Pff, niet iedereen heeft het syndroom van down hier gelukkig. Maar dit soort posts worden gewoon genegeerd want je zou de waarheid eens inzien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef Nikmans het volgende:
Je kunt het alle richtingen uit draaien he, voetballers, acteurs, mensen in het bankwezen. Ik vind zelf dat mensen sowieso niet moeten zeuren over salarissen aangezien het inderdaad een kwestie is van vraag en aanbod, hoewel ik iets als 93 miljoen voor een Christiano Ronaldo wel buitensporig vind. Dat mensen dan zeuren over een paar ton voor iemand die wél iets doet (ik noem een Gerrit Zalm) en vervolgens 's avonds met hun haltershirt en schultenbrau naar mensen gaan kijken die het tienvoudige verdienen is dan ook weer een beetje triest
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof Philips ook maar 1 tv minder verkoopt als ze niet op het shirt van PSV zouden staan
Dat is gewoon een goed doel voor hun man.
Ben het niet met je oneens hoor. Teams zouden de kop zelf boven water moeten kunnen houden. Maar van de andere kant geld dat ook voor theaters, musea e.d. Die hebben dan in principe nog minder recht op subsidie. In voetbal zijn in Nederland volgens de onderzoeken van sport+markt 8 miljoen mensen geïnteresseerd. Tussen de 2 en 3 miljoen mensen volgen wekelijks de samenvattingen, en een groot aantal gaat om de twee weken naar zijn club. Wat dat betreft heeft voetbal net zo veel of net zo weinig recht op subsidie als dat soort overheidsgesponsorde activiteiten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef DiRadical het volgende:
[..]
![]()
Zolang de fans en sponsoren de boel zelf maar bekostigen heb ik geen problemen mee.
Maar helaas voor de Spaanse \ Madrileense belasting betaler is er wel een hele bak belastinggeld naar real gegaan.
Ook in Nederland gaat er veel te veel belasting geld naar de prof clubs.
Dat de gemeente de breedte sport ondersteund is nog tot daar aan toe, maar prof sport zou geen cent subsidie moeten krijgen.
Knap hoorquote:Als Real akkoord gaat, verdient hij binnenkort een weeksalaris van 650.000. Dat betekent 34 miljoen op jaarbasis, zo berekende het Duitse Bild.
Philips kan wel zonder PSV idd, maar PSV kan niet zonder Philipsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof Philips ook maar 1 tv minder verkoopt als ze niet op het shirt van PSV zouden staan
Dat is gewoon een goed doel voor hun man.
Ik denk dat het een totaalbedrag (salaris + andere inkomsten aan reclame e.d.) is, maar idd een beetje ongelukkig geschreven zo ja.quote:
En dat zie jij verkeerd. Philips sponsort PSV nog voor zo'n 7 miljoen in het jaar geloof ik. Maar heeft verder steeds minder met PSV van doen. Een andere sponsor voor dat bedrag vinden is niet ondenkbaar, al is het wel moeilijk in deze tijd. Maar doen ze dat, dan kunnen ze heel goed zonder Philips.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Philips kan wel zonder PSV idd, maar PSV kan niet zonder Philips
En waar staat de P van PSV dan voor, als er een andere sponsor komt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
En dat zie jij verkeerd. Philips sponsort PSV nog voor zo'n 7 miljoen in het jaar geloof ik. Maar heeft verder steeds minder met PSV van doen. Een andere sponsor voor dat bedrag vinden is niet ondenkbaar, al is het wel moeilijk in deze tijd. Maar doen ze dat, dan kunnen ze heel goed zonder Philips.
Ik vraag me af wie er hier de zwakzinnige is als je in dit topic alleen nog maar posts gemaakt hebt met mongool of down erin. De rode draad in je leven zeker?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Hier ga ik niet eens meer op in, zwakzinnig figuur.
Het stadion is van Philips en ze moeten ook hun naam veranderen wanneer Philips zich terug trekt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:59 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
En dat zie jij verkeerd. Philips sponsort PSV nog voor zo'n 7 miljoen in het jaar geloof ik. Maar heeft verder steeds minder met PSV van doen. Een andere sponsor voor dat bedrag vinden is niet ondenkbaar, al is het wel moeilijk in deze tijd. Maar doen ze dat, dan kunnen ze heel goed zonder Philips.
gast,het is ritmoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er hier de zwakzinnige is als je in dit topic alleen nog maar posts gemaakt hebt met mongool of down erin. De rode draad in je leven zeker?
ja dat was idd nog niet duidelijk genoegquote:
Vreemde vergelijking.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef Nikmans het volgende:
Je kunt het alle richtingen uit draaien he, voetballers, acteurs, mensen in het bankwezen. Ik vind zelf dat mensen sowieso niet moeten zeuren over salarissen aangezien het inderdaad een kwestie is van vraag en aanbod, hoewel ik iets als 93 miljoen voor een Christiano Ronaldo wel buitensporig vind. Dat mensen dan zeuren over een paar ton voor iemand die wél iets doet (ik noem een Gerrit Zalm) en vervolgens 's avonds met hun haltershirt en schultenbrau naar mensen gaan kijken die het tienvoudige verdienen is dan ook weer een beetje triest
Dat geld kun je MAKKELIJK in EEN DAG opmaken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met ¤35 miljoen euro. Net alsof je dat kunt uitgeven in een jaar.
een goede voetballer en het team zorgen ervoor dat een club groot wordt en dus meer mensen nodig heeft om in dienst te nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vreemde vergelijking.
Een directeur b.v. of topmanager zorgt dat een bedrijf draaiende wordt gehouden en verschaft dus ook werkgelegenheid voor tig anderen.
Een voetballer doet wat dingetjes op een grasveldje en heeft wellicht een fysiotherapeut, een manager en nog wat in dienst. Ergo: zijn "beroep" is veel minder van belang.
Die kan je afschaffen en al die mensen die zogenaamd "hoog" zijn (het is immers alleen maar een spelletje) in de kassen plaatsen, zodat we geen Polen over hoeven te laten komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
een goede voetballer en het team zorgen ervoor dat een club groot wordt en dus meer mensen nodig heeft om in dienst te nemen
verder zet het voetbal een hele stroom andere bedrijven in werking -> fifa, uefa, eredivisie live, diverse programma's op tv, bladen etc
zonder brood spelen was rome moeilijk te besturenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die kan je afschaffen en al die mensen die zogenaamd "hoog" zijn (het is immers alleen maar een spelletje) in de kassen plaatsen, zodat we geen Polen over hoeven te laten komen.
Het is geen noodzakelijk werk.
Brood en spelen.
Precies, dus eigenlijk zou men in moeten zien dat hen geen goed worden gedaan hiermee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonder brood spelen was rome moeilijk te besturen
een slimme leider geeft het volk wat het wil en komt weg met al zijn falen en achterbakse streken
daarom gaat de kamer ook op reces als het voetbal seizoen stoptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Precies, dus eigenlijk zou men in moeten zien dat hen geen goed worden gedaan hiermee.
Brood & spelen had een reden. Die reden is nu niet veel anders.
Hoeveel mensen zullen zich drukker maken over een bepaalde "belangrijke" voetbalwedstrijd, dan om behoorlijk belangrijke zaken die ter discussie staan in de Tweede Kamer? Een boel heb ik het idee. Elk persoon is er één te veel.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom gaat de kamer ook op reces als het voetbal seizoen stopt
PSV is juist 1 van de 3 clubs in Nederland die het stadion in eigen bezit heeft. Of ze hun naam moeten veranderen is de vraag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:11 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het stadion is van Philips en ze moeten ook hun naam veranderen wanneer Philips zich terug trekt.
en als ze nu een speler van 300.000 willen kopen kan dat niet zonder sponsorgeldquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:20 schreef SexPistol het volgende:
Cisse van Feyenoord verdient 850 duizend per jaar!
Ze zijn al wekenlang aan het zoeken voor een investeerder voor die speler van 3 tonquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als ze nu een speler van 300.000 willen kopen kan dat niet zonder sponsorgeld![]()
![]()
ja echt een top club dat feijenoordquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze zijn al wekenlang aan het zoeken voor een investeerder voor die speler van 3 ton![]()
![]()
![]()
tuurlijk, want stel je voor dat je na die 15 jaar voetballen nog ander moet gaan doen!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in een jaar op moet? De meeste spelers voetballen gemiddeld 15 jaar en met dat geld moeten ze de rest van hun leven mee doen
Ze kunnen niks anders want vrijwel iedere voetballer is gewoon dom. Moet je kijken hoe ze tijdens interviews overkomenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:37 schreef Prego het volgende:
[..]
tuurlijk, want stel je voor dat je na die 15 jaar voetballen nog ander moet gaan doen!!!
Valt ook wel mee hoor. Het zijn geen wielrenners. Profvoetballers kunnen gewoon alcohol drinken en een vette hap eten eens in de zoveel tijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Nacalon het volgende:
Topvoetballer is niet zo makkelijk als iedereen denkt. Je moet elke dag trainen wat erg vermoeiend is en je moet overal op letten zelfs in je vakanties (Wat je eet,Wat voor activiteiten je doet etc)
Toch moet je er ook vrij veel voor laten en is het, door alle miljoenen mensen die je werk volgen, een vrij stressvolle baan. En hoe meer mensen kijken, hoe meer er betaald wordt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor. Het zijn geen wielrenners. Profvoetballers kunnen gewoon alcohol drinken en een vette hap eten eens in de zoveel tijd.
Dat ontken ik ook niet, en ik heb verder ook helemaal geen commentaar op de salarissen. Ik wou alleen even opmerken dat ze niet echt 365 dagen per jaar op hun voeding en levensstijl hoeven te letten, zoals bijvoorbeeld wielrenners en hardlopers dat wel moeten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Toch moet je er ook vrij veel voor laten en is het, door alle miljoenen mensen die je werk volgen, een vrij stressvolle baan. En hoe meer mensen kijken, hoe meer er betaald wordt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, en ik heb verder ook helemaal geen commentaar op de salarissen. Ik wou alleen even opmerken dat ze niet echt 365 dagen per jaar op hun voeding en levensstijl hoeven te letten, zoals bijvoorbeeld wielrenners en hardlopers dat wel moeten.
Sterker nog, je kunt ook gewoon elk weekend bier zuipen en gewoon na de wedstrijd meteen de frituur aanzetten en nog een contract bij een Nederlandse topclub scoren.
Samenvatting:Jeroen Verhoeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |