jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
zonnestraal bijna is het zover!
hey rijstebuil en big bird leuk jullie hier ook weer even te zien!
al heeft het mooie weer en vakantie mij ook achter de computer vandaan gehouden hoor!

cute!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!
en me a.s. is gewoon super zenuwacthtig.
nog erger als mij
hij is zelfs 2 dagen ziek thuis geweest.
wel heel lief natuurlijk

Dat is minder, maarre...hoe is het nou met je jurk afgelopen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Yel het volgende:
Heb barstende koppijn van al het geregel..

Een van de linkjes uit de OP in ieder geval. Wat badzoutjes in een envelopje met een tekstje erop.
 Een van de linkjes uit de OP in ieder geval. Wat badzoutjes in een envelopje met een tekstje erop.  

) We zullen zien, ik heb wel zin in het passen en ik hoop dat mn lievelings er is en goed staat. <3
 ) We zullen zien, ik heb wel zin in het passen en ik hoop dat mn lievelings er is en goed staat. <3

Heb je ook gekeken wie er in dit topic gepost hebben? Zijn toch voor een aardig deel ook gewoon mannen hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Trouwen
Het zijn ook alleen maar wijven hier die enthousiast reageren he. Had ook niet anders verwacht

Studeer nog maar lekker door, wie weet heeft het leven daarna ooit ook nog wat moois voor jou in petto.
  Studeer nog maar lekker door, wie weet heeft het leven daarna ooit ook nog wat moois voor jou in petto.

Hihihihi geen straf!!!! Veel plezier!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben besloten toch nog even door te zoeken naar een andere locatie. Deze had wel de sfeer die we graag wilden maar was gewoon te groot voor wat we in gedachten hebben.
Wat een straf! Alle leuke restaurantjes en theehuizen in de omgeving moeten uitproberen!
 zeggen hihihi
 zeggen hihihi 

Was helemaal trots op mijn taart! Vandaag op werk lekker opgepeuzeld
 Was helemaal trots op mijn taart! Vandaag op werk lekker opgepeuzeld  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |