Heb net een zooitje gekocht voor 1.33, hopelijk kan ik nog meeprofiteren van de stijgende lijn (afgelopen dagen harde stijger) van Heijmans.quote:Ah okee, ik vond het wel mooi, Na die dump Heijmans gekocht en ze gaan best lekker momenteel.
2000 stuks gekocht @ 1,10.
Ze mogen er wel pas uit @ 1,98. Ietwat ambitieus, maar ik heb de tijd.
Ik had AMG op 4 cent van de absolute intraday bodem gekocht op 3,74quote:
jij denkt dat Randstad nog kan stijgen? Laatste paar dagen zijn ze al ontzettend hard gestegen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:45 schreef m0m0 het volgende:
Damn randstad is hot en aantrekkelijk.
Kijken wat ie morgenochtend gaat doen en dan de boot mee up up up.
(over sentimentaliteit gesproken)
Toen Randstad har comeback maakte, anderhalf maand terug, naar de 21. Toen zei iedereen dat verder dan dit het niet kan gaan. Vervolgens kwam de 24 en dat was toen echt de grens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
jij denkt dat Randstad nog kan stijgen? Laatste paar dagen zijn ze al ontzettend hard gestegen.
Natuurlijk kan het aandeel Aalberts nog verder omhoog. Er is geen regel dat aandelen niet verder kunnen stijgen, als ze een bepaald percentage omhoog zijn gegaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef UncleSam het volgende:
Heb al mijn 250 Aalberts verkocht op 6.99.
Gekocht op 5,45 dus 1,54 per aandeel winst, totaal 376,- winst.
Geloof niet dat hij veel hoger gaat, dus beter op tijd er uit dan te laat.
idd, ik heb geen enkel uitzend-organisatie gehoord die herstel zag. Enkel een minder snellere daling.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef Zero2Nine het volgende:
De cijfers voor de uitzendbranche (had bijna uitzetbranche getypt) waren toch ook helemaal niet gunstig?
Kan niet met AMG, begreep ik (?)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef edwinh het volgende:
wat is mer met AMG, aandeel om te shorten of ?
Puur sentiment.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, ik heb geen enkel uitzend-organisatie gehoord die herstel zag. Enkel een minder snellere daling.
292quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:56 schreef m0m0 het volgende:
Wat is dit nou weer. De 290 gaat toch geen grens worden hé.
in de maak? Waar was jij in juli?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik snap er geen hol meer van. Het is een groot gekkenhuis. Een nieuwe bubbel is in de maak![]()
a, vandaar... De bubble is er al, wordt enkel nog wat opgeblazenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2 weken op vakantie. Ben gister teruggekomen. Ik wist niet wat ik zag.
Maar dan heb je de Farm Employment Change nog niet gezien +371K +351K en +463K, de boeren maken alles goed!... en toen ging de wekker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:31 schreef RvLaak het volgende:
ADP Non-Farm Employment Change -371K -351K -463K
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN....
En dan morgen realiseren dat de cijfers ronduit kut zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |