abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71670006
Haha oke. Best balen dan. Dacht dat ik echt overal wel 3G zou hebben, mooi niet dus. Heb overigens Hi.

Is daar zo'n overzicht van ofzo? Over heel Nederland gezien.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:45:09 #177
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_71673867
Woehoe! Ik heb vandaag voor het eerst Itunesradio op mijn werk aan met 3g en hij loopt als een zonnetje! Niet te vergelijken met het gebuffer van gprs, ik ben helemaal blij!!!
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Jubileum moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:16:58 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71685594
Er is nu ook een Ikea app
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:22:47 #179
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71685799
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Lois het volgende:
Hoe heet 'ie? Ik vind niks in de app store als ik op Ikea zoek
pi_71685814
Wat een drama zeg.

Mijn 3G is op de grond gedonderd en daardoor werkt de helft van het scherm niet meer. Ok, balen maar toch ook een gelegenheid om over te stappen naar de 3GS.. NOT.

Nergens te krijgen dat pokkeding dus zit mijn sim in een oude oldskool Samsung en de berichten zijn dat het nog wel maanden gaat duren voor Apple toestellen kan leveren.
pi_71685815
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:16 schreef Lois het volgende:
In hoeveel delen moet je die downloaden?
.
pi_71685825
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:24:25 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71685853
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef Tackleberry het volgende:
En krijg je er een inbussleutel bij?
Kon 'm ook niet vinden met search.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71686915
Het is een web-app.

http://nl.ikea-app.com/
  Jubileum moderator vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:10:28 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71687149
Eerst goed kijken Lois
het is gewoon een boodschappenlijstje niks geen leuke Ikea app...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71687517
De 3voor12 luisterpaal app van de VPRO is te downloaden in de store Nu uitzending gemist nog...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:56:33 #187
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71688218
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef jpjedi het volgende:
Wat een drama zeg.

Mijn 3G is op de grond gedonderd en daardoor werkt de helft van het scherm niet meer. Ok, balen maar toch ook een gelegenheid om over te stappen naar de 3GS.. NOT.

Nergens te krijgen dat pokkeding dus zit mijn sim in een oude oldskool Samsung en de berichten zijn dat het nog wel maanden gaat duren voor Apple toestellen kan leveren.
Mn vader is gister rond 6 uur's avonds naar de phonehouse gegaan zonder te reserveren of iets. Abonnement afgesloten en vanmiddag rond 1 uur kwam de bezorger hem afleveren thuis. Bij de phonehouse hebben ze dus blijkbaar een voorraad op het hoofdkantoor liggen.

Wel raar wat bij alle andere phonehouse filialen zeggen ze een 8 weken levertijd te hebben
Jawel, je keek.
pi_71688249
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dood aan V-moda. Mijn oordopjes weer kapot. Wat een waardeloos spul.
Ik ben ook aan mijn derde of vierde paar bezig en als deze kapot gaan koop ik echt andere. Zonde, want de geluidskwaliteit is goed. Misschien haal ik die in-ears van Apple zelf wel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71688393
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:25 schreef Kremers het volgende:
De 3voor12 luisterpaal app van de VPRO is te downloaden in de store Nu uitzending gemist nog...
de luisterpaal app werkt prima, voor mij allemaal nieuwe namen qua bands
pi_71691180
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef jna het volgende:

[..]

Mn vader is gister rond 6 uur's avonds naar de phonehouse gegaan zonder te reserveren of iets. Abonnement afgesloten en vanmiddag rond 1 uur kwam de bezorger hem afleveren thuis. Bij de phonehouse hebben ze dus blijkbaar een voorraad op het hoofdkantoor liggen.

Wel raar wat bij alle andere phonehouse filialen zeggen ze een 8 weken levertijd te hebben
Ik zoek enkel het toestel en geen abbo en ben dus gaan zoeken hier in België zonder resultaat. Ik heb geen zin om bij die Nederlandse winkels 900+ te betalen. Dus ik wacht wel even en he b ondertussen een bod gedaan op een nieuwe in verpakking via een advertentie op GoT.
pi_71691549
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

de luisterpaal app werkt prima, voor mij allemaal nieuwe namen qua bands
Yep, daar is de luisterpaal ook voor bedoeld Laadt hier vrij snel, hoewel ik het nog niet via 3G geprobeerd heb.

Het T-Mobile 3G netwerk is hier wel vaag zeg... Gisteren met de speednet app een test gedaan: 11KB down, 16KB up

Hoe de neuk kan de upload snelheid nu sneller zijn dan de download snelheid....
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:57:28 #192
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_71691615
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben ook aan mijn derde of vierde paar bezig en als deze kapot gaan koop ik echt andere. Zonde, want de geluidskwaliteit is goed. Misschien haal ik die in-ears van Apple zelf wel.
ik heb nu in-ears van ultimate-ears. Ben er erg tevreden over, en ze hebben ook een microfoontje en een knopje dat werkt met de iPhone. Dus misschien een tip?
Ze zijn er in verschillende prijsklasses, ik heb de goedkoopste en het geluid is prima voor deze prijs.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_71691696
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:57 schreef timbob het volgende:

[..]

ik heb nu in-ears van ultimate-ears. Ben er erg tevreden over, en ze hebben ook een microfoontje en een knopje dat werkt met de iPhone. Dus misschien een tip?
Ze zijn er in verschillende prijsklasses, ik heb de goedkoopste en het geluid is prima voor deze prijs.
al die in-ears hebben gewoon te dunne kabeltjes, die te snel breukjes geven
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:41:14 #194
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71692802
m'n cx300tjes zijn vorige week kapot gegaan. (1 oor uitgevallen/kabelbreuk) Maargoed na ruim een jaar mishandelen en in m'n zak proppen, knopen etc. kan ik niet klagen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71693295
Kan er morgen eentje ophalen , 3GS nieuw met bon en garantie.
pi_71693507
t-mobile heeft gelukkig mijn factuur gecorrigeerd, 1200 euro aan internetkosten op de iphone gewoon in nederland.

eerst zei de medewerker nog dat klopt bij de iphone moet u internet betalen, toen zijn teamleider gevraagd en die gaf aan dat het inderdaad niet kon kloppen.

nu zie ik net een creditfactuur waarin het tegengeboekt wordt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:12:44 #197
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71693754
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
t-mobile heeft gelukkig mijn factuur gecorrigeerd, 1200 euro aan internetkosten op de iphone gewoon in nederland.

eerst zei de medewerker nog dat klopt bij de iphone moet u internet betalen, toen zijn teamleider gevraagd en die gaf aan dat het inderdaad niet kon kloppen.

Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een t-mobile medewerker zoiets niet kan weten, serieus dan moet je je toch schamen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:15:44 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71693829
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:

Dan schrik je je in eerste instantie toch ook de tyfus .

Die VPRO Luisterpaal is trouwens een gave app .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71696555
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet begrijpen hoe een t-mobile medewerker zoiets niet kan weten, serieus dan moet je je toch schamen.
Ik zei al volgens mij weet je gewoon niet wat je support. Toen ging hij het navragen en kreeg zijn teamleider aan de telefoon. Denk dat hij wel op zijn donder heeft gehad. Het was ook mijn eerste t-mobile factuur
pi_71700255
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Is het mogelijk je geld terug te vragen? Dit wordt de vierde keer dat ik het retour stuur (binnen één jaar). Het is elke keer het rechteroortje. Nu is het de kabel onder de microfoon/afstandsbediening. Soms doet ie het wel soms niet. En ik vouw de dopjes niet op. Vouw het netjes op en in mijn tas.

Ik zoek oordoppen die niet snel uit je oren vallen met microfoon en afstandsbediening. Die van mij van Apple vind ik niet fijn want het koord is te kort. Die van V-moda zitten goed in het oor alleen gaan ze heeeeeeeeeel snel kapot.

Ik wil er maximaal 50 euro voor uitgeven. Die V-moda's kostten me toen via Apple store 100 euro.Afzetters..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')