Of doe een tegenvoorstel.quote:
Dat vermoedde had ik alquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:11 schreef percy het volgende:
is het ook niet, maar was voor de gewone editie ook niet lager gegaan. succes met zoeken
dan zeg ik weer, 8.50 icl voor DOA4quote:foto Op maandag 3 augustus 2009 13:21 schreef percy het volgende:
wat betaald is zit op de post.
jimbo: re5 is waarschijnlijk al weg. zo niet is je bod te laag
Update gedaan en TT [UPDATE] tags erbij gezetquote:foto Op dinsdag 11 augustus 2009 15:26 schreef percy het volgende:
geen probleem, ik heb de admiraal al een pm-e-jt-e gestuurd voor een op update
22,50 inclusief anders gaat het over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:48 schreef percy het volgende:
xbox
hd
rainbow six vegas 2
bully
farcry
quake
allen weg
Nieuw erbij:
xbox 1 met 2 controllers en alle kabels: ongeveer 27,50 euro
games voor xbox 1: allen 5 euro
fable1 met boekjes, geen cover wel groene doos
battlefield2: modern combat
187 ride or die
midnight club 3: dub edition
loco: disc only
project gotham racing 2: disc only
freedom fighters
tony hawk underground 2
blackviper: bully is weg, voor pop wil ik minimaal 12,5 euro en voor 007 15,- dus als je er 30 inc voor beide van maakt is het wat mij betreft een deal
2 xbox360 controllers met draad?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef percy het volgende:
doa4 op de post
Nieuw erbij:
Terminator Salvation 20 euro
Afro Samurai 20 euro
2x controller met draad 17,50
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop