Leuk die vrijdagmiddag borrels..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef Sersjee het volgende:
Why tell me why is een van de tofste platen uit Nederland ooit. En ja, dat meen ik serieus.
Nou, mijn laatste alcoholische versnapering dateert van afgelopen zaterdag. Ik meen het echt.quote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:07 schreef MarijeH het volgende:Snapte niet veel van de homo 100 maar goed. Strax komt ekstra weekend.
Hoesjes doen wij weinig meer sinds het mp3 tijdperk , heb nog wel paar hele mooie edities van cd in de verhuisdozen nog zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van dit soort album-uitvoeringen word ik erg enthousiast. Jónsi (van Sigur Rós) & Alex - Riceboy Sleeps.
Ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:59 schreef Againzender het volgende:
Kom maar op met dat Ekstra Weekend!
Dit soort uitvoeringen doen me juist nu méérquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoesjes doen wij weinig meer sinds het mp3 tijdperk , heb nog wel paar hele mooie edities van cd in de verhuisdozen nog zitten.
die gast kom je ook de hele dag tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |