quote:
Dat past toch nooit op het bord?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:28 schreef Anchor het volgende:
Gat in de markt? Zadel met asbak en sigarettenopbergvakje (mooi woord voor scrabble).
Het gaat over paarden en niet over ezels druiloor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:33 schreef Sok41 het volgende:
Slaat ook weer nergens op. Heb dit nog nooit gezien en ik ben potdomme geboren in een stal en opgegroeid dicht bij een manage in Nazareth
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:28 schreef El_Psycho het volgende:
Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien, een rokende paardrijdster. Of bedoel je dat daadwerkelijk van alle wrijving de kutjes zelf aan't roken zijn?
In mijn versie hadden we paarden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Het gaat over paarden en niet over ezels druiloor.
Of gewoon een wortel voor z'n snuit hangen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef J.Herrer het volgende:
Dat doen ze omdat die paarden harder gaan rennen als ze die rook ruiken
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:28 schreef El_Psycho het volgende:
Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien, een rokende paardrijdster. Of bedoel je dat daadwerkelijk van alle wrijving de kutjes zelf aan't roken zijn?
Paarderookvleeschquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:39 schreef J.Herrer het volgende:
Dat doen ze omdat die paarden harder gaan rennen als ze die rook ruiken
Wat een ontboezeming op de vroege vrijdagmiddag....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kom vaak bij manege's maar dit toch nooit gezien...
whehequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:26 schreef BlackRhino het volgende:
e-mail adres als "horselover_1992_xxx@hotmail.com"?
Ik ben in goed contact met mijn hypische kant....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:01 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Wat een ontboezeming op de vroege vrijdagmiddag....
Zie je alleen als ze ongesteld zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kut en paard. Ik zie het verband niet.
Op maneges is het ook niet toegestaan, wsl heeft TS het over mensen die op eigen terrein paardrijden of in het openbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik kom vaak bij manege's maar dit toch nooit gezien...
Ik ken gelukkig helemaal geen paardenmeisjes! Brr.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:16 schreef Chai het volgende:
TS kent alleen paardenmeisjes die helemaal onderaan de paardrijmeisjeskaste staan.
Bij mij ook niet, de enige die ik ken die op d'r paard rookt heet Sharonaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:27 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zelfs dan...roken op een paard, dat is wel zo pauper...komt bij mij in de buurt nergens voor!
Boven de elf beslissen ze zelfquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:49 schreef SadKingBilly het volgende:
Paardrijmeisjes zijn toch twaalf, en die mogen nog niet roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |