Ik doe zelf in 3,5 week 10 keer zonnebank. Een goede zonnebank laat je er niet zonnebankbruin er uit zien tegenwoordig. Zelf ga ik naar www.tanlounge.nl maar die zit alleen in Amersfoort en Lelystad, maar zo zijn er zat goede studio's die je kunnen voorzien van het juiste advies. Maar egaal en mooi bruin houdt wel in 1 keer in de 3 a 4 dagen bruinen, dus voor maart gaat je dat zeker lukken hoor. Gebruik wel een goede zonnebank creme die daar vast ook te koop is (is nie goedkoop helaas maar wel voor goed doel)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:20 schreef gothic-blackie het volgende:
thanks voor alle positieve berichten van iedereen. ben er zelf ook echt super blij mee, en ik hoop mijn vriend ook
trouwens, heeft iemand ideen hoe ik mijn mooie bikinibandjes weer weg krijg, want dacht, dat valt wel mee maar zelfs in de winkel vonden ze het een beetje te heftigze hadden het daar al over zonnebankkuren, maar hoeveel en hoe lang dan en wanneer moet ik daar dan mee beginnen om in maart egaal mooi bruin te zijn, en niet lelijk zonnebankbruin?
Dito ;-)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hey Gothic-blackie, mag ik ook foto's van je jurk zien?? Ben heel benieuwd!
Geeft niks hoor, hij is mooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry dat het nu pas is verstuurd, maar de verzoekjes voor de linkjes zijn net per pm verzonden. moest werken vanmiddag en vanavond dus kon ze nu pas versturen.
Fotograaf is inderdaad ook al geregeld...aangepast in mijn lijstjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Pandorah het volgende:
G-B: ik ben ook wel nieuwsgierig naar je mooie jurk!
Iamkoel: ik zie geen fotograaf op je lijstje staan?
Kijk eens op www.trouweninderegio.nl voor je pak. Daar staan veel tips voor je regio.
Wat betreft taarten: ligt eraan wat je wilt. Je kan ook een klein bruidstaartje voor 10 personen laten maken met daarnaast receptiegebakjes? Dat is de helft goedkoper. Of je kan een leuke stellage met muffins doen.
Wat betreft bloemen: ligt eraan wat je wilt. Anders meld je niet erbij dat het voor een trouwerij is. Dan is het altijd wat goedkoper
Wat betreft bedankjes: kijk eens op ebay. Heel veel leuke dingen voor goedkoop. Of stuur een bedanktkaartje achteraf met een mooie foto van jullie als bruidspaar of zoiets.
stuur je pmquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Fotograaf is inderdaad ook al geregeld...aangepast in mijn lijstje![]()
Verder goede tips dit, zal eens gaan kijken op de links die je voorstelt.
@ zonnestraal2338
Heb je een linkje van deze taartenmaker?
Zoiets heb ik inderdaad ook zitten denken....Aangezien budget toch een issue is, en het uiteindelijk toch maar opgegeten wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef bigbird het volgende:
Ik zie ook mensen die een fototaart laten maken of gewoon een aantal verschillende vlaaien bestellen die ze op een mooie standaard aanbieden. Dan ben je ook niet veel kwijt voor taart. Is voor sommigen alleen net te weinig "bruidstaart".
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Pandorah het volgende:
Die website is echt geweldig. Je vindt er zoveel leuke en handige dingen
aiemkoel: ik weet niet of Utrecht voor jou in de buurt is maar daar hebben ze veel winkels die verhuren. Andere optie (voor minder stress): koop een mooi zwart pak die je vaker draagt met overhemd / stropdas in de kleur van de bruidsjurk? Zo heeft mijn man () dat gedaan. Heb je niet een kleur stof gehad van haar jurk? Dan is namelijk makkelijker zoeken. Of is dat echt geen optie?
Waarom moet je nou perse een wit of ivoor kleurig pak aan dan als het budget een issue is dan is het toch net zo praktisch om een mooie blouse en stropdas bijpassend met de jurk aan te schaffen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.
Kopen doe ik liever niet, want ik zal dat pak maar 1x aanhebben. Als zo'n pak natuurlijk voor dezelfde prijs te koop is als dat huren kost, dan is dat vanzelfsprekend anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |