Dat heeft een reden. Je wordt oud, gaat trouwen enz..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
Ik word er de laatste tijd vaker op gewezen dat ik dingen aanhaal die enkel ouwe rotten kennen
Als de sleur erin komt is het tijd om weer eens van drugs te wisselenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Je wordt oud, gaat trouwen enz..
De sleur gaat in je leven raken e.d.
Heh.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:45 schreef Flammie het volgende:
Is er iemand hier op TRU die dit ook denkt te kunnenIk wil hem dan wel testen
\
Bassos misschien?
Ah gut, hoe lief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef _Led_ het volgende:
je hebt helemaal niks gedemonsteerd, pannekoek
Ik denk dat je me verwart met iemand anders, ik heb nooit over jou tegen een mod geklaagd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Ah gut, hoe lief.
Led denkt het nog eens te willen proberen.
Ga je deze keer weer klagen tegen de mods dat een believert zo naar tegen je sceptische nubishness aantrapt ?
Lol, aantoonbare leugen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef _Led_ het volgende:[..]
Ik heb nooit over jou tegen een mod geklaagd, ik vind je daar veel te amusant voor
Het grappige hieraan is dat Led eigenlijk stiekem overtuigd zou willen worden van het bestaan van datgene wat hij nu uitnodigd om het kapot te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:00 schreef _Led_ het volgende:Echt waar ?
Nou ja, anyway, je hebt nog nooit iets anders gedemonstreerd dan een grote mond.
Daarom daag ik je uit, laat al je energie-mumbojumbo maar op me los.
Vernietig me, vervloek me, of geef me de kriebels - alles wat je maar kunt is toegestaan.
Succes !
Wat is daar grappig aan ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Het grappige hieraan is dat Led eigenlijk stiekem overtuigd zou willen worden van het bestaan van datgene wat hij nu uitnodigd om het kapot te maken.
Blah blah blah, suggesties doen me niks aangezien ik er niet in geloof.quote:Daarmee is er meteen een opening om suggesties in te laten groeien waardoor aantoonbare effecten door Led zelf tot stand gebracht kunnen worden.
De suggestie kan destructief maar ook constructief zijn.
Maakt niet zo veel uit, als hij maar niet bewust beseft wat de daadwerkelijke suggestie is.
Je lult een hoop maar zegt heel weinig.quote:Daadwerkelijk energiewerk doen online is fail.
Dat maakt op sich niet zoveel uit voor een demonstratie waarin een poster uiteindelijk smeekt om te stoppen met de nooit begonnen magie, maar ja, dat heeft wel weer wat input nodig die voor zover ik nu kan voorzien verwijderd zal worden.
Voor pure magie is het verwijderen van posts erg goed.
In de categorie van dare/will/be silent.
Ik ben echter niet bezig met puur magie doen.
Het gaat om het linken van een deur waarbij het compleet aan de posters zelf wordt overgelaten naar welke kant die deur opengaat.
Dus:
Ledlampje :
Naar welke kant wil je dat de deur open gaat ?
Dan gaan we daarheen.
Dat je beweert iets te willen waar je zo hard mogelijk tegen vecht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:27 schreef _Led_ het volgende:[..]Wat is daar grappig aan ?
Daar zijn wel effectievere en minder effectieve manieren voor om het te ervaren.quote:Ik verkondig regelmatig in TRU dat ik het supergaaf zou vinden als dat soort dingen zou bestaan, alleen dat ik nu geen enkele reden zie om aan te nemen dat ze bestaan.
Daar is niks geheims of grappigs aan hoor.
Heh.quote:Blah blah blah, suggesties doen me niks aangezien ik er niet in geloof.
Inderdaad Led, doe eens wat beters posten.quote:Je lult een hoop maar zegt heel weinig.
En dan ben je wederom je eigen verantwoordelijkheid aan het ontlopen.quote:Ik wil dat de "deur opengaat" naar de kant waarop jij eindelijk eens demonstreert dat je meer kunt dan slap lullen over energie.
Heh, een stiekeme hoop/angst combinatie, gevoed door je idee dat ik integer ben.quote:Als dat moet door mij dood te energieen of op een andere manier is mij compleet om het even.
Inderdaad Led, waar blijft jouw bijdrage ?quote:Kortom, stop met slap ouwehoeren en DOE eens iets.
Naja, als ik dan toch bezig ben :quote:
Nu nog een inhoudelijke on topic post in TRU.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:33 schreef Michielos het volgende:
ik heb iig zojiust 100% pure Qi op je afgestuurd
Mijn welgemeende excuses.quote:
Interessant aanbod.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:40 schreef Michielos het volgende:
In de trant van dit topic bied ik aan om aan fok'kers die dit willen, 100% pure Qi ballen te sturen. Zeg maar als je interesse hebt en ik zal mijn best voor je doen!
hehe, heb je tips hoe ik me moet concentreren? Dan stuur ik binnen 10 seconden iets op je af. Dan zeg je zelf maar of je iets gevoeld hebtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:45 schreef bassos het volgende:
[..]
Interessant aanbod.
Als suggestie :
Gebruik de energie van het universum, je eigen energie gebruiken betekent dat je daarna ff een stukje moet gaan opladen.
Als aanbod wil ik dan wel een spiegel spelen zodat je eventueel kan ervaren of je 'Qi' ballen iets uithalen.
Ok, klaar, doe je beste shot !
Oh wacht, ik speel de andere rol, bah Michielos, je maakt me zo in de war met dit soort TRU posts.
'k Probeer nu voornamelijk mijn energie te bemerken als ik niet in bed lig. Verder heb ik recentelijk nog een soort van sessie gehad, waar bij eigenlijk uit kwam dat ik meer mijn 'gevoel' moet ontwikkelen (ik reageer te vaak nog rationeel), om verder te komen. Dat is eigenlijk nu mijn prioriteit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:36 schreef bassos het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses.
Er zijn inmiddels enkele dagen verstreken sinds ik adviseerde om middels aandacht energiewerk te doen.
Heb je hier vervolgvragen over ?
Stap 1 :quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:48 schreef Susi het volgende:[..]'k Probeer nu voornamelijk mijn energie te bemerken als ik niet in bed lig. Verder heb ik recentelijk nog een soort van sessie gehad, waar bij eigenlijk uit kwam dat ik meer mijn 'gevoel' moet ontwikkelen (ik reageer te vaak nog rationeel), om verder te komen. Dat is eigenlijk nu mijn prioriteit.
Neemt niet weg dat ik energie nog steeds heel interessant vindt. Heb een boekje hier liggen over chakra's en energie, is heel boeiend'Werk' jij ook in die combinatie ?
Veel banaler.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Susi het volgende:
Help, ik zie die oefeningen zo 1-2-3 niet terug meer![]()
Maar in principe ben ik voornamelijk bezig met spirituele ontwikkeling als in; in contact komen met mijn gids, het 'openen' van die wereld. Toevallig kwam het onderwerp energie ook op mijn pad, vandaar dit topic.
Oefening :quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:13 schreef Susi het volgende:
Help, ik zie die oefeningen zo 1-2-3 niet terug meer![]()
Maar in principe ben ik voornamelijk bezig met spirituele ontwikkeling als in; in contact komen met mijn gids, het 'openen' van die wereld. Toevallig kwam het onderwerp energie ook op mijn pad, vandaar dit topic.
Ik vecht nergens tegen, ik zou het handig vinden als paranormale fenomenen bestaan (aangezien ons dat gratis energie op kan leveren, bussen worden overbodig als je jezelf kan teleporteren, bioscoop-kaartjes zijn niet nodig met remote-viewing etcetera) maar er is geen enkel bewijs dat het meer is dan een sprookje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:35 schreef bassos het volgende:
[..]
Dat je beweert iets te willen waar je zo hard mogelijk tegen vecht.
Roep er maar eens eentje, ik heb al shitloads geprobeerd en het werkt niet.quote:Daar zijn wel effectievere en minder effectieve manieren voor om het te ervaren.
Absoluut.quote:Heh.
Je doet net alsof je ergens in zou moeten geloven voordat suggesties werken.
Zeg lieverd, ik roep niet stoer op internet dat ik powerranger-krachten heb om vervolgens kinderachtig te zeggen "maar ik demonstreer ze lekker niet"quote:Inderdaad Led, doe eens wat beters posten.
Iets met inhoud enzo.
Je laffe opstelling van het debunken is zoo vorige eeuw.
Aha, jij beweert van alles te kunnen maar je kunt het niet demonstreren, als ik bewijs zou willen zien van jouw grote mond dan moet ik het zelf doen.quote:En dan ben je wederom je eigen verantwoordelijkheid aan het ontlopen.
Zoals ik nu al echt tig keer heb gepost :
Er komt geen bewijs.
Bewijs is wat je overtuigt.
Mocht je overtuigd willen worden dan moet je dat helemaal zelf doen.
Compleet beginnerspul, maar jij weet het niet.
Nee, een absolute zekerheid dat je een grote fantast bent die met grote sprookjesverhalen over bijzondere krachten de interesse probeert te wekken die hij in het gewone leven niet krijgt.quote:Heh, een stiekeme hoop/angst combinatie, gevoed door je idee dat ik integer ben.
Ik hoef geen grote mond waar te maken want ik beweer niet over X-men krachten te beschikken.quote:Inderdaad Led, waar blijft jouw bijdrage ?
Je blijft maar hangen in dat nubisch-scepticisme.
Je kan ook wel wat verfijnen en mooie dingen posten.
Waar claim ik 'special powers'?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoef geen grote mond waar te maken want ik beweer niet over X-men krachten te beschikken.
Hoe komt het toch dat je je verwachtingen altijd op je fantasie baseert terwijl in al die verhalen van mensen nergens word gezegt dat ze bijv de bus niet meer hoeven te nemenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vecht nergens tegen, ik zou het handig vinden als paranormale fenomenen bestaan (aangezien ons dat gratis energie op kan leveren, bussen worden overbodig als je jezelf kan teleporteren, bioscoop-kaartjes zijn niet nodig met remote-viewing etcetera) maar er is geen enkel bewijs dat het meer is dan een sprookje.
Welk gedeelte van 'als je jezelf kan teleporteren' begreep je niet ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat je je verwachtingen altijd op je fantasie baseert terwijl in al die verhalen van mensen nergens word gezegt dat ze bijv de bus niet meer hoeven te nemen![]()
Dat kaartje is voor je lichaam die de plek inneemt in de bus , reizen in de geest doet je lichaam niet mee .
Daarop wachten of die verwachting hebben terwijl je dat nooit iemand hebt horen zeggen , is idd een sprookje .
Dat begrijp ik , " beam me up scotty " leuk voor een sf film he .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 'als je jezelf kan teleporteren' begreep je niet ?
Inderdaad, het is behoorlijke onzin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat begrijp ik , " beam me up scotty " leuk voor een sf film he .
Wijs me 1 post waar iemand teleporteren claimt , ik heb het nog nooit gezien of gehoord .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Inderdaad, het is behoorlijke onzin.
Tevens geclaimd door sommige mensen die zich bezig houden met het paranormale.
Als je het dus absurd vindt, richt je dan tot die mensen, niet tot mij.
Wie heeft het over een post ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Wijs me 1 post waar iemand teleporteren claimt , ik heb het nog nooit gezien of gehoord .
Dat is je stroman.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:32 schreef _Led_ het volgende:[..]
Het ging trouwens niet om teleportatie specifiek, maar meer het feit dat als ook maar 10% van de paranormale claims waar zou zijn
Okee, daar kom ik weer, je spirituele haat/liefde medefokkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef _Led_ het volgende:
Het zou fijn zijn als er een manier was waarop we die energie konden meten (ik ben namelijk nog steeds benieuwd wat voor soort energie het nou is).
Dan konden we 'm opslaan en gebruiken; handig als je mobiele telefoon onverwacht leeg raakt of als je auto niet wil starten.
Gouden tip: vraag dit nooit want je weet nooit wat je over jezelf afroept. Ook neergeschreven woorden en die je misschien niet meent en allang weer vergeten bent, hebben hun energie. Kijk daarmee uit. Laat het gewoon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:00 schreef _Led_ het volgende:
Vernietig me, vervloek me, of geef me de kriebels - alles wat je maar kunt is toegestaan.
Ik BEN vervloekt, welliswaar door een Zwami (wel een van de hoogste), maar ik merk er niks van. De vloek is allang over z'n houdbaarheidsdatum, ik zou de 20 niet halen ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gouden tip: vraag dit nooit want je weet nooit wat je over jezelf afroept. Ook neergeschreven woorden en die je misschien niet meent en allang weer vergeten bent, hebben hun energie. Kijk daarmee uit. Laat het gewoon.
Jij BENT het niet. Daarmee maak je het een deel van je identiteit. Iemand HEEFT dat gedaan. Wellicht heeft er ook bescherming plaatsgevonden die je heeft geholpen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:41 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik BEN vervloekt, welliswaar door een Zwami (wel een van de hoogste), maar ik merk er niks van. De vloek is allang over z'n houdbaarheidsdatum, ik zou de 20 niet halen ofzo.
Ik denk dat die man, na zijn 1,5 uur durende ritueel, wel het idee zou hebben gehad dat ik vervloekt was?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij BENT het niet. Daarmee maak je het een deel van je identiteit. Iemand HEEFT dat gedaan. Wellicht heeft er ook bescherming plaatsgevonden die je heeft geholpen.
Dat weet je niet, je weet niet wie en wat je allemaal beschermt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:50 schreef Dartanion het volgende:
Ik denk dat die man, na zijn 1,5 uur durende ritueel, wel het idee zou hebben gehad dat ik vervloekt was?
Het enige wat mij "beschermt" is mij idee dat alles toch wel goed komt.
Kijk, kracht van de creatie. Vraag je dan ook om de dingen die je nodig hebt? En geloof je dan ook dat je ze krijgt?quote:Voorbeeld:
Ik MOET werk hebben, er is werk.
Ik MOET geld hebben, ik win genoeg in een loterij om het uit te zingen.
Ik MOET een laptop morgen hebben, er is ineens een geweldige aanbieding!
Een toets die ik compleet verpest heb, verdwijnt! Dus moest over.
En zo kan ik nog wel even doorgaanDat komt me allemaal gewoon aanwaaien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |