorig jaar iedere keer die takkeherrie van ScootExtreme, en nu is dat mega irritante ajajippiejippiejeey weer terug van Hornbach...
Lijkt me niet dat Hornbach daar blij mee zal zijn.
pi_71950097
Skoubo maakte een goede indruk op mij inderdaad. Junker nauwelijks gezien, maar hij maakt wel de goal. Ik vind de driehoek Kah-Addo-Linssen wel redelijk briljant trouwens. Als de ene je enkels niet doormidden schopt, dan is het de andere wel. Maar voetballend -Kah passend met links- is het uiteraard zwak.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_71951114
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:17:58 #187
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71951314
quote:
Sfeerloos kon het zeker niet zijn, aangezien uit die speakers alleen klinkt wat op West word gezongen.

Dat Roda per direct met dit geintje moet kappen lijkt me meer dan duidelijk!
Planning:
-
pi_71951889
Sfeer was de 2e helft niks op aan te merken. 1e helft was net als het spel erg tam.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:39:43 #189
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71951907
quote:
Echt heel slecht dit.
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:41:58 #190
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71951973
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:31 schreef iehlaak het volgende:
Ik vind de driehoek Kah-Addo-Linssen wel redelijk briljant trouwens. Als de ene je enkels niet doormidden schopt, dan is het de andere wel. Maar voetballend -Kah passend met links- is het uiteraard zwak.
Verdedigend is die driehoek inderdaad uitstekend, voetballend heel wat minder. Het sterke punt van de ploeg (de stabiliteit en het weinig weggeven van kansen) is tegelijkertijd het zwakke punt (het gebrek aan creativiteit). Het is dan ook geen toeval dat het doelsaldo na drie wedstrijden 2-1 is. Ik denk dat we dit seizoen heel wat 0-0, 1-1, 1-0 en 0-1-wedstrijden gaan zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Plato1980 op 18-08-2009 08:54:43 ]
pi_71953410
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef BasNijmegen het volgende:
whahaha

Omg .

Anders ontsla die man/vrouw even die de muziek draait!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71953443
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Verdedigend is die driehoek inderdaad uitstekend, voetballend heel wat minder. Het sterke punt van de ploeg (de stabiliteit en het weinig weggeven van kansen) is tegelijkertijd het zwakke ploeg (het gebrek aan creativiteit). Het is dan ook geen toeval dat het doelsaldo na drie wedstrijden 2-1 is. Ik denk dat we dit seizoen heel wat 0-0, 1-1, 1-0 en 0-1-wedstrijden gaan zien.
kan wel zijn maar dat we geen super aanval vol met creativiteit hebben is allang duidelijk. Maar tot nu toe gaat het naar behoren en als je dan achterin de tent dicht kan houden zonder dat gestuntel van vorig jaar dan ben je al een heel eind.

Maar zoals gezegd wat ik gisteren van Skoubo zag kan die weleens een mooie klik met Hadouir gaan krijgen. Ideaal zou zijn als we die Losada nog hadden binnengehaald maar dat is een gepasseerd station. Wie weet dat Sarpong nog een optie is. Die heeft nog geen minuten gemaakt dit seizoen
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:55:29 #194
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71953844
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:39 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan wel zijn maar dat we geen super aanval vol met creativiteit hebben is allang duidelijk. Maar tot nu toe gaat het naar behoren en als je dan achterin de tent dicht kan houden zonder dat gestuntel van vorig jaar dan ben je al een heel eind.
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, het was een constatering en geen kritiek .
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:56:44 #195
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71953879
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Omg .

Anders ontsla die man/vrouw even die de muziek draait!!
Ik had daar gisteren al een andere oplossing voor bedacht:
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
O, diegene die bedacht heeft om na afloop een liedje van Henny Huisman te draaien moet dood. Ik meld me hierbij aan als vrijwilliger voor het executiepeloton.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:53:08 #196
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_71963835
Even summarisen.

Muziek bij Roda is kut.
Intromuziek veranderen na 9 jaar naar een of andere hippe jostimuziek is sowieso stront.
Speakers bij tegenstander aanzetten is treurig.

Skoubo is goed.
Junker vond ik na zijn goal beter spelen.
Addo-Kah-Linssen vind ik een leuke driehoek. Dat is een team waar je angst voor krijgt.

Roda is ongeslagen. Heerlijk.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:14:53 #197
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_71964610
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef BasNijmegen het volgende:
whahaha

Nicht zu fassen so etwas
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_71971659
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:56 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik had daar gisteren al een andere oplossing voor bedacht:
[..]
Dat is ook een oplossing inderdaad..
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:14:12 #199
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71972261
quote:
Dieter van Tornhout kan naar Cyprus

Enosis Neon Paralimni heeft zich bij Roda JC gemeld voor Dieter van Tornhout. De 24-jarige spits mag vertrekken uit Kerkrade.

De Cypriotische middenmoter, vorig jaar als tiende geëindigd, is met Roda in onderhandeling over een transfer. Van Tornhout is na het aantrekken van Mads Junker en Morten Skoubo in de pikorde enkele plaatsen gezakt en zou niet negatief tegenover een vertrek staan.
De Belg kwam in de zomer van 2006 over van Sparta. In drie jaar Roda kwam hij tot slechts vier competitietreffers, al miste hij een groot deel van het vorige seizoen wegens een zware knieblessure.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
quote:
Roda test broertje van Sutchuin

Roda JC heeft de jongere broer van de in de winterstop van Anderlecht overgenomen Arnaud Sutchuin op proef.

De 17-jarige jeugdspeler doorliep zijn opleiding bij Excelsior Moeskroen. Roda besluit deze week of Djoum B in Kerkrade kan blijven. In dat geval gaat hij spelen bij de A-jeugd. Een contract zit er op dit moment nog niet in.

Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Planning:
-
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:14:36 #200
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_71972265
Heb geen LD/DDL login meer maar deze stonden gewoon op de frontpage van ze
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')