Klantenservice T-mobile zit boven de verdieping waar ik werk. Ze hebben veel nieuwe mensen aangenomen dus die weten alles nog niet denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zei al volgens mij weet je gewoon niet wat je support. Toen ging hij het navragen en kreeg zijn teamleider aan de telefoon. Denk dat hij wel op zijn donder heeft gehad. Het was ook mijn eerste t-mobile factuur
ik vind prima als je iets niet zeker weet , geef dan aan dat je het navraagt ipv onzin te verkopenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Klantenservice T-mobile zit boven de verdieping waar ik werk. Ze hebben veel nieuwe mensen aangenomen dus die weten alles nog niet denk ik.
http://www.aaiphone.com/?p=456quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Kremers het volgende:
De 3voor12 luisterpaal app van de VPRO is te downloaden in de storeNu uitzending gemist nog...
Die als het goed is ook gratis wordt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:40 schreef Kremers het volgende:
Dat is een "nep" appIk wacht liever op de officiële van de NPO.
een auto behandel je toch ook goed ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef D. het volgende:
De mensen die een hoesje kopen, rijden die ook in een auto met bh?
Mijn vriendin meestal wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef D. het volgende:
De mensen die een hoesje kopen, rijden die ook in een auto met bh?
Ik heb na een jaar nog steeds maar één minimaal krasje op de voorkant. Je hoeft alleen maar op te passen dat je hem niet met je sleutels in je zak houdt en zo.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:15 schreef suno het volgende:
Heeft iemand tips voor een goede hoesje voor de iPhone, heb er zeker 30 euro voor over. Geen dealextreme gevalletjes.
Ps. een screenprotector is dat echt noodzakelijk, omdat de iPhone toch krasbestendig is.
Goede behandelen? Ja. Inpakken? Neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een auto behandel je toch ook goed ?
ik had er eentje van iemand gekregen, maar het was een spiegelfolie en zodoende keek ik steeds naar mijn eigen gezicht. De folie is er alweer vanafquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:02 schreef jna het volgende:
Een hoesje gaat mij ook te ver, maar ik heb er wel een screenprotector opzitten
denk dat je verkeerd voorbeeld geeft, een auto is al een verpakkingquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Goede behandelen? Ja. Inpakken? Nee
Een gebruiksvoorwerp inpakken om te beschermen vind ik behoorlijk gay
Nee, een goed voorbeeld juist. Een gebruiksvoorwerp wat door gebruik kan beschadigenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat je verkeerd voorbeeld geeft, een auto is al een verpakking
Geld, bankpasjes zijn ook gebruiksvoorwerpen, mag ik weten waar jij dit in stopt tervoorkoming van beschadigingen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, een goed voorbeeld juist. Een gebruiksvoorwerp wat door gebruik kan beschadigen
Mijn broekzak, net als mijn telefoon overigensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld, bankpasjes zijn ook gebruiksvoorwerpen, mag ik weten waar jij dit in stopt tervoorkoming van beschadigingen.
Iemand tips?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Is het mogelijk je geld terug te vragen? Dit wordt de vierde keer dat ik het retour stuur (binnen één jaar). Het is elke keer het rechteroortje. Nu is het de kabel onder de microfoon/afstandsbediening. Soms doet ie het wel soms niet. En ik vouw de dopjes niet op. Vouw het netjes op en in mijn tas.
Ik zoek oordoppen die niet snel uit je oren vallen met microfoon en afstandsbediening. Die van mij van Apple vind ik niet fijn want het koord is te kort. Die van V-moda zitten goed in het oor alleen gaan ze heeeeeeeeeel snel kapot.
Ik wil er maximaal 50 euro voor uitgeven. Die V-moda's kostten me toen via Apple store 100 euro.Afzetters..
Geldclip. Geen hoesje.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld, bankpasjes zijn ook gebruiksvoorwerpen, mag ik weten waar jij dit in stopt tervoorkoming van beschadigingen.
is ook wel weer zo... maar ook wel logisch. Die dopjes hangen echt in je oren, dus dan wil je liever niet een zware kabel eraan hebben hangen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
al die in-ears hebben gewoon te dunne kabeltjes, die te snel breukjes geven
Ik heb die van ultimate ears. metro.Fi 170Vquote:
Sinds 2.0 volgens mijquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Support de iphone/google calendar sync al meerdere agenda's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |