jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
zonnestraal bijna is het zover!
hey rijstebuil en big bird leuk jullie hier ook weer even te zien!
al heeft het mooie weer en vakantie mij ook achter de computer vandaan gehouden hoor!
cute!!!quote:foto Op vrijdag 28 augustus 2009 14:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!
en me a.s. is gewoon super zenuwacthtig.
nog erger als mij![]()
hij is zelfs 2 dagen ziek thuis geweest.
wel heel lief natuurlijk
Dat is minder, maarre...hoe is het nou met je jurk afgelopen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Yel het volgende:
Heb barstende koppijn van al het geregel..
Heb je ook gekeken wie er in dit topic gepost hebben? Zijn toch voor een aardig deel ook gewoon mannen hoor.quote:foto Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Trouwen![]()
Het zijn ook alleen maar wijven hier die enthousiast reageren he. Had ook niet anders verwacht
Hihihihi geen straf!!!! Veel plezier!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben besloten toch nog even door te zoeken naar een andere locatie. Deze had wel de sfeer die we graag wilden maar was gewoon te groot voor wat we in gedachten hebben.
Wat een straf! Alle leuke restaurantjes en theehuizen in de omgeving moeten uitproberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop