en de meeste noemen zich nog systeembeheerder ook. Dat is het ergste!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:01 schreef junkiexp het volgende:
Goedemorgen.
Wat een kneuzen posten er in DIG zeg, beetje lopen bekvechten in het Windows 7 topic.
Daar waar anderen hen ook nog zo noemen, die zijn het ergst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en de meeste noemen zich nog systeembeheerder ook. Dat is het ergste!
Ach, als die bestanden er niet meer zijn kan er ook niets meer mee fout gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Server synchronisatie is een beetje naar zn grootje![]()
Bestanden verdwijnen in cyberspace...
Ik kan donderdag ook niet, ga een hapje eten in de stad met een ex-collega.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Donderdag trouwens 30(!!) graden!
Tijd voor BBQ in het park?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik kan donderdag ook niet, ga een hapje eten in de stad met een ex-collega.
Uiteindelijk wordt het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:43 schreef Marlies1981 het volgende:
Hallo fok!kertjes,
Ondanks de vocale aanmoedigingen van A. is het toch een heel fatsoenlijke oplossing geworden, op ons toilet. En nu loopt de stortbak ook gewoon in 30 seconden weer vol, niet in 5 minuten. Dus uiteindelijk alleen maar weer pluspunten!
LHO alertquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef junkiexp het volgende:
Kreeg ik net binnen op m'n zakelijk e-mailadres :
''Every extra inch of meat in your pants equals every extra positive feature of your character. Oh wait, who cares about your personality if you have a large device between your legs
Just press the button''
Bij ons in het park?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:11 schreef junkiexp het volgende:
Het is heerlijk, misschien vanavond ook bbq-en.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn goede persoonlijkheid?
Ik krijg ook heel veel van dat soort meuk op mijn werk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef junkiexp het volgende:
Kreeg ik net binnen op m'n zakelijk e-mailadres :
''Every extra inch of meat in your pants equals every extra positive feature of your character. Oh wait, who cares about your personality if you have a large device between your legs
Just press the button''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |