Aan het einde van het jaar krijg je een dividendoverzicht van je broker. Dat geld krijg je terug van de belasting, die paragraaf kom je vanzelf tegen in je biljet. Je betaalt 1,2% vermogensbelasting maar geen dividendbelasting meer (sinds 2001 geloof ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd 1/2 tot 2/3 in shell gehad. Voor weinig gekocht dus krijg dan iets van 7% dividend.
Kun je dividend belasting trouwens terugvragen? Ik heb verder geen inkomsten alleen 90 euro per maand aan stufi.%
Bedankt voor je voorgaande (duidelijke) uitlegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef LXIV het volgende:
Wat is 90 euri stufi trouwens extreem weinig. In mijn tijd kon je als je wilde nog rondkomen van de stufi zonder erbji te werken!
Red Alert vind ik zwaar overdreven, gewoon een correctie op de stijging die we de komende week gaan zien, niet meer en niet minder hoogst waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:44 schreef pberends het volgende:
Red fucking alert op de aandelenmarkt nu. Pas volgende week vrijdag weer long gaan.
Randstad kan er ook aardig van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Lemans24 het volgende:
Tering, waarom heb ik AirFrance-KLM niet gewoon gekocht op 8,60 vorige week!?
Kan nog wel even duren... tot expiratie verwacht ik sowieso geen vrijvalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Randstad kan er ook aardig van.
Ben benieuwd wanneer we nou eens vrije val naar beneden gaan meemaken.
Later dan dat iedereen verwacht. Ik denk zelf aan oktober, maar omdat heel veel mensen denken dat we een grote downturn krijgen rond september/oktober zou het ook wel een november/ december worden voordat we een topje gaan neerzetten...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef m0m0 het volgende:
[..]
ik meen dat je er gisteren nog heel anders over dacht?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:21 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Later dan dat iedereen verwacht. Ik denk zelf aan oktober, maar omdat heel veel mensen denken dat we een grote downturn krijgen rond september/oktober zou het ook wel een november/ december worden voordat we een topje gaan neerzetten...
Wat verwachtte ik toen dan, hooguit dat het in oktober zou gebeuren, wat ik nog steeds denk. Maar als iedereen denkt dat het oktober word, is het waarschijnlijk dat het pas later gebeurd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef edwinh het volgende:
[..]
ik meen dat je er gisteren nog heel anders over dacht?
Randstad is ook een mooie. Die gaat naar de 5 euro op termijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef m0m0 het volgende:
[..]
owk, ik denk dat ik in de war ben met korte termijn, ivm midlange termijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wat verwachtte ik toen dan, hooguit dat het in oktober zou gebeuren, wat ik nog steeds denk. Maar als iedereen denkt dat het oktober word, is het waarschijnlijk dat het pas later gebeurd.
Dit is toch goed nieuws voor de farmaciequote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:59 schreef pberends het volgende:
Mexicaanse griep muteert
Ein, zwei, drei, polizei, RIP wereldeconomie.
Defense spending is ook goed voor de defensie-industrie. Echter zeer slecht voor de rest van de economie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dit is toch goed nieuws voor de farmacieDat ene vaccin is al meegenomen in de huidige koersen waarschijnlijk maar bij mutatie komen er misschien weer mega-orders voor nieuwe vaccins.
AMGquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Defense spending is ook goed voor de defensie-industrie. Echter zeer slecht voor de rest van de economie.
Ah okee, ik vond het wel mooi, Na die dump Heijmans gekocht en ze gaan best lekker momenteelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Cyruse het volgende:
Heijmans knalde naar beneden vanwege een grote aandelenemissie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |