Leuk die vrijdagmiddag borrels..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef Sersjee het volgende:
Why tell me why is een van de tofste platen uit Nederland ooit. En ja, dat meen ik serieus.
Nou, mijn laatste alcoholische versnapering dateert van afgelopen zaterdag. Ik meen het echt.quote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef MarijeH het volgende:Snapte niet veel van de homo 100 maar goed. Strax komt ekstra weekend.
Hoesjes doen wij weinig meer sinds het mp3 tijdperk , heb nog wel paar hele mooie edities van cd in de verhuisdozen nog zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van dit soort album-uitvoeringen word ik erg enthousiast. Jónsi (van Sigur Rós) & Alex - Riceboy Sleeps.
Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:59 schreef Againzender het volgende:
Kom maar op met dat Ekstra Weekend!
Dit soort uitvoeringen doen me juist nu méérquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoesjes doen wij weinig meer sinds het mp3 tijdperk , heb nog wel paar hele mooie edities van cd in de verhuisdozen nog zitten.
die gast kom je ook de hele dag tegenquote:
Wat zeg je? ik versta niets meerquote:
Volgens mij is dat de losse camera en ligt die dus nog op de bank, zonder camerameneer/mevrouw.quote:
Meer niet?quote:
Ik heb Henriiiiiiiiiii al een tijdje niet gezien. Of zit ik niet op te letten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de losse camera en ligt die dus nog op de bank, zonder camerameneer/mevrouw.
Als de camerameneer/mevrouw op vakantie is wil ik wel invallen hoor
Heeft die trein +24 ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:12 schreef Briggy het volgende:
Ik ga het eerste half uur ekstra weekend missenik zit nog in de trein... snik
en dan moet je vooral onder kijken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:16 schreef gerbenp het volgende:
Is er wat met 101TV ofzo?
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |