Lekker nummer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:32 schreef Rucebo het volgende:
Calvin Harris
Eigenlijk is het Santa Cruz (de Tenerife) inderdaad. Het eiland zelf heet Tenerife. Maar ik wou niet te streng zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:00 schreef tomtomaat het volgende:
Tenerife is toch een eiland en geen plaats?
Ik zei ook nog santa cruz..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:04 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Santa Cruz (de Tenerife) inderdaad. Het eiland zelf heet Tenerife. Maar ik wou niet te streng zijn.
okquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:04 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Santa Cruz (de Tenerife) inderdaad. Het eiland zelf heet Tenerife. Maar ik wou niet te streng zijn.
quote:
tomtomaat +1quote:
Stand deel 1687:quote:
Waarom groeien er dan tulpen bij de turk in de efteling..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:50 schreef starla het volgende:
nope, die heeft de tulp wel bekend gemaakt in europa
Riga.. ?quote:
Ik en cobra...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:32 schreef Mark het volgende:
Andere vraag dan maar? Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen er online zijn
Jawel, nog steedsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:41 schreef Nico_S. het volgende:
Van Aartsen? Of al niet meer?
Denk logisch: in welk deel van het land denk je veel baggeraars aan te treffen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:12 schreef Tanjaa het volgende:
Jah maar als je het niet weet zit er niet veel op he...
Denk dus lagergelegen gebieden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Vast niet op de Utrechtse Heuvelrug, bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |