Die "holbewoners" hebben er veel geld voor over om in het stadion te ziitten of om een shirt van zijn cluppie te dragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef OldJeller het volgende:
Als iemand die voetbalt 100.000 euro zou verdienen, zou ik dat al meer dan royaal vinden. Zelfs te veel.
Immers, de persoon speelt een spel (waar hij van houdt) en zorgt voor vermaak voor wat holbewoners. Een circusartiest verdient toch ook niet zoveel?
Lijkt me ook geen probleem maar ik zou het toch niet doen als ik het in handen kreegquote:
Zal nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef 16meter het volgende:
Het is behoorlijk scheef, inderdaad..
Ben wel voor salarisplafonds en gelimiteerde transfersommen in het betaald voetbal. Dan wordt het weer interessant om jeugdspelers op te leiden i.p.v. simpelweg alles bij elkaar te kopen.
Dan moet je wel met betere argumenten komen dan "want ze verdienen te veel".quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zouden ze ook moeten invoeren in de voetballerij.
Geld komt niet uit de lucht. Sponsors oid moeten dit allemaal opbrengen. Als ze dus minder verdienen kan mijn tv mooi goedkoper verkocht worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:18 schreef TNA het volgende:
Ik betaal er geen belasting voor dus het zal me een zorg zijn.
Ik denk niet dat je er veel van zal merken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Geld komt niet uit de lucht. Sponsors oid moeten dit allemaal opbrengen. Als ze dus minder verdienen kan mijn tv mooi goedkoper verkocht worden.
Als je het via de belasting zou betalen ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:52 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er veel van zal merken.
Ik weet het, brood en spelen voor het volk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:41 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Die "holbewoners" hebben er veel geld voor over om in het stadion te ziitten of om een shirt van zijn cluppie te dragen.
Televisie stations hebben veel geld over om het voetbal te laten zien op de TV zodat nog meer mensen er naar kunnen kijken. Dat geld moet toch ergens heen en waarom dan niet naar de voetballers.
Werkte het maar zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Geld komt niet uit de lucht. Sponsors oid moeten dit allemaal opbrengen. Als ze dus minder verdienen kan mijn tv mooi goedkoper verkocht worden.
Wie zegt dat het in een jaar op moet? De meeste spelers voetballen gemiddeld 15 jaar en met dat geld moeten ze de rest van hun leven mee doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met ¤35 miljoen euro. Net alsof je dat kunt uitgeven in een jaar.
Alleen de topspelers krijgen ook daadwerkelijk een topsalaris.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in een jaar op moet? De meeste spelers voetballen gemiddeld 15 jaar en met dat geld moeten ze de rest van hun leven mee doen
En heus niet elke speler verdient meer dan 10 miljoen per jaar, als je top bent krijg je nou eenmaal een topsalaris, simpel toch?
Ik noem maar iets gek maar misschien interesseert niemand geen fuck een circus? Als bv iedereen perse naar het circus wilt en er dus veel meer geld in omgaat krijgen die circusartiest ook zoveel geld. Bovendien verdienen kutvoetballers van Top Oss maar een redelijk tot slecht salarisje, waarom: omdat er veel minder vraag naar is. Jij betaalt er geen belasting voor, het geld wordt echt voor 99.9% zelf door t voetbal gegenereerd dus wat is je probleem? Vroeger altijd laatste gekozen met voetbal?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:34 schreef OldJeller het volgende:
Als iemand die voetbalt 100.000 euro zou verdienen, zou ik dat al meer dan royaal vinden. Zelfs te veel.
Immers, de persoon speelt een spel (waar hij van houdt) en zorgt voor vermaak voor wat holbewoners. Een circusartiest verdient toch ook niet zoveel?
Ja, want iets of iemand sponsoren is niet rendabel voor een bedrijf, ze maken er verlies aan maar doen het uit vrijgevigheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Er zijn zát sportwedstrijdjes waar je (bijna) gratis naar toe kanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik weet het, brood en spelen voor het volk.
Prijzen naar beneden?
Alsof Philips ook maar 1 tv minder verkoopt als ze niet op het shirt van PSV zouden staanquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iets of iemand sponsoren is niet rendabel voor een bedrijf, ze maken er verlies aan maar doen het uit vrijgevigheid.
Jesus, wat een kankermongolen zitten hier soms.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef Nacalon het volgende:
Topvoetballer is niet zo makkelijk als iedereen denkt. Je moet elke dag trainen wat erg vermoeiend is en je moet overal op letten zelfs in je vakanties (Wat je eet,Wat voor activiteiten je doet etc)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |