hij moet ook eerst pootjes gevenquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:51 schreef Isegrim het volgende:
Het klinkt alsof het over je huisdier gaat.![]()
nog ff en hij schijt in de bosjes ipv dat ie gaat stinken in de pleequote:
Edit:quote:Goedemiddag kindertjes!![]()
Ik heb mij kostelijk vermaakt in het pittoreske Geel vanaf afgelopen donderdag tot en met vanochtend. Voor het eerst in een tent geslapen en ik heb nog nooit zo lang niet gedoucht, dat was daar niet mogelijk.Verder was het allemaal zeer geslaagd voor wat betreft de muziek, de sfeer en de gezelligheid.
![]()
![]()
http://www.reggaegeel.com/about
Wel eens uitgebloeide rozen een week in een vaas laten staan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
Mannen stinken gewoon altijd zo als ze schijten. Wij vrouwen ruiken zoals je weet naar rozengeur.
De nasleep van vorige week?quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:48 schreef Isegrim het volgende:
Goedemorgen. Voel me niet goed.Keelpijn, rillerig, koud.
Nee, heeft niet met het stappen enzo te maken. Heiden6 en BabySis hebben 't ook al gehad. Keelpijn, diarree etc. Dus ze zullen me wel hebben aangestoken. Als het maar geen Mexicaanse Griep is.quote:
Waarom verbaasde mensen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:54 schreef DutchTrain het volgende:
Duizel in het Park was erg grappig. Veel verbaasde mensen, toegankelijke bijzondere kunst-installaties en aardig wat BBQ'ers, ondanks de kou.
Voor de rest eens naar Loods 5 geweest, was ook veel leuker dan verwacht
Nu maar weer eens een paar daagjes werken...
Omdat er anders nooit wat in dat park gebeurt en er nu dus een heel kunstfestival neergestreken was met verbazingwekkende attracties; denk aan een veldje vol met vogelhuisjes waar vogelgeluiden uitkomen, een goudvissenuitlaatplaats, voorleesvoorstellingen, een cocktailbar etc.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat er anders nooit wat in dat park gebeurt en er nu dus een heel kunstfestival neergestreken was met verbazingwekkende attracties; denk aan een veldje vol met vogelhuisjes waar vogelgeluiden uitkomen, een goudvissenuitlaatplaats, voorleesvoorstellingen, een cocktailbar etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |