Vorig jaar hadden we hetzelfde erop staan en waren we op tijd, we hebben toen na het inleveren van de bagage nog flink wat tijd moeten wachten.quote:U dient zich 2,5 uur voor vertrek op de luchthaven te melden. De incheckbalie sluit 45 minuten voor vertrek.
oef, dat is dus een behoorlijk lange nacht die je maakt.. ik hoop dat je langer dan een weekendje in portugal zit.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:28 schreef Bartaz het volgende:
Nouja, we komen uit Limburg, dus moeten een kleine twee uur met de taxi en wilden dus rond 0.30 vertrekken. Dan zijn we 2,5 uur van tevoren aanwezig, maar hebben we weinig tot geen extra tijd mochten zich problemen voordoen op onze weg (onwaarschijnlijk, het is midden in de nacht, dus geen files, maar wellicht een ongeluk of zo...)
We gaan naar Portugal trouwens.![]()
Dat lijkt inderdaad de meest aantrekkelijke (minst slechtequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Ik zou zeggen ga de laatste twee dagen lekker om acht uur slapen, dan uitslapen (aangenomen dat je al vakantie hebt), dan moet je makkelijk met een paar uurtjes of géén slaap toe kunnen de nacht van vertrek
Overigens, als je gaat stappen sla je toch ook wel eens een nacht over
Ik ga met het taxibedrijf waar ik zelf ook werk, en wij zijn altijd stipt op tijd, dus daar hoef ik me al geen zorgen over te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Deetch het volgende:
transavia vliegt toch ook vanaf de achterste pieren, net als andere prijsvechters? Dat betekent dan minimaal 40 min lopen na de douane om bij de gate te komen. Ik zal als uiterste grens 2 uur aanhouden.
mijn ervaring met schiphol taxis is echter dat ze nogal eens te laat komen om je op te halen dus ik zou de 2,5 uur zeker aanhouden.
Waarom vlieg je vanuit limburg niet vanaf aken? Dat scheelt je zo een uur reistijd.
Omdat dit een charter / vakantievlucht is, en je toch nog een uurtje in de rij mag staan om je bagage af te geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:17 schreef Joosterd het volgende:
Waarom niet inchecken via internet van te voren?
Duidelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Omdat dit een charter / vakantievlucht is, en je toch nog een uurtje in de rij mag staan om je bagage af te geven.
Neequote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Deetch het volgende:
transavia vliegt toch ook vanaf de achterste pieren, net als andere prijsvechters?
40 minuten lopen om van de douane bij de gate te komen? Als je een beetje doorloopt zijn de meeste gates binnen 15-20 minuten te bereiken vanaf de douane.quote:Dat betekent dan minimaal 40 min lopen na de douane om bij de gate te komen.
probeer in die drukte maar eens "door te lopen"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee
[..]
40 minuten lopen om van de douane bij de gate te komen? Als je een beetje doorloopt zijn de meeste gates binnen 15-20 minuten te bereiken vanaf de douane.
Taxi? Gaat behoorlijk in de papieren lopen. Kun je misschien beter een cheap hotelletje in de buurt van Schiphol boeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:28 schreef Bartaz het volgende:
Nouja, we komen uit Limburg, dus moeten een kleine twee uur met de taxi en wilden dus rond 0.30 vertrekken. Dan zijn we 2,5 uur van tevoren aanwezig, maar hebben we weinig tot geen extra tijd mochten zich problemen voordoen op onze weg (onwaarschijnlijk, het is midden in de nacht, dus geen files door de drukte, maar wellicht wel door een ongeluk of zo...)
We gaan naar Portugal trouwens.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:13 schreef Ruud het volgende:
[..]
Taxi? Gaat behoorlijk in de papieren lopen. Kun je misschien beter een cheap hotelletje in de buurt van Schiphol boeken.
Zal vast nog wel een leuk kortinkje voor 'm in zitten.quote:Ik ga met het taxibedrijf waar ik zelf ook werk
Ja, inderdaad. Niet goed gelezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
[..]
Zal vast nog wel een leuk kortinkje voor 'm in zitten.
Wat is het probleem? Je zult er nooit alleen lopen nee, maar er zijn altijd mogelijkheden om redelijk door te lopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
probeer in die drukte maar eens "door te lopen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |