Hij is er al, 3.0.1quote:
diewerktprimainnederlandwantsimlockvrijhemaarhetiswelevendevraagofdieopvoorraadisdatiswaarschijnlijknogeengroterprobleemdaninnederland.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef el_nuno het volgende:
zijn er ook mensen die hem in belgie hebben gehaald want daar is ie een stuk goedkoper en simlock vrij toch wat ik heb begrepen wil dit weekend een gaan kopen daar maar weet niet of ie wel normaal werkt in nl?
apart dat iemand hem wegdoet voor die prijs , geen gejat exemplaar ?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef alwaysleft het volgende:
Ik krijg morgen de T Mobile Locked 3GS 16GB voor 450 euro, nog nooit gebruikt. Foto's gezien enz. Via MP.
Goede deal he![]()
![]()
![]()
? Of niet mensen?
Goeie deal, vooral omdat het "maar" ¤120,- om 'm door T-Mob simlockvrij te laten maken... houd wel je ogen open.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef alwaysleft het volgende:
Ik krijg morgen de T Mobile Locked 3GS 16GB voor 450 euro, nog nooit gebruikt. Foto's gezien enz. Via MP.
Goede deal he![]()
![]()
![]()
? Of niet mensen?
wat voor smslek? Ik heb iets gemist denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:13 schreef Litpho het volgende:
Kwam de smslek-patch nu dít weekend?
Hoe kom je bij 4mm? Het is een standaard 3.5mm plug met inderdaad een smalle opening erbove - die is eerder 6mm of zo.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:23 schreef yeahmen het volgende:
Hoe zit het met de Iphone 2g en koptelefoons nou precies? Waar kan je die kopen? (4mm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |