Voordeel: alle apps gratis en meer apps beschikbaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:39 schreef Stpan het volgende:
Ik moet nog steeds m'n iPhone jailbreaken. Ik heb er de tijd nog niet voor genomen, en vind het eigenlijk inmiddels wel prima zo.
Wat zijn voor jullie de voordelen van jailbreaken?
En de nadelen?
intelliscreen kun je ook gratis krijgen.. even zoeken op internet.. weet niet zeker of ik de link hier kan postenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
Intelliscreen op de iPhone gezet. Tot op heden ziet er best goed uit. Even 8 dagen testen op batterij duur. Als het niet mijn batterij leegslurpt, ga ik em komen!
is ook 10 min werk....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voordeel: alle apps gratis en meer apps beschikbaar.
Nadeel: dat je opnieuw moet jailbreaken bij een nieuwe update van je iphone.
Nee, dat heeft Cydia niet, daarvoor moet je weer bij andere bronnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:45 schreef Stpan het volgende:
En zijn er nog performance issues?
Maar Cydia heeft dus betaalde applicaties uit de AppStore gratis in de aanbieding? Relaxed.
Dat wel maar ik ben nog altijd te lui geweest op 3.0.1 erop te knallen omdat ik het niet zoek om opnieuw te jailbreaken.quote:
Klopt maar daar mogen we geloof ik niet op het forum over praten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Cydia niet, daarvoor moet je weer bij andere bronnen zijn.
fck fck fck, ik heb het ge'jinxedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:20 schreef Phoef het volgende:
Dat bericht over die ontplofte iPhone is echt weird hoor! Ps. Eerste bericht op me iPhone echt te wreed!! Ook goed bereik hier.
apn settings?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:34 schreef Phoef het volgende:
[..]
fck fck fck, ik heb het ge'jinxed
gister avond half 2 snachts deed hij het nog perfect, en nu ineens:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk.
Iemand oplossing?
Bedankt. Ik ga dit weekend even uitzoeken hoe iActivator werkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
probeer eerst even via iActivator....
als dat niet werkt
http://iphoneindia.gyanin.com/tag/installing-problem/
helaas moet je bij de laatste oplossing wel eerst je iphone restoren... NADERHAND PAS JAILBREAK TOEPASSEN!!
Thats ok, ik heb heb het altijd al willen hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:52 schreef eleusis het volgende:
Het spijt me te moeten zeggen. Het is kanker.
Brightness van het schermpje is de belangrijkste factor volgens mij... Kon laatst niet tukken en heb 's nachts 3 uur lopen internetten op laagste stand, toen in slaap gevallen en rest van de nacht schermpje aangebleven.. Accu was nog halfvol...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Begin eindelijk het goede gebruiksritme voor mijn iPhone te vinden geloof ik!
Gebruik 3 uur, 55 minuten
Stand-by 1 dag, 13 uur
44%
Helderheid staat hier dan ook bijna op de laagste stand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:54 schreef eleusis het volgende:
[..]
Brightness van het schermpje is de belangrijkste factor volgens mij... Kon laatst niet tukken en heb 's nachts 3 uur lopen internetten op laagste stand, toen in slaap gevallen en rest van de nacht schermpje aangebleven.. Accu was nog halfvol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |