wat een on-randstelijk tijdstip zegquote:
Too much information!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef littledrummergirl het volgende: LHO komt zo thuis die moet dan altijd even schijten en omkleden..
http://www.duizel.com/ een soort van alternatieve Parade met kunst en muziek in het Vroesenpark. Ben erg benieuwdquote:Verhalen vol verbeelding. In het weekend van 1 en 2 augustus ondergaat het Vroesenpark een duizelingwekkende metamorfose. Jong en oud, hond en stadsduif – iedereen zal zijn ogen uitkijken. Op zaterdagavond leest Kader Abdolah voor bij het kampvuur. Er zijn hapjes, sprankelende drankjes en natuurlijk muzikanten met abnormale bakkebaarden. Zondag kun je duiken in installaties, wegdromen bij bijzondere performances en verre reizen maken in verhalen van schrijvers. Of gewoon picknicken temidden van vliegende broden en potjes jam. Vergeet niet je verbeeldingskracht mee te nemen!
Blijkbaar is er niks belangwekkends gebeurd.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:27 schreef Isegrim het volgende:
Dan kom je maar kijken hoor.Als er belangwekkende dingen gebeuren meld ik het wel.
Dat klinkt best wel leuk, maar ik ga naar de Gay Pride in 020.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
Het festival van dit weekend =>
[..]
http://www.duizel.com/ een soort van alternatieve Parade met kunst en muziek in het Vroesenpark. Ben erg benieuwd
Ga je schamen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel leuk, maar ik ga naar de Gay Pride in 020.
misschien wel wat om morgen ff te doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:06 schreef DutchTrain het volgende:
Het festival van dit weekend =>
[..]
http://www.duizel.com/ een soort van alternatieve Parade met kunst en muziek in het Vroesenpark. Ben erg benieuwd
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik, leeharvey, kan niet meer inloggen![]()
Fok blijft maar roepen dat mn wachtwoord niet klopt......
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:33 schreef littledrummergirl het volgende:
voel me deze keer niet eens zo brak na een avondje @ ise's en heidensik vrees dat dat gewenning is
Da's best ongebruikelijk voor een ADHD-er.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik was net anders even een uurtje compleet van de wereld![]()
Mijn energie was even totaal op verbruikt.
Ik heb al langer de blokjes niet meer naast je naam zien staan. Ik dacht dat je na de WFL-SC actie geen abo meer wilde?quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom er pas net achter dat mijn pimp-abbo al meer dan een maand verlopen was. Gek dat je niet even een week van tevoren een mailtje krijgt zodat je meteen kunt verlengen.
Hmja heb ik wel gezegd toen, maar ja...quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb al langer de blokjes niet meer naast je naam zien staan. Ik dacht dat je na de WFL-SC actie geen abo meer wilde?
Van die enge principesquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja heb ik wel gezegd toen, maar ja...
En dat kan niet buiten Fok! om?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil gewoon grote foto's kunnen uploaden.
T'is dat je het zelf zegtquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb zo'n zere keel van het blowen.
En ja, dat is mijn eigen schuld, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |